Rocknummer?quote:Op woensdag 16 april 2008 20:28 schreef Noxa het volgende:
SMD - Just Like You.
De eerste echte goede koffer van een rock nummer. Wat een rag bassline!!!
Nieuwe van D-Blok en S-Te-Fan is ook wel nice trouwens!
Whahaha dat zie ik nu pas, geweldigquote:Op woensdag 16 april 2008 20:42 schreef NLS04 het volgende:
Jeah een outdoorpodium met hardstyle op de korenmarkt in Arnhem met Koninginnedag
hehe daar had ik ook al moeite meequote:Op donderdag 17 april 2008 01:15 schreef signom het volgende:
Ik zie het verschil ook bijna niet tussen die hondjes en poesjes, kut RS:
Kom oorspronkelijk uit Zevenaar maar woon tegenwoordig in Nijmegen voor mn studiequote:Op woensdag 16 april 2008 23:10 schreef Ladyxima het volgende:
kom jij btw uit Arnhemhoor je wel vaker over Arnhem nml..
quote:
klopt , zeer lekkere mellow ookquote:
Helemaal mee eens. Heerlijke set is dat. Al 3 keer in de auto gedraaidquote:Op donderdag 17 april 2008 10:08 schreef Tha_Bartman het volgende:
inspiratieloze TVP
Luna @ HHG, best een lekkere set van de beste man
met ook 2 nieuwe platen die puur voor het raggen zijn.. geen blije melodietjes maar gewoon bassjes en kickjes
kom op zegquote:Opperhoofd @ 17 Apr 2008 12:23
Maar omdat ik de Hardstyle vaarwel zal zeggen na aankomende zaterdag zal ik op Hardstyle geen op en aanmerkingen meer hebben vanaf nu.
quote:Op donderdag 17 april 2008 14:37 schreef Silaz het volgende:
Hardstyle_Mafia_-_Takin_Over__Heaven_Above-(BIR003)-READ_NFO-Vinyl-2008-HB
quote:Op donderdag 17 april 2008 10:08 schreef Tha_Bartman het volgende:
bassjes en kickjes
quote:Deepack - Free Ur Mind
A1. Free Ur Mind
B1. Turnin' Da Heat Up
Release datum : donderdag 1 mei 2008
Label : Hardcopy
quote:Brennan Heart - Memento (Midify/Midify009)
Releasedate: May 2008
A1. Brennan Heart - Memento
B1. Brennan Heart - Remember Remember
01 evolutionz 05:42quote:
dikke shit tochquote:Op woensdag 16 april 2008 23:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Rapidshare wordt ook niet leuker met al die hondjes en poesjes waar je het verschil amper bij ziet
dat is dan echt serieus dikke shitquote:
Als je het over tatanka @ shock hebt; volgens alle commentaren is dat niet de nieuwe builder, heb ik van meerdere bronnenquote:Net de nieuwe Builder gehoord.. uit een of andere set van Tatanka.
Ben daar ook ooit geweest om van Zany persoonlijk het allerlaatste X-Qlusive shirtje te ontvangen.quote:Op donderdag 17 april 2008 23:47 schreef nattermann het volgende:
Zo, vandaag bij Freaky Records in Ehv geweest. Die kerel wat daar achter de balie stond leek toch wel verdómd veel op Jones leek :p
5 plaatjes gekocht:
-DBSTF - Evolutionz/Part of the hard
-Headhunterz - Subsonic
-SMD - Just like you
-Headhunterz - Last of the Mohicans (vooral gekocht vanwege Reloaded Part 2)
-A-Lusion - Veritas
Later ook nog Zany tegen het lijf gelopen in die zaak
De laatste keer dat ik daar ben geweest, was met een oude klasgenoot. Bij het afrekenen noemde hij zijn naam, haha ze kende hem van de vele internetbestellingen. Die gast heeft ook ziek veel platenquote:Op donderdag 17 april 2008 23:47 schreef nattermann het volgende:
Zo, vandaag bij Freaky Records in Ehv geweest.
Die zit daar achterin ja.quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:52 schreef Haghorst het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik daar ben geweest, was met een oude klasgenoot. Bij het afrekenen noemde hij zijn naam, haha ze kende hem van de vele internetbestellingen. Die gast heeft ook ziek veel platen![]()
Klein winkeltje maar daar zit de studio van Zany toch ook?
Godverdomme, wat een dikke shit zegquote:Brennan Heart - Memento (Midify/Midify009)
Releasedate: May 2008
A1. Brennan Heart - Memento
B1. Brennan Heart - Remember Remember
jongens pak wat je pakken kan !!quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:29 schreef Da_Ripper het volgende:
The RapidShare Happy Hours are active right now. Have fun!
Heb je n premium?quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:08 schreef mstx het volgende:
Is nog steeds actief hoor, ben al een half uur volle bak livesets aan het downloaden
quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:22 schreef nipeng het volgende:
Ik zie geen linkjes dus dat is mooi.
Nee.quote:
Nee niet echt, maar ik ben wel aanwezig.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik vind de lijn ook niet zo heel denderend
Ja, maar op die pagina zit ik al 12 uur te refreshenquote:Op zaterdag 19 april 2008 11:36 schreef Da_Ripper het volgende:
Iedereen een pm gehad?
Ja, thanks maar ik denk niet dat dit iets gaat worden met die sitequote:Op zaterdag 19 april 2008 11:36 schreef Da_Ripper het volgende:
Iedereen een pm gehad?
jep thanks , maar ik ben er niet doorheen gekomenquote:
en decibelquote:Op zaterdag 19 april 2008 12:19 schreef nattermann het volgende:
Ik lees het inderdaad net ja. Dit kan toch niet waar zijn14 minuten
En anders is er nog steeds Q-Base![]()
110,-quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:31 schreef Da_Ripper het volgende:
Alleen Tick.On. verkoopt toch de echte?
Zijn deze dan nep:
1
2
3
dit soort organisatie hebben meestal zo overal hun mannetjes zitten dacht ik. Eigenlijk wil ik dit soort gasten zoveel mogelijk negeren, waanzin bedragenquote:Op zaterdag 19 april 2008 12:31 schreef Da_Ripper het volgende:
Alleen Tick.On. verkoopt toch de echte?
Zijn deze dan nep:
1
2
3
inderdaad , alles leuk een aardig maar dat is het toch niet waard . vind 60 euro echt al meer als genoegquote:
Mensen bedonderen dat is het. Blergh.quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:37 schreef LeonH het volgende:
[..]
dit soort organisatie hebben meestal zo overal hun mannetjes zitten dacht ik. Eigenlijk wil ik dit soort gasten zoveel mogelijk negeren, waanzin bedragen
X2 voor alles behalve dat ik vanochten al op het werk zat ipv van heerlijk slapenquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:21 schreef Ladyxima het volgende:
Ik heb heerlijk geslapen, werd om half 2 wakker.. zie ik nu dit topic met defqon drama. Wat ontzettend rustgevend dat we dit jaar besloten hebben dat we het niet waard vinden om er moeite voor te doen
vorig jaar was het nog een zure appel, dit jaar maakt me niet uit.
Vind de line up standaard, decibel is ondertussen vaste prik, en de line up daarvan verrast soms nog wel eens...
vanavond In Qontrol!
en of, en of, en of!!!!!quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:38 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb nu 20x zoveel zin in party machenen dat gaan we doen ook
![]()
heb je geluk... zo te zien is de bestel optie helemaal weggehaald...quote:Op zondag 20 april 2008 07:26 schreef warezguy05 het volgende:
om 21.30 weer ff geprobeerd en na 50x proberen/klikken een kaartje kunnen kopen. daarna na 20x klikken opnieuw. ik ben weer een blij man!
Ik zal ff een kort subjectief verslagje van mijn kant doen voordat ik zo na het voetbal ga. Heb in iedergeval weer een heerlijke nacht gehadquote:Op zondag 20 april 2008 13:08 schreef Silaz het volgende:
Woot hipness. zie nu dat inqontrol setjes online staan![]()
Hoe was die vanwildstyles eigenlijk? gewoon die 12 nummers of..?
Dat is Antifact - Astaloca. (Andere naam van hhz)quote:Op zondag 20 april 2008 18:07 schreef no1uknow het volgende:
Deze kwam ik laatst weer tegen: Headhunterz - Esta Loca
Dat was ongeveer het eerste hardstyle nummer wat ik ooit luisterde, samen met een nummer van The Prophet.
Zonder dat ik uberhaupt echt wist wat hardstyle was, maar toen was ik een jaar of 14/15.
Dat nummer van The Prophet was Payback
Ik dacht dat dat een remix van DJ Zany - Rock the Beatz was. Zal wel een mashup van die 2 zijn dan ofzoquote:Op zondag 20 april 2008 20:51 schreef NLS04 het volgende:
-Die noisecontrollers remix van Zany- Thugs ( zowiezo ondergewaardeerde plaat)
En dan zie ik vele tientallen mensen nu al diverse kaartjes aanbieden op Marktplaats voor 130 euro of meer. Dat ze maar lekker allemaal de tering mogen krijgen...quote:
builder - my life is like a demoquote:Op zondag 20 april 2008 20:51 schreef NLS04 het volgende:
Damn wat heb ik gistern weer teringveel lekkere platen gehoord![]()
- Nieuwe builder - my life is like a demo
was dat die track waarin je een aantal keren 'Homeboy' hoort?? die was namelijk wel vet, terwijl hij vorige week bij Zak stukken minder klonk, al zal dat wel door het geluid komenquote:Op zondag 20 april 2008 20:51 schreef NLS04 het volgende:
- Scope DJ - Final destination
Ik denk dat jij een andere bedoeld, ik hoor namelijk geen 'Homeboy'quote:Op zondag 20 april 2008 21:33 schreef ReMcOrE het volgende:
was dat die track waarin je een aantal keren 'Homeboy' hoort?? die was namelijk wel vet, terwijl hij vorige week bij Zak stukken minder klonk, al zal dat wel door het geluid komen
Same here, maar nog steeds niks bijzonders..quote:Op zondag 20 april 2008 22:14 schreef LeonH het volgende:
vind die in qontrol versie van faith in your dj eigenlijk wel wat meer te pruimen dan het origineel
Oh kan ookquote:Op zondag 20 april 2008 18:14 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat is Antifact - Astaloca. (Andere naam van hhz)
zal misschien vast wel iemand gezien hebben maar ik heb geen idee wie wie is , noch wist ik waar er afgesproken wasquote:Op maandag 21 april 2008 11:46 schreef Tha_Bartman het volgende:
geen enkele fokker gezien en dat terwijl iedereen er was (vooraan bij scope was het toch?) waar waren jullie ?;)
IQ blijft beste Q feest.. weinig dagjesvolk heerlijk geluid.. vol gas heel de nacht, precies genoeg zalen wanneer je iets anders wil...
het was er weer 1tje om over naar huis te schrijven
Jij bent duidelijk nog niet uitgetriptquote:Op maandag 21 april 2008 12:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
nee ze zouden het op het eerst volgende grote Q feest doen.. en dat is dus defqon..
stel dat ze daar de album verkoop ook starten verkopen ze er ook gelijk 15.000 en staan ze op 1 in de album top 100
laat mij maar verder dromen
Daar ben ik waarschijnlijk ook wel maar het is nog de vraag of HH dan alweer draait? Ik weet niet hoelang je een blindedarmontsteking hebt maar als je naar het ziekenhuis moet zal je wel niet binnen een weekje weer kunnen draaien?quote:Op maandag 21 april 2008 12:01 schreef Da_Ripper het volgende:
Kheb nu alweer zin in de volgende XXlerator - kdenk dat we ze dan wel alle 12 zullen horen![]()
Daar staan al 900 man op ingeschreven, dus dit gaat nog een drukke editie worden, maar ik wil hier eigenlijk wel bij zijn. Zolang de aantallen onder de 1400 blijft is het te doen in de XXquote:Op maandag 21 april 2008 12:27 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Daar ben ik waarschijnlijk ook wel maar het is nog de vraag of HH dan alweer draait? Ik weet niet hoelang je een blindedarmontsteking hebt maar als je naar het ziekenhuis moet zal je wel niet binnen een weekje weer kunnen draaien?
Goeie tipquote:Op maandag 21 april 2008 12:36 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Daar staan al 900 man op ingeschreven, dus dit gaat nog een drukke editie worden, maar ik wil hier eigenlijk wel bij zijn. Zolang de aantallen onder de 1400 blijft is het te doen in de XX
Hehe idd maar ik denk ook dat het bij deze editie weer afgeladen vol zal zijnquote:
Melbourne shufflequote:Op maandag 21 april 2008 14:47 schreef yosander het volgende:
Vrijdag mijn eerste Hardstylefeest![]()
: Hardstyle Oldschool meets Melbourne Shuffle!
Heb d'r nu al zin in!
toen waren we nog onderwegquote:Op maandag 21 april 2008 11:46 schreef Tha_Bartman het volgende:
geen enkele fokker gezien en dat terwijl iedereen er was (vooraan bij scope was het toch?) waar waren jullie ?;)
Mwah, iig beter dan jumpenquote:
Laatst een keer geweest toen Tony ,Zany en Nego moesten draaien, beetje apart volk, maar wel gezellig, beetje ouwe hoere toen met Tonyquote:Op maandag 21 april 2008 17:00 schreef Digiwave het volgende:
Vrijdag mijn 1e hardstyle feestje @ Qnation
Noisecontrollers
Boeiend, ik ga er voor de muziek heen.quote:
Ik ga daar heel misschien ook heen (half uurtje fietsen), maar m'n maten willen naar 't schoolfeest.quote:Op maandag 21 april 2008 17:00 schreef Digiwave het volgende:
Vrijdag mijn 1e hardstyle feestje @ Qnation
Noisecontrollers
Als er verder geen enge dingen gebeuren ben je met 2 dagen weer thuis. Je moet dan nog wel ff plat, geloof dat ik 't toen een week of 2 rustig aan moest doenquote:Op maandag 21 april 2008 12:27 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Daar ben ik waarschijnlijk ook wel maar het is nog de vraag of HH dan alweer draait? Ik weet niet hoelang je een blindedarmontsteking hebt maar als je naar het ziekenhuis moet zal je wel niet binnen een weekje weer kunnen draaien?
Het zijn altijd van die nichterige mooiboy breezer typjes, 'hip' (lees: gay) gekleed met 'modieuze' kapsels. En zo'n houding van 'kijk-mij-nou'.quote:Op maandag 21 april 2008 19:00 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik stoor me er totaal niet aan. Die gasten gaan teminste los, dat ze dat niet op de manier doen zoals wij dat doen boeit me geen zak.
Het is in ieder geval 10 keer beter dan een beetje stilstaan en alleen bij de break momenten je handen in de lucht doen..
Mee eens.quote:Op maandag 21 april 2008 21:47 schreef Just_Shut_Up het volgende:
True, maar het is toch altijd beter dan patserige anabolen knuppels die het te druk hebben met mooi zijn en daardoor geen tijd hebben om los te gaan..
Ahjoh mochten die kneusjes gaan shufflen ofzo ga je er toch lekker tussen staan pogo'en ofzoquote:Op maandag 21 april 2008 17:04 schreef yosander het volgende:
[..]
Boeiend, ik ga er voor de muziek heen.
Ja alleen dat download ticket van max. 2 minuten is weg, maar er zit nog steeds een kutlimiet op het aantal te downloaden MB's per seconden. Dat is niet veranderd.quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:09 schreef mstx het volgende:
The RapidShare Happy Hours are active right now. Have fun!
zeker lekker nummer ja , heb hem zelf echter helaas nog niet . van de week maar eens kijkenquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:16 schreef JortK het volgende:
[..]
Deepack_-_Free_Ur_Mind__Turnin_Da_Heat_Up-(HC009)-Vinyl-2008-HB
uitgepakt en al, zo ff luisterenquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:16 schreef JortK het volgende:
[..]
Deepack_-_Free_Ur_Mind__Turnin_Da_Heat_Up-(HC009)-Vinyl-2008-HB
Geen smaak jijquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:36 schreef no1uknow het volgende:
Free Ur Mind is niet zo heel boeiend vind ik..
Precies. Het nummer neemt een stap terug. Niet te happy. gewoon ragguh zonder blij dingeltjequote:Op woensdag 23 april 2008 00:34 schreef no1uknow het volgende:
Mwah ik ben meer van lekkere pakkende melodiën en daarbij behorende basslines.
Inderdaad ieder z'n mening.
quote:The Darkraver - More Than 20 Years Of His Royal Darkness (2 CD)
CD 1
01. Marcel Woods - The Bom 2001
02. Armani & Ghost - Hard One Remix
03. The Horrorist - Flesh is the fever
04. Rave Creator - Me the Master
05. Nasty Django & DJ Cirillo - Deal wit’ beats
06. Mark V & Poogie Bear & Da Warrior - Put ya Hands Up
07. DJ Gizmo - Hurt Nobody
08. Hardcore Element vs Bad News - Tell the DJ
09. Old School Terrorists - Acieeed
10. Da Bootleggers - Bitches & Ho's
11. Sturgeon - Blow Your Mind
12. Binum - Looped
13. 4 Nu Tek - The Universe
14. Hardhead - Tu tu tu
15. Marshall Masters - Stereo Murder
16. Rexanthony - For You Marlene
17. Dominium - Let Your Mind
18. Rave Creator - A New Mind
19. Bodylotion - How Much Can You Take
20. DJ Yves - In The Mix
21. Razzle Dazzle Trax - Rattle Brain
22. Black Knight - Back to tha “O” School
23. Gizmo & The Darkraver - We Got the Juice
24. Bald Terror - Hardcore
25. Rotterdam Terror Corps - There's Only One Terror
26. Hardhead - T.U.L.P.
27. System 3 - Like a Shot
28. The Darkraver & Vince - Thunderground
29. Art of Fighters vs Nico & Tetta - Alleluja Motherfuckers
30. The Brutalist - No Equality
31. Syncope - Jump
32. Citrus - Fascination
33. Hard Attack - Bonehead
34. DJ Bike - Bike’s Drum
35. B.S.E. - Hard attack
36. The D.O.C. - Allright… Yeah!
37. E-Rick & Tactic - Meet Her at the Thunderdome
38. G-Town Madness - The Sickest
39. Mister DJ - Screaming
40. DJ Yves and the Twins - Bloodbrain
41. Steve Shit - Commonya’ll (Move Ya’ Bodies)
42. DJ The Viper - Rock the Disc-o-Tek
CD 2
01. The Darkraver - Who's the Darkraver (intro)
02. Ultra-sonic - Annihilating Rhythm
03. The Demoniac - One Two
04. Ultimate Buzz - Check Da Bass
05. Diss Reaction - You Suck
06. The Scientist - Pump Tha Body
07. Scott Brown vs DJ Rab S - Now is the Time
08. Inner Destruction - Bang to the Beat
09. Reyes - Rock with Me
10. Tchabos - Gib Mir die Bass
11. Lenny Dee vs DJ Paul - Dopeman
12. Wedlock - Wedlock
13. Psychic Parasite - Talk Dirty
14. DJ Vince & DJ Zany - More Bazz
15. Forze DJ Team - 909 Trauma
16. The Darkraver - Whoomps
17. DJ E-rick & Tactic - Now is the time
18. DJ Davie Forbes - Apolypse Now
19. DJ E-Rick & Tactic - What the Fuck?
20. Rave Nation - Going Crazy
21. DJ Isaac & Pagan - Two Definition
22. The Darkraver - Let it Roll
23. Too Fast For Mellow - Let There Be House
24. Ferocious - Everybody Reach For The Top
25. DJ Rob - Boy’s Interface
26. Dark Destination - Impulsive
27. Dr. Phil Omanski - Feeling
28. DJ Norman & DJ Spock - Cypress Hardcore
29. M-Jay & Dan Vee - Burning up
30. DJ Weirdo & Dr. Phil Omanski - Young Birds
31. Tiny Tot - La Bambolina
32. Neophyte - Execute
33. Lenny Dee & the Darkraver - To da Rhythm
34. Bodylotion - Hurt You Bad
35. The Prophet - Dominatin’
36. Ech Heftag - De Haag Hakke!!
37. T.O.P.D.R.O.P - Achtung!
38. Charly Lownoise & Mental Theo - Verrotted
quote:Op woensdag 23 april 2008 12:49 schreef no1uknow het volgende:
BTW kamer opruimen op Hardstyle
liveset aan, buisje erbij en gaaaaan![]()
quote:Op woensdag 23 april 2008 14:36 schreef Haghorst het volgende:
[..]
http://www.songteksten.ne(...)/Bitches_'n_Ho's.htm
Sterke tekst![]()
Haha nee idd, alleen maar Bitches and Hos en Jupiler de hele dagquote:Op woensdag 23 april 2008 16:51 schreef Haghorst het volgende:
Haha.. Ik weet nog wel dat deze veel werd gedraaid op vakantie in uhmm 2005![]()
Hmm tja Seth sinds toen ging het mis denk ik , ging iig nergens over die vakantie![]()
kloptquote:Op woensdag 23 april 2008 19:54 schreef Silaz het volgende:
Jimmy The Sound - The Rage Of Love
A1. Original Mix
B1. Revenge
Is dat niet die DJ die allemaal sounds jatte van zany enzo? of heb ik dat nou fout?
Ikzelf gebruik een MIDI controller, dus dan draai je bijvoorbeeld Traktor op je PC en sluit je je MIDI controller op je PC aan, zodat je wel makkelijker kan mixxen en shit, maar voor de rest alles op je PC zit.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:09 schreef no1uknow het volgende:
Welke apparaten hebben jullie thuis staan om jullie vinyls mee af te spelen?
Ik heb hier thuis namelijk nog een ouwe platenspeler van me ouders staan die het nog wel goed moet doen volgens m'n ouders maar ik weet dus niet of het verstandig is om daar een vinyl op te proberen.
Laatst een oude vinyl van Headhunterz via via in handen gekregen en wil 'm wel is uitproberen, goede versterker met platenspeler mogelijkheden is aanwezig
Kwestie van uitproberen? En wat gebruiken jullie?
Ik weet nog dat ik hem voor het eerst hoorde. Was volgens mij in de Graanschuur (ofzoiets) in Breedje-Dah.. lachen man iedereen uit volle borst meeschreeuwen en maximaal gazzerop!!!quote:
Toch absoluut een superplaatje om een gruwelijk feest mee af te sluitenquote:Op woensdag 23 april 2008 21:44 schreef JortK het volgende:
Zo dit is zo fout maar toch ook weer zo lekker fout:
Maar kan je daar ook vinyls mee afspelen?quote:Op woensdag 23 april 2008 21:38 schreef JortK het volgende:
[..]
Ikzelf gebruik een MIDI controller, dus dan draai je bijvoorbeeld Traktor op je PC en sluit je je MIDI controller op je PC aan, zodat je wel makkelijker kan mixxen en shit, maar voor de rest alles op je PC zit.
Dit ding heb ik:
Vestax VCI-100
quote:Op woensdag 23 april 2008 21:44 schreef JortK het volgende:
Zo dit is zo fout maar toch ook weer zo lekker fout:
In die set van Vince @ Q-Base 2007 is het pas gruwelijk... ook lekker gemixtquote:Op woensdag 23 april 2008 22:05 schreef Da_Ripper het volgende:
Oh men, voor diegene die de set van Neophyte Qlimax 2007 hebben, op 3:05:
hoor je het hele Gelredome schreeuwen : "ALLES NAAR DE KLOOOOOTTTTEEEE!!!"
Warpholequote:Op woensdag 23 april 2008 23:39 schreef RijstNatie het volgende:
Frontliner - Spacer wat een lekker nummer is dat zeg !
Ik vind me dat toch zo'n gruwelijk kutnummer...quote:Op woensdag 23 april 2008 22:00 schreef nattermann het volgende:
[..]
Toch absoluut een superplaatje om een gruwelijk feest mee af te sluiten
mits de "subtiel naar de tyfus geholpen door Neophyte en Evil-Activities" remix
Ja dus.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:36 schreef no1uknow het volgende:
Volgens mij stel ik m'n vraag op het verkeerde moment.
quote:Op woensdag 23 april 2008 23:13 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Maar kan je daar ook vinyls mee afspelen?
Daar gaat het mij eigenlijk om
Wat voor platenspeler jullie gebruiken voor de vinyls.
op zich zou het geen probleem moeten zijn, maar ik weet niet hoe het zit met de kwaliteit van die (oude) naalden.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:09 schreef no1uknow het volgende:
Ik heb hier thuis namelijk nog een ouwe platenspeler van me ouders staan die het nog wel goed moet doen volgens m'n ouders maar ik weet dus niet of het verstandig is om daar een vinyl op te proberen.
Laatst een oude vinyl van Headhunterz via via in handen gekregen en wil 'm wel is uitproberen, goede versterker met platenspeler mogelijkheden is aanwezig
Kwestie van uitproberen? En wat gebruiken jullie?
als het geluid goed is (al klinken die oude platen vaak nergens naar omdat er per kant soms wel 6 nummers geperst zijn) en er bij het afspelen niet veel 'stof' ontstaat, wat vaak materiaal is v/d plaat zelf en vrijkomt doordat de naald door de groef heengaat, dan moet het geen probleem zijnquote:Op donderdag 24 april 2008 02:57 schreef no1uknow het volgende:
Tja ik vroeg het aan me ma, die weet niet zeker of die naald wel of niet goed is. M'n ouders hebben ook nog een stapel LP's liggen dus probeer ik het daar wel op uit
Of ik regel gewoon een nieuwe..
Geen vinyl... maar voor 400 kun je lekker gaan beginnen met mixxenquote:Op woensdag 23 april 2008 23:13 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Maar kan je daar ook vinyls mee afspelen?
Daar gaat het mij eigenlijk om
Wat voor platenspeler jullie gebruiken voor de vinyls.
Haha die heb ik hier ergens op een cd staanquote:Op woensdag 23 april 2008 23:25 schreef Sethje het volgende:
een mat? wat is een mat? een haarmat? een deurmat? wat is een mat?
matjeeee
matjeeeee
matjeeeeee
Ik heb ook wel eens staan hakkuh op een afdeling van de uni vol IT'ers (voornamelijk rock georienteerd) werd best vreemd aangekekenquote:Op donderdag 24 april 2008 12:45 schreef LeonH het volgende:
hoorde gister nog supergabber op 3fm... Stond bijna te hakken op kantoor
meld zich , achter de bar bij een hotel is ook zo'n goeie plek om dat te doenquote:Op donderdag 24 april 2008 13:15 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens staan hakkuh op een afdeling van de uni vol IT'ers (voornamelijk rock georienteerd) werd best vreemd aangekeken
Oh ja dat is prachtig inderdaadquote:Op donderdag 24 april 2008 13:15 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens staan hakkuh op een afdeling van de uni vol IT'ers (voornamelijk rock georienteerd) werd best vreemd aangekeken
Southstylersquote:Op donderdag 24 april 2008 13:47 schreef Da_Ripper het volgende:
Men, ik denk niet dat ik kan wachten tot 3 mei voor het volgende HS-feesie![]()
Aangezien ik woensdag ook niet in Ernhem zal staan, denk ik erover om dinsdag naar Audio Attack te gaan.
Iemand hier daar ook aanwezig?
Xag hem ook staan, lijn-op is idd lekker, maar com'on... Time-Out?quote:Op donderdag 24 april 2008 15:02 schreef Sethje het volgende:
dinsdag dance inferno @ Time-out met Deepack, DBSTF,Prophet,Zatox en TBY...
Boeie, ik ga voor de muziek en de djs...bij grote feeste heb je last van anabolen-mongolen en in de timeout van 16 jarige pikkies met een pitbull trui..streep je tochg ewoon tegen elkaar weg...ik zal dr niet minder los om gaanquote:Op donderdag 24 april 2008 15:18 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Xag hem ook staan, lijn-op is idd lekker, maar com'on... Time-Out?
doet me meteen denken aan >>quote:Op donderdag 24 april 2008 14:31 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Oh ja dat is prachtig inderdaad
Hier in het winkelcentrum, hardstyle aan (telefoon+boxjes, komt redelijk goed geluid uit) en dan gewoon staan pogo'en.
Ik zou het alleen al doen om de reacties
Mensen die kijken van "What the fuck" of mensen die hard gaan lachen. Prachtig
DJ Bass - The Targetquote:Op donderdag 24 april 2008 16:11 schreef Silaz het volgende:
haha dat filmpje, die kenk wah, ben nog steeds benieuwd hoe dat liedje @ 0.26 heet.
Nouja zoiets jaquote:
ik heb hier thuis ook een oude pick-up aangesloten op een stereo toren, dus daar speel ik de platen af die ik hebquote:Op woensdag 23 april 2008 21:09 schreef no1uknow het volgende:
uiteraardquote:Op woensdag 23 april 2008 22:00 schreef nattermann het volgende:
mits de "subtiel naar de tyfus geholpen door Neophyte en Evil-Activities" remix
die gaat harder dan Spacer, en hoequote:
woensdag hakkuhdag, altijd gezellig op kantoor, radio net ff ietsje harder rond half 4quote:Op donderdag 24 april 2008 12:45 schreef LeonH het volgende:
hoorde gister nog supergabber op 3fm... Stond bijna te hakken op kantoor
fijn voor Raoulquote:
Inderdaad, net zoals zijn set van Qlimax 2007!quote:Op donderdag 24 april 2008 18:32 schreef Silaz het volgende:
Trouwens, wat is die set van Brennan Heart @ inqontrol gheyl zeg. wat een hitssss![]()
eens, ik vind de set ook tegenvallen, al helemaal omdat ik eerst lekker ben gemaaktquote:
Heb je je nou alweer over laten halenquote:Op donderdag 24 april 2008 20:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik ben op audio attack aanwezig3de keer alweer heb me tot nu toe iedere keer zeer goed vermaakt daar
haal mij ook even over dan..quote:Op donderdag 24 april 2008 20:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik ben op audio attack aanwezig3de keer alweer heb me tot nu toe iedere keer zeer goed vermaakt daar
Ja ik.quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:10 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Nog mensen naar die SWAT final in Outland?
Nee.quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Iemand die als PF naam "schalk" heeft?
Ik denk dat ik hem dit jaar oversla, ben er nu 2 keer geweestquote:
Ik doe ze beidequote:Op vrijdag 25 april 2008 09:22 schreef Haghorst het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem dit jaar oversla, ben er nu 2 keer geweest
Geen Q-Base voor mij denk ik. Ik meer uit naar Decibel
quote:Release datum : donderdag 8 mei 2008
art. nr. : MIDIFY 009
A1. Memento
B1. Remember, Remember
Medium : 12-inch
Label : Midify
Moet je dr voor hebbenquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:37 schreef mstx het volgende:
Iemand goedkoop 2 kaartjes voor SWAT kopen? Ik heb net een prijsvraag gewonnen dus ik sta op de gastenlijst.
waar dan?quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:40 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Al meerdere keren gepost..
en dan ook nog temperatuur die meestal aan de hoge kant is, je kunt je lol opquote:Op vrijdag 25 april 2008 17:29 schreef NLS04 het volgende:
Xxlerator Headhunterz special is op pf al boven de 1000Denk dat dit welleens een nieuw drukterecord kan worden 3 mei
¤10 per stukquote:
Lijkt mee een goed plan, doe eens een voorstelquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:58 schreef Da_Ripper het volgende:
k dan Just_Shut_Up, bedankt maar nu ga ik slapen.
Is het misschien een idee om de OP eens een keer onder handen te nemen?
bijvoorbeeld: meer gifjes, wat partypics, de huidige posters/flyers...
Iemand nog meer ideetjes?
quote:
Zero Hourquote:Op zaterdag 26 april 2008 12:19 schreef Silaz het volgende:
Bij die teaser zit ook een liedje wat prophet draaide @ hardbass. Zo heel exclusief dus ook niet
Gifjes genoeg: http://yosander.110mb.comquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:58 schreef Da_Ripper het volgende:
k dan Just_Shut_Up, bedankt maar nu ga ik slapen.
Is het misschien een idee om de OP eens een keer onder handen te nemen?
bijvoorbeeld: meer gifjes, wat partypics, de huidige posters/flyers...
Iemand nog meer ideetjes?
PF gebruik ik ook, maar aangezien dit een HardStyle-Topicreeks is, moet ID&T dan naast Q/B2S in de OP staan?quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:03 schreef PartyAnimal87 het volgende:
ID&T heeft ook Mysteryland, Tomorrowland... Als je op partyflock bij organisaties kijkt kun je zien welke grote feesten de grote organisaties allemaal hebben
HardStyle .gifjesquote:Op zaterdag 26 april 2008 13:05 schreef yosander het volgende:
Gifjes genoeg: http://yosander.110mb.com
nog niet heel erg onder de indruk van het album zo, misschien als ik de tracks vaker hoor...quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:21 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Project 1 trailer. Graag gedaan 14.gif
weten we nu dat hij van P1 isquote:
Wildstylez is een 'leerling' van Willem, dus die zal ook een beetje hetzelfde klinken, dan lijkt P1 inderdaad veel HHquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |