Rocknummer?quote:Op woensdag 16 april 2008 20:28 schreef Noxa het volgende:
SMD - Just Like You.
De eerste echte goede koffer van een rock nummer. Wat een rag bassline!!!
Nieuwe van D-Blok en S-Te-Fan is ook wel nice trouwens!
Whahaha dat zie ik nu pas, geweldigquote:Op woensdag 16 april 2008 20:42 schreef NLS04 het volgende:
Jeah een outdoorpodium met hardstyle op de korenmarkt in Arnhem met Koninginnedag
hehe daar had ik ook al moeite meequote:Op donderdag 17 april 2008 01:15 schreef signom het volgende:
Ik zie het verschil ook bijna niet tussen die hondjes en poesjes, kut RS:
Kom oorspronkelijk uit Zevenaar maar woon tegenwoordig in Nijmegen voor mn studiequote:Op woensdag 16 april 2008 23:10 schreef Ladyxima het volgende:
kom jij btw uit Arnhemhoor je wel vaker over Arnhem nml..
quote:
klopt , zeer lekkere mellow ookquote:
Helemaal mee eens. Heerlijke set is dat. Al 3 keer in de auto gedraaidquote:Op donderdag 17 april 2008 10:08 schreef Tha_Bartman het volgende:
inspiratieloze TVP
Luna @ HHG, best een lekkere set van de beste man
met ook 2 nieuwe platen die puur voor het raggen zijn.. geen blije melodietjes maar gewoon bassjes en kickjes
kom op zegquote:Opperhoofd @ 17 Apr 2008 12:23
Maar omdat ik de Hardstyle vaarwel zal zeggen na aankomende zaterdag zal ik op Hardstyle geen op en aanmerkingen meer hebben vanaf nu.
quote:Op donderdag 17 april 2008 14:37 schreef Silaz het volgende:
Hardstyle_Mafia_-_Takin_Over__Heaven_Above-(BIR003)-READ_NFO-Vinyl-2008-HB
quote:Op donderdag 17 april 2008 10:08 schreef Tha_Bartman het volgende:
bassjes en kickjes
quote:Deepack - Free Ur Mind
A1. Free Ur Mind
B1. Turnin' Da Heat Up
Release datum : donderdag 1 mei 2008
Label : Hardcopy
quote:Brennan Heart - Memento (Midify/Midify009)
Releasedate: May 2008
A1. Brennan Heart - Memento
B1. Brennan Heart - Remember Remember
01 evolutionz 05:42quote:
dikke shit tochquote:Op woensdag 16 april 2008 23:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Rapidshare wordt ook niet leuker met al die hondjes en poesjes waar je het verschil amper bij ziet
dat is dan echt serieus dikke shitquote:
Als je het over tatanka @ shock hebt; volgens alle commentaren is dat niet de nieuwe builder, heb ik van meerdere bronnenquote:Net de nieuwe Builder gehoord.. uit een of andere set van Tatanka.
Ben daar ook ooit geweest om van Zany persoonlijk het allerlaatste X-Qlusive shirtje te ontvangen.quote:Op donderdag 17 april 2008 23:47 schreef nattermann het volgende:
Zo, vandaag bij Freaky Records in Ehv geweest. Die kerel wat daar achter de balie stond leek toch wel verdómd veel op Jones leek :p
5 plaatjes gekocht:
-DBSTF - Evolutionz/Part of the hard
-Headhunterz - Subsonic
-SMD - Just like you
-Headhunterz - Last of the Mohicans (vooral gekocht vanwege Reloaded Part 2)
-A-Lusion - Veritas
Later ook nog Zany tegen het lijf gelopen in die zaak
De laatste keer dat ik daar ben geweest, was met een oude klasgenoot. Bij het afrekenen noemde hij zijn naam, haha ze kende hem van de vele internetbestellingen. Die gast heeft ook ziek veel platenquote:Op donderdag 17 april 2008 23:47 schreef nattermann het volgende:
Zo, vandaag bij Freaky Records in Ehv geweest.
Die zit daar achterin ja.quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:52 schreef Haghorst het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik daar ben geweest, was met een oude klasgenoot. Bij het afrekenen noemde hij zijn naam, haha ze kende hem van de vele internetbestellingen. Die gast heeft ook ziek veel platen![]()
Klein winkeltje maar daar zit de studio van Zany toch ook?
Godverdomme, wat een dikke shit zegquote:Brennan Heart - Memento (Midify/Midify009)
Releasedate: May 2008
A1. Brennan Heart - Memento
B1. Brennan Heart - Remember Remember
jongens pak wat je pakken kan !!quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:29 schreef Da_Ripper het volgende:
The RapidShare Happy Hours are active right now. Have fun!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |