quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:08 schreef LeonH het volgende:
Verder vind ik het maar een stel kontenkruiperts op het PF forum, ken er niks aan doen... Ze zien dat A-lusion en Headhunterz meelezen en plots staat in bijna iedere post een plaat van hun in de top 5
Oeh goeie shit! Wanneer?quote:
Wat is een DJ Tool precies?quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:48 schreef 16meter het volgende:
Trouwens, lekker DJ tooltje van Wildstylez. Ik zeg sterk materiaal om uit te brengen als track.
Italiaanse mc's zijn echt standaard kut.. Ik luister die shit @ Shock dus ook niet meer vanweg die kut mc's.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:06 schreef NrSiX het volgende:
Wat een onwijs iritante set van Tatanka @ Shock .Niet zozeer van Tatanka maar die MC.. omfg, die kan echt zijn klep niet dichthoudenLijkt wel een kermis mc
Precies. Ik zou die die mc meteen zijn mond snoeren.quote:Op woensdag 16 april 2008 09:07 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Italiaanse mc's zijn echt standaard kut.. Ik luister die shit @ Shock dus ook niet meer vanweg die kut mc's.
Brennan Heart - Memento is echt hele dikke shit![]()
![]()
.
heel vaak zijn dit nummers die gemaakt zijn voor een bepaald feest of gewoon een plaatje wat meestal niet in de planning staat om uit te komenquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:57 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Wat is een DJ Tool precies?![]()
Ik zie het woord vaker voorbij komen maar dacht dat het een mix-proggie/patch was ofzo...
DV8 is ook zon schreeuwlelijk, maar van hem kan ik het wel waarderen want hij hyped (spelling) de boel lekker opquote:Op woensdag 16 april 2008 10:48 schreef LeonH het volgende:
geloof dat een dj toch normaal kan aangeven of ie een MC erbij wilt hebben of niet? hoogst irritant die mensen, sommige voelen het wel goed aan maar 90% van de mc's dus totaal niet
quote:Disc 1
1. In Qontrol - The Last City On Earth (Intro)
2. The Hose -I Survived (Different Edit)
3. Brennan Heart - Faith In Your Dj (Faith In Control Mix)
4. DJ Isaac - Impressed (Technoboy Remix)
5. Zany And DV8 - The Anthem
6. Brennan Heart - Revival X (Showtek Remix)
7. Clive King - Pure Cocaine
8. Star Creatorz - Kill Zone
9. Brennan Heart - Memento
10. Noisecontrollers - Rushroom
11. Headhunterz - Reloaded Part II
12. A-Lusion - Veritas
13. Scope DJ - Twilight
14. Technoboy - Rage
15. Frontliner - Ready
16. A-Lusion - In Trouble
17. D-Block And S-Te-Fan Feat. Mc Villain - Part Of The Hard
18. A-Lusion - Voodoo
19. A-Lusion - Guidelinez
20. Josh & Wesz - Houze Muzik
21. Headhunterz vs Wildstylez - Blame It On The Music
22. Deepack vs Showtek - Skitzo
Disc 2
1. Igor - Talking About God
2. Wasting Program - Bring That Shit One More Time
3. Tim B And The TMC - Bleeding Ears
4. Masoko Solo - Pessa Pessa
5. DJ Chosen Few - Name Of The Dj
6. Disreaction - Jiiiieehaaa
7. Darrien Kelly And Scott Brown - Geleihoofd
8. Nosferatu - The Future
9. Buzz Fuzz - Frequenties
10. Neophyte - Execute
11. Neophyte - Braincracking
12. 3 Steps Ahead - Drop It
13. Aggroman - Your Wild Man
14. Ruffneck vs. Outside Agency - Waste Of Humanity
15. Meccano Twins - Alpha Release
16. Headbanger - I'm In Your Head (Playah Remix)
17. Amnesys - Worldwide Crisis
18. Enzyme X - Frantic
19. Enzyme X - Dissonant Poetry (Vip Edit By Ruffneck & Ophidian)
20. Nosferatu - Outshine Any Agency
21. Art Of Fighters vs. Endymion - Let's Get It On
22. Evil Activities vs. Nosferatu - From Cradle To Grave
23. Nosferatu - Enemigo Del Estado
24. Na-Goyah - Enemy
25. Outside Agency & Fracture 4 - Manhunt 2
26. Enzyme X - Power Surge
zie ik het nu goed of wordt het anthem niet eens op de cd gezet?quote:
Waren het vorig jaar geen 3 CD's ?quote:Op woensdag 16 april 2008 13:06 schreef mstx het volgende:
Ik ga hem misschien wel halen, maar dan gewoon voor de verzameling, heb die van vorig jaar ook.
Klopt.quote:
Bron: Nu.nlquote:ID&T-oprichter wil Housetempel
Uitgegeven: 14 april 2008 09:09
Laatst gewijzigd: 14 april 2008 09:11
AMSTERDAM - Dancefeestenorganisator ID&T wil binnen twee jaar een eigen hal bouwen in Amsterdam, waar evenementen met 2500 tot 3000 bezoekers gehouden kunnen worden.Dat zegt ID&T-oprichter Duncan Stutterheim in de GPD-bladen.Het bedrijf verhuist zelf ook naar het pand. "We willen onze kantoren en de hal in één pand hebben: een housetempel", aldus Stutterheim.
Omdat het van Showtek is, de CD moet natuurlijk wel verkocht wordenquote:Op woensdag 16 april 2008 16:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
6. Brennan Heart - Revival X (Showtek Remix)
waarom komt deze op iedere CD terug.. het is best een aardige plaat maar om hem nou iedere keer opnieuw te gebruiken
Zet dan het origineel erop of de B-kant van het origineel -> cult music (technoboy mix)![]()
wat ouder maar allebei zoveel beter dan deze showtek mix
Is gewoon een echte zaakquote:Op woensdag 16 april 2008 17:48 schreef nattermann het volgende:
Misschien kan hier iemand me een beetje verder helpen, ben morgen vrijwel de hele middag in Eindhoven, en las op internet iets over Freaky Records. Die zitten in Eindhoven, maar wat moet ik me hierbij voorstellen? Is het echt een winkel, of is het gewoon het "postadres" van Freaky Records?
Wilde wel even wat plaatjes gaan shoppen
Dankjewel voor je informatiequote:Op woensdag 16 april 2008 17:55 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Is gewoon een echte zaakAls je Freaky Eindhoven intypt in google krijg je meteen een kaartje waar de toko zit maar hier heb je ook de gegevens:
Hoogstraat 1
5611 JP Eindhoven
040 2435599
Met een beetje geluk kom je ook nog Zany, Jones, Jowan of een andere artiest tegen
Fri 27 Jun Heartbeatz Mondial, Uitgaanscentrumquote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 20:42 schreef NLS04 het volgende:
Jeah een outdoorpodium met hardstyle op de korenmarkt in Arnhem met Koninginnedag
ik ga ze nu ff binnenhalenquote:Op woensdag 16 april 2008 20:28 schreef Noxa het volgende:
SMD - Just Like You.
De eerste echte goede koffer van een rock nummer. Wat een rag bassline!!!
Nieuwe van D-Blok en S-Te-Fan is ook wel nice trouwens!
Ja gvd, sta ik al een jaar of 4 met Queensday op de korenmarkt.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:42 schreef NLS04 het volgende:
Jeah een outdoorpodium met hardstyle op de korenmarkt in Arnhem met Koninginnedag
quote:D-Block_And_S-Te-Fan_Ft_MC_Villain_-_Evolutionz__Part_Of_The_Hard-(EV O001)-Viny
Heb hem al binnen via nieuwsgroepenquote:Op woensdag 16 april 2008 21:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
15 minuutjes wachten bij rapidshare
pm voor linkjes ??quote:Op woensdag 16 april 2008 21:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
15 minuutjes wachten bij rapidshare
Hehe wij zijn er dan tochquote:Op woensdag 16 april 2008 20:57 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ja gvd, sta ik al een jaar of 4 met Queensday op de korenmarkt.
Dit jaar uitgenodigd om het te vieren in Eindhoven (o.a. parkeergarage), komen ze nu met lekkere hs naar Ernhem![]()
Solo naar feesten is nog te doen, maar solo queensday, dacht het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |