Ik heb ook wel eens staan hakkuh op een afdeling van de uni vol IT'ers (voornamelijk rock georienteerd) werd best vreemd aangekekenquote:Op donderdag 24 april 2008 12:45 schreef LeonH het volgende:
hoorde gister nog supergabber op 3fm... Stond bijna te hakken op kantoor
meld zich , achter de bar bij een hotel is ook zo'n goeie plek om dat te doenquote:Op donderdag 24 april 2008 13:15 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens staan hakkuh op een afdeling van de uni vol IT'ers (voornamelijk rock georienteerd) werd best vreemd aangekeken
Oh ja dat is prachtig inderdaadquote:Op donderdag 24 april 2008 13:15 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens staan hakkuh op een afdeling van de uni vol IT'ers (voornamelijk rock georienteerd) werd best vreemd aangekeken
Southstylersquote:Op donderdag 24 april 2008 13:47 schreef Da_Ripper het volgende:
Men, ik denk niet dat ik kan wachten tot 3 mei voor het volgende HS-feesie![]()
Aangezien ik woensdag ook niet in Ernhem zal staan, denk ik erover om dinsdag naar Audio Attack te gaan.
Iemand hier daar ook aanwezig?
Xag hem ook staan, lijn-op is idd lekker, maar com'on... Time-Out?quote:Op donderdag 24 april 2008 15:02 schreef Sethje het volgende:
dinsdag dance inferno @ Time-out met Deepack, DBSTF,Prophet,Zatox en TBY...
Boeie, ik ga voor de muziek en de djs...bij grote feeste heb je last van anabolen-mongolen en in de timeout van 16 jarige pikkies met een pitbull trui..streep je tochg ewoon tegen elkaar weg...ik zal dr niet minder los om gaanquote:Op donderdag 24 april 2008 15:18 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Xag hem ook staan, lijn-op is idd lekker, maar com'on... Time-Out?
doet me meteen denken aan >>quote:Op donderdag 24 april 2008 14:31 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Oh ja dat is prachtig inderdaad
Hier in het winkelcentrum, hardstyle aan (telefoon+boxjes, komt redelijk goed geluid uit) en dan gewoon staan pogo'en.
Ik zou het alleen al doen om de reacties
Mensen die kijken van "What the fuck" of mensen die hard gaan lachen. Prachtig
DJ Bass - The Targetquote:Op donderdag 24 april 2008 16:11 schreef Silaz het volgende:
haha dat filmpje, die kenk wah, ben nog steeds benieuwd hoe dat liedje @ 0.26 heet.
Nouja zoiets jaquote:
ik heb hier thuis ook een oude pick-up aangesloten op een stereo toren, dus daar speel ik de platen af die ik hebquote:Op woensdag 23 april 2008 21:09 schreef no1uknow het volgende:
Welke apparaten hebben jullie thuis staan om jullie vinyls mee af te spelen?
uiteraardquote:Op woensdag 23 april 2008 22:00 schreef nattermann het volgende:
mits de "subtiel naar de tyfus geholpen door Neophyte en Evil-Activities" remix
die gaat harder dan Spacer, en hoequote:
woensdag hakkuhdag, altijd gezellig op kantoor, radio net ff ietsje harder rond half 4quote:Op donderdag 24 april 2008 12:45 schreef LeonH het volgende:
hoorde gister nog supergabber op 3fm... Stond bijna te hakken op kantoor
fijn voor Raoulquote:
Inderdaad, net zoals zijn set van Qlimax 2007!quote:Op donderdag 24 april 2008 18:32 schreef Silaz het volgende:
Trouwens, wat is die set van Brennan Heart @ inqontrol gheyl zeg. wat een hitssss![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |