Heb je n premium?quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:08 schreef mstx het volgende:
Is nog steeds actief hoor, ben al een half uur volle bak livesets aan het downloaden
quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:22 schreef nipeng het volgende:
Ik zie geen linkjes dus dat is mooi.
Nee.quote:
Nee niet echt, maar ik ben wel aanwezig.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik vind de lijn ook niet zo heel denderend
Ja, maar op die pagina zit ik al 12 uur te refreshenquote:Op zaterdag 19 april 2008 11:36 schreef Da_Ripper het volgende:
Iedereen een pm gehad?
Ja, thanks maar ik denk niet dat dit iets gaat worden met die sitequote:Op zaterdag 19 april 2008 11:36 schreef Da_Ripper het volgende:
Iedereen een pm gehad?
jep thanks , maar ik ben er niet doorheen gekomenquote:
en decibelquote:Op zaterdag 19 april 2008 12:19 schreef nattermann het volgende:
Ik lees het inderdaad net ja. Dit kan toch niet waar zijn14 minuten
En anders is er nog steeds Q-Base![]()
110,-quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:31 schreef Da_Ripper het volgende:
Alleen Tick.On. verkoopt toch de echte?
Zijn deze dan nep:
1
2
3
dit soort organisatie hebben meestal zo overal hun mannetjes zitten dacht ik. Eigenlijk wil ik dit soort gasten zoveel mogelijk negeren, waanzin bedragenquote:Op zaterdag 19 april 2008 12:31 schreef Da_Ripper het volgende:
Alleen Tick.On. verkoopt toch de echte?
Zijn deze dan nep:
1
2
3
inderdaad , alles leuk een aardig maar dat is het toch niet waard . vind 60 euro echt al meer als genoegquote:
Mensen bedonderen dat is het. Blergh.quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:37 schreef LeonH het volgende:
[..]
dit soort organisatie hebben meestal zo overal hun mannetjes zitten dacht ik. Eigenlijk wil ik dit soort gasten zoveel mogelijk negeren, waanzin bedragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |