toen waren we nog onderwegquote:Op maandag 21 april 2008 11:46 schreef Tha_Bartman het volgende:
geen enkele fokker gezien en dat terwijl iedereen er was (vooraan bij scope was het toch?) waar waren jullie ?;)
Mwah, iig beter dan jumpenquote:
Laatst een keer geweest toen Tony ,Zany en Nego moesten draaien, beetje apart volk, maar wel gezellig, beetje ouwe hoere toen met Tonyquote:Op maandag 21 april 2008 17:00 schreef Digiwave het volgende:
Vrijdag mijn 1e hardstyle feestje @ Qnation
Noisecontrollers
Boeiend, ik ga er voor de muziek heen.quote:
Ik ga daar heel misschien ook heen (half uurtje fietsen), maar m'n maten willen naar 't schoolfeest.quote:Op maandag 21 april 2008 17:00 schreef Digiwave het volgende:
Vrijdag mijn 1e hardstyle feestje @ Qnation
Noisecontrollers
Als er verder geen enge dingen gebeuren ben je met 2 dagen weer thuis. Je moet dan nog wel ff plat, geloof dat ik 't toen een week of 2 rustig aan moest doenquote:Op maandag 21 april 2008 12:27 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Daar ben ik waarschijnlijk ook wel maar het is nog de vraag of HH dan alweer draait? Ik weet niet hoelang je een blindedarmontsteking hebt maar als je naar het ziekenhuis moet zal je wel niet binnen een weekje weer kunnen draaien?
Het zijn altijd van die nichterige mooiboy breezer typjes, 'hip' (lees: gay) gekleed met 'modieuze' kapsels. En zo'n houding van 'kijk-mij-nou'.quote:Op maandag 21 april 2008 19:00 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik stoor me er totaal niet aan. Die gasten gaan teminste los, dat ze dat niet op de manier doen zoals wij dat doen boeit me geen zak.
Het is in ieder geval 10 keer beter dan een beetje stilstaan en alleen bij de break momenten je handen in de lucht doen..
Mee eens.quote:Op maandag 21 april 2008 21:47 schreef Just_Shut_Up het volgende:
True, maar het is toch altijd beter dan patserige anabolen knuppels die het te druk hebben met mooi zijn en daardoor geen tijd hebben om los te gaan..
Ahjoh mochten die kneusjes gaan shufflen ofzo ga je er toch lekker tussen staan pogo'en ofzoquote:Op maandag 21 april 2008 17:04 schreef yosander het volgende:
[..]
Boeiend, ik ga er voor de muziek heen.
Ja alleen dat download ticket van max. 2 minuten is weg, maar er zit nog steeds een kutlimiet op het aantal te downloaden MB's per seconden. Dat is niet veranderd.quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:09 schreef mstx het volgende:
The RapidShare Happy Hours are active right now. Have fun!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |