X2 voor alles behalve dat ik vanochten al op het werk zat ipv van heerlijk slapenquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:21 schreef Ladyxima het volgende:
Ik heb heerlijk geslapen, werd om half 2 wakker.. zie ik nu dit topic met defqon drama. Wat ontzettend rustgevend dat we dit jaar besloten hebben dat we het niet waard vinden om er moeite voor te doen
vorig jaar was het nog een zure appel, dit jaar maakt me niet uit.
Vind de line up standaard, decibel is ondertussen vaste prik, en de line up daarvan verrast soms nog wel eens...
vanavond In Qontrol!
en of, en of, en of!!!!!quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:38 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb nu 20x zoveel zin in party machenen dat gaan we doen ook
![]()
heb je geluk... zo te zien is de bestel optie helemaal weggehaald...quote:Op zondag 20 april 2008 07:26 schreef warezguy05 het volgende:
om 21.30 weer ff geprobeerd en na 50x proberen/klikken een kaartje kunnen kopen. daarna na 20x klikken opnieuw. ik ben weer een blij man!
Ik zal ff een kort subjectief verslagje van mijn kant doen voordat ik zo na het voetbal ga. Heb in iedergeval weer een heerlijke nacht gehadquote:Op zondag 20 april 2008 13:08 schreef Silaz het volgende:
Woot hipness. zie nu dat inqontrol setjes online staan![]()
Hoe was die vanwildstyles eigenlijk? gewoon die 12 nummers of..?
Dat is Antifact - Astaloca. (Andere naam van hhz)quote:Op zondag 20 april 2008 18:07 schreef no1uknow het volgende:
Deze kwam ik laatst weer tegen: Headhunterz - Esta Loca
Dat was ongeveer het eerste hardstyle nummer wat ik ooit luisterde, samen met een nummer van The Prophet.
Zonder dat ik uberhaupt echt wist wat hardstyle was, maar toen was ik een jaar of 14/15.
Dat nummer van The Prophet was Payback

Ik dacht dat dat een remix van DJ Zany - Rock the Beatz was. Zal wel een mashup van die 2 zijn dan ofzoquote:Op zondag 20 april 2008 20:51 schreef NLS04 het volgende:
-Die noisecontrollers remix van Zany- Thugs ( zowiezo ondergewaardeerde plaat)
En dan zie ik vele tientallen mensen nu al diverse kaartjes aanbieden op Marktplaats voor 130 euro of meer. Dat ze maar lekker allemaal de tering mogen krijgen...quote:
builder - my life is like a demoquote:Op zondag 20 april 2008 20:51 schreef NLS04 het volgende:
Damn wat heb ik gistern weer teringveel lekkere platen gehoord![]()
- Nieuwe builder - my life is like a demo
was dat die track waarin je een aantal keren 'Homeboy' hoort?? die was namelijk wel vet, terwijl hij vorige week bij Zak stukken minder klonk, al zal dat wel door het geluid komenquote:Op zondag 20 april 2008 20:51 schreef NLS04 het volgende:
- Scope DJ - Final destination
Ik denk dat jij een andere bedoeld, ik hoor namelijk geen 'Homeboy'quote:Op zondag 20 april 2008 21:33 schreef ReMcOrE het volgende:
was dat die track waarin je een aantal keren 'Homeboy' hoort?? die was namelijk wel vet, terwijl hij vorige week bij Zak stukken minder klonk, al zal dat wel door het geluid komen
Same here, maar nog steeds niks bijzonders..quote:Op zondag 20 april 2008 22:14 schreef LeonH het volgende:
vind die in qontrol versie van faith in your dj eigenlijk wel wat meer te pruimen dan het origineel
Oh kan ookquote:Op zondag 20 april 2008 18:14 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat is Antifact - Astaloca. (Andere naam van hhz)
zal misschien vast wel iemand gezien hebben maar ik heb geen idee wie wie is , noch wist ik waar er afgesproken wasquote:Op maandag 21 april 2008 11:46 schreef Tha_Bartman het volgende:
geen enkele fokker gezien en dat terwijl iedereen er was (vooraan bij scope was het toch?) waar waren jullie ?;)
IQ blijft beste Q feest.. weinig dagjesvolk heerlijk geluid.. vol gas heel de nacht, precies genoeg zalen wanneer je iets anders wil...
het was er weer 1tje om over naar huis te schrijven
Jij bent duidelijk nog niet uitgetriptquote:Op maandag 21 april 2008 12:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
nee ze zouden het op het eerst volgende grote Q feest doen.. en dat is dus defqon..
stel dat ze daar de album verkoop ook starten verkopen ze er ook gelijk 15.000 en staan ze op 1 in de album top 100
laat mij maar verder dromen
Daar ben ik waarschijnlijk ook wel maar het is nog de vraag of HH dan alweer draait? Ik weet niet hoelang je een blindedarmontsteking hebt maar als je naar het ziekenhuis moet zal je wel niet binnen een weekje weer kunnen draaien?quote:Op maandag 21 april 2008 12:01 schreef Da_Ripper het volgende:
Kheb nu alweer zin in de volgende XXlerator - kdenk dat we ze dan wel alle 12 zullen horen![]()
Daar staan al 900 man op ingeschreven, dus dit gaat nog een drukke editie worden, maar ik wil hier eigenlijk wel bij zijn. Zolang de aantallen onder de 1400 blijft is het te doen in de XXquote:Op maandag 21 april 2008 12:27 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Daar ben ik waarschijnlijk ook wel maar het is nog de vraag of HH dan alweer draait? Ik weet niet hoelang je een blindedarmontsteking hebt maar als je naar het ziekenhuis moet zal je wel niet binnen een weekje weer kunnen draaien?
Goeie tipquote:Op maandag 21 april 2008 12:36 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Daar staan al 900 man op ingeschreven, dus dit gaat nog een drukke editie worden, maar ik wil hier eigenlijk wel bij zijn. Zolang de aantallen onder de 1400 blijft is het te doen in de XX
Hehe idd maar ik denk ook dat het bij deze editie weer afgeladen vol zal zijnquote:
Melbourne shufflequote:Op maandag 21 april 2008 14:47 schreef yosander het volgende:
Vrijdag mijn eerste Hardstylefeest![]()
: Hardstyle Oldschool meets Melbourne Shuffle!
Heb d'r nu al zin in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |