quote:
Op zondag 20 april 2008  13:08 schreef Silaz het volgende:Woot hipness. zie nu dat inqontrol setjes online staan 

Hoe was die vanwildstyles eigenlijk? gewoon die 12 nummers of..? 

Ik zal ff een kort subjectief verslagje van mijn kant doen voordat ik zo na het voetbal ga. Heb in iedergeval weer een heerlijke nacht gehad  

Kwam binnen rond 10 en toen was het nog heel erg rustig. Ultraform kort gezien wat wel een beste clown achter de tafels was met zijn zwaard. Vervolgens Scope en Frontliner gezien. Was een lekker setje waarvan ik me  een heerlijk knallende remix van A-lusion- Perfect it het best kan herinneren. Hierna NC die er een half uur flink op los gingen en daarna weer een half uur ouwe meuk van charly en theo waar het geluid trouwens echt heel slecht was.  Brennan Heart ook nog een stukje gezien maar kon mij niet boeien. Deed me beetje denken aan een Fearfm hitjessetje 

Vervolgens wou ik naar DBSTF maar voordat ik daar eindelijk was waren ze al bezig met de laatste platen. Sound of Goodbye en war coz Im hard dus waarschijnlijk gemist 

Toen kwam het slechte nieuws. HHZ in het ziekenhuis en Wildstylez moest het in zijn eentje gaan doen. Respect voor deze gozer dat ie nog zown beukset weggaf want ook voor hem moet het een flinke domper zijn geweest. P1 one platen waren trouwens behoorlijk divers en lekker raggend. Ben erg benieuwd naar het album 

Na dit uurtje ben ik naar de main gegaan en daar tot het einde blijven hangen. Geen J&W en A-lusion helaas maar technoboy draaide mixtechnisch saai maar werkelijk heerlijke platen ( De nieuwe builder moet gewoon die plaat met die I want your love vocals zijn, damn wat klonk dat lekker 

) 
Ook Dana draaide een boven verwachting lekker setje. Our Power kwam voorbij en meer platen heb ik niet kunnen onthouden op dat tijdstip 

Vince heb ik ook nog meegemaakt maar daar kan ik  nog minder over zeggen 

Ow en trouwens van de fokkers alleen Boy (op het einde) gezien. Blijkt dat een goeie vriendin van mij ook een goeie vriendin van hem is  

Conclusie:
dikke kans volgend jaar weer naar IQ