en dan ook nog temperatuur die meestal aan de hoge kant is, je kunt je lol opquote:Op vrijdag 25 april 2008 17:29 schreef NLS04 het volgende:
Xxlerator Headhunterz special is op pf al boven de 1000Denk dat dit welleens een nieuw drukterecord kan worden 3 mei
¤10 per stukquote:
Lijkt mee een goed plan, doe eens een voorstelquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:58 schreef Da_Ripper het volgende:
k dan Just_Shut_Up, bedankt maar nu ga ik slapen.
Is het misschien een idee om de OP eens een keer onder handen te nemen?
bijvoorbeeld: meer gifjes, wat partypics, de huidige posters/flyers...
Iemand nog meer ideetjes?
quote:
Zero Hourquote:Op zaterdag 26 april 2008 12:19 schreef Silaz het volgende:
Bij die teaser zit ook een liedje wat prophet draaide @ hardbass. Zo heel exclusief dus ook niet
Gifjes genoeg: http://yosander.110mb.comquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:58 schreef Da_Ripper het volgende:
k dan Just_Shut_Up, bedankt maar nu ga ik slapen.
Is het misschien een idee om de OP eens een keer onder handen te nemen?
bijvoorbeeld: meer gifjes, wat partypics, de huidige posters/flyers...
Iemand nog meer ideetjes?
PF gebruik ik ook, maar aangezien dit een HardStyle-Topicreeks is, moet ID&T dan naast Q/B2S in de OP staan?quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:03 schreef PartyAnimal87 het volgende:
ID&T heeft ook Mysteryland, Tomorrowland... Als je op partyflock bij organisaties kijkt kun je zien welke grote feesten de grote organisaties allemaal hebben
HardStyle .gifjesquote:Op zaterdag 26 april 2008 13:05 schreef yosander het volgende:
Gifjes genoeg: http://yosander.110mb.com
nog niet heel erg onder de indruk van het album zo, misschien als ik de tracks vaker hoor...quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:21 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Project 1 trailer. Graag gedaan 14.gif
weten we nu dat hij van P1 isquote:
Wildstylez is een 'leerling' van Willem, dus die zal ook een beetje hetzelfde klinken, dan lijkt P1 inderdaad veel HHquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |