Ah, Jesse vind m stom, dan is het goedquote:Op maandag 14 april 2008 22:41 schreef Jesse_ het volgende:
en kut filmpje in de op
Kan zijn dat ze pas net in Friesland doorbreektquote:Op maandag 14 april 2008 22:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah, Jesse vind m stom, dan is het goed
Zou heel goed kunnen, heb mn eerste CD van haar nog maar 8 jaar of zoquote:Op maandag 14 april 2008 22:42 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Kan zijn dat ze pas net in Friesland doorbreekt
Één emo.gif is niet genoeg om de intense triestheid van dat feit te kunnen beschrijvenquote:Op maandag 14 april 2008 22:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen, heb mn eerste CD van haar nog maar 8 jaar of zo
Zal wel te koop zijn, maar niet mijn muzieksoortquote:Op maandag 14 april 2008 22:46 schreef Jesse_ het volgende:
Gelukkig voor haar cd verkopen dat smaak niet te koop is
Tip: via http://www.9292.nl kun je opzoeken wanneer de eerstvolgende trein over het dichstbijzijnde spoor rijdt.quote:
Malle Alex, "Beijum" & "dichtbij" in één zin impliceren.quote:Op maandag 14 april 2008 22:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tip: via http://www.9292.nl kun je opzoeken wanneer de eerstvolgende trein over het dichstbijzijnde spoor rijdt.
En dan de machinist, conducteuren en anderen leed bezorgenquote:Op maandag 14 april 2008 22:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tip: via http://www.9292.nl kun je opzoeken wanneer de eerstvolgende trein over het dichstbijzijnde spoor rijdt.
Ach, Peterselieman bij een trein is spermavlekken op de trein, Inkomen bij de trein is bloedvlekken, en het trauma is beide keren even groot.quote:Op maandag 14 april 2008 22:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En dan de machinist, conducteuren en anderen leed bezorgen![]()
Het idee alleen al
Woon je in Beijum oost? Daar hebben ze toch ook een trein?quote:Op maandag 14 april 2008 22:56 schreef Inkomen het volgende:
Bus rijdt net langs, zal dus weer een tijd moeten wachten. Ik zou haast sterven van verveling.
Haast en verveling in één zin... schitterend poetisch compromis.quote:Op maandag 14 april 2008 22:56 schreef Inkomen het volgende:
Bus rijdt net langs, zal dus weer een tijd moeten wachten. Ik zou haast sterven van verveling.
Ik zou vervelend sterven van de haast?quote:Op maandag 14 april 2008 23:11 schreef Grulez het volgende:
[..]
Haast en verveling in één zin... schitterend poetisch compromis.
Mijn positie is zodanig dat ik zelfs bij het stukje Beijum dat het minst ver van de trein aflig daar ver van af woon.quote:Op maandag 14 april 2008 23:09 schreef maok het volgende:
[..]
Woon je in Beijum oost? Daar hebben ze toch ook een trein?![]()
Stervend haasten van vervelingquote:Op maandag 14 april 2008 23:12 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik zou vervelend sterven van de haast?
Een jaartje of 3, 4. Maak je dus maar geen illusies, nog.quote:Op maandag 14 april 2008 23:19 schreef michiel_merk het volgende:
vorige week heb ik me ingeschreven voor een huisje in grun stad, nu maar hopen dat ik snel woonruimte krijg ..hoelang duurt het daar gemiddeld ?
hangt er vanaf waar je je hebt ingeschreven.. en of je eisen niet aso zijn ten opzichte van je budget..quote:Op maandag 14 april 2008 23:19 schreef michiel_merk het volgende:
vorige week heb ik me ingeschreven voor een huisje in grun stad, nu maar hopen dat ik snel woonruimte krijg ..hoelang duurt het daar gemiddeld ?
Dat was een anderquote:Op maandag 14 april 2008 23:20 schreef JH87 het volgende:
Vroeg je dat vorige week niet ook al?
Rots-Vast Groep , en ik ben op zoek naar een studio of een 2 kamer appartement , voor 1 persoon dusquote:Op maandag 14 april 2008 23:24 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
hangt er vanaf waar je je hebt ingeschreven.. en of je eisen niet aso zijn ten opzichte van je budget..
Direct wonen is een tikje erg aan de dure kant.quote:Op maandag 14 april 2008 23:35 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Rots-Vast Groep , en ik ben op zoek naar een studio of een 2 kamer appartement , voor 1 persoon dus![]()
Bij direct wonen zitten toch redelijk wat kosten aan verbonden ?
alleen Rots-Vast Groep?quote:Op maandag 14 april 2008 23:35 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Rots-Vast Groep , en ik ben op zoek naar een studio of een 2 kamer appartement , voor 1 persoon dus![]()
Jup maar ik ben vanplan om me overal in te schrijven , behalve direct wonen dan..quote:
quote:Op maandag 14 april 2008 23:46 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Jup maar ik ben vanplan om me overal in te schrijven , behalve direct wonen dan..
en dan gewoon regelmatig erachteraan bellen
Toch alleen één maand huur die direct wonen in haar zak steekt?quote:Op maandag 14 april 2008 23:35 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
jep..quote:Op maandag 14 april 2008 23:54 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Toch alleen één maand huur die direct wonen in haar zak steekt?
\\Dat valt opzich nog wel mee, is gewoon een kwestie van ff sparenquote:Op maandag 14 april 2008 23:54 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Toch alleen één maand huur die direct wonen in haar zak steekt?
quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:13 schreef Jesse_ het volgende:
Je kan ook een kroeg in Drachten uitzoeken
damn das wel erg weinig..quote:Op dinsdag 15 april 2008 07:53 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen!!!!
ik hoorde laatst iemand die met 18 punten een huisje had gekregen.... In Paddepoel dan wel, maar toch....
Ik was net gaan slapen, dus dan is alles goedquote:Op dinsdag 15 april 2008 00:58 schreef nietzman het volgende:
Alles goed Maxje?
Hoe moet ik die opvatten?quote:
Moet je achter een pc? Want dan ben je, ben ik bang, al te laat.quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:56 schreef Bob. het volgende:
Ik moet zo naar de UB.
Hm ja eigenlijk wel. Was ik ook al bang voor..quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Moet je achter een pc? Want dan ben je, ben ik bang, al te laat.
De mogelijkheden zijn niet onbeperkt, maar elke zaal heeft wel een stuk of wat stopcontacten, en op de vierde verdieping zijn meteen na de deuren een paar tafels waar stopcontacten ingebouwd zitten.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:08 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hm ja eigenlijk wel. Was ik ook al bang voor..
Weet jij of ik anders mijn laptop daar ergens aan zou kunnen sluiten ofzo?
Oke, handig! En op zich kan hij ook nog wel een paar uur zonder stroom.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De mogelijkheden zijn niet onbeperkt, maar elke zaal heeft wel een stuk of wat stopcontacten, en op de vierde verdieping zijn meteen na de deuren een paar tafels waar stopcontacten ingebouwd zitten.
Moi zeggen is een kleine moeite maar een groot genotquote:Op dinsdag 15 april 2008 09:02 schreef maok het volgende:
Goedemorgen
[..]
Wat goed van je, je spreekt Gronings
Hoi Alex.quote:
Zal ik vanavond een kaarsje voor je branden?quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoi Alex..
Ga je morgen voor me duimen? Ik moet een presentatie geven. De dag duurt van 10 tot 5 maar ik hoop dat ik als eerste of tweede kan, om er maar vanaf te zijn. Ik droom er al weken over..
Ja.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:53 schreef Dangel het volgende:
[..]
Zal ik vanavond een kaarsje voor je branden?
Spannendquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoi Alex..
Ga je morgen voor me duimen? Ik moet een presentatie geven. De dag duurt van 10 tot 5 maar ik hoop dat ik als eerste of tweede kan, om er maar vanaf te zijn. Ik droom er al weken over..
Ja, dat bedacht ik mij ook, maar als ik laat ben heb ik al die anderen met hun geweldige verhalen al gezien en dat word ik zo onzeker over m'n eigen verhaal dat er niets meer uitkomt. Ik hou me maar vast aan de gedachte dat het morgen om 5 uur sowieso voorbij is, wat er ook gebeurd. De meeste mensen van het groepje zal ik toch niet vaak meer zien, dus de sociale zelfmoord zal ook meevallen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Spannend
Zou wel fijn zijn als je een beetje vroeg mocht inderdaad. Als je als laatste moet ben je de hele dag gespannen. Het voordeel van laat is dat er niemand meer echt goed luistert
quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:41 schreef nietzman het volgende:
Loo.
Niet dat ik weet, wel grote oosterse supermarktquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:24 schreef MaxMark het volgende:
Is er een Chinese buurt in Groningen? Zo ja, waar?
Neen, er is niet.quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:24 schreef MaxMark het volgende:
Ik ken alleen de Indische Buurtquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:24 schreef MaxMark het volgende:
Dat ligt niet aan jouquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
De Chinees aan het Damsterdiep heet Tong Ah. Ligt het aan mijn bedorven geest, of krijgen jullie daar ook vreemde ideeën bij?
Wat zijn vrouwen toch ook pervers hequote:Op dinsdag 15 april 2008 11:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
De Chinees aan het Damsterdiep heet Tong Ah. Ligt het aan mijn bedorven geest, of krijgen jullie daar ook vreemde ideeën bij?
Dat klopt, aan het begin, bij de Ni Hao/Scheer&Foppenquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:28 schreef maok het volgende:
Er hangen volgens mij nog wel steeds chineese straatnaambordjes in de oosterstraat
Niet zo generaliseren.quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:31 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wat zijn vrouwen toch ook pervers he
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:31 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wat zijn vrouwen toch ook pervers he
Je bent Drenthsquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:49 schreef missmayo het volgende:
goedenmorgen (okay bijna middag) even van 1 dag bijgelezen... gezellig hier zeg;)
nee ik woon nu in Drenthe maar ik ben geboren en getogen Groninger en voel me ook Groninger hoor!quote:
Toppiequote:Op dinsdag 15 april 2008 12:01 schreef missmayo het volgende:
[..]
nee ik woon nu in Drenthe maar ik ben geboren en getogen Groninger en voel me ook Groninger hoor!
Tof!quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:02 schreef missmayo het volgende:
@ Dangel---> Ik ben zijn nichtje!
http://en.wikipedia.org/wiki/Pentecostalismquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:24 schreef MaxMark het volgende:
Oh, en is er iemand die weet hoe je "Pinkstergemeente" vertaalt naar het Engels? Ik moet alle kerken in Groningen in een documentje gooien. Letterlijk is Pinksteren "Whitsuntide", maar "Whitsuntide community" lijkt me ook weer zo'n rare vertaling
slim. die vertaalmethode gebruik ik idd ook wel eensquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Pentecostalism
Gewoon even wiki er op los laten
Bij ons in de kerk vertalen ze het als 'prayer', ik weet niet of dat goed is.quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:47 schreef MaxMark het volgende:
Ik moet ook geen kerk-gerelateerde opdrachten aannemen
Kan ik "Bidstond" als "Praying session" vertalen? Doe ik dan de betekenis recht aan?
Waar ben je mee bezig dan?:)quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:47 schreef MaxMark het volgende:
Ik moet ook geen kerk-gerelateerde opdrachten aannemen
Kan ik "Bidstond" als "Praying session" vertalen? Doe ik dan de betekenis recht aan?
Lang verhaal kort: Ik loop stage bij OOG Radio, wij gaan daar een radioshow opzetten voor internationale studenten in de stad. Bij deze show willen wij ook een website hebben waar alle internationale studenten (die van plan zijn hier te komen en die hier al zijn) terecht kunnen voor alle nodige informatie. Kerken horen daar dus ook bijquote:
OK, tof!quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:12 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Lang verhaal kort: Ik loop stage bij OOG Radio, wij gaan daar een radioshow opzetten voor internationale studenten in de stad. Bij deze show willen wij ook een website hebben waar alle internationale studenten (die van plan zijn hier te komen en die hier al zijn) terecht kunnen voor alle nodige informatie. Kerken horen daar dus ook bij
Dus naast de voorbereidingen voor onze eerste show, ben ik nu ook bezig met 'hotspots' in de stad
Ik had het nog onthouden van een jaar geleden toen ik jou vroeg of je een kerk wist met internationale dienst. Dus deze had ik al ingevuldquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Onze kerk, Christelijk Centrum Groningen, heeft ieder zondagochtend om 10:00 dienst met vertaling. Daarnaast iedere eerste zondag van de maand een internationale dienst in het Engels om 16:00
Johan de Wittstraat 2
www.ccg.nu
Het is een evangelische gemeente
We hebben ook een internationale Kleine Groep (kring)
I would, if I couldquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:23 schreef freecell het volgende:
Wij gaan 1 tegen 100 spelen op MSN, nog iemand die mee doet?
Radesingel? De katholieke kerk bedoel je?quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:22 schreef ForumGek het volgende:
in de radesingel zit een kerk die iedere dag om 12:30 een internationale dienst heeft, misschien kan je daar terecht voor wat vragen!
Dat ging bij mij de laatste keer na twee vragen al verkeerd.quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:23 schreef freecell het volgende:
Wij gaan 1 tegen 100 spelen op MSN, nog iemand die mee doet?
Ik moest toch even reclame maken, daarbij, de internationale diensten zijn nieuwquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:34 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik had het nog onthouden van een jaar geleden toen ik jou vroeg of je een kerk wist met internationale dienst. Dus deze had ik al ingevuld
Mmmm ok, maar er zijn dus geen vergelijkbare dingen als HousingOffice? ( http://www.housingoffice.nl )quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Wat betreft studentenhuizen, geen flauw idee
Ik huurde bij Schove, deze heeft een flink aantal studentenhuizen in de stad, waaronder ook huizen die weer gehuurd worden door verengingen
Wat voor type kerk is weet ik niet. Maar ik wel iedere dag om 12:30 geloof ikquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Radesingel? De katholieke kerk bedoel je?
iedere dag of iedere zondag?
ff belletje doen naar vindi of albertusquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:35 schreef MaxMark het volgende:
Maar Tara, nu ik je toch aan de lijn heb. We hebben een lijst met internationale studentenhuizen, maar we zoeken ook 'gewone' Nederlandse studentenhuizen. Maar dan geen particulieren, wel huizen die bij een vereniging/organisatie aangesloten zijn. Weet jij of ze bestaan in de stad?
Ligt er aan hoe gedetaileerd je gaat. Je hebt katholiek en protestands en bij protestands heb je dan weer een aantal stromingen waaronder evangeslisch, 'New Frontiers' valt dan weer onder Evangelisch. Net als dat Vrijgemaakt-Gereformeerd of Baphtisten ook protestandse stromingen zijn. NewFronters is wel iets wat internationaal bekend is trouwens.quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:05 schreef MaxMark het volgende:
Tara, ik zie op e-kerk.nl staan dat jouw kerk onder de stroming "NewFrontiers" valt. Is dat een betere beschrijving dan gewoon "Christian"? Want dan zet ik dat er gewoon bij
Ik heb nu deze legenda gemaakt, deze namen staan (in het nederlands) bovenaan elke pagina van elke kerk op www.e-kerk.nl, zoals hier bijvoorbeeld CCGquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:29 schreef maok het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe gedetaileerd je gaat. Je hebt katholiek en protestands en bij protestands heb je dan weer een aantal stromingen waaronder evangeslisch, 'New Frontiers' valt dan weer onder Evangelisch. Net als dat Vrijgemaakt-Gereformeerd of Baphtisten ook protestandse stromingen zijn. NewFronters is wel iets wat internationaal bekend is trouwens.
Slaat dit enigszins ergens op? Of generaliseer ik dingen te veel of te weinig?quote:Legend:
1 = International Community
2 = Pentecostal Community
3 = Christian Community
4 = Baptist Community
5 = Freed Reformed Churches
6 = Church Community
7 = Free Evangelic Church
8 = Baptists Community
9 = Full Evangelic Community
10 = Evangelic Community
11 = Sevenday Adventists
12 = Charismatic Pentecostal Community
13 = Newfrontiers
Lijkt me wel. Al moet je niet bij mij zijn voor de vertalingen, maar met New Frontiers is dat dan wel weer makkelijk, dat is altijd goed.quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:36 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik heb nu deze legenda gemaakt, deze namen staan (in het nederlands) bovenaan elke pagina van elke kerk op www.e-kerk.nl, zoals hier bijvoorbeeld CCG
[..]
Slaat dit enigszins ergens op? Of generaliseer ik dingen te veel of te weinig?
Nee hoor, je gelooft in God en Jezus, heel makkelijk, ze hebben ook allemaal hetzelfde boek, dat heet Bijbelquote:
Feliquote:Op dinsdag 15 april 2008 16:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik krijg volgende week vrijdag m'n bul.
quote:
Sorry, op de pc in de UB zit in Word een Engels-Nederlands woordenboek (amongst many others) maar ik ben thuis, nu... En hier heb ik alleen een Nederlands woordenboekje.quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:49 schreef MaxMark het volgende:
DADeeeheee, met je mooie woordenboek, weet jij:
Logopedie,
Medische Beeldvormde Radiotherapeutische Technieken en
Bedrijfskunde?
Medische en Technieken zijn niet zozeer het probleem, uiteraard. En Bedrijfskunde is niet "Business science", want dat zou beter vertalen naar Bedrijfswetenschappen, toch?
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 15 april 2008 16:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Speech and language pathologyquote:Op dinsdag 15 april 2008 16:49 schreef MaxMark het volgende:
Logopedie
Medical Imaging Radiotherapy techniquesquote:Medische Beeldvormende Radiotherapeutische Technieken
Management and Organization of je zegt business studiesquote:en
Bedrijfskunde?
quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zeik niet, ik ook. (maar ik ben wel in de stad geboren en mijn vader is een rasechte Grunneger)
quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
De RuG zelf noemt het Business Studiesquote:Op dinsdag 15 april 2008 17:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Management and Organization of je zegt business studies
Vroeger heette de faculteit Bedrijfskunde in het Engels: Faculty of Management and Organizationquote:Op dinsdag 15 april 2008 17:20 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
De RuG zelf noemt het Business Studies
Faculteit != studiequote:Op dinsdag 15 april 2008 17:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vroeger heette de faculteit Bedrijfskunde in het Engels: Faculty of Management and Organization
Ben je dr mooi snel vanaf 14.gifquote:Op dinsdag 15 april 2008 17:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh yay, ik krijg net het presentatieschema van morgen en ik ben als eerste ingepland!
Tof!quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh yay, ik krijg net het presentatieschema van morgen en ik ben als eerste ingepland!
Het enige wat je nodig hebt is een stemmetje in je hoofd dat als je niet gaat zegt: "Weet je wel wat je allemaal nog moet doen? Je verdoet je tijd!"quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:27 schreef Bob. het volgende:
Echt, hoe hou je het vol elke dag UB'en DaD? Ik heb het nu al helemaal gehad na een dagje.![]()
Maar voor vandaag klaar en wel behoorlijk wat afgekregen.
Ik vind het er heerlijk, hier thuis in m'n eentje word ik onrustig en ga ik op zoek naar afleiding. En spullen meenemen, ach, portemonnee en telefoon is 't meeste sleepwerk ook niet. En mensen die wel hardop praten zijn irritant.quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:52 schreef Bob. het volgende:
Oh en nu klinkt ik wel heel lui.Maar ik bedoel niet qua studeren, maar al die mensen om je heen en dat gesleep met je spullen als je even koffie wilt drinken en niet gewoon even wat hardop aan je buurman mogen vragen etc.
Oh als ik echt gestresst ben doe ik juist niks meer. Huppa, kop in het zand.quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het enige wat je nodig hebt is een stemmetje in je hoofd dat als je niet gaat zegt: "Weet je wel wat je allemaal nog moet doen? Je verdoet je tijd!"
Oh, geil, ik ga ook weer studeren als het zo gaatquote:Op dinsdag 15 april 2008 18:59 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh als ik echt gestresst ben doe ik juist niks meer. Huppa, kop in het zand.
En ik moest nu elke keer mijn laptop mee nemen, maar zonder is het inderdaad al makkelijker. En pratende mensen zijn echt extreem irritant ja.
Of nog erger! Stelletjes die samen gaan studeren, dat ze dan de hele tijd tijdens het studeren half op elkaars schoot kruipen.
Dat inderdaad ook, volgens mij zit de helft van de mensen er alleen om te socializen en zo veel mogelijk koffie te drinken.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:04 schreef nietzman het volgende:
Ti's dan toch ook één groot kippenhok, die UB..
Dank.quote:
Ik ben wel eens in jouw huis geweestquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:48 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Dank.
Ik had je Fobo trouwens bekeken, maar meteen weggeklikt omdat ik met de bus moest. Verder weet je niet wat je mist (ja, mijn overheerlijke pasta dus).
Nee ik kan dan nietquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:23 schreef Inkomen het volgende:
Ga jij ook pokeren trouwens?
Oh, die! Dan heb je mn auto kunnen bewonderen, lucky you!quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:33 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Wouter & ik woon in dezelfde flat als maok.
Nee, maar ik dacht, misschien kom ik er donderdagavond dan wel achterquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:32 schreef maok het volgende:
[..]
Nee ik kan dan niet
maar je weet inmiddels dus wie ik ben?![]()
Verwijst 'die' naar 'flat' of 'Wouter'? Verder: auto, huh, wie wat waar, etc.?quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh, die! Dan heb je mn auto kunnen bewonderen, lucky you!
Je rookt ?quote:
Aww.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:31 schreef freecell het volgende:
Hier alles prima
Alleen ik wilde dat TARA maar vast thuis was en niet pas om half 11
Hier goed.quote:
Ik geef gewoon een handjequote:
Note to self: deuk in gRover rijden.quote:
quote:
Ja, natuurlijk, ik heb internet !quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben op heel veel plekken gepijpt, maar nog nooit in mn kamer
[..]je weet wat pijpen is?
![]()
![]()
Linguïstisch verwijsfoutje, ik doelde op mijn circa-buurvrouw.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben op heel veel plekken gepijpt, maar nog nooit in mn kamer
[..]
uit mijn kamer komt heul geen rookquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:50 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Linguïstisch verwijsfoutje, ik doelde op mijn circa-buurvrouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:53 schreef maok het volgende:
[..]
uit mijn kamer komt heul geen rookDat dacht jij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MarioKart.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:55 schreef JH87 het volgende:
[..]
Gwoon. Dip. Veel te druk en teveel aan m'n hoofd.
Ook al is het slechts de verpakking, het heeft met techniek te maken. Vertrouw er niet te veel op.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:59 schreef 2cv het volgende:
Orginele verpakking van mijn camera kwijt![]()
Moeders weet vast wel waar dat ding ligt, moeders weten dat
Morgenmiddag ontspanning.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Voor spelletjes doen is binnenkort weer tijd
Ik: sloddervos.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:02 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ook al is het slechts de verpakking, het heeft met techniek te maken. Vertrouw er niet te veel op.
Ik heb geen vrije dagen of meivakantie, moet nog tot eind juni door. Gelukkig heb ik over drie weken wel drie dagen vrijgenomen - m'n totaal aan vrije dagenquote:
Geen weekends?quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:22 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik heb geen vrije dagen of meivakantie, moet nog tot eind juni door. Gelukkig heb ik over drie weken wel drie dagen vrijgenomen - m'n totaal aan vrije dagen- om naar Finland te gaan. Lichtpuntje.
Ben er nog nooit geweest. Wel erg benieuwd. We gaan ook nog een dagje naar Tallinn met de zuipboot. Uberhaupt de eerste keer dat ik ga vliegen.quote:
Dat wel, maar in die twee dagen mat ik me altijd alleen nog maar meer af.quote:
Klinkt bekend. Ik heb voorlopig nog geen vakantie gepland. Misschien tot augustus enkele vrije dagen, maar keihard doorwerken zodat ik in augustus kan beginnen met vijf maanden losgaan in de USA.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:32 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ben er nog nooit geweest. Wel erg benieuwd. We gaan ook nog een dagje naar Tallinn met de zuipboot. Uberhaupt de eerste keer dat ik ga vliegen.![]()
[..]
Dat wel, maar in die twee dagen mat ik me altijd alleen nog maar meer af.
Voor een deel van de studenten wel ja. Klinkt namelijk goed dat ze de hele dag in de UB gezeten hebben. Ze lijken zo goed bezig te zijn.quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:13 schreef Grulez het volgende:
De UB is toch gewoon zien en eventueel gezien worden?
Verkapte DaD-belediging.quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Voor een deel van de studenten wel ja. Klinkt namelijk goed dat ze de hele dag in de UB gezeten hebben. Ze lijken zo goed bezig te zijn.
Verkapte ik kom daar alleen om DaD te bekijken.quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:13 schreef Grulez het volgende:
De UB is toch gewoon zien en eventueel gezien worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |