MarioKart.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:55 schreef JH87 het volgende:
[..]
Gwoon. Dip. Veel te druk en teveel aan m'n hoofd.
Ook al is het slechts de verpakking, het heeft met techniek te maken. Vertrouw er niet te veel op.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:59 schreef 2cv het volgende:
Orginele verpakking van mijn camera kwijt![]()
Moeders weet vast wel waar dat ding ligt, moeders weten dat
Morgenmiddag ontspanning.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Voor spelletjes doen is binnenkort weer tijd
Ik: sloddervos.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:02 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ook al is het slechts de verpakking, het heeft met techniek te maken. Vertrouw er niet te veel op.
Ik heb geen vrije dagen of meivakantie, moet nog tot eind juni door. Gelukkig heb ik over drie weken wel drie dagen vrijgenomen - m'n totaal aan vrije dagenquote:
Geen weekends?quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:22 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik heb geen vrije dagen of meivakantie, moet nog tot eind juni door. Gelukkig heb ik over drie weken wel drie dagen vrijgenomen - m'n totaal aan vrije dagen- om naar Finland te gaan. Lichtpuntje.
Ben er nog nooit geweest. Wel erg benieuwd. We gaan ook nog een dagje naar Tallinn met de zuipboot. Uberhaupt de eerste keer dat ik ga vliegen.quote:
Dat wel, maar in die twee dagen mat ik me altijd alleen nog maar meer af.quote:
Klinkt bekend. Ik heb voorlopig nog geen vakantie gepland. Misschien tot augustus enkele vrije dagen, maar keihard doorwerken zodat ik in augustus kan beginnen met vijf maanden losgaan in de USA.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:32 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ben er nog nooit geweest. Wel erg benieuwd. We gaan ook nog een dagje naar Tallinn met de zuipboot. Uberhaupt de eerste keer dat ik ga vliegen.![]()
[..]
Dat wel, maar in die twee dagen mat ik me altijd alleen nog maar meer af.
Voor een deel van de studenten wel ja. Klinkt namelijk goed dat ze de hele dag in de UB gezeten hebben. Ze lijken zo goed bezig te zijn.quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:13 schreef Grulez het volgende:
De UB is toch gewoon zien en eventueel gezien worden?
Verkapte DaD-belediging.quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Voor een deel van de studenten wel ja. Klinkt namelijk goed dat ze de hele dag in de UB gezeten hebben. Ze lijken zo goed bezig te zijn.
Verkapte ik kom daar alleen om DaD te bekijken.quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:13 schreef Grulez het volgende:
De UB is toch gewoon zien en eventueel gezien worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |