Rots-Vast Groep , en ik ben op zoek naar een studio of een 2 kamer appartement , voor 1 persoon dusquote:Op maandag 14 april 2008 23:24 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
hangt er vanaf waar je je hebt ingeschreven.. en of je eisen niet aso zijn ten opzichte van je budget..
Direct wonen is een tikje erg aan de dure kant.quote:Op maandag 14 april 2008 23:35 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Rots-Vast Groep , en ik ben op zoek naar een studio of een 2 kamer appartement , voor 1 persoon dus![]()
Bij direct wonen zitten toch redelijk wat kosten aan verbonden ?
alleen Rots-Vast Groep?quote:Op maandag 14 april 2008 23:35 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Rots-Vast Groep , en ik ben op zoek naar een studio of een 2 kamer appartement , voor 1 persoon dus![]()
Jup maar ik ben vanplan om me overal in te schrijven , behalve direct wonen dan..quote:
quote:Op maandag 14 april 2008 23:46 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Jup maar ik ben vanplan om me overal in te schrijven , behalve direct wonen dan..
en dan gewoon regelmatig erachteraan bellen
Toch alleen één maand huur die direct wonen in haar zak steekt?quote:Op maandag 14 april 2008 23:35 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
jep..quote:Op maandag 14 april 2008 23:54 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Toch alleen één maand huur die direct wonen in haar zak steekt?
\\Dat valt opzich nog wel mee, is gewoon een kwestie van ff sparenquote:Op maandag 14 april 2008 23:54 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Toch alleen één maand huur die direct wonen in haar zak steekt?
quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:13 schreef Jesse_ het volgende:
Je kan ook een kroeg in Drachten uitzoeken
damn das wel erg weinig..quote:Op dinsdag 15 april 2008 07:53 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen!!!!
ik hoorde laatst iemand die met 18 punten een huisje had gekregen.... In Paddepoel dan wel, maar toch....
Ik was net gaan slapen, dus dan is alles goedquote:Op dinsdag 15 april 2008 00:58 schreef nietzman het volgende:
Alles goed Maxje?
Hoe moet ik die opvatten?quote:
Moet je achter een pc? Want dan ben je, ben ik bang, al te laat.quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:56 schreef Bob. het volgende:
Ik moet zo naar de UB.
Hm ja eigenlijk wel. Was ik ook al bang voor..quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Moet je achter een pc? Want dan ben je, ben ik bang, al te laat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |