Ah, Jesse vind m stom, dan is het goedquote:Op maandag 14 april 2008 22:41 schreef Jesse_ het volgende:
en kut filmpje in de op
Kan zijn dat ze pas net in Friesland doorbreektquote:Op maandag 14 april 2008 22:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah, Jesse vind m stom, dan is het goed
Zou heel goed kunnen, heb mn eerste CD van haar nog maar 8 jaar of zoquote:Op maandag 14 april 2008 22:42 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Kan zijn dat ze pas net in Friesland doorbreekt
Één emo.gif is niet genoeg om de intense triestheid van dat feit te kunnen beschrijvenquote:Op maandag 14 april 2008 22:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen, heb mn eerste CD van haar nog maar 8 jaar of zo
Zal wel te koop zijn, maar niet mijn muzieksoortquote:Op maandag 14 april 2008 22:46 schreef Jesse_ het volgende:
Gelukkig voor haar cd verkopen dat smaak niet te koop is
Tip: via http://www.9292.nl kun je opzoeken wanneer de eerstvolgende trein over het dichstbijzijnde spoor rijdt.quote:
Malle Alex, "Beijum" & "dichtbij" in één zin impliceren.quote:Op maandag 14 april 2008 22:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tip: via http://www.9292.nl kun je opzoeken wanneer de eerstvolgende trein over het dichstbijzijnde spoor rijdt.
En dan de machinist, conducteuren en anderen leed bezorgenquote:Op maandag 14 april 2008 22:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tip: via http://www.9292.nl kun je opzoeken wanneer de eerstvolgende trein over het dichstbijzijnde spoor rijdt.
Ach, Peterselieman bij een trein is spermavlekken op de trein, Inkomen bij de trein is bloedvlekken, en het trauma is beide keren even groot.quote:Op maandag 14 april 2008 22:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En dan de machinist, conducteuren en anderen leed bezorgen![]()
Het idee alleen al
Woon je in Beijum oost? Daar hebben ze toch ook een trein?quote:Op maandag 14 april 2008 22:56 schreef Inkomen het volgende:
Bus rijdt net langs, zal dus weer een tijd moeten wachten. Ik zou haast sterven van verveling.
Haast en verveling in één zin... schitterend poetisch compromis.quote:Op maandag 14 april 2008 22:56 schreef Inkomen het volgende:
Bus rijdt net langs, zal dus weer een tijd moeten wachten. Ik zou haast sterven van verveling.
Ik zou vervelend sterven van de haast?quote:Op maandag 14 april 2008 23:11 schreef Grulez het volgende:
[..]
Haast en verveling in één zin... schitterend poetisch compromis.
Mijn positie is zodanig dat ik zelfs bij het stukje Beijum dat het minst ver van de trein aflig daar ver van af woon.quote:Op maandag 14 april 2008 23:09 schreef maok het volgende:
[..]
Woon je in Beijum oost? Daar hebben ze toch ook een trein?![]()
Stervend haasten van vervelingquote:Op maandag 14 april 2008 23:12 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik zou vervelend sterven van de haast?
Een jaartje of 3, 4. Maak je dus maar geen illusies, nog.quote:Op maandag 14 april 2008 23:19 schreef michiel_merk het volgende:
vorige week heb ik me ingeschreven voor een huisje in grun stad, nu maar hopen dat ik snel woonruimte krijg ..hoelang duurt het daar gemiddeld ?
hangt er vanaf waar je je hebt ingeschreven.. en of je eisen niet aso zijn ten opzichte van je budget..quote:Op maandag 14 april 2008 23:19 schreef michiel_merk het volgende:
vorige week heb ik me ingeschreven voor een huisje in grun stad, nu maar hopen dat ik snel woonruimte krijg ..hoelang duurt het daar gemiddeld ?
Dat was een anderquote:Op maandag 14 april 2008 23:20 schreef JH87 het volgende:
Vroeg je dat vorige week niet ook al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |