De mogelijkheden zijn niet onbeperkt, maar elke zaal heeft wel een stuk of wat stopcontacten, en op de vierde verdieping zijn meteen na de deuren een paar tafels waar stopcontacten ingebouwd zitten.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:08 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hm ja eigenlijk wel. Was ik ook al bang voor..
Weet jij of ik anders mijn laptop daar ergens aan zou kunnen sluiten ofzo?
Oke, handig! En op zich kan hij ook nog wel een paar uur zonder stroom.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De mogelijkheden zijn niet onbeperkt, maar elke zaal heeft wel een stuk of wat stopcontacten, en op de vierde verdieping zijn meteen na de deuren een paar tafels waar stopcontacten ingebouwd zitten.
Moi zeggen is een kleine moeite maar een groot genotquote:Op dinsdag 15 april 2008 09:02 schreef maok het volgende:
Goedemorgen
[..]
Wat goed van je, je spreekt Gronings
Hoi Alex.quote:
Zal ik vanavond een kaarsje voor je branden?quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoi Alex..
Ga je morgen voor me duimen? Ik moet een presentatie geven. De dag duurt van 10 tot 5 maar ik hoop dat ik als eerste of tweede kan, om er maar vanaf te zijn. Ik droom er al weken over..
Ja.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:53 schreef Dangel het volgende:
[..]
Zal ik vanavond een kaarsje voor je branden?
Spannendquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoi Alex..
Ga je morgen voor me duimen? Ik moet een presentatie geven. De dag duurt van 10 tot 5 maar ik hoop dat ik als eerste of tweede kan, om er maar vanaf te zijn. Ik droom er al weken over..
Ja, dat bedacht ik mij ook, maar als ik laat ben heb ik al die anderen met hun geweldige verhalen al gezien en dat word ik zo onzeker over m'n eigen verhaal dat er niets meer uitkomt. Ik hou me maar vast aan de gedachte dat het morgen om 5 uur sowieso voorbij is, wat er ook gebeurd. De meeste mensen van het groepje zal ik toch niet vaak meer zien, dus de sociale zelfmoord zal ook meevallen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Spannend
Zou wel fijn zijn als je een beetje vroeg mocht inderdaad. Als je als laatste moet ben je de hele dag gespannen. Het voordeel van laat is dat er niemand meer echt goed luistert
quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:41 schreef nietzman het volgende:
Loo.
Niet dat ik weet, wel grote oosterse supermarktquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:24 schreef MaxMark het volgende:
Is er een Chinese buurt in Groningen? Zo ja, waar?
Neen, er is niet.quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:24 schreef MaxMark het volgende:
Ik ken alleen de Indische Buurtquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:24 schreef MaxMark het volgende:
Dat ligt niet aan jouquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
De Chinees aan het Damsterdiep heet Tong Ah. Ligt het aan mijn bedorven geest, of krijgen jullie daar ook vreemde ideeën bij?
Wat zijn vrouwen toch ook pervers hequote:Op dinsdag 15 april 2008 11:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
De Chinees aan het Damsterdiep heet Tong Ah. Ligt het aan mijn bedorven geest, of krijgen jullie daar ook vreemde ideeën bij?
Dat klopt, aan het begin, bij de Ni Hao/Scheer&Foppenquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:28 schreef maok het volgende:
Er hangen volgens mij nog wel steeds chineese straatnaambordjes in de oosterstraat
Niet zo generaliseren.quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:31 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wat zijn vrouwen toch ook pervers he
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:31 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wat zijn vrouwen toch ook pervers he
Je bent Drenthsquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:49 schreef missmayo het volgende:
goedenmorgen (okay bijna middag) even van 1 dag bijgelezen... gezellig hier zeg;)
nee ik woon nu in Drenthe maar ik ben geboren en getogen Groninger en voel me ook Groninger hoor!quote:
Toppiequote:Op dinsdag 15 april 2008 12:01 schreef missmayo het volgende:
[..]
nee ik woon nu in Drenthe maar ik ben geboren en getogen Groninger en voel me ook Groninger hoor!
Tof!quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:02 schreef missmayo het volgende:
@ Dangel---> Ik ben zijn nichtje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |