Ik ken alleen de Indische Buurtquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:24 schreef MaxMark het volgende:
Is er een Chinese buurt in Groningen? Zo ja, waar?
Dat ligt niet aan jouquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
De Chinees aan het Damsterdiep heet Tong Ah. Ligt het aan mijn bedorven geest, of krijgen jullie daar ook vreemde ideeën bij?
Wat zijn vrouwen toch ook pervers hequote:Op dinsdag 15 april 2008 11:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
De Chinees aan het Damsterdiep heet Tong Ah. Ligt het aan mijn bedorven geest, of krijgen jullie daar ook vreemde ideeën bij?
Dat klopt, aan het begin, bij de Ni Hao/Scheer&Foppenquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:28 schreef maok het volgende:
Er hangen volgens mij nog wel steeds chineese straatnaambordjes in de oosterstraat
Niet zo generaliseren.quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:31 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wat zijn vrouwen toch ook pervers he
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:31 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wat zijn vrouwen toch ook pervers he
Je bent Drenthsquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:49 schreef missmayo het volgende:
goedenmorgen (okay bijna middag) even van 1 dag bijgelezen... gezellig hier zeg;)
nee ik woon nu in Drenthe maar ik ben geboren en getogen Groninger en voel me ook Groninger hoor!quote:
Toppiequote:Op dinsdag 15 april 2008 12:01 schreef missmayo het volgende:
[..]
nee ik woon nu in Drenthe maar ik ben geboren en getogen Groninger en voel me ook Groninger hoor!
Tof!quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:02 schreef missmayo het volgende:
@ Dangel---> Ik ben zijn nichtje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |