Oh, geil, ik ga ook weer studeren als het zo gaatquote:Op dinsdag 15 april 2008 18:59 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh als ik echt gestresst ben doe ik juist niks meer. Huppa, kop in het zand.
En ik moest nu elke keer mijn laptop mee nemen, maar zonder is het inderdaad al makkelijker. En pratende mensen zijn echt extreem irritant ja.
Of nog erger! Stelletjes die samen gaan studeren, dat ze dan de hele tijd tijdens het studeren half op elkaars schoot kruipen.
Dat inderdaad ook, volgens mij zit de helft van de mensen er alleen om te socializen en zo veel mogelijk koffie te drinken.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:04 schreef nietzman het volgende:
Ti's dan toch ook één groot kippenhok, die UB..
Dank.quote:
Ik ben wel eens in jouw huis geweestquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:48 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Dank.
Ik had je Fobo trouwens bekeken, maar meteen weggeklikt omdat ik met de bus moest. Verder weet je niet wat je mist (ja, mijn overheerlijke pasta dus).
Nee ik kan dan nietquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:23 schreef Inkomen het volgende:
Ga jij ook pokeren trouwens?
Oh, die! Dan heb je mn auto kunnen bewonderen, lucky you!quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:33 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Wouter & ik woon in dezelfde flat als maok.
Nee, maar ik dacht, misschien kom ik er donderdagavond dan wel achterquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:32 schreef maok het volgende:
[..]
Nee ik kan dan niet
maar je weet inmiddels dus wie ik ben?![]()
Verwijst 'die' naar 'flat' of 'Wouter'? Verder: auto, huh, wie wat waar, etc.?quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh, die! Dan heb je mn auto kunnen bewonderen, lucky you!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |