Mmmm ok, maar er zijn dus geen vergelijkbare dingen als HousingOffice? ( http://www.housingoffice.nl )quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Wat betreft studentenhuizen, geen flauw idee
Ik huurde bij Schove, deze heeft een flink aantal studentenhuizen in de stad, waaronder ook huizen die weer gehuurd worden door verengingen
Wat voor type kerk is weet ik niet. Maar ik wel iedere dag om 12:30 geloof ikquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Radesingel? De katholieke kerk bedoel je?
iedere dag of iedere zondag?
ff belletje doen naar vindi of albertusquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:35 schreef MaxMark het volgende:
Maar Tara, nu ik je toch aan de lijn heb. We hebben een lijst met internationale studentenhuizen, maar we zoeken ook 'gewone' Nederlandse studentenhuizen. Maar dan geen particulieren, wel huizen die bij een vereniging/organisatie aangesloten zijn. Weet jij of ze bestaan in de stad?
Ligt er aan hoe gedetaileerd je gaat. Je hebt katholiek en protestands en bij protestands heb je dan weer een aantal stromingen waaronder evangeslisch, 'New Frontiers' valt dan weer onder Evangelisch. Net als dat Vrijgemaakt-Gereformeerd of Baphtisten ook protestandse stromingen zijn. NewFronters is wel iets wat internationaal bekend is trouwens.quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:05 schreef MaxMark het volgende:
Tara, ik zie op e-kerk.nl staan dat jouw kerk onder de stroming "NewFrontiers" valt. Is dat een betere beschrijving dan gewoon "Christian"? Want dan zet ik dat er gewoon bij
Ik heb nu deze legenda gemaakt, deze namen staan (in het nederlands) bovenaan elke pagina van elke kerk op www.e-kerk.nl, zoals hier bijvoorbeeld CCGquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:29 schreef maok het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe gedetaileerd je gaat. Je hebt katholiek en protestands en bij protestands heb je dan weer een aantal stromingen waaronder evangeslisch, 'New Frontiers' valt dan weer onder Evangelisch. Net als dat Vrijgemaakt-Gereformeerd of Baphtisten ook protestandse stromingen zijn. NewFronters is wel iets wat internationaal bekend is trouwens.
Slaat dit enigszins ergens op? Of generaliseer ik dingen te veel of te weinig?quote:Legend:
1 = International Community
2 = Pentecostal Community
3 = Christian Community
4 = Baptist Community
5 = Freed Reformed Churches
6 = Church Community
7 = Free Evangelic Church
8 = Baptists Community
9 = Full Evangelic Community
10 = Evangelic Community
11 = Sevenday Adventists
12 = Charismatic Pentecostal Community
13 = Newfrontiers
Lijkt me wel. Al moet je niet bij mij zijn voor de vertalingen, maar met New Frontiers is dat dan wel weer makkelijk, dat is altijd goed.quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:36 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik heb nu deze legenda gemaakt, deze namen staan (in het nederlands) bovenaan elke pagina van elke kerk op www.e-kerk.nl, zoals hier bijvoorbeeld CCG
[..]
Slaat dit enigszins ergens op? Of generaliseer ik dingen te veel of te weinig?
Nee hoor, je gelooft in God en Jezus, heel makkelijk, ze hebben ook allemaal hetzelfde boek, dat heet Bijbelquote:
Feliquote:Op dinsdag 15 april 2008 16:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik krijg volgende week vrijdag m'n bul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |