http://en.wikipedia.org/wiki/Pentecostalismquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:24 schreef MaxMark het volgende:
Oh, en is er iemand die weet hoe je "Pinkstergemeente" vertaalt naar het Engels? Ik moet alle kerken in Groningen in een documentje gooien. Letterlijk is Pinksteren "Whitsuntide", maar "Whitsuntide community" lijkt me ook weer zo'n rare vertaling
slim. die vertaalmethode gebruik ik idd ook wel eensquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Pentecostalism
Gewoon even wiki er op los laten
Bij ons in de kerk vertalen ze het als 'prayer', ik weet niet of dat goed is.quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:47 schreef MaxMark het volgende:
Ik moet ook geen kerk-gerelateerde opdrachten aannemen
Kan ik "Bidstond" als "Praying session" vertalen? Doe ik dan de betekenis recht aan?
Waar ben je mee bezig dan?:)quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:47 schreef MaxMark het volgende:
Ik moet ook geen kerk-gerelateerde opdrachten aannemen
Kan ik "Bidstond" als "Praying session" vertalen? Doe ik dan de betekenis recht aan?
Lang verhaal kort: Ik loop stage bij OOG Radio, wij gaan daar een radioshow opzetten voor internationale studenten in de stad. Bij deze show willen wij ook een website hebben waar alle internationale studenten (die van plan zijn hier te komen en die hier al zijn) terecht kunnen voor alle nodige informatie. Kerken horen daar dus ook bijquote:
OK, tof!quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:12 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Lang verhaal kort: Ik loop stage bij OOG Radio, wij gaan daar een radioshow opzetten voor internationale studenten in de stad. Bij deze show willen wij ook een website hebben waar alle internationale studenten (die van plan zijn hier te komen en die hier al zijn) terecht kunnen voor alle nodige informatie. Kerken horen daar dus ook bij
Dus naast de voorbereidingen voor onze eerste show, ben ik nu ook bezig met 'hotspots' in de stad
Ik had het nog onthouden van een jaar geleden toen ik jou vroeg of je een kerk wist met internationale dienst. Dus deze had ik al ingevuldquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Onze kerk, Christelijk Centrum Groningen, heeft ieder zondagochtend om 10:00 dienst met vertaling. Daarnaast iedere eerste zondag van de maand een internationale dienst in het Engels om 16:00
Johan de Wittstraat 2
www.ccg.nu
Het is een evangelische gemeente
We hebben ook een internationale Kleine Groep (kring)
I would, if I couldquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:23 schreef freecell het volgende:
Wij gaan 1 tegen 100 spelen op MSN, nog iemand die mee doet?
Radesingel? De katholieke kerk bedoel je?quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:22 schreef ForumGek het volgende:
in de radesingel zit een kerk die iedere dag om 12:30 een internationale dienst heeft, misschien kan je daar terecht voor wat vragen!
Dat ging bij mij de laatste keer na twee vragen al verkeerd.quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:23 schreef freecell het volgende:
Wij gaan 1 tegen 100 spelen op MSN, nog iemand die mee doet?
Ik moest toch even reclame maken, daarbij, de internationale diensten zijn nieuwquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:34 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik had het nog onthouden van een jaar geleden toen ik jou vroeg of je een kerk wist met internationale dienst. Dus deze had ik al ingevuld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |