quote:De meest voor de hand liggende reden dat Nintendo heeft gekozen dat de Wii geen dvd’s kan afspelen, is dat deze functionaliteit de console duurder had gemaakt. Een machine mag pas dvd’s afspelen wanneer de maker een licentie heeft afgesloten en een vergoeding afdraagt. Microsoft wist handig deze licentieverplichting te omzeilen door de dvd-afspeelmogelijkheden voor de Xbox 360 beschikbaar te maken als een onderdeel van een add-on.
Het is niet duidelijk waarop Nintendo heeft gekozen om een nieuwe versie van de Wii uit te brengen en niet om de dvd-afspeelfunctionaliteit als een upgrade aan te bieden. Een woordvoerder van Nintendo wilde alleen zeggen dat het aanpassen van de Wii verder gaat dan alleen een softwarematige upgrade.
Hoeveel gamers nu zullen wachten totdat de Wii 'Plus' uitkomt, moet Nintendo maar afwachten.
Metroid Prime, Medal Of Honor, Resident Evil, Red Steelquote:Op donderdag 27 december 2007 18:29 schreef Gierigesloeber het volgende:
Zijn er eigenlijk een beetje FPS'es voor de Wii? Resident Evil ken ik wel, maar ben ik niet zo'n fan van.
Eens.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:45 schreef neo2000 het volgende:
Mooie TT!
En over een tijdje Red Steel 2.quote:Op donderdag 27 december 2007 18:46 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Metroid Prime, Medal Of Honor, Resident Evil, Red Steel
Vertelquote:Op donderdag 27 december 2007 18:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, beetje zonde, pakketje is gratis te vinden op Internet, legaal.
dat van x-oom?quote:Op donderdag 27 december 2007 19:02 schreef Devolution het volgende:
Zijn er al mensen die het kijken van DVD's (met dat programma wat in de winkel ligt voor 20e en op internet staat) op de Wii geprobeerd hebben?
Dat zal waarschijnlijk niet al te lang duren, aangezien ze Wii Sports al apart verkopenquote:Op vrijdag 28 december 2007 02:22 schreef Noorseviking het volgende:
IK wacht nog ff met kopen ik wil liever een mario pack
Dat is in japan ja. Hier niet.quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:27 schreef Vampess het volgende:
[..]
Dat zal waarschijnlijk niet al te lang duren, aangezien ze Wii Sports al apart verkopen
Niet zeuren, kopenquote:Op vrijdag 28 december 2007 07:47 schreef theKiD het volgende:
Iemand al guitar hero 3 gespeeld? *twijfeld over de aankoop*
De Wii is een babe-magnet. Tis net een kleine puppy.quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:14 schreef Ninedarts het volgende:
En bij jullie???
Misschien moet je het vorige topic even lezen..? Oh wacht, dat is niet leuk, want dan kan je geen vraag stellen die de laatste weken al 10 duizend keer gesteld is..quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:56 schreef Timmai het volgende:
Iemand een idee waar ik nog een Wii kan vinden vandaag of morgen?
Ik kijk al een tijdje rond, maar ik zie ze echt nergens staan.
1e kerstdag was het bij mij thuis een groot succes... wel leuk altijd die competitie drang onder je familiequote:Op vrijdag 28 december 2007 11:14 schreef Ninedarts het volgende:
Gisteravond weer heerlijk Wii'en.............met 5 man...........lekker bowlen en tennissen...........
Mijn vriendin kan blijkbaar goed bowlen en tennissen wat ik niet verwacht had..........
Ben blij dat mijn vriendin ook van de Wii houd...........dat scheelt heel veel hoor!!
En bij jullie???
Misschien geef je gewoon antwoord op de vraag.quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:22 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Misschien moet je het vorige topic even lezen..?
Ruz teh helpdeskquote:Op vrijdag 28 december 2007 12:25 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
En dat antwoord is: Nee dat weten we niet, in december is de Wii bijna onmogelijk te vinden.
Ja maar.. Ja maar.. Dan kan je net zo goed elke vraag in dit topic met een copy/paste antwoord beantwoordenquote:Op vrijdag 28 december 2007 12:25 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Misschien geef je gewoon antwoord op de vraag.
En dat antwoord is: Nee dat weten we niet, in december is de Wii bijna onmogelijk te vinden.
is dit in de praktijk al 's bewezen, of komt dit rechtstreeks uit Nintendo's verkooppraat? Want ik zit op een meter of 3 en dan is de ontvangst al niet echt goed meer. Nog iets verder naar achter en het aanwijzen gaat echt niet meer.quote:Daarnaast kun je het binnen 5 meter van het scherm als aanwijzer gebruiken.
In de praktijk is het bewezen dat het nog verder kan dan Nintendo zelf zegt. Als dat bij jou bij 3 meter niet meer lukt klopt er iets niet.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:36 schreef Tokus het volgende:
uit de openingspost:
[..]
is dit in de praktijk al 's bewezen, of komt dit rechtstreeks uit Nintendo's verkooppraat? Want ik zit op een meter of 3 en dan is de ontvangst al niet echt goed meer. Nog iets verder naar achter en het aanwijzen gaat echt niet meer.
Gevoeligheid verhogen, verstorende lichtbronnen weghalen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:36 schreef Tokus het volgende:
uit de openingspost:
[..]
is dit in de praktijk al 's bewezen, of komt dit rechtstreeks uit Nintendo's verkooppraat? Want ik zit op een meter of 3 en dan is de ontvangst al niet echt goed meer. Nog iets verder naar achter en het aanwijzen gaat echt niet meer.
Dat zijn 2 verschillende dingen. De draadloze verbinding voor het doorsturen van knoppen en bewegingen kan veel verder dan 4 meter. Maar het optische gedeelte (de infraroodleds in de balk en de sensor in de wiimote) voor de aanwijscursor hebben een korter bereik.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:10 schreef ThE_ED het volgende:
Het rare is dat ie bij mij na een meter of 4 soms al gaat zeuren dan "je staat te ver weg" of watook.
En soms loop ik naar de keuken en voel ik dat ding nog trillen (en staat mario rond te huppen in de woonkamer, 15 meter en een dikke betonnen muur verder.)
Wtf..quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:20 schreef depax het volgende:
bij:
http://www.google.com/translate_t?langpair=es|en
http://www.google.com/translate_t?langpair=en|pt
type daar eens nintendo wii en vertaal van engels naar spaans of portugees en van spaans naar engels ( hij staat al goed)
Voor hoeveel is sports dan los te koop?quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:10 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat is in japan ja. Hier niet.
[..]
Niet zeuren, kopen
Mja, ik ging gewoon af op de reclames die je tegenwoordig voor WiiSports ziet, je ziet 'm daarin ook in een gewoon CD hoesje. Hoe duur die zou moeten zijn, dat weet ik nietquote:Op vrijdag 28 december 2007 09:10 schreef disjfa het volgende:
Dat is in japan ja. Hier niet.
Que?quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:55 schreef heaven7 het volgende:
Maar hij is al vrij oud, en best duur, bestaat de kans niet dat het binnenkort instort en er weer iets nieuws komt en je met een waardeloos product zit waar geen spel meer voor te krijgen is?
quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:36 schreef heaven7 het volgende:
Nja december 2006 toch? Gaat zo hard in de wereld van computers, is het een hele rare gedachte? Ik vind ¤250,- een hoop geld en de spellen zijn ook geen kattenpis dus zal het kopen daarvan niet met 5 tegelijk gaan..
Dat is hét voordeel van een spelcomputer tov normale computers. Je koopt een keer zo'n apparaat, en hebt er dan jaren plezier van en je kunt alle spellen draaien zonder je druk te maken over updates en systeemspecificaties zoals bij pc'squote:Op vrijdag 28 december 2007 22:41 schreef heaven7 het volgende:
@Saviour, bedankt voor het enige normale antwoord. Ik wil er graag één hebben maar dit is een beetje mijn angst, Ik ben niet iemand die om de 2 jaar het nieuwste van het nieuwste moet hebben maar heb graag lang plezier van mn aankoop.
Spelcomputers gaan jaren mee hoor...quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:36 schreef heaven7 het volgende:
Nja december 2006 toch? Gaat zo hard in de wereld van computers, is het een hele rare gedachte?..
Mensen zijn complete leken op het gebied van spelcomputers nou eenmaal niet gewend hier, dus trek het je niet aan.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:48 schreef heaven7 het volgende:
Nou sorry hoor, dat ik dat niet wist hoor, je zal maar een vraag stellen hoor
Nouja, het is meer dat je begint met twee stellingen die (voor een spelcomputer) niet echt kloppen. "oud" en "best duur"...quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:48 schreef heaven7 het volgende:
Nou sorry hoor, dat ik dat niet wist hoor, je zal maar een vraag stellen hoor
Maar het zijn valide vragen voor iemand die er geen verstand van heeft, een computer is na een jaar al oud te noemen, geldt alleen niet voor spelcomputers, en 250 euro is ook veel geld. Dat het vergeleken met andere spelcomputers minder is doet daar niet vanaf.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:58 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Nouja, het is meer dat je begint met twee stellingen die (voor een spelcomputer) niet echt kloppen. "oud" en "best duur"...
Dus dan zit iedereen wel even van "eh, gaat dit over waar wij het over hebben?".
In vergelijking met andere spelcomputers is de Wii niet duur, jij kan het veel geld vinden, maar voor een relatief nieuwe spelcomputer is het niet duur. (Hoewel natuurlijk toch best een uitgave, zeker met wat spellen er bij, dat is zeker. Een PS3 kostte eerst 600+ euro's dus, vandaar dat ik zeg "niet duur".)quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:03 schreef heaven7 het volgende:
@The Ed, ik vind een product van een jaar oud niet echt nieuw meer. In de wereld van electronica gaat het razend snel, niet alleen computers. En daarbij vind ik ¤250,- voor een kaal apparaat een hoop geld. Dat is ieder voor zich me dunkt. Jij kunt dat niet voor een ander gaan beoordelen.
Ja, maar de Wii is dus in dit geval de goedkoopste van het stel.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:11 schreef heaven7 het volgende:
Er zijn digitale camera's te koop voor ¤100,- maar ook voor ¤500,-. Tja....
Je blijft editten he
Nou, nee. Vrij oud valt wel mee.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:55 schreef heaven7 het volgende:
Maar hij is al vrij oud, en best duur, bestaat de kans niet dat het binnenkort instort en er weer iets nieuws komt en je met een waardeloos product zit waar geen spel meer voor te krijgen is?
Er zijn veel digitale camera's die uitkomen. In de games industrie heb je maar een handje vol systemen die per generatie uitkomen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:11 schreef heaven7 het volgende:
Er zijn digitale camera's te koop voor ¤100,- maar ook voor ¤500,-. Tja....
Je blijft editten he
In de reguliere winkels is ie volgens mij overal uitverkochtquote:Op zaterdag 29 december 2007 10:43 schreef Oksel het volgende:
Heren, dames. Ik heb VANDAAG een Wii nodig. Waar zou ik hem kunnen krijgen? Omgeving Rotterdam.
Bedankt
Zo te zien kun je hem bij Ruzbeh ophalen, daar staat ie schijnbaar stof te happenquote:Op zaterdag 29 december 2007 10:43 schreef Oksel het volgende:
Heren, dames. Ik heb VANDAAG een Wii nodig. Waar zou ik hem kunnen krijgen? Omgeving Rotterdam.
Bedankt
OoT, en als je daarmee klaar bent meteen beginnen aan WWquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:04 schreef __Saviour__ het volgende:
zo, eindelijk eens twilight princess uitgespeeld. die lag al lang te wachten met een save bij het eindgevecht.
nu een andere zeldagame. welke is toffe om te gaan spelen: ocarina of time of wind waker?
Ocarina of Time, alleen valt de windwaker tegen als je die daarna speelt, dus andersom is misschien ook een idee.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:04 schreef __Saviour__ het volgende:
zo, eindelijk eens twilight princess uitgespeeld. die lag al lang te wachten met een save bij het eindgevecht.
nu een andere zeldagame. welke is toffe om te gaan spelen: ocarina of time of wind waker?
Voor 500 euro mag je hem lenen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:41 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Zo te zien kun je hem bij Ruzbeh ophalen, daar staat ie schijnbaar stof te happen
Maakt eigelijk niet uit. Ze verschillen heel erg. Beide zijn 2105810967103967 keer beter dan Twilight Princess.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:04 schreef __Saviour__ het volgende:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:22 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Maakt eigelijk niet uit. Ze verschillen heel erg. Beide zijn 2105810967103967 keer beter dan Twilight Princess.
Duidelijk OOT. Wind Waker kan altijd daarna nog.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Jij maakt er weer van wat je graag ziet?quote:Op zondag 30 december 2007 13:58 schreef Ruzbeh het volgende:
een homoseksuele gozer van 18.
Nee. Link in Twilight Princess was hardstikke ghey. Terwijl Link in de Wind Waker heel veel character had.quote:Op zondag 30 december 2007 14:21 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Jij maakt er weer van wat je graag ziet?
quote:Op zondag 30 december 2007 15:12 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nee. Link in Twilight Princess was hardstikke ghey. Terwijl Link in de Wind Waker heel veel character had.
Komt door die cartoonstijl natuurlijk. Erg geschikt voor gezichtsuitdrukkingenquote:Op zondag 30 december 2007 15:12 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nee. Link in Twilight Princess was hardstikke ghey. Terwijl Link in de Wind Waker heel veel character had.
Mwah vind ik niet. Ik vind volwassen link veel toffer dan Link als jochie en veel character vind ik bij beiden niet echt.quote:Op zondag 30 december 2007 15:12 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik heb mijn Wii laten vallen vanaf een kast van een paar meter hoog(quote:Op maandag 31 december 2007 02:56 schreef Madine het volgende:
tvp
Ik ga jullie topic eens volgen, want zeer interessant die Wii. Nu ben ik helemaal geen game-fanaat. Heb twee consoles gehad: een SEGA Mastersystem II en een N64. Afgelopen week naar de Mediamarkt in Duitsland gereden en als ze toen een Wii hadden gehad had ik 'm meegenomen. Begin nu wel weer te twijfelen. Wii + extra controllers en games, da's niet goedkoop. En aangezien bij mij apparatuur altijd enorm snel het loodje legt...
na mijn megadrive is mijn wii ook mijn tweede console ( terwijl de meeste gewoon denken dat ik een fanboy ben van alles nintendo) als je de kans ziet om er een nu te halen gewoon doen.quote:Op maandag 31 december 2007 02:56 schreef Madine het volgende:
tvp
Ik ga jullie topic eens volgen, want zeer interessant die Wii. Nu ben ik helemaal geen game-fanaat. Heb twee consoles gehad: een SEGA Mastersystem II en een N64. Afgelopen week naar de Mediamarkt in Duitsland gereden en als ze toen een Wii hadden gehad had ik 'm meegenomen. Begin nu wel weer te twijfelen. Wii + extra controllers en games, da's niet goedkoop. En aangezien bij mij apparatuur altijd enorm snel het loodje legt...
wiifit zou eerst q1 2008 komen maar dat lukt echt niet aangezien hij gewoon constant uitverkocht is in japan nu. Ze moeten eerst de vraag daar gaan bijbenen. Reken maar op q3/q4 helaas ( ik wil hem ook )quote:Op maandag 31 december 2007 11:55 schreef matthijst het volgende:
Sinds zaterdag een Wii. Wii Sports Tennis is cool!
Zo ff Mario Galaxy en die Olympic bende halen...
Benieuwd wanneer Wii Fit in Europa uitkomt, dat ziet er ook wel geinig uit. Iemand toevallig al een datum gehoord (las eind mei, op Amazon)?
Ik zie ze anders steeds voldoende liggen.quote:Op maandag 31 december 2007 12:33 schreef depax het volgende:
[..]
succes vinden met mario galaxy en mario and sonic at the olympics denk dat je pech gaat hebben.
10 winkels afgeweest.quote:Op maandag 31 december 2007 12:33 schreef depax het volgende:
[..]
wiifit zou eerst q1 2008 komen maar dat lukt echt niet aangezien hij gewoon constant uitverkocht is in japan nu. Ze moeten eerst de vraag daar gaan bijbenen. Reken maar op q3/q4 helaas ( ik wil hem ook )
succes vinden met mario galaxy en mario and sonic at the olympics denk dat je pech gaat hebben.
Enig idee of 'ie ook online speelbaar wordt? Er is eigenlijk maar 1 ding dat met echt stoort, en dat is het gebrek aan (goede) online speelbare games. Voor de rest een prachtapparaat!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:09 schreef Cool_Runner het volgende:
Medal of honor heroes, daar wacht ik op. Eindelijk een volwassen game op de wii die kont gaat schoppen.
32 spelers online zonder lag.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:03 schreef DanielSmith het volgende:
[..]
Enig idee of 'ie ook online speelbaar wordt? Er is eigenlijk maar 1 ding dat met echt stoort, en dat is het gebrek aan (goede) online speelbare games. Voor de rest een prachtapparaat!
7 febquote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:45 schreef DanielSmith het volgende:
[..]
Kijk, dat lijkt er meer op. Wanneer mogen we?
Nog steeds niet overtroffen he (Gamerankings enzo)quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:24 schreef __Saviour__ het volgende:
ik ben nu dus begonnen met ocarina of time. kolere wat een vet spel zeg
ik had dus eerder al twilight princess uitgespeeld en ken de stijl dus al wel, maar ten tijde van de N64-release moet het echt een revolutie zijn geweest om zelda zo perfect naar 3D te hebben zien overstappen.
vergeet het maar...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:09 schreef Cool_Runner het volgende:
Medal of honor heroes, daar wacht ik op. Eindelijk een volwassen game op de wii die kont gaat schoppen.
Dat ziet er zeer puik uit inderdaad. Een grote(re) tv is wel handigquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:57 schreef koffiekoekje het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Jd3-eiid-Uw
De mogelijkheden
En je moet je hoofd blijven bewegen, anders is het ook gewoon 2Dquote:Op woensdag 2 januari 2008 16:10 schreef DanielSmith het volgende:
[..]
Dat ziet er zeer puik uit inderdaad. Een grote(re) tv is wel handig
Die gast heeft nog meer gave dingen gedaan met de wiimote. Bijvoorbeeld finger-tracking, die was ook geinig. Alleen zal het wel blijven bij zijn ideeën, ik denk niet dat Nintendo echt zulke plannen heeft.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:57 schreef koffiekoekje het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Jd3-eiid-Uw
De mogelijkheden
Wii weet waar er Wii's zijn? Deel 9quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:34 schreef ricost het volgende:
Weet er iemand waar er nog Wii's op voorraad zijn in regio Den Haag/Rijswijk ?
Vriendin van me wil er ook 1tje hebben en heeft al verschillende winkels afgelopen/gebelt maar niks
* Wii gespot? * Post het hier! ^,^quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:05 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wii weet waar er Wii's zijn? Deel 9
Je moest eens wetenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:24 schreef __Saviour__ het volgende:
ik had dus eerder al twilight princess uitgespeeld en ken de stijl dus al wel, maar ten tijde van de N64-release moet het echt een revolutie zijn geweest om zelda zo perfect naar 3D te hebben zien overstappen.
Dat topic zocht ik dus, maar kon ik via de search niet vindenquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:05 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wii weet waar er Wii's zijn? Deel 9
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:24 schreef __Saviour__ het volgende:
zal je pech hebben nicht werkt bij bart smit : half januari nieuwe levering eerder nietquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:57 schreef heaven7 het volgende:
Hebben jullie me eindelijk overtuigd zijn die krengen echt overal uitverkochtIk wil er nu! (nouja, morgen) één!!
Uh, nee. Dus jij denkt dat Nintendo plotseling, zomaar, uit het niets weer marktleider wordt? Ja, en dat dacht jij ook met de Gamecube en Nintendo 64 zeker? Zoals gewoonlijk zal Sony domineren met de nieuwe PLAYSTATION®3, net zoals de PlayStation® en PlayStation®2. Nintendo is, zoals ze dat zeggen in Amerika, played out. Niemand wil dat kiddie crap meer spelen. The people have spoken, ja? Ja. Goed. Mooi.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:38 schreef Oksel het volgende:
De hele wereld wil er 1..
Nintendo is weer goed bezig!
Ik moest lachen...quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:19 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Uh, nee. Dus jij denkt dat Nintendo plotseling, zomaar, uit het niets weer marktleider wordt? Ja, en dat dacht jij ook met de Gamecube en Nintendo 64 zeker? Zoals gewoonlijk zal Sony domineren met de nieuwe PLAYSTATION®3, net zoals de PlayStation® en PlayStation®2. Nintendo is, zoals ze dachten zeggen in Amerika, played out. Niemand wil dat kiddie crap meer spelen. The people have spoken, ja? Ja. Goed. Mooi.
Zucht. Zodra de Wii en PLAYSTATION®3 uit zijn kunnen die Nintendo fanboys eindelijk nu eens ophouden met dat hele 'Nintendo comeback' onzin!
Wii = kutquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:38 schreef Oksel het volgende:
De hele wereld wil er 1..
Nintendo is weer goed bezig!
Het is Nintendo® hequote:Op woensdag 2 januari 2008 23:19 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Uh, nee. Dus jij denkt dat Nintendo plotseling, zomaar, uit het niets weer marktleider wordt? Ja, en dat dacht jij ook met de Gamecube en Nintendo 64 zeker? Zoals gewoonlijk zal Sony domineren met de nieuwe PLAYSTATION®3, net zoals de PlayStation® en PlayStation®2. Nintendo is, zoals ze dachten zeggen in Amerika, played out. Niemand wil dat kiddie crap meer spelen. The people have spoken, ja? Ja. Goed. Mooi.
Zucht. Zodra de Wii en PLAYSTATION®3 uit zijn kunnen die Nintendo fanboys eindelijk nu eens ophouden met dat hele 'Nintendo comeback' onzin!
Je hebt gegokt als een smerige analist en je hebt een mening gevonden die waarheid is gewordenquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:45 schreef Ruzbeh het volgende:
ik zelf heb voorspeld dat de Wii marktleider zou worden
quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:45 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik kan zo goed een Sony fanboy na doen omdat ik zelf heb voorspeld dat de Wii marktleider zou worden, en echt bizar goed zou verkopen. Maar elke keer als je dus zo'n mening op tafel bracht op een internet forum, werd je belachelijk gemaakt en dan zou je een reactie zoals de reactie die ik hier boven heb geplaatst. En Ik werd er. Echt. Helemaal. Schijt. Ziek. Van. Ik was namelijk zo overtuigd dat het zou gebeuren, en ja hoor, de Wii verkoopt inderdaad goed. Heel goed. Beter dan elke systeem ooit, precies zoals ik heb gedacht. Zo zie je maar weer dat je eigelijk niet fatsoenlijk kan discussiëren op het internet, en dat er altijd maar een willekeurige josti je voor gek kan verklaren zonder enige argumenten.
De zapper is inderdaad wel fijn, ik wacht nu alleen nog op Ghost Squadquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:33 schreef RaymanNL het volgende:
Onzin posts verwijderd
Ik heb trouwens de Wii Zapper aangeschaftIk vind het wel een fijn ding
Ik heb die shooting gun van Piranha. Werkt ook erg fijn. Umbrella Chronicles speelt er erg lekker mee.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:33 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb trouwens de Wii Zapper aangeschaftIk vind het wel een fijn ding
Is het al bekend wanneer die komt?quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:36 schreef gamefreek het volgende:
[..]
De zapper is inderdaad wel fijn, ik wacht nu alleen nog op Ghost Squad
Met een aanwijzer lijkt het me wel makkelijker spelen. Verder speel ik geen Sims, dus ik kan je niet verder helpen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:45 schreef Maartel het volgende:
Geen idee of dit het handigste topic is om het te vragen, maar weet iemand of er veel verschil zit tussen Sims 2 op de Gamecube en de Wii?
Ik zag de GC-versie straks ergens voor een tientje liggen, en als het grafisch en qua gameplay niet veel scheelt (behalve dat je niet op het scherm kan richten met je wii-mote) dan pik ik die straks even mee
25 januari volgens SEGAquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:27 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Is het al bekend wanneer die komt?
Wat dacht je ervan dat dit ook makkelijk op de snes zou draaien en dat ik het zat ben dat elke developper zonder ook maar enige moeite te doen games uit het jaar 0 naar de Wii port? Laat Konami eens met een nieuwe Metal Gear Solid speciaal voor de Wii komen in plaats van dit soort bagger.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:00 schreef HeatWave het volgende:
En waarom het duimpje omlaag? Kan toch best leuk zijn?
Is het niet toevallig een java game?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:58 schreef King_of_cubes het volgende:
Nieuws: Konami komt met Target: Terror
Target: Terror is een port van de gelijknamige arcade hit uit 2006. De game is een shooter en bevat zelfs een mode waarin je met twee WiiModes dual weapon kunt schieten.
screens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja, voor de graphics koop je geen Wii likt me, en de gameplay met 2 controller in mijn handen om te knallen lijkt me wel grappig eigenlijkquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:02 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan dat dit ook makkelijk op de snes zou draaien en dat ik het zat ben dat elke developper zonder ook maar enige moeite te doen games uit het jaar 0 naar de Wii port? Laat Konami eens met een nieuwe Metal Gear Solid speciaal voor de Wii komen in plaats van dit soort bagger.
Ik ben het met je eens dat je geen Wii koopt voor de graphics maar dit is wel heel erg triest.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, voor de graphics koop je geen Wii likt me, en de gameplay met 2 controller in mijn handen om te knallen lijkt me wel grappig eigenlijk.
Maar opzich ben ik het wel met je eens dat de gamebase erg magertjes is nog...
Maar dit gaat gewoon te ver. Ze weigeren gewoon moeite te doen voor een fatsoenlijke game. Het is een schande dat nintendo dit soort spellen gewoon het "NIntendo Seal of Quality " geeft. Verdorie, die Wii is fucking marktleider, als je een goed spel maakt wordt tie vast en zeker goed verkocht.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, voor de graphics koop je geen Wii likt me, en de gameplay met 2 controller in mijn handen om te knallen lijkt me wel grappig eigenlijk.
Maar opzich ben ik het wel met je eens dat de gamebase erg magertjes is nog...
Jij steelt dingen. Ik speel ze gewoon niet. Maargoed, tegen jouw iets zeggen is als tegen de wind in pissen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:37 schreef _GdR_ het volgende:
Daarom speel ik eerst games voordat ik ervoor ga betalen.
Het gamesaanbod is echt niet mager. Volop games die het spelen echt wel waard zijn. Maar als je niet verder wilt kijken dan Mario, zelda en metroid dan lijkt het wel mager ja.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:41 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het aanbod ook heel magertjes, ik zit er eigenlijk al weer een beetje aan te denken om hem te verkopen op het moment......
Maar veeg er dan nog even een nintendo prijsbeleid overheen en je hebt weinig leuke "net leuke spellen" te spelen. eledees is nog overal 60 euro. korinkinpa is nog altijd 45 euro.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het gamesaanbod is echt niet mager. Volop games die het spelen echt wel waard zijn. Maar als je niet verder wilt kijken dan Mario, zelda en metroid dan lijkt het wel mager ja.
Hahaha, een online must-have. Zullen we ze eerst laten proberen uberhaupt een online game uit te brengen?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:29 schreef greatgonzo het volgende:
hopelijk over een weekje of 3 ook de eigenaar van een Wii, wat is nu echt een online must-have? Heb hier namelijk een wlan, en wil daar dan ook volop gebruik van maken, als het kan
Geef ik je gelijk in.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:51 schreef disjfa het volgende:
[..]
Maar veeg er dan nog even een nintendo prijsbeleid overheen en je hebt weinig leuke "net leuke spellen" te spelen. eledees is nog overal 60 euro. korinkinpa is nog altijd 45 euro.
Er zijn echt maar enkele leuke games waarvan de prijs/kwaliteit goed is.
met jouw naam zou je toch zeker neversoft moeten supportenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:31 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Hahaha, een online must-have. Zullen we ze eerst laten proberen uberhaupt een online game uit te brengen?
Mario Strikers is al uit, een voetbalspel met de bekende Nintendo characters. Over een tijdje komt er nog Dragonball Z Budokai Tenkaichi en Mario Kart die ook online mogelijkheden hebben. Maar wat ik op dit moment het beste online item op de Wii vind, is de Opera Browserquote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:29 schreef greatgonzo het volgende:
hopelijk over een weekje of 3 ook de eigenaar van een Wii, wat is nu echt een online must-have? Heb hier namelijk een wlan, en wil daar dan ook volop gebruik van maken, als het kan
Ik heb er een die daar erg op lijkt, de wii gun van piranha. Werkt heel erg fijn, ik speel er Umbrella Chronicles mee.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:27 schreef matthijst het volgende:
Iemand toevallig zo'n Nyko Perfect Shot?
En waar zijn die te koop:
[ afbeelding ]
Hoe slim kun je zijn om ghost squad en nights op de zelfde dag te releasen en dan ook nog de strijd proberen aan te gaan met zack en wiki die die week ook komt.quote:NiGHTS: Journey of Dreams - January 18th
Ghost Squad - January 18th
Sonic Riders: Zero Gravity - February 22nd
Bleach: Shattered Blade - February 28th
Sega Superstars Tennis - March 28th
Dat willen ze sinds de Dreamcast niet.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:22 schreef depax het volgende:
volgens mij wil sega niks verkopen
Even kijken.. Komt uit op de Wii -> check. Komt eerst uit in Japan -> Check. Hmm.. Minimaal een half jaar na de US release. Als je geluk hebt..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:02 schreef DanielSmith het volgende:
Kijk, das een game om naar uit te kijken. Wanneer kunnen we hem hier verwachten?
Wario Ware had ik een half jaar geleden al voor 35 euro in de winkel zien liggen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:45 schreef daNpy het volgende:
Wario Ware voor 30 euro? Relaxed!
Hier bij de e-plaza in Eindhoven heb ik Charged Football en Galaxy al voor 39 euro weten te bemachtigen 8)
Onthoud één ding: RaymanNL: Wing Island is niét tofquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:36 schreef RaymanNL het volgende:
Trouwens, ik was vandaag aan het werk bij de Dixons, en ineens viel me op dat er allemaal toffe Wii titels waren afgeprijst, onderandere Eledees, Excite Truck, Wario Ware, [B[Wing Island[/B] en meer, allemaal rond de 30 euro
Wario Ware is wel een geinig spel. Zeker voor die afprijzing.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:32 schreef daNpy het volgende:
Niet echt leuk begrijp ik?
Het is en blijft Nintendo, dus mijn lijfspreuk: Eerst zien, dan gelovenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:55 schreef matthijst het volgende:
Smash Brothers Brawl:
US: February 10, 2008
Japan: January 24, 2008
Europe: February 2008
Staat voor 1feb op Amazon.co.uk en voor Q1 op Gamespot.
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:55 schreef matthijst het volgende:
Smash Brothers Brawl:
US: February 10, 2008
Japan: January 24, 2008
Europe: February 2008
Staat voor 1feb op Amazon.co.uk en voor Q1 op Gamespot.
Ik vond het multi-gedeelte juist een beetje tegenvallenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Wario Ware is wel een geinig spel. Zeker voor die afprijzing.
Het is wel een typisch partyspel om met meerderen te spelen. In je eentje is de fun een stuk minder
Ja dat duurt in de regel even..quote:Op zondag 6 januari 2008 13:42 schreef MikelenniuM het volgende:
Gister eindelijk mn condooms binnen gekregen!(en dat al na 2 maanden, had de hoop al beetje opgegeven)
Ik heb ze besteld meteen toen het kon. zelfde voor mijn koortjes beide nog niet ontvangenquote:Op zondag 6 januari 2008 14:29 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja dat duurt in de regel even..
Bij mij duurde het damn near 3 maanden.. Maar uiteindelijk wel een verbetering. Sure, het ziet er niet uit, maar als er non gamers langs komen om te gamen, zie je gewoon dat dat ding beter in de hand ligt.. En om heel eerlijk te zijn, ergonomisch gezien vind ik ze ook beter in de hand liggen..
Koordtjes kan ik niet eens bestellen, als ik de nummers van m'n console op geeft (moet je geloof ik opgeven bij bestellen van de koordjes) krijg ik de melding dat dit nummer al eens gebruikt is..quote:Op zondag 6 januari 2008 15:03 schreef depax het volgende:
[..]
Ik heb ze besteld meteen toen het kon. zelfde voor mijn koortjes beide nog niet ontvangen
denk dat tijd wordt dat ik nintendo maar eens mail.
Wanneer heb jij je wii gekocht?quote:Op zondag 6 januari 2008 15:59 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Koordtjes kan ik niet eens bestellen, als ik de nummers van m'n console op geeft (moet je geloof ik opgeven bij bestellen van de koordjes) krijg ik de melding dat dit nummer al eens gebruikt is..
Schijnt dan mensen nummers opgehoogd hebben om zo extra koordjes te bemachtigen of zo.. Lekker slim ook van Nintendo om zo die koordtjes "weg te geven", op basis van verificatie middels Wii s/n, die vervolgens helemaal niet random gegenereerd worden..
Dat had ik ook jaquote:Op zondag 6 januari 2008 15:59 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Koordtjes kan ik niet eens bestellen, als ik de nummers van m'n console op geeft (moet je geloof ik opgeven bij bestellen van de koordjes) krijg ik de melding dat dit nummer al eens gebruikt is..![]()
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op zondag 6 januari 2008 17:05 schreef ThE_ED het volgende:
Er is iets kapot in een van mijn nunchuks, maar gelukkig rammelt het alleen en doet ie het nog.
quote:Op zondag 6 januari 2008 19:26 schreef Vampess het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Dan zeggen ze dat je de oude straps moet opsturen, dan stuurt Nintendo nieuwe.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:26 schreef Vampess het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Wat die koordjes betreft; da's lullig, misschien contact opnemen met Nintendo, en vertellen wat er aan de hand is? Ik heb altijd goede (telefonische) service van Nintendo gehad
Je moet 'm ook niet loslaten ehquote:Op zondag 6 januari 2008 19:29 schreef ThE_ED het volgende:
![]()
Kan er niet zo goed tegen als het misgaat en mijn vriendin ook nog eens commentaar geeft.
Ik heb ooit eens m'n Gameboy uitgeleend, en zonder batterijklepje terug gekregen (maar wel met speciale accu voor de Gameboy, lang verhaalquote:Op zondag 6 januari 2008 19:33 schreef Chanty87 het volgende:
Dan zeggen ze dat je de oude straps moet opsturen, dan stuurt Nintendo nieuwe.Dan heb ik zoiets van, "Laat maar" want gezien hun reputatie met het versturen van dingen gaan er wel minstens een week of 3 voorbij voordat je die nieuwe eindelijk binnen hebt...
Kijk, da's goede service. Sony is het tegenovergestelde. Ik was het batterijklepje van m'n PSP kwijt. Dus ik bellen, ze konden dus niks voor me doen blijkbaar. De enige optie die gegeven werd, was maar een nieuwe PSP kopen, want die heeft dan wel een klepje!quote:Op zondag 6 januari 2008 19:39 schreef Vampess het volgende:
Ik heb ooit eens m'n Gameboy uitgeleend, en zonder batterijklepje terug gekregen (maar wel met speciale accu voor de Gameboy, lang verhaal). Uiteindelijk wou ik wel weer eens met gewone batterijen spelen, en toen heb ik gewoon Nintendo opgebeld, uitgelegd wat er aan de hand was, en een week later had ik een nieuw klepje
quote:Op zondag 6 januari 2008 20:20 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Kijk, da's goede service. Sony is het tegenovergestelde. Ik was het batterijklepje van m'n PSP kwijt. Dus ik bellen, ze konden dus niks voor me doen blijkbaar. De enige optie die gegeven werd, was maar een nieuwe PSP kopen, want die heeft dan wel een klepje!
Half tot 3kwart jaar geleden..quote:
Dat is ook stom, zonder klepje valt er niet lekker te spelen en gaan mensen geen nieuwe spellen meer kopen. Het is voordeliger om gewoon wat van die klepjes op voorraad te houden. En als bedrijven/merken goede service leveren, ben ik toch geneigd om voor hun product te kiezenquote:Op zondag 6 januari 2008 20:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Kijk, da's goede service. Sony is het tegenovergestelde. Ik was het batterijklepje van m'n PSP kwijt. Dus ik bellen, ze konden dus niks voor me doen blijkbaar. De enige optie die gegeven werd, was maar een nieuwe PSP kopen, want die heeft dan wel een klepje!
Mwah, Super Mario Galaxy, en Medal of Honor Heroes valt wel mee tochquote:Op zondag 6 januari 2008 21:55 schreef _GesmeerdeBoterham het volgende:
ach ik heb component kabel maar die graphics op de wii wil je niet goed zien. godver wat is dat lelijk zeg.
Mensen zeiken graag, vooral op de Wii.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Mwah, Super Mario Galaxy, en Medal of Honor Heroes valt wel mee toch
Je moet ook niet op 1 meter van je scherm zittenquote:Op zondag 6 januari 2008 22:18 schreef _GesmeerdeBoterham het volgende:
het zal der best mooi uit zien op een 15" schermpje maar hier om mijn HDtv is het pixels tellen.
Gelukkig hebben we de goede games nog! [ afbeelding ][ afbeelding ]
En dit gaat over Mario. Dragon Ball Z ziet er nog aardig uit maar dat komt denk ik door de cellshading.
Of je hebt gewoon een kuttv.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:18 schreef _GesmeerdeBoterham het volgende:
het zal der best mooi uit zien op een 15" schermpje maar hier om mijn HDtv is het pixels tellen.
Gelukkig hebben we de goede games nog! [ afbeelding ][ afbeelding ]
En dit gaat over Mario. Dragon Ball Z ziet er nog aardig uit maar dat komt denk ik door de cellshading.
Rofl, jaloers op wat? Wij hebben hier een B&O BeoVision 3 staan en die levert schitterend beeld op, zelfs zonder component kabel.quote:
quote:Op zondag 6 januari 2008 14:29 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja dat duurt in de regel even..
Bij mij duurde het damn near 3 maanden.. Maar uiteindelijk wel een verbetering. Sure, het ziet er niet uit, maar als er non gamers langs komen om te gamen, zie je gewoon dat dat ding beter in de hand ligt.. En om heel eerlijk te zijn, ergonomisch gezien vind ik ze ook beter in de hand liggen..
gewoon doenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:58 schreef disjfa het volgende:
[..]
Jij steelt dingen. Ik speel ze gewoon niet. Maargoed, tegen jouw iets zeggen is als tegen de wind in pissen.
Medal of honor heroes is nog niet eens uit dat jij alles download dan moet je ook niet zeiken.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Mwah, Super Mario Galaxy, en Medal of Honor Heroes valt wel mee toch
Idd.quote:Op maandag 7 januari 2008 07:17 schreef depax het volgende:
Echt kan me hier zo over ergeren. Dure hdtv's/ps3s kopen maar geen geld willen uitgeven aan spellen kopen die qua prijs lager liggen dan elke andere console.
volgens mij heeft die gozer nog geen eens een wiiquote:Op maandag 7 januari 2008 07:17 schreef depax het volgende:
[..]
Medal of honor heroes is nog niet eens uit dat jij alles download dan moet je ook niet zeiken.
Zelfde geldt voor al die andere die zeiken over de wii maar hem ondertussen wel omgebouwd hebben. Als je hem niks vond zou je ook niet alles downloaden.
echt kan me hier zo over ergeren. Dure hdtv's/ps3s kopen maar geen geld willen uitgeven aan spellen kopen die qua prijs lager liggen dan elke andere console.
wat bazel je nouquote:Op maandag 7 januari 2008 07:17 schreef depax het volgende:
[..]
Medal of honor heroes is nog niet eens uit dat jij alles download dan moet je ook niet zeiken.
Zelfde geldt voor al die andere die zeiken over de wii maar hem ondertussen wel omgebouwd hebben. Als je hem niks vond zou je ook niet alles downloaden.
echt kan me hier zo over ergeren. Dure hdtv's/ps3s kopen maar geen geld willen uitgeven aan spellen kopen die qua prijs lager liggen dan elke andere console.
Niet letten op die trollsquote:Op maandag 7 januari 2008 10:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wat bazel je nou![]()
Ik heb een PS 3 en een 360 allebei niet omgebouwd, ga ik niet doen ook.
In maart haal ik een Wii en bouw ik ook niet om.
Ik bedoel dat Medal of Honor Heroes echt niet lelijk is, kijk maar naar de gametrailers gameplay
http://www.gametrailers.com/player/28118.html
quote:
Mij gaat het voorlopig meer om de garantie: 2 jaar als ik het goed heb?quote:Op maandag 7 januari 2008 10:03 schreef ThE_ED het volgende:
Snap niet dat iedereen hier zo'n moeite heeft met omgebouwde consoles. In de computergames is kopieëren toch altijd gemeengoed geweest?
Helaquote:Op maandag 7 januari 2008 09:54 schreef Oksel het volgende:
Chanty is een verwend decadent kutwijf.
Geil.
Zit je ook nog op hockey? Dan word ik helemaal wild..
Nee da's gewoon het touwtje zelfquote:Op maandag 7 januari 2008 13:41 schreef neo2000 het volgende:
Ja, dat zal dan best van die straps.. Maaruh.. Het lijkt op het linker plaatje van die straps net alsof er een plastic ringetje omheen zit. Da's bij mij dus echt niet zo..
Heb twee versies: 1 met een plastic schuifringetje en 1 met zo'n vastklikclip...quote:Op maandag 7 januari 2008 14:08 schreef ThE_ED het volgende:
Ik heb met een soort clipje om het te verstellen.
ok excuses de mensen die andere die hun wii gemod hebben en daardan over opscheppen zitten hier te veel.quote:Op maandag 7 januari 2008 10:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wat bazel je nou![]()
Ik heb een PS 3 en een 360 allebei niet omgebouwd, ga ik niet doen ook.
In maart haal ik een Wii en bouw ik ook niet om.
Ik bedoel dat Medal of Honor Heroes echt niet lelijk is, kijk maar naar de gametrailers gameplay
http://www.gametrailers.com/player/28118.html
Zucht..quote:Op maandag 7 januari 2008 15:12 schreef matthijst het volgende:
[..]
Heb twee versies: 1 met een plastic schuifringetje en 1 met zo'n vastklikclip...
Waar kan je nieuwe dingen aanvragen trouwens?
Mja, dat is eik ook wat ik met m'n vorige lange zeikpost bedoelde.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:27 schreef depax het volgende:
[..]
eigelijk vind ik het zonde dat ik hem heb laten ombouwen ivm eventuele blokkades net als microsoft.
Misschien haal ik me nog wel eens een niet gemodde wii en verkoop deze.
quote:Wii(Uk and Eu)
11th January 2008
-----------------------
PDC World Championship Darts 2008
18th January 2008
-----------------------
Wii Chess
Zack and Wiki: Quest for Barbaros' Treasure
Donkey Kong Jet Race
25th January 2008
-----------------------
Hamster Heroes
January
-----------------------
Kawasaki Jet Ski
Kidz Sports: International Football
Urban Extreme
NiGHTS: journey of Dreams
Ghost Squad
Last Ninja
15th February 2008
-----------------------
Battalion Wars 2
29th February 2008
-----------------------
No More Heroes
February
-----------------------
Call For Heroes: Pompolic Wars
EARACHE Extreme Metal Racing
Bleach
Kawasaki Snow Mobiles
London Taxi: Rush Hour
Pool Party
Destroy All Humans 3: Big Willy Unleashed
Spongebob: Atlantis Squarepantis
SSBB!!!!!!!!!! 10th February
7th March 2008
-----------------------
ATV Thunder Ridge Riders & Monster Trucks
The Wizard of Oz
28th March 2008
-----------------------
Naruto Wii (tentative title)
March
-----------------------
Bomberman Land Wii
SEGA Superstars Tennis
Sonic Riders: Zero Gravity
MX vs ATV Untamed
Q1/Q2 2008
-----------------------
Harvest Moon Magical Melody
Q1 2008
-----------------------
Worms: A Space Oddity
PES 2008
Q2 2008
-----------------------
Mario Kart Wii
Spring 2008
-----------------------
Dancing stage HOTTEST PARTY
Iron Man
Ik zou echt een gat in de lucht springen als deze lijst ook maar enigszins klopt, heb ik tenminste iets te doen tot Mario Kart Wii uitkomtquote:Op maandag 7 januari 2008 23:14 schreef depax het volgende:
nou neo goed nieuws dan als het goed is word volgens een nieuwe gelekte lijst online world voor ons in februari. Mijn arme beurs
[..]
Daarom hoeft ie ook maar enigszins te kloppen, die data staan wel vaker vreemd in die maffe lijstenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:42 schreef ASSpirine het volgende:
Iets zegt me dat het niet volledig correct is... SSBB komt uit op 10 febr, das een zondag
Beetje mazzel hebben met 2e hands ook...quote:Op maandag 7 januari 2008 23:54 schreef heaven7 het volgende:
Vind wel dat er makkelijk over '5-6 spellen' gepraat wordt. Dingen kosten gemiddeld 50 euro dus zit je zo aan de ¤300,-(Ja dat is voor sommigen, waaronder ik, een hoop geld).
of je leent/huurtquote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:16 schreef matthijst het volgende:
[..]
Beetje mazzel hebben met 2e hands ook...
Zelda TP - 20
RE4 - 20
Tiger W2008 - 37
Mario - 45
S&M Olympics - 60
182 -> 30 per spel...
OK, nog steeds niet supergoedkoop, maar als je een spel niks meer aan vindt kan je hem evt. weer verkopen.
Dan kost het je uiteindelijk niet zoveel per spel.
zack en wiki over drie dagen al?quote:Op maandag 7 januari 2008 23:14 schreef depax het volgende:
nou neo goed nieuws dan als het goed is word volgens een nieuwe gelekte lijst online world voor ons in februari. Mijn arme beurs
[..]
Nee, zijn release lijst klopt van geen kant. Zack & wiki komt 18-01quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:50 schreef speknek het volgende:
[..]
zack en wiki over drie dagen al?! Ik moet maar eens snel Galaxy weer oppikken en uitspelen!
In de states is ie toch ook nog niet gereleased..? Zo nee.. I won't hold my breath till the 10th..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:32 schreef King_of_cubes het volgende:
SSB 10 FebruariIk kan niet wachten.
Zit wel wat veelbelovends bij.. Alleen vrees ik persoonlijk dat PES, BWii en Nights tegen gaan vallen. No More Heroes moet ik ook nog maar zien, is al zo gehyped op teh interwebs..quote:Op maandag 7 januari 2008 23:14 schreef depax het volgende:
[..]
Er is een topic op GAF, waar ze een plaatje van alle opkomende releases hebben, en als je er op klikt kom je uit bij een trailer ofzo. Ik vind die zelf wel goed.quote:
quote:Nintendo Awarded Emmy
Wii and DS rewarded for excellence in engineering creativity.
by Martin Robinson, IGN UK
UK, January 8, 2008 - Nintendo has been turning heads at the National Academy of Television Arts & Sciences, its current generation hardware interfaces being awarded an Emmy for excellence in engineering creativity.
Control systems for both the Wii and DS have drawn widespread acclaim, and the award was recognition for Nintendo's pioneering work in the field. It's the second year in a row that Nintendo has been heralded at the Technological & Engineering Emmy Awards, having won an award last year for the invention of the D-pad, which laid the groundwork for generations of games, as well as being applied in other fields.
Don James, Nintendo of America's executive vice president of operations, said of the honour, "The pioneering interfaces for Wii and Nintendo DS reflect our long tradition of seeking new ways to enhance the gaming experience for users at every level. We're grateful for this award and thank the academy for honoring us a second time."
Nitrobike moet juist een verschrikkelijk slecht game zijn...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:25 schreef depax het volgende:
aan de lijst kunnen we nog toevoegen ubisoft:
Nitrobike (Wii) - 8th February
* Telly Addicts (Wii) - February
* Totally Spies! Totally Party (Wii) - 15th February
* CSI: Crime Scene Investigation Hard Evidence (Wii) - 14th March
* Victorious Boxers Challenge (Wii) - 7th March
* Brothers in Arms: Road to Hill 30 (Wii) - March
nitrobike ziet er goed uit volgens ign is het exite truck alleen dan online met motors.
en wiifit in de lente.
heb je de laatste preview/screens/movies gezien dan ziet er leuk uit.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:45 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Nitrobike moet juist een verschrikkelijk slecht game zijn...
Het is van ubi, dus verwacht weinig. Verder van het team van excite bike 64, dus verwacht een portquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:48 schreef depax het volgende:
[..]
heb je de laatste preview/screens/movies gezien dan ziet er leuk uit.
ik hoop dat je een grapje maakt over het laatste. want ziet er beter uit dan gamecube spel op sommige punten.quote:Op woensdag 9 januari 2008 01:07 schreef disjfa het volgende:
[..]
Het is van ubi, dus verwacht weinig. Verder van het team van excite bike 64, dus verwacht een port
Maatje wou hem ook hebben. Dus 2 in 1x besteldquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:30 schreef King_of_cubes het volgende:
Waarom 2xZijn die gitaren niet los te koop?
Het ziet eruit als een playstation spel. Hij werd dan ook stevig afgekraakt bij gamekings.quote:Op woensdag 9 januari 2008 06:43 schreef depax het volgende:
ik hoop dat je een grapje maakt over het laatste. want ziet er beter uit dan gamecube spel op sommige punten.
anyway japanse trailer van deca sports het heeft mijn intresse gewekt nu.
http://www.gametrailers.com/player/29481.html
sorry gamekings die nextgen gfx hoeren?quote:Op woensdag 9 januari 2008 08:19 schreef speknek het volgende:
[..]
Het ziet eruit als een playstation spel. Hij werd dan ook stevig afgekraakt bij gamekings.
Blijkbaar ben ik de enigste die de Zapper wel geslaagd vind, want in NGamer wordt ie ook goed afgekraakt.quote:Guitar Hero III: Legends of Rock
Pro:Eindelijk, Guitar Hero voor de Wii! De gitaar is top, de controls werken en de online ondersteuning is een geweldige bonus. En laten we de uitstekende soundtrack niet vergeten!
Con:De moeilijkheidsgraad ligt soms erg hoog. Verder zijn de boss battles alles behalve vermakelijk. De rumble stelt weinig voor
Cijfer:9
Link's Crossbow Training
Pro:Het blijft Zelda. Een kruisboogtraining is een prima excuus om je onder te laten dompelen in de sfeer van Twilight Princess
Con:Erg weinig inhoud, zelfs voor een budgetprijs. De zapper maakt het spelen moeilijker in plaats van makkelijker
Cijfer:6.5
Battalion Wars 2
Pro:Snelle actie, gegoten in een uniek, over-de-top-stijltje. Zeer afwisselende missies. De mogelijkheid om online te spelen, vergoot de levensduur van de game aanzienlijk
Con:Minder strategisch en diep dan gewenst, en daardoor enigszins oppervlakkig. Tijdens de intense veldslagen soms chaotisch, zeker als de beeldverversing ook nog begint te stotteren.
Nights Joruney of Dreams
Pro:Dat het weer invloed heeft op het uiterlijk van het spel is natuurlijk een leuke vondst. De eindbazen zijn best aardig, maar inferieur aan die uit het vorige deel.
Con:Waar te beginnen? NiGHTS ziet er niet uit, speelt voor geen meter en is totaal niet leuk. Voor mij de meest teleurstellende game in tijden.
Cijfer:3.5
Tomb Raider Anniversary
Pro:Het vrouwelijk equivalent van Indiana Jones beschikt ook ruim tien jaar na dato nog over haar goede looks. Sfeervolle locaties en inventieve omgevingspuzzels
Con:De camera is regelmatig spelbreker. Bovendien voelen de klim en klautermechanieken soms 'stroef'. Grafisch af en toe 'gestotter' in de grotere omgevingen.
en nog een paar cijfers:
Donkey Kong Jet Race: 4.5
Tony Hawk's Proving Ground: 5.5
Need for Speed ProStreet: 6.5
Ghost Squad: 8
Weekend Miljonairs: 2
Dragon Blade Wrath of Fire: 4.5
Lego Star Wars: The Complete Saga: 7.5
Astrix en de olympische Spelen: 5.5
Dragon Ball Z Budokai Tenkaichi 3 : 7.5
The Golden Compass: 5
Meet the Robinsons: 5.5
High School Musical Sing It! : 5
NBA Live 08 : 5
Thrillville Off the Rails : 7
Go West! Een Lucky Luke avontuur: 4
My Horse & Me : 7
En ik keek nog wel zo uit naar Weekend Miljonairsquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:35 schreef BroesWillems het volgende:
Hier trouwens een lijstje van de NGamer reviews:
[..]
Blijkbaar ben ik de enigste die de Zapper wel geslaagd vind, want in NGamer wordt ie ook goed afgekraakt.
Ghost Squad is ondanks zijn slechte graphics echt de moeite waard.
Battalion Wars 2 blijkt een tegenvaller... Jammer, maar zal hem toch is proberen binnenkort.
je geloofd het nooit we hebben deze gekocht en de zet deze dingen in de juiste volgorde zitten gewoon vragen van de portugese versie met nederlandse antwoorden. daarnaast is bij sommige antwoorden GEEN vraag, mag je dus gokken waar het over gaat.quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:38 schreef gamefreek het volgende:
[..]
En ik keek nog wel zo uit naar Weekend Miljonairs![]()
Heb hem trouwens nog steeds niet binnen, zoveelste keer dat dat gebeurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |