Speelt zeker lekker ja. Op het eerste gezicht lijkt ie wat klein, maar de ligging in de hand is goed. Het D-pad en de knoppen voelen goed aan, erg geschikt voor oude VC-games. Ook erg handig is de mappingfunctie waarmee je toetsen van functie kunt laten wisselen.quote:Op woensdag 26 december 2007 00:22 schreef De_Brandweer het volgende:
Saviour. Is dat die van de review op IGN? En speelt ie lekker?
Mwhoa...tof... Ik vind hem er niet uit zien eigenlijkquote:Op woensdag 26 december 2007 00:02 schreef __Saviour__ het volgende:
en een toffe controller voor VC en GC games
[ afbeelding ]
Dusquote:
Speelt ie beter dan de classic controller van Nintendo zelf?quote:Op woensdag 26 december 2007 00:27 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Speelt zeker lekker ja. Op het eerste gezicht lijkt ie wat klein, maar de ligging in de hand is goed. Het D-pad en de knoppen voelen goed aan, erg geschikt voor oude VC-games. Ook erg handig is de mappingfunctie waarmee je toetsen van functie kunt laten wisselen.
ik heb 'm niet in huis, maar wel enkele keren gespeeld..quote:Op woensdag 26 december 2007 12:37 schreef WjeroneW het volgende:
Iemand die ook Rayman Raving Rabbids 2 heeft?
Want ik heb een paar vraagjes.
Door de gevormde grip vind ik het fijner in de hand liggen dan de platte classic controller.quote:Op woensdag 26 december 2007 08:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Speelt ie beter dan de classic controller van Nintendo zelf?
Ik heb wel goede ervaringen met Trustmaster wat dat betreft dus twijfel om hem eventueel aan te schaffen
Hij ligt hier ook. Ja, hij is zo kort als je denkt dat ie is.quote:Op woensdag 26 december 2007 12:37 schreef WjeroneW het volgende:
Ze zijn al weer op, eigenlijk een niet zo heel verkapte manier om mensen aan je te binden zeg.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:33 schreef Herr.Flick het volgende:
er zijn (weer) Wii punten te koop, nu de 300 punten.
Heb hem voor kerst gekregen, wel leuk spelquote:Op woensdag 26 december 2007 12:37 schreef WjeroneW het volgende:
Hiermee slaat N idd de plank totaal mis, snap ook niet waarom dit (ook al) op rantsoen moetquote:Op woensdag 26 december 2007 14:21 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ze zijn al weer op, eigenlijk een niet zo heel verkapte manier om mensen aan je te binden zeg.
We hadden het er op tweakers ook kort over; veel moeite voor eigenlijk weinig geld, 1000 punten is maar een tientje maar de moeite die je moet doen om dat te innen!
ik denk dat het is om de mensen eager te houden aan de ene kant, maar van de andere kant is het ws ook een soort security, dat mensen er niet veel aan hebben om die wiicodes te gaan bruteforcen.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:48 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Hiermee slaat N idd de plank totaal mis, snap ook niet waarom dit (ook al) op rantsoen moet
Dat kan niet. Er zit geen regelmaat in die codes.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:52 schreef ThE_ED het volgende:
ik denk dat het is om de mensen eager te houden aan de ene kant, maar van de andere kant is het ws ook een soort security, dat mensen er niet veel aan hebben om die wiicodes te gaan bruteforcen.
Nou? Het is moeilijk gemaakt, maar bruteforcen lukt altijd als je maar lang genoeg de tijd neemt.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:53 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat kan niet. Er zit geen regelmaat in die codes.
Geld dit ook voor Credit Card?quote:Op woensdag 26 december 2007 14:21 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ze zijn al weer op, eigenlijk een niet zo heel verkapte manier om mensen aan je te binden zeg.
We hadden het er op tweakers ook kort over; veel moeite voor eigenlijk weinig geld, 1000 punten is maar een tientje maar de moeite die je moet doen om dat te innen!
Niet als ze bij elke code die gegenereerd wordt, pas de code opslaan en activeren. Dus je kan dan wel alle mogelijke codes uitproberen, maar zolang die code niet geactiveerd is in de Nintendo database zal de code niet werken. Ténzij je zo gelukkig bent dat je een code invoert die nét daarvoor gegenereerd is en nog niet is ingevoerd door de rechtmatige koper. Maar dat is een erg kleine kans lijkt mij.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:57 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Nou? Het is moeilijk gemaakt, maar bruteforcen lukt altijd als je maar lang genoeg de tijd neemt.
Je krijgt 250 punten, dus dat is ongerekend 62,5 cent (250 / (4 * 100) ). En dat op een produkt van 50 euroquote:Hoeveel krijg je trouwens per spel als je je sterren inruilt voor punten? 1 Euro omgerekend ofzo?
Achja, ik ben gek genoeg om toch steeds ff te gaan checken of ik weer wat nieuwe punten kan aanschaffen.
Op die manier punten kopen kan natuurlijk altijd. Net zoals Wiipoints gewoon in de winkel kopen.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:58 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Geld dit ook voor Credit Card?
Vandaag kwamen de zussen van mijn moeders kant met te kinderen enzow, ook ff rayman gedaan. Gingen we dus dat bandje doen, had ik 100% perfectquote:Op woensdag 26 december 2007 14:24 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Heb hem voor kerst gekregen, wel leuk speltot nu toe vindt ik hem zelf leuker dan 1. Vooral in de bios bellen
Ja, het is natuurlijk heel onvoordelig om het te gaan proberen, maar met die code die je nog extra moet invoeren enzo erbij krijg ik toch het idee dat ze je het allemaal extra willen ontmoedigen. (En seriously; je weet niet voor hoe weinig geld mensen in andere delen van de wereld bizarre constructies verzinnen.)quote:Op woensdag 26 december 2007 16:59 schreef Devolution het volgende:
[..]
Niet als ze bij elke code die gegenereerd wordt, pas de code opslaan en activeren. Dus je kan dan wel alle mogelijke codes uitproberen, maar zolang die code niet geactiveerd is in de Nintendo database zal de code niet werken. Ténzij je zo gelukkig bent dat je een code invoert die nét daarvoor gegenereerd is en nog niet is ingevoerd door de rechtmatige koper. Maar dat is een erg kleine kans lijkt mij.
Toch gul!quote:Je krijgt 250 punten, dus dat is ongerekend 62,5 cent (250 / (4 * 100) ). En dat op een produkt van 50 euro
En het probleem is?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:14 schreef depax het volgende:
laat me niet lachen super mario galaxy op plaats 5
je merkt dat hier veel te veel sony fanboy staff zit.
quote:Op woensdag 26 december 2007 17:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Op die manier punten kopen kan natuurlijk altijd. Net zoals Wiipoints gewoon in de winkel kopen.
Maar waar zij het over hebben is op de Nintendosite Sterren omruilen voor punten.
Tsja, persoonlijk vind ik die dingen die ze anders verkopen allemaal zooi.quote:Op donderdag 27 december 2007 07:51 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Ooh, maar is dat niet een beetje zonde van je sterren?Ik spaarde ze altijd op.
Zo heb ik een "hip" Nintendo gsm hoesje.
ik heb het een avondje gespeeld en vond de minigames best aardig, alleen het hele spel eromheen (bordspel e.d.) zo ontzettend traag dat het spel wat mij betreft toch niet echt een aanrader is..quote:Op donderdag 27 december 2007 11:06 schreef garfield_online het volgende:
Iemand ervaring met Mario Party 8?
Die minigames zagen mij er best wel grappig uit
Als je vrienden en bier hebt: ja. Als je geen vrienden en een eenzame gamer bent: neequote:Op donderdag 27 december 2007 11:06 schreef garfield_online het volgende:
Ik heb ervaringen met alle Mario Party's............ik heb ze allemaal in mijn bezit...quote:Op donderdag 27 december 2007 11:06 schreef garfield_online het volgende:
Ik vind 5 de beste, 6 7 en 8 toch wat minder door de verschillende manieren van de ster moeten halen.quote:Op donderdag 27 december 2007 11:38 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Ik heb ervaringen met alle Mario Party's............ik heb ze allemaal in mijn bezit...
de Beste Mario Party is nummer 2............maar het blijft een leuke game om een avondje met vrienden te spelen
Nog leuker is als je vrienden die spel onder knie hebben dus niet steeds hoeft uit te leggen hoe het werkt en zo.........
"Veel geduld".quote:Op donderdag 27 december 2007 10:17 schreef wc-eend het volgende:
Ik ben misschien van plan om over een maandje ook een wii te halen voor mij en mijn vrouw, ze houdt erg veel van die brain training gedoe dus dat wordt waarschijnlijk erbij gehaald, zijn er nog meer dingen die je nodig hebt ofzo?
Ik heb ze de dag voor Kerst volop zien liggen. Remote inclusief hoes en Wii Play gekocht. De nunchucks zijn nu alleen niet te vinden in de winkels. Je 50 euro kun je dus wel op je buik schrijvenquote:Op donderdag 27 december 2007 13:52 schreef daNpy het volgende:
In januari komen de Wii's en Wii remote's weer in NL.
Ik heb nog een remote te koop, nieuw in doos (¤ 50,-)
Ja, beetje zonde, pakketje is gratis te vinden op Internet, legaalquote:Op donderdag 27 december 2007 18:10 schreef daNpy het volgende:
Dan wacht ik toch nog even
Ze komen en gaan met vlagen. Zaterdags bij de Eplaza 70 remote's, dinsdag op. Bij de Macro 3 pallets á 100 Wii's in 2 dagen helemaal op.
Ik heb zojuist in de V&D (Dixons) ook een software pakket zien liggen waarmee je DVD en CDs kunt spelen op je Wii!
Dit kostte ¤ 19,95.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |