Speelt zeker lekker ja. Op het eerste gezicht lijkt ie wat klein, maar de ligging in de hand is goed. Het D-pad en de knoppen voelen goed aan, erg geschikt voor oude VC-games. Ook erg handig is de mappingfunctie waarmee je toetsen van functie kunt laten wisselen.quote:Op woensdag 26 december 2007 00:22 schreef De_Brandweer het volgende:
Saviour. Is dat die van de review op IGN? En speelt ie lekker?
Mwhoa...tof... Ik vind hem er niet uit zien eigenlijkquote:Op woensdag 26 december 2007 00:02 schreef __Saviour__ het volgende:
en een toffe controller voor VC en GC games
[ afbeelding ]
Dusquote:
Speelt ie beter dan de classic controller van Nintendo zelf?quote:Op woensdag 26 december 2007 00:27 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Speelt zeker lekker ja. Op het eerste gezicht lijkt ie wat klein, maar de ligging in de hand is goed. Het D-pad en de knoppen voelen goed aan, erg geschikt voor oude VC-games. Ook erg handig is de mappingfunctie waarmee je toetsen van functie kunt laten wisselen.
ik heb 'm niet in huis, maar wel enkele keren gespeeld..quote:Op woensdag 26 december 2007 12:37 schreef WjeroneW het volgende:
Iemand die ook Rayman Raving Rabbids 2 heeft?
Want ik heb een paar vraagjes.
Door de gevormde grip vind ik het fijner in de hand liggen dan de platte classic controller.quote:Op woensdag 26 december 2007 08:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Speelt ie beter dan de classic controller van Nintendo zelf?
Ik heb wel goede ervaringen met Trustmaster wat dat betreft dus twijfel om hem eventueel aan te schaffen
Hij ligt hier ook. Ja, hij is zo kort als je denkt dat ie is.quote:Op woensdag 26 december 2007 12:37 schreef WjeroneW het volgende:
Ze zijn al weer op, eigenlijk een niet zo heel verkapte manier om mensen aan je te binden zeg.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:33 schreef Herr.Flick het volgende:
er zijn (weer) Wii punten te koop, nu de 300 punten.
Heb hem voor kerst gekregen, wel leuk spelquote:Op woensdag 26 december 2007 12:37 schreef WjeroneW het volgende:
Hiermee slaat N idd de plank totaal mis, snap ook niet waarom dit (ook al) op rantsoen moetquote:Op woensdag 26 december 2007 14:21 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ze zijn al weer op, eigenlijk een niet zo heel verkapte manier om mensen aan je te binden zeg.
We hadden het er op tweakers ook kort over; veel moeite voor eigenlijk weinig geld, 1000 punten is maar een tientje maar de moeite die je moet doen om dat te innen!
ik denk dat het is om de mensen eager te houden aan de ene kant, maar van de andere kant is het ws ook een soort security, dat mensen er niet veel aan hebben om die wiicodes te gaan bruteforcen.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:48 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Hiermee slaat N idd de plank totaal mis, snap ook niet waarom dit (ook al) op rantsoen moet
Dat kan niet. Er zit geen regelmaat in die codes.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:52 schreef ThE_ED het volgende:
ik denk dat het is om de mensen eager te houden aan de ene kant, maar van de andere kant is het ws ook een soort security, dat mensen er niet veel aan hebben om die wiicodes te gaan bruteforcen.
Nou? Het is moeilijk gemaakt, maar bruteforcen lukt altijd als je maar lang genoeg de tijd neemt.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:53 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat kan niet. Er zit geen regelmaat in die codes.
Geld dit ook voor Credit Card?quote:Op woensdag 26 december 2007 14:21 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ze zijn al weer op, eigenlijk een niet zo heel verkapte manier om mensen aan je te binden zeg.
We hadden het er op tweakers ook kort over; veel moeite voor eigenlijk weinig geld, 1000 punten is maar een tientje maar de moeite die je moet doen om dat te innen!
Niet als ze bij elke code die gegenereerd wordt, pas de code opslaan en activeren. Dus je kan dan wel alle mogelijke codes uitproberen, maar zolang die code niet geactiveerd is in de Nintendo database zal de code niet werken. Ténzij je zo gelukkig bent dat je een code invoert die nét daarvoor gegenereerd is en nog niet is ingevoerd door de rechtmatige koper. Maar dat is een erg kleine kans lijkt mij.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:57 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Nou? Het is moeilijk gemaakt, maar bruteforcen lukt altijd als je maar lang genoeg de tijd neemt.
Je krijgt 250 punten, dus dat is ongerekend 62,5 cent (250 / (4 * 100) ). En dat op een produkt van 50 euroquote:Hoeveel krijg je trouwens per spel als je je sterren inruilt voor punten? 1 Euro omgerekend ofzo?
Achja, ik ben gek genoeg om toch steeds ff te gaan checken of ik weer wat nieuwe punten kan aanschaffen.
Op die manier punten kopen kan natuurlijk altijd. Net zoals Wiipoints gewoon in de winkel kopen.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:58 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Geld dit ook voor Credit Card?
Vandaag kwamen de zussen van mijn moeders kant met te kinderen enzow, ook ff rayman gedaan. Gingen we dus dat bandje doen, had ik 100% perfectquote:Op woensdag 26 december 2007 14:24 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Heb hem voor kerst gekregen, wel leuk speltot nu toe vindt ik hem zelf leuker dan 1. Vooral in de bios bellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |