quote:Op maandag 24 december 2007 23:07 schreef motorbloempje het volgende:van mijn lief voor kerst een blender en een 'Wokbijbel' gehad
CULkerstcadeautjes zijn tof
![]()
Wat geraspte parmezaan eraan toevoegen helpt..quote:Op maandag 24 december 2007 23:18 schreef Tezz het volgende:
Zooooooooooooooooo dat was super!!!!!!!!!!
Jullie geloven het niet: ik ben vergeten foto's te maken van mijn kerstdiner. Ik had de camera in de keuken staan en voordat de visite kwam heb ik enthousiast foto's staan te maken van de amuses en van de tafel, maar van de gerechten: nee hoor. Te druk!!!!
![]()
We hebben van zes tot tien getafeld en het was allemaal goed gegaan! Alleen de risotto was een beetje mislukt, te veel vocht toegevoegd. Het torentje wat ik er van wilde bouwen leek dus op een ingezakte plumpudding, maar toch.
![]()
Vooral de courgettesoep (geserveerd met knoflook bruchetta's) en de crumble met appel (en amaretto en amandelen en een bol slagroomijs) vielen erg in de smaak!![]()
En nu............ ben ik erg moe!!!!!!! De keuken is weer opgeruimd en ik zit nu nog met een borreltje bailey's na te genieten........
thankyou. Ach, het was allemaal op dus het smaakte wel!quote:Op maandag 24 december 2007 23:31 schreef Euc- het volgende:
[..]
Wat geraspte parmezaan eraan toevoegen helpt..
Voor de volgende keer
Schat, het is vakantie.quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zit mijn nagels te lakken en mijn haar is inmiddels geverfd. Om fokking kwart voor één. We hadden echt niet om 13 uur uit bed moeten komen![]()
![]()
Ik moest wel. Ik moest knokken voor de beste 35%-producten.quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind het sowieso al dapper dat je je in de AH gewaagd hebt tijdens de dolle dwaze minuten
Ja maar wij moesten boodschappen doen, langs onze tafel-leverancier, het huis kuisen, voorkoken voor tweede kerstdag, koken voor vandaag, dat óp eten, AYNIL met een schuin oog kijken, nog iets werkachtigs doen, haar verven (ik), én nagels lakken (ik) én de wereld redden (hij) in Enemy Territory. Halleluja wat een gedoequote:Op dinsdag 25 december 2007 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Schat, het is vakantie.
Ik kwam vanmiddag ook pas om 13:30 eruit gekropen en zit nu vol energie, dus vandaar dat ik maar aan het koken ben geslagen.
Onze ap was haske rustig vanmiddagquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:48 schreef Duderinnetje het volgende:
O en ik eet geen lam, maar het ziet er wel fantastisch uit Steer!![]()
Ik vind het sowieso al dapper dat je je in de AH gewaagd hebt tijdens de dolle dwaze minuten
quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:52 schreef golfer het volgende:
En oh ja....ik moet ook nog mijn nagels lakken en mijn haren verven.
Beide. Ik ben een watje. Maar ik vind het (gelukkig) ook helemaal niet lekkerquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Onze ap was haske rustig vanmiddag
Maar bij de kaaswinkel stonden ze buiten
Wrom eet je geen lam, niet lekker? of te aaibaar?
Do tell!quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:06 schreef SeaOfLove het volgende:
De dienst was erg mooi, ook een prachtige kerk!
Op pagina 3 van het programma-boekje moest ik al plassen![]()
Ik heb HEM emotioneel gemaakt met mijn kadootje voor hem
Anijsdrankje, soort ouzi, raki, pernod-achtig drankje.quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga vast nat, maar wat is pastis?
Alcohol, je moet ervan houdenquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga vast nat, maar wat is pastis?
O verrek ja!quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Anijsdrankje, soort ouzi, raki, pernod-achtig drankje.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pastis
Ik heb het recept gewoon uit de Allerhande gehaald.quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:22 schreef Duderinnetje het volgende:
O verrek ja!
Wat spannend om dat in een soep te verwerken! Heb je ergens een recept neergepend?
Dank! Sla ik even op, want het lijkt me heerlijkquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb het recept gewoon uit de Allerhande gehaald.
Ik had een foto van zijn vorige vriendin samen met zijn dochters ingelijst en een foto van zijn dochters toen ze nog jong warenquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:11 schreef Stereotomy het volgende:
Een foto van jullie twee in een mooie lijst
De basis smaakt in ieder geval al heerlijk.quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:38 schreef SeaOfLove het volgende:
@ golfer: die soep lijkt me verrukkelijk
quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:07 schreef Bluezz het volgende:
Liev van SOL he, HIJ mag zijn handjes dichtknijpen en als de wiedeweerga een paar zijdehoendertjes voor haar kopen als tegenprestatie![]()
![]()
Sla de rest gewoon eens een dagje over, des te meer wil ie je de 2e kerstdag..quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:17 schreef SeaOfLove het volgende:
En nu nog 1 drankje en dan lekker slapen en de rest![]()
Met 35% korting gekocht als kerstmaal?quote:
Ik ga zo verder met koken hoor, schat.quote:
Ben toch echt wel benieuwd naar je transformatie hoorquote:Op dinsdag 25 december 2007 14:54 schreef Isabeau het volgende:
En ik ga lekker hardlopenJullie allemaal fijne kerst
In alle hoedanigheden is Isa leukquote:Op dinsdag 25 december 2007 15:25 schreef Stereotomy het volgende:
Ben toch echt wel benieuwd naar je transformatie hoor
Ik vond de oude al zo leuk.
Ik heb de eer om Isa in al haar hoedanigheden in de toekomst te ontmoetenquote:
Ik denk dat je een beetje schrikt als je me weer zietquote:
Foottooww!quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat je een beetje schrikt als je me weer zietBen echt veranderd
Ik krijg nu in het ziekenhuis van mensen die ik amper ken complimenten
Nu douchen, aankleden (rok zakt bijna van mijn heupen) en naar mijn kerstdiner van tomatensoep, garnalencocktail, witlof, aardappelkerstboomkroketjes, appelmoes uit pot, rollade en vienneta
Van het kerstdiner van Isa? Zo spannend is dat niet hoor.quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:17 schreef Bluezz het volgende:
Mijn PM staat open voor de nieuwe Isa.
Straks weer eten. Moet morgen echt een stuk bewegen, anders word ik gek.quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:17 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil ook (naakt)foto's van de new improved Isa hebben.quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:17 schreef Bluezz het volgende:
Bluezz zit traantjes weg te pinken bij de herhaling van All you need is love-kerstshow.quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:02 schreef Stereotomy het volgende:
Zit hier gewoon een traantje weg te pinken bij Sound of Music![]()
Hm, doorgaans krijg ik plaatsvervangende schaamte bij dat soort showsquote:Op dinsdag 25 december 2007 22:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Bluezz zit traantjes weg te pinken bij de herhaling van All you need is love-kerstshow.
Het was maar 1! neusprikkelquote:Op dinsdag 25 december 2007 22:08 schreef golfer het volgende:
Bluezz zit traantjes weg te pinken bij de herhaling van All you need is love-kerstshow.
Adieu adieu, to you and you and youhoeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 25 december 2007 22:18 schreef Stereotomy het volgende:
So long, farewell, auf wiedersehen, good night
neenee, ik nog niet
Klinkt bekend, het begon hier vanmiddag al met Anniequote:Op dinsdag 25 december 2007 23:20 schreef AKnynke het volgende:
Ook ik heb een wijntje gedronken, en ook wel 2 flessen denk ik.
Helaas houd mijn familie van die ontzettende sentimentele kerstfilms, waar je het einde al uit de titel af kunt leiden.....ik zou zo graag een goede film kijken, of desnoods een spelletje spelen... ik verveel me!
en m'n moeder blijft maar klagen over een gebrek aan schoon-zonen..
Nu zitten ze hier naar een of andere film of rtl5 te kijken, christmas list. Het is echt ongeloofelijk.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:31 schreef Euc- het volgende:
[..]
Klinkt bekend, het begon hier vanmiddag al met Annie
Stereo is weer in de markt, dus grijp je kans.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:20 schreef AKnynke het volgende:
en m'n moeder blijft maar klagen over een gebrek aan schoon-zonen..
En dat isquote:Op woensdag 26 december 2007 00:29 schreef AryaMehr het volgende:
Net klaar met eten. Gewoon simpel en niet moeilijk!
[ afbeelding ]
Niks mis mee, toch?quote:Op woensdag 26 december 2007 00:31 schreef AryaMehr het volgende:
Nee, gewoon rijst met paprika, kip, van die kleine hamburgertjes en stokbrood.
Je kan zo meedoen met de kerstwedstrijdquote:Op woensdag 26 december 2007 00:29 schreef AryaMehr het volgende:
Net klaar met eten. Gewoon simpel en niet moeilijk!
[ afbeelding ]
Kerstwedstrijd? Iets gemist?quote:Op woensdag 26 december 2007 00:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je kan zo meedoen met de kerstwedstrijd
quote:Op woensdag 26 december 2007 01:41 schreef Bluezz het volgende:
Damnzz wat hou ik van SOL, ik proef het gewoon hiero![]()
Heerlijk man!!
Ik geloof dat ik nog nooit kerst met haar heb gevierd.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gaat het een btje steer, je eerste kerst zonder je dinnetje
Ging je dan nooit mee?quote:Op woensdag 26 december 2007 02:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik nog nooit kerst met haar heb gevierd.
Ze zat altijd bij haar ouders, zoals ook nu.
Maar morgen ga ik naar Tilburg om met mijn vrienden kerst te vieren, en dan donderdagmiddag 3 daagjes weg naar Krakow.
Nee, want het idee was dat ze al heel het jaar hier was, dus dat haar ouders ook wat quality time met haar mochten hebben.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ging je dan nooit mee?![]()
Veul plezier morgen, kunnen we van jou ook nog een foto-verslagje verwachten?
Ben benieuwd hoe je het in Polen hebt...volgens mij is het daar fukking koud
Nu je het zegt, jij hebt ook zo'n nichterige zachte G of niet?quote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 03:00 schreef Euc- het volgende:
Ikheb trouwens heeel leuke cadeautjes gekregen!! Cliffhanger
quote:
quote:Hondshaai op Provençaalse wijze
Ingrediënten voor 4 personen
400 g hondshaai (zeepaling)
1 tomaat
4 olijven (groen)
2 cl olijfolie (extra vierge)
1 eetlepel citroensap
8 blaadjes basilicum
1 teentje knoflook
peper
zout
De hondshaaiplakjes instrijken met olijfolie, aan beide kanten grillen, kruiden met peper en zout en besprenkelen met citroensap.
Intussen de tomaten pellen, ontpitten en in dobbelsteentjes snijden. Het basilicum fijnhakken en de olijven in dunne schijfjes snijden.
Voor de saus olijfolie in een pan zachtjes opwarmen, op smaak brengen met citroensap en geperste look. De olijven toevoegen en ten slotte de tomaat en basilicum.
De hondshaaiplakjes op het bord schikken, de saus errond gieten en opdienen met zuiderse groenten naar keuze.
Neequote:Op woensdag 26 december 2007 12:12 schreef Bluezz het volgende:
Haai
Klinkt goed allemaal hier, enneh Eucie, handschoentjes voor bij je jas?
Dat is wel een heel erg geweldig cadeautje!quote:Op woensdag 26 december 2007 12:23 schreef Euc- het volgende:
En iets met een vliegticket rond de wereld
Ja, voor zo een 80% zeker dat het NZ gaat worden. Heb 3 januari nog wel een gesprek met een hotel in Dubai, maar gezien hun eerste bod denk ik niet dat dat iets gaat worden. Plus NZ is gewoon veeeeel gaverquote:Op woensdag 26 december 2007 12:34 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat is wel een heel erg geweldig cadeautje!
Gaat het definitief Nieuw Zeeland worden? NZ is wel erg tof.
Ziet er leuk uit daar.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:32 schreef Euc- het volgende:
In het midden van het noordereiland, Taupo
http://www.laketauponz.com/
Klinkt ook allemaal erg lekker Tezzquote:Op woensdag 26 december 2007 09:43 schreef Tezz het volgende:
Wat wel erg leuk is en waar ik echt van genoten heb: mijn dochter van vijf heeft beide diners (dus ook kerstavond) volop genoten en braaf alle gangen aan tafel gezeten (terwijl ze dat van mij helemaal niet hoefde). Van zes tot een uur of tien braaf aan tafel aan het genieten! Wat heb ik toch een voorbeeldig klnd...(die mijn liefde voor koken en lekker eten ook in zich heeft....)
had er ook nog nooit van gehoord, maar vriendlief bleef het zo noemenquote:Op woensdag 26 december 2007 21:41 schreef FleshWound het volgende:
Frans voor augurk.
Mijn vader wilde ook naar Rieu toe; hij haakte af op het moment dat hij te horen kreeg wat de kaartjes kosten: 180 euro!!!!!!!!!!! Da's toch nie normaal???quote:Op donderdag 27 december 2007 00:18 schreef Euc- het volgende:
Oe, vergat ik bijna nog de kaartjes voor Andre Rieu
Ja ik had het gezien. Ik had hem ook gemaakt in mijn italiaanse menu en iedereen vond hem ook super. Ik had er trouwens ook nog een kuipje kruidenroomkaas doorheen gesmolten, ik weet niet of ik dat er bij gezet had??? En ik had er uitgebakken ontbijtspek en peterselie ingemieterd voor de versiering. Was lekker ja !quote:Op donderdag 27 december 2007 09:41 schreef Den_Haag het volgende:
Tezz, weet niet of je het al gelezen had maar eenvoor de courgettesoep
Neem een goed boek mee!quote:Op donderdag 27 december 2007 09:48 schreef Stereotomy het volgende:
Tering fokking kolere zooi, ik realiseer me nu pas dat als we zo om 12:15 de deur uit gaan, dat we pas om 18:30 bij ons hotel aankomen.![]()
Busreis op laatste gedeelte![]()
Nouja, ik ga welvanmiddag.
Trouwens, ik kan me niet meer herrinneren dat ik hier ergens een recept neergezet had, hahahaha.quote:Op donderdag 27 december 2007 09:41 schreef Den_Haag het volgende:
Tezz, weet niet of je het al gelezen had maar eenvoor de courgettesoep
Kerstmis = "vreten op aarde"quote:Op donderdag 27 december 2007 11:27 schreef KrnKje het volgende:
Zow
Zojuist even gehamsterd tijdens het begin van de hamsterweken...
Als ik de omschrijvingen hier goed interpreteer heeft iedereen op z'n minst een culinair geweldige kerst gehad.
Nu de foto's van m'n camera af halen en dan eens aan t foto-verslag van m'n tussengerecht beginnen. Ik heb later ook nog een foto-verslag van het 6 gangen diner van afgelopen vrijdag
Ik bezorg je nog een hit want ik ga ook weer even koekeloeren....quote:Op donderdag 27 december 2007 11:52 schreef KrnKje het volgende:
Zit net de statistieken van m'n blog te bekijken... voor kerst zijn mensen op zoek geweest naar hoe je stoofpeertjes moet maken en naar een mago-dessertOpeens een piek in hits gehad
Nog steeds maar 20-40 per dag, maargoed
*31 foto's geupload voor fotoverslag*
check dat apparaat op driekwartier,quote:Op donderdag 27 december 2007 12:13 schreef Tezz het volgende:
Even een snelle vraag (hoewel er niet heel veel cul-ers online zijn dus ben bang dat ik het zelf uit moet vogelen):
De slager zei dat mijn beenhammetje van ongeveer 600 gr. een uur in de oven moet op 200 graden. Nu heb ik zelf al bedacht dat de temp lager moet (ik heb een hetelucht oven en ik heb hem vooraf aangebraden, dus 180 lijkt mij veel beter). Maar een uur is wel lang! Ik wil hem niet overgaren, want anders wordt ie taai............
Wat denken jullie?
Ik had hem in een ovenschaal met roomboter erbij (om de 10 minuten over het vlees geschept) en na drie kwartier inderdaad ff gechecked en zo te voelen was ie goed.........quote:Op donderdag 27 december 2007 12:23 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
check dat apparaat op driekwartier,
Leg je het droog in de oven of heb je er wat vocht bij, in een afgedekte of onafgedekte schaal?
Dat is bepalend.
wel erg lekker trouwens, een beenhammetje ...
Is een restaurant in een dorpje bij San Sebastian in Spanje, 1 van de beste restaurants ter wereld met Martin Berasategui als wereldberoemde chefquote:Op donderdag 27 december 2007 13:00 schreef Den_Haag het volgende:
oke
zou het ook graag willen maar ik heb geen oven in mijn keuken. alleen een grillquote:Op donderdag 27 december 2007 13:46 schreef Tezz het volgende:
En ik ga naar een verjaardag. Manlief heb ik naar zijn werk 'geschopt' dus ik ga met mijn dochter op pad......
De beenham smaakte trouwens super lekker! waarom maak ik dat niet vaker klaar??????????
quote:Op donderdag 27 december 2007 13:46 schreef Tezz het volgende:
En ik ga naar een verjaardag. Manlief heb ik naar zijn werk 'geschopt' dus ik ga met mijn dochter op pad......
De beenham smaakte trouwens super lekker! waarom maak ik dat niet vaker klaar??????????
quote:Op donderdag 27 december 2007 14:57 schreef ColdFeet het volgende:
Cul_non_kul of SoL, geven jullie mij 's snel het recept voor de knoflooksoep! Ik ben snotverkouden, hoog tijd voor veel knoflook, dus!
Heb ik nog niets van gemerkt, ik eet knoflook bij de vleet en ben chronisch verkoudenquote:Op donderdag 27 december 2007 15:18 schreef ColdFeet het volgende:
Voor vanavond maak ik beef vindaloo, da's bepaald geen laffe curry... En ik hoop idd dat ik daar een lekkere loopneus van krijg.
Maar knoflook schijnt om een of andere mysterieuze reden te helpen tegen verkoudheid.
gek genoeg, proef ik desondanks (chronische verkoudheid) nagenoeg alles.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:30 schreef AKnynke het volgende:
he bah Cold Feet. Het jammere is dat je het dan ook niet proeft!
Ik ben nu aan het knippen en plakken, het jaaroverzicht van het nieuws bijwerken...saai!
Zeg zeg, niets slechts over Overijssel. Ik ben vanaf morgen drie dagen te vinden in Almelo, daar is tenmiste altijd wat te doen!quote:Op donderdag 27 december 2007 17:09 schreef ColdFeet het volgende:
Mmmm, lekker, dat ga ik dan zo maar s maken!
Ja, het was echt super. Mooie musea gezien (Guggenheim, Judisches Museum), mooie kerstmis in de Dom, lekker veel gewandeld en over kerstmarkten geslenterd...
Lekker gegeten (en roomservice genomen voor het ontbijt).
Nu spullen inpakken; morgen vertrek ik voor een dag of 5, 6 met een stel vrienden naar een huisje ergens in the middle of nowhere in Overijssel
O&N stappen in Hengelo?quote:Op donderdag 27 december 2007 17:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Zeg zeg, niets slechts over Overijssel. Ik ben vanaf morgen drie dagen te vinden in Almelo, daar is tenmiste altijd wat te doen!
Huh, wij zitten bij Staphorst in de buurtquote:Op donderdag 27 december 2007 17:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Zeg zeg, niets slechts over Overijssel. Ik ben vanaf morgen drie dagen te vinden in Almelo, daar is tenmiste altijd wat te doen!
en met een flesje wijn erbij is alles goed te doenquote:Op donderdag 27 december 2007 18:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Huh, wij zitten bij Staphorst in de buurtMaar ach, met leuk gezelschap is t allicht goed te doen
Nee, stappen in Frankfurt am Main!quote:
Staphorst is wel grappig als je van meisjes in rokjes en zwarte kousjes houdt....quote:Op donderdag 27 december 2007 18:47 schreef ColdFeet het volgende:
Huh, wij zitten bij Staphorst in de buurtMaar ach, met leuk gezelschap is t allicht goed te doen
quote:Op donderdag 27 december 2007 21:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Staphorst is wel grappig als je van meisjes in rokjes en zwarte kousjes houdt....
Als je op zondag middag door Staphorst rijdt, wordt je bijna gestenigd!quote:Op donderdag 27 december 2007 21:51 schreef ColdFeet het volgende:Stiekum vind ik t hartstikke grappig: als je op zaterdagmiddag door Staphorst rijdt, staan bij alle huizen vrouwen in klederdracht de ramen te zemen
Zo on-nederlands!
Gaat ook niets goed deze dagenquote:14:15 W6 128 Katowice Departed 19:37
Gezondheid. Heb je een zakdoekje nodig, of liever een schouder? Ik begrijp dat je je vlucht naar Polen hebt gemist?quote:Op donderdag 27 december 2007 21:55 schreef Stereotomy het volgende:
Hoi lieve CUL SC'ers
GOVVADOMMAH
Je vliegtuig had vertraging, waardoor je niet meer in je hotel zou kunnen komen, dus heb je je geld terug gevraagd en ben je naar een kutfilm geweest?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:04 schreef Stereotomy het volgende:
Gemist? Ik had 5 extra uren om het in te halen
We zouden zo laat aangekomen zijn dat we nooit meer fatsoenlijk in Krakow zouden kunnen komen vandaag, ergo, restitutie van de vliegticket aangevraagd en naar de film (I am Legend) geweest. Wat overigens een hoogst irritante film is.
Wat een kutdag.
Thanks. Is dat chocoladetaart/mousse/bavarois?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je vliegtuig had vertraging, waardoor je niet meer in je hotel zou kunnen komen, dus heb je je geld terug gevraagd en ben je naar een kutfilm geweest?
Ik denk dat je dit nodig hebt. [ afbeelding ]
Lastminutes bestaan niet meer als zodanig sinds internet is ingevoerd om reizen te boeken.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:09 schreef AKnynke het volgende:
Wat shit stereo!!
Geen kans op een andere lastminute morgen ofzo?
Chocolade taart. Met slagroom. En in jouw geval, ook een borrel denk ik.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:11 schreef Stereotomy het volgende:
Thanks. Is dat chocoladetaart/mousse/bavarois?
Wat is er jammer?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:18 schreef Den_Haag het volgende:
Balen Steer. Geen Poolse dames
Jammer Nyn.
quote:Op donderdag 27 december 2007 22:33 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Zijn de poolse dames zo mooi dan?
Euc-, verkies jij de buitenlandsche vrouw boven de nederlandsche vrouw?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:36 schreef Euc- het volgende:
![]()
In Oost Europa lopen heeel veel mooie dames rond. Net als in Zweden
Oh nee hoor, niet per definitie iigquote:Op donderdag 27 december 2007 22:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Euc-, verkies jij de buitenlandsche vrouw boven de nederlandsche vrouw?
Ohhh ja dat werpt heel ander licht op de zaak. Engeland schijnt een soort broedplaats te zijn voor -minder aantrekkelijke- vrouwen. Althans, dat is mijn mening als hetero-vrouw.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:57 schreef Euc- het volgende:
Oh nee hoor, niet per definitie iig
Ik zeg alleen dat er daar best veel knappe dames rondlopen, in vergelijking met bijvoorbeeld Engeland
D_H, ik snap je niet. Komt dat omdat ik gedronken heb, of omdat jij niet helemaal duidelijk typt?quote:Op donderdag 27 december 2007 23:02 schreef Den_Haag het volgende:
Dat is niet de lange Nynke kan zien
Gaan jullie ook naar dat Landal park in De Wijk?quote:Op donderdag 27 december 2007 18:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
DH vraagt aan Nynke waar ze met (st)oud en nieuw op stap gaat, of dat misschien Hengelo is. Nynke antwoord hierop dat ze niet in Hengelo op stap gaat maar in de prachtige (industrie)stad Frankfurt. DH zegt dat hij dat jammer vind, Nynke snapt het niet helemaal waarom DH iets jamemr vind, omdat ze niet aan haar vorige opmerking heeft gedacht. DH verklaart zich nader en zo zijn we hier aanbeland.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
D_H, ik snap je niet. Komt dat omdat ik gedronken heb, of omdat jij niet helemaal duidelijk typt?
Jij snapt het!quote:Op donderdag 27 december 2007 23:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ohhh ja dat werpt heel ander licht op de zaak. Engeland schijnt een soort broedplaats te zijn voor -minder aantrekkelijke- vrouwen. Althans, dat is mijn mening als hetero-vrouw.
quote:Op donderdag 27 december 2007 23:11 schreef Euc- het volgende:
DH vraagt aan Nynke waar ze met (st)oud en nieuw op stap gaat, of dat misschien Hengelo is. Nynke antwoord hierop dat ze niet in Hengelo op stap gaat maar in de prachtige (industrie)stad Frankfurt. DH zegt dat hij dat jammer vind, Nynke snapt het niet helemaal waarom DH iets jamemr vind, omdat ze niet aan haar vorige opmerking heeft gedacht. DH verklaart zich nader en zo zijn we hier aanbeland.
Is een ware soap hier hoor, de 3 vrijgezellen mannen van de CUL SC (DH, Steer en ik) vs al het vrouwelijk schoonquote:Op donderdag 27 december 2007 23:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Fijn dat je wilt verduidelijken, Euc-. Meestal lurk ik alleen hier in de [SC]. Maar nu denk ik de sociale interactie meer te snappen. Ik denk dat ik nu de verhaallijn kan volgen
![]()
^^ wat hij zegtquote:Op donderdag 27 december 2007 22:57 schreef Euc- het volgende:
[..]
Oh nee hoor, niet per definitie iig
Ik zeg alleen dat er daar best veel knappe dames rondlopen, in vergelijking met bijvoorbeeld Engeland
Emigreren lijkt me fantastisch, zolang ik van tijd tot tijd maar bij mn ouders op bezoek kan. Zo stom als het klinken kan, als ik niet minstens keer in de maand moeder zie of spreek, krijg ik serieus slapeloze nachten. Mijn vriend wil 'als we later groot zijn' mogelijk emigreren naar San Fransisco (voor 2 jaar ofzo). Helaas weet iik nog niet wat ik daarvan moet denken. Ik hecht veel waarde aan (mijn) nabije familie, meer dan mijn vriend doet. Hoewel hij graag in het dorp wil gaan wonen waar zijn ouders, broen en zus, ooms en tantes en neven en nichten ook wonen.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:12 schreef Euc- het volgende:
Jij snapt het!
Helemaal geen problemen met Nederlandse dames hoor, zolang ze maar van lange en verre reizen houden, en ooit willen emigreren
quote:Op donderdag 27 december 2007 23:15 schreef Stereotomy het volgende:
Britse vrouwen af en toe altijd...
quote:Op donderdag 27 december 2007 23:11 schreef Euc- het volgende:
[..]
DH vraagt aan Nynke waar ze met (st)oud en nieuw op stap gaat, of dat misschien Hengelo is. Nynke antwoord hierop dat ze niet in Hengelo op stap gaat maar in de prachtige (industrie)stad Frankfurt. DH zegt dat hij dat jammer vind, Nynke snapt het niet helemaal waarom DH iets jamemr vind, omdat ze niet aan haar vorige opmerking heeft gedacht. DH verklaart zich nader en zo zijn we hier aanbeland.
Ach als butt-ugly zijn geen contra-indicatie is, wil ik me best beschikbaar stellen hoor! Het loopt op het moment toch niet soepel tussen mij enquote:Op donderdag 27 december 2007 23:15 schreef Euc- het volgende:
Is een ware soap hier hoor, de 3 vrijgezellen mannen van de CUL SC (DH, Steer en ik) vs al het vrouwelijk schoon
Russische mensen kunnen zeer onsymphatiek overkomen, dat heb ik gemerkt op vakantie. Wat een sociaal incapabel volk. Althans, de Russen die ik gezien heb. Ik zou een blokje omlopen als ze bij mij in de straat zouden wonen.quote:
Ik heb als oerman daar nooit problemen mee gehad en meld me aan.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Zolang geen van de mannen moeite heeft met 'vlag over d'r kop en neuken voor het vaderland'.
Nu vraag ik me direct af, zegt dat meer over jou of over de vrouw die jij als levenspartner hebt?quote:Op donderdag 27 december 2007 23:25 schreef golfer het volgende:
Ik heb als oerman daar nooit problemen mee gehad en meld me aan.
quote:Op donderdag 27 december 2007 23:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ach als butt-ugly zijn geen contra-indicatie is, wil ik me best beschikbaar stellen hoor! Het loopt op het moment toch niet soepel tussen mij en. Zolang geen van de mannen moeite heeft met 'vlag over d'r kop en neuken voor het vaderland'.
Pas maar op voor bloez hoorquote:Op donderdag 27 december 2007 23:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nu vraag ik me direct af, zegt dat meer over jou of over de vrouw die jij als levenspartner hebt?
Neequote:Op donderdag 27 december 2007 23:10 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Gaan jullie ook naar dat Landal park in De Wijk?Met die huisjes met dat bedstee erin?
leinie.hyves.nlquote:
Ik ben niet vrijgezel hoor. Vooral niet als vrijgezel betekend dat ik weg moet gaan bij mijnquote:Op donderdag 27 december 2007 23:31 schreef ColdFeet het volgende:
NeeGewoon een particulier gehuurd dingetje.
Zeg, als we nog even doorgaan, kunnen we een CUL-blinddate programma opzetten: Euc, Stereo en Den_Haag vs Nynke, leintjeuh en Liejannuh
Oe oe oe, heb je ook een verpleegsterpakje?quote:Op donderdag 27 december 2007 23:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
leinie.hyves.nl.
En ja, ik respecteer de Bluez, een ware muze voor de on-ervaren cul-n00b.
wederhhelft komt net thuis. Na dit glaasje stoppen met boozen dus![]()
Ieh, dat klinkt best naar, als je het zo zegt...quote:Op donderdag 27 december 2007 23:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben niet vrijgezel hoor. Vooral niet als vrijgezel betekend dat ik weg moet gaan bij mijnen weer bij mijn ouders in moet trekken met hun ranzige 'open relatie'.
'Toevallig' studeer ik verpleegkunde, maar in mijn specialisatiegebied is een uniform (witte-zuster-pak) afgeschaft. Ik werk met psychiatrische patiënten. Maar als jij een bobbel in je broek krijgt van (on)aantrekkelijke jonge meiden in een zusterpak, kan ik wel iets regelen. Jurkje of broek?quote:Op donderdag 27 december 2007 23:35 schreef Euc- het volgende:
Oe oe oe, heb je ook een verpleegsterpakje?![]()
![]()
Klopt, ik rijd -dus eet geen- paard. Net als jij?quote:Op donderdag 27 december 2007 23:35 schreef Bluezz het volgende:
Bloez zet de zak van haar kop en ziet dat ze vergeten is haar quote te verfijnen.
Maar ik ga het niet meer uitleggen
Lein, ik ken je uit het paardentopic, dat eet ik dus liever niet he, paard
Broek en klompen, graagquote:Op donderdag 27 december 2007 23:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
'Toevallig' studeer ik verpleegkunde, maar in mijn specialisatiegebied is een uniform (witte-zuster-pak) afgeschaft. Ik werk met psychiatrische patiënten. Maar als jij een bobbel in je broek krijgt van (on)aantrekkelijke jonge meiden in een zusterpak, kan ik wel iets regelen. Jurkje of broek?
quote:Op donderdag 27 december 2007 23:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
'Toevallig' studeer ik verpleegkunde, maar in mijn specialisatiegebied is een uniform (witte-zuster-pak) afgeschaft. Ik werk met psychiatrische patiënten. Maar als jij een bobbel in je broek krijgt van (on)aantrekkelijke jonge meiden in een zusterpak, kan ik wel iets regelen. Jurkje of broek?
Mooi, want het waren de allersufste ingerichte huisjes ooit! Wel met ligbad en bedstee, maar zo oubollig zie je niet vaak meer.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
NeeGewoon een particulier gehuurd dingetje.
Zeg, als we nog even doorgaan, kunnen we een CUL-blinddate programma opzetten: Euc, Stereo en Den_Haag vs Nynke, leintjeuh en Liejannuh
Deze klompen lelijk genoeg? Het is dat ik te lam ben om mn eigen crocs op de picca te zetten, anders had ik het voor jullie gedaan.quote:
Doe es niet zo negatief over jezelf joh, valt allemaal best meequote:Op donderdag 27 december 2007 23:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als jij maat 44/46 graag in een jurkje ziet...
Ah, bij jou ook al wrijvingen? Wat is dat toch hier in CUL SC. Het is niet eens lente/zomerquote:Op donderdag 27 december 2007 23:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ach als butt-ugly zijn geen contra-indicatie is, wil ik me best beschikbaar stellen hoor! Het loopt op het moment toch niet soepel tussen mij en. Zolang geen van de mannen moeite heeft met 'vlag over d'r kop en neuken voor het vaderland'.
Het valt allemaal best mee inderdaad, als je er rekening mee houdt dat de gemaakte foto's minimaal 4 jaar geleden gemaakt zijn, toen ik 'verkering' had met een jongen waarmee ik dacht dat hij (100 kg ++) meer van me zou houden als ik --50.- zou gewogen hebben/quote:Op donderdag 27 december 2007 23:57 schreef Euc- het volgende:
Doe es niet zo negatief over jezelf joh, valt allemaal best mee
Watquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het valt allemaal best mee inderdaad, als je er rekening mee houdt dat de gemaakte foto's minimaal 4 jaar geleden gemaakt zijn, toen ik 'verkering' had met een jongen waarmee ik dacht dat hij (10 kg ++) meer van me zou houden als ik --50.- zou gewogen hebben/
Wij hebben 0de kerstdag ons 9 jarig neuken gevierd heurquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:00 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, bij jou ook al wrijvingen? Wat is dat toch hier in CUL SC. Het is niet eens lente/zomer
Gefeliciteerd, schatzquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij hebben 0de kerstdag ons 9 jarig neuken gevierd heur![]()
Wel bij de les blijven Nynquote:Op donderdag 27 december 2007 23:21 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
Ik snap het nu ook helemaal. Ik wist wel dat ik verteld had dat ik in Frankfurt was, maar dacht dat het MPG was die vroeg of ik in Hengelo was met O en N. Niet dus.
Prosit, chickquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja Ja, correct, flesh-wound.Vergeef me als ik hier niet- - maintenant- op reageer.Ik heb -veel- te veel gedronken, Na het lezen van jouw repluy F_W, moet ik even een innige relatie (om helzing) aan gaan met de wc-pot. Wellicht kom ik hier morgen op terug,als ik cos,opolitans ga f5inken met mijn zus.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja Ja, correct, flesh-wound.Vergeef me als ik hier niet- - maintenant- op reageer.Ik heb -veel- te veel gedronken, Na het lezen van jouw repluy F_W, moet ik even een innige relatie (om helzing) aan gaan met de wc-pot. Wellicht kom ik hier morgen op terug,als ik cos,opolitans ga f5inken met mijn zus.
Van wie?quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:21 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Wel bij de les blijven Nyn
Euc, bedankt voor de uitleg. En waarom sta je nog niet in haar hyves?
De rest, weltrusten
Knuffel on the rocks van CF, graagquote:
Balen dat het niet doorging heurquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Knuffel on the rocks van CF, graag
Ik had zo graag even WEG willen zijn hier.
jij bent ook wel de liefste van alle vrijgezelle man-cullersquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:39 schreef Stereotomy het volgende:
SOL is ook goed.
[..]
Allemaal liefde van mijn favoriete CUL-meisjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |