Niks mis mee, toch?quote:Op woensdag 26 december 2007 00:31 schreef AryaMehr het volgende:
Nee, gewoon rijst met paprika, kip, van die kleine hamburgertjes en stokbrood.
Je kan zo meedoen met de kerstwedstrijdquote:Op woensdag 26 december 2007 00:29 schreef AryaMehr het volgende:
Net klaar met eten. Gewoon simpel en niet moeilijk!
[ afbeelding ]
Kerstwedstrijd? Iets gemist?quote:Op woensdag 26 december 2007 00:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je kan zo meedoen met de kerstwedstrijd
quote:Op woensdag 26 december 2007 01:41 schreef Bluezz het volgende:
Damnzz wat hou ik van SOL, ik proef het gewoon hiero![]()
Heerlijk man!!
Ik geloof dat ik nog nooit kerst met haar heb gevierd.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gaat het een btje steer, je eerste kerst zonder je dinnetje
Ging je dan nooit mee?quote:Op woensdag 26 december 2007 02:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik nog nooit kerst met haar heb gevierd.
Ze zat altijd bij haar ouders, zoals ook nu.
Maar morgen ga ik naar Tilburg om met mijn vrienden kerst te vieren, en dan donderdagmiddag 3 daagjes weg naar Krakow.
Nee, want het idee was dat ze al heel het jaar hier was, dus dat haar ouders ook wat quality time met haar mochten hebben.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ging je dan nooit mee?![]()
Veul plezier morgen, kunnen we van jou ook nog een foto-verslagje verwachten?
Ben benieuwd hoe je het in Polen hebt...volgens mij is het daar fukking koud
Nu je het zegt, jij hebt ook zo'n nichterige zachte G of niet?quote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 03:00 schreef Euc- het volgende:
Ikheb trouwens heeel leuke cadeautjes gekregen!! Cliffhanger
quote:
quote:Hondshaai op Provençaalse wijze
Ingrediënten voor 4 personen
400 g hondshaai (zeepaling)
1 tomaat
4 olijven (groen)
2 cl olijfolie (extra vierge)
1 eetlepel citroensap
8 blaadjes basilicum
1 teentje knoflook
peper
zout
De hondshaaiplakjes instrijken met olijfolie, aan beide kanten grillen, kruiden met peper en zout en besprenkelen met citroensap.
Intussen de tomaten pellen, ontpitten en in dobbelsteentjes snijden. Het basilicum fijnhakken en de olijven in dunne schijfjes snijden.
Voor de saus olijfolie in een pan zachtjes opwarmen, op smaak brengen met citroensap en geperste look. De olijven toevoegen en ten slotte de tomaat en basilicum.
De hondshaaiplakjes op het bord schikken, de saus errond gieten en opdienen met zuiderse groenten naar keuze.
Neequote:Op woensdag 26 december 2007 12:12 schreef Bluezz het volgende:
Haai
Klinkt goed allemaal hier, enneh Eucie, handschoentjes voor bij je jas?
Dat is wel een heel erg geweldig cadeautje!quote:Op woensdag 26 december 2007 12:23 schreef Euc- het volgende:
En iets met een vliegticket rond de wereld
Ja, voor zo een 80% zeker dat het NZ gaat worden. Heb 3 januari nog wel een gesprek met een hotel in Dubai, maar gezien hun eerste bod denk ik niet dat dat iets gaat worden. Plus NZ is gewoon veeeeel gaverquote:Op woensdag 26 december 2007 12:34 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat is wel een heel erg geweldig cadeautje!
Gaat het definitief Nieuw Zeeland worden? NZ is wel erg tof.
Ziet er leuk uit daar.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:32 schreef Euc- het volgende:
In het midden van het noordereiland, Taupo
http://www.laketauponz.com/
Klinkt ook allemaal erg lekker Tezzquote:Op woensdag 26 december 2007 09:43 schreef Tezz het volgende:
Wat wel erg leuk is en waar ik echt van genoten heb: mijn dochter van vijf heeft beide diners (dus ook kerstavond) volop genoten en braaf alle gangen aan tafel gezeten (terwijl ze dat van mij helemaal niet hoefde). Van zes tot een uur of tien braaf aan tafel aan het genieten! Wat heb ik toch een voorbeeldig klnd...(die mijn liefde voor koken en lekker eten ook in zich heeft....)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |