Wat er in de 35% is om 18:55 24 decemberquote:Op donderdag 13 december 2007 20:10 schreef Tezz het volgende:
Ik hoor het belletje bij Bluezz afgaan. Moet ff spoelen.
Wat maken jullie met kerst trouwens???
ik heb alleen wat bouillon naar binnen kunnen werkenquote:Op donderdag 13 december 2007 20:15 schreef Den_Haag het volgende:
Ik moet een Italiaanse soep maken. Voor de rest weet ik het nog niet.
ff wat tv kijken zo. En straks weer verder zoeken voor de vakantie
Ik was er al 5 posts ervoor op aan het azenquote:Op donderdag 13 december 2007 20:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wie de lapo heeft opent een nieuwe...sinds wanneer is dat veranderd?
omgquote:Op donderdag 13 december 2007 20:19 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik was er al 5 posts ervoor op aan het azen
sneeuwballen. Ook leuk.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:50 schreef motorbloempje het volgende:
in de boom, bij de spinazie, op de bowlingbaan en in bed![]()
Thermokleding is lekker warmquote:Op donderdag 13 december 2007 21:28 schreef Bluezz het volgende:
Sneeuwvakantie dehaag, kouwe ballen krijg je ervan.
Je bent zo weer single hoorquote:Op donderdag 13 december 2007 21:40 schreef Perruche het volgende:
Hoooooooooi hoi hoi hoi hoi, etc.
Wie gaat er hier op singles reis? Aaaaah Den haag (edit)Dat lijkt me nou echt zo gezellig he! Helaas ben ik geen single...
Vandaag echt schandalig geshopt... jurkje voor de kerst, bloesje voor het werk (maar ja eigenlijk issie veels te.. niet netjes voor het werk...), make-up, panties, jeeeeh![]()
Net lekker uit eten geweest bij de thai op de hoek - mochten jullie nog es in amsterdam komen kan ik zeker aanraden omdaar heen te gaan 5 tafeltjes, maar Zooo lekker!
Nou jaaaaaa!!! Heulemaal niet!! Ga net a.s. de kerst met manlief vieren ja, vuurdoop, met de hele familie...!quote:Op donderdag 13 december 2007 21:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Je bent zo weer single hoor
Hoor ik daar een Amsterdam meeting?:D
bullen...?quote:Op donderdag 13 december 2007 21:52 schreef MissHobje het volgende:
Ballen, bellen, billen en bollen
Anders nog iets
En dan zeggen ze wat van mijquote:Op donderdag 13 december 2007 21:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Je bent zo weer single hoor
Hoor ik daar een Amsterdam meeting?:D
Vind je het wat? Het leek mij niet echt opwindend....quote:Op donderdag 13 december 2007 20:59 schreef Tezz het volgende:
[..]
sneeuwballen. Ook leuk.
En in bed zijn ze irritant, zeker de skippyballen![]()
Tis rustig vanavond. Ik kruip ook maar op de bank en ga eens verder lezen in mijn boek over The Secret. Ik wordt hartstikke rijk joh(ik weet niet of jullie weten wat het is, the secret).
heb nog geeneens gedronken. Doe ik straks welquote:Op donderdag 13 december 2007 21:56 schreef Perruche het volgende:
[..]
begint het nu albiertje erbij? dan hebben we de CUL Bier & Tieten SC ...!
Ben gewoon een beetje melig. Project gaat klote en dan heb ik dat.quote:Op donderdag 13 december 2007 21:56 schreef Euc- het volgende:
[..]
En dan zeggen ze wat van mij
Bloes: niet zo vroeg gelukkig, ze belden rond 12 uur. Best raar, een conference call
vooral met indiers. die versta je echt voor geen meter. Ze kunnen wel lekker koken! Ben er maar 4 dagen geweest, maar mis de curry nu al...quote:Op donderdag 13 december 2007 22:45 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ben gewoon een beetje melig. Project gaat klote en dan heb ik dat.
Conference calls zijn wel lache maar vaak is de geluidskwaliteit klote.
Nee, ik vond dat huisgenootje vanaf het begin al leuk. Met name omdat mijn vriendin haar niet echt knap vindt maar ik vind van wel.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:13 schreef ColdFeet het volgende:
Stereo, doe je dat nou alleen maar om je ex te pesten? Naar ventje
Foei toch.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:10 schreef Stereotomy het volgende:
Jaaa ik ben er weer
Eigenlijk klinkt het echt goed tussen mij en mijn ex' huisgenootje![]()
![]()
Flirten met andere vrouwen is toch wel een goede remedie, blijkt. Vooral als je ex jaloers naar je zit te loeren.![]()
Weet je, ik ben niet zo'n stappert.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:15 schreef Tezz het volgende:
[..]
Foei toch.
Het zit je ook nog erg hoog he......Dit weekend maar gewoon eens lekker flink op stap of zo! Kom naar Vwaard, kroegen zet hier! En met de ijsbaan op de markt in combinatie met (heel veel) gluhwein kan het niet meer stuk!
(en mooie meisjes hier natuurlijk om mee te flirten)
Net als dat jij Scarlett Johansson leuk vond en zij nietquote:Op donderdag 13 december 2007 23:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, ik vond dat huisgenootje vanaf het begin al leuk. Met name omdat mijn vriendin haar niet echt knap vindt maar ik vind van wel.
G***er, schrijf ik weer "vriendin" op.
Trusten Perruchequote:Op donderdag 13 december 2007 23:18 schreef Perruche het volgende:
weltrusten allen
en stereo, niet te druk maken hoor, idd gewoon lekker op stap gaan e op vakantie, komt helemaal goed.
tot morguhhh
Ik weet niet of ik dat wil, CF.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Net als dat jij Scarlett Johansson leuk vond en zij niet
Is toch niet zo heel idioot, dat je dat tikt? Komop, de mogelijkheid van een verzoening is er echt nog wel.
Maar dat heeft meneer CF ook heus. Waarom denk je dat we een tijd uit elkaar zijn geweest?quote:Op donderdag 13 december 2007 23:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat wil, CF.Ze is echt geweldig maar ze heeft ook een heleboel nare kanten waar ik gek van word.
Ik ben niet zo'n aandachtshoer in het echte levenquote:Op donderdag 13 december 2007 23:20 schreef ColdFeet het volgende:
Perruche, slaap wel!
Stereo, ja, is dat echt genieten? Nooit gedaan. Zelfs niet in mijn groep-8-musical
Omdat jij nare streken had?quote:Op donderdag 13 december 2007 23:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar dat heeft meneer CF ook heus. Waarom denk je dat we een tijd uit elkaar zijn geweest?
Ik erger me zo aan haar als zij boos wordt dat we de verkeerde kant op gaan maar uiteindelijk blijkt dat zij - zoals gewoonlijk - weer de verkeerde kant op is gegaan, maar onze vakanties zijn altijd wel heel leuk .quote:Maar in the end is hij de enige met wie ik op vakantie wil
Trusten Tezz, en btw wat ziet je haar er prachtig uitquote:Op donderdag 13 december 2007 23:22 schreef Tezz het volgende:
Ik ga ook slapen, tis weer mooi geweest!
Nee, ik heb t toen uitgemaakt. Hij heeft echt wel vervelende eigenschappen hoor... Vergeet bijvoorbeeld altijd dingen, maar weigert een agenda te kopen.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Omdat jij nare streken had?![]()
![]()
[..]
Ik erger me zo aan haar als zij boos wordt dat we de verkeerde kant op gaan maar uiteindelijk blijkt dat zij - zoals gewoonlijk - weer de verkeerde kant op is gegaan, maar onze vakanties zijn altijd wel heel leuk .
En dat smeer jij allemaal in je haar?quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:17 schreef SeaOfLove het volgende:
*SOL moet haar haren ook weer verfen binnenkort![]()
Word helemaal gek van het niezen en al die bergen snot
Eindhoven-Zaventem vliegreisje, lijkt mij wel goed te doen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:37 schreef Stereotomy het volgende:
Iemand nog een el cheapo bestemming in het buitenland incl. vliegen voor mij? Denk dat ik vrijdag volgende week tot zondag ofzo even naar het buitenland wil. Alleen.
Hahaha, je hebt wel humorquote:Op vrijdag 14 december 2007 00:49 schreef Stereotomy het volgende:
Aziaten
Misschien keertje uit eten met Euc- bij een van zijn vriendenrestaurants jij betaalt
ja zeg, morgen! dan kan ik nietquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:05 schreef Den_Haag het volgende:
Ik ga morgen weer shoppen. Wie gaat er mee? Lunch is bij de Indo
Slechte kanten van ex'en![]()
Die van mij was gewoon vaak lui, had geen ambitie en passies. Daardoor liep ik er qua energie gewoon op leeg.
Ja maar mijn natuurlijke kleur is grijs. En niet een beetje grijs hier en daar, nee: GRIJS.quote:Op vrijdag 14 december 2007 07:49 schreef DarkElf het volgende:
Morning allemaal
Al dat gehaarverf, ben blij dat ik dat al jaren niet meer hoef... wel eens gedaan maar ben er geen ster in(ik ben best onhandig ) Nu al heel lang mijn natuurlijke kleur weer en das toch het best bij mij.. K heb het nog wel eens donkerder geprobeerd te verven maar en het staat niet (ben zelf te licht) en het verdwijnt heel snel (iets met pigment ofzo)
Ow, ik kom je even de ogen uitsteken: ik lijk, qua haarstructuur, op mijn vader en zijn moeder: fijn, middenbruin haar... En mijn oma had tot haar dood nauwelijks een grijze haar. Mijn vader heeft ze ook nog niet.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:17 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja maar mijn natuurlijke kleur is grijs. En niet een beetje grijs hier en daar, nee: GRIJS.
Fijne erfenis van mijn vader, die op zijn 20e al geheel wit was. Vroeger, jaaaaaaaaaaa vroeger was ik zwart. Dus die kleur verf ik het dan ook maar.
Ja natuurlijk verf je danquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:17 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja maar mijn natuurlijke kleur is grijs. En niet een beetje grijs hier en daar, nee: GRIJS.
Fijne erfenis van mijn vader, die op zijn 20e al geheel wit was. Vroeger, jaaaaaaaaaaa vroeger was ik zwart. Dus die kleur verf ik het dan ook maar.
Ik heb m'n haar weleens geverfd toen ik nog wat jonger was... Heel donker bruin, of mahonie, of koper, whatever. Na ettelijke experimenten kwam ik tot de conclusie dat onze lieve heer mij heeft gezegend met de kleur die me het best staatquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja natuurlijk verf je danEn als je vroeger zwart was dan staat het ook gewoon heel normaal en goed..
Echt zwart is zooo mooiquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb m'n haar weleens geverfd toen ik nog wat jonger was... Heel donker bruin, of mahonie, of koper, whatever. Na ettelijke experimenten kwam ik tot de conclusie dat onze lieve heer mij heeft gezegend met de kleur die me het best staatAndere kleuren maken me flets/bleek. Hoewel ik denk dat blond wel zou staan, maar dat heb ik nooit geprobeerd
![]()
Maar Tezz, echt ZWART haar, dat is wel echt heel mooi, zeg, dat zou ik ook wel willen hoor!
Dat valt nog mee. Mijn opa was op zijn 20ste al compleet kaal. Ik heb daar een beetje de genen van gekregen, maar niet helemaal gelukkigquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:17 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hier ook zo, mijn eerste grijze haren had ik al op mijn 18de. Nu ben ik gezegend met hele grijze strengen haarquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:17 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee he. Lang leve de verf. Wel klote, want bij de minste uitgroei ziet het er al niet meer uit. Ik doe het dus zowat om de vier weken of zo.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:27 schreef Perruche het volgende:
Tezz - echt joh, op je 20e al grijs? op je foto zou je dat echt he-le-maal niet zeggen
Ik ben jaloers........................echt! Dat verven is niet fijn!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ow, ik kom je even de ogen uitsteken: ik lijk, qua haarstructuur, op mijn vader en zijn moeder: fijn, middenbruin haar... En mijn oma had tot haar dood nauwelijks een grijze haar. Mijn vader heeft ze ook nog niet.
Terwijl mijn moeder stug zwart haar heeft en wel grijs is, en mijn broertje haar haar heeft geerfd
Ik heb dus goede hoop!
Hoe is The Secret? Werkt het al?
Den_Haag, ik ga denk ik morgen ook even de stad inWaar ga jij shoppen en wat wil je zoal kopen?
Ga naar de Haagse Blof en rond het Noordeinde. Wil nieuwe schoenen, misschien paar truien en blousjes. En jij?quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:22 schreef ColdFeet het volgende:
Den_Haag, ik ga denk ik morgen ook even de stad inWaar ga jij shoppen en wat wil je zoal kopen?
Mijn laatste ex had wel heel aparte slechte kantenquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:13 schreef Perruche het volgende:
[..]
ja zeg, morgen! dan kan ik niet(en dan is het geld ook op)...
hm slechte kanten van exen-
- depressief
- arrogant
- ongenuanceerd
- racistisch
- etc etc etc.
Maar goed, ze zijn dan ook exenhad er laatst nog met 1 afgesproken, ik dacht goh, eens kijken wat daar nou van geworden is... maar dat was geen succes
gisteren een artikel gelezen over de Secret...wat een onzinquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ben jaloers........................echt! Dat verven is niet fijn!!!!!!!!!
The Secret, hmm, ja. Ik ben een beetje sceptisch he, dan werkt het dus niet. Ik zal vandaag maar eens de hele dag positief gaan denken, misschien helpt het.
Jeetje, dan valt die van mij nog erg mee. Heb er ook totaal geen ruzie mee maar ik voelde gewoon dat dit niet zo leiden tot wat ik graag wou. Wil toch iets meer tegengas en iemand de zelf een leven kan opbouwen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Mijn laatste ex had wel heel aparte slechte kanten![]()
Hij was paranoide, had waandenkbeelden, jaloers.
Zo heb ik me eens een paar uur moeten verdedigen toen ik vroeg in slaap was gevallen. Volgens hem was ik vreemd geweest, en het wilde bij hem er absoluut niet in dat ik gewoon lekker naast mijn dochter lag te pitten. (om 's nachts ziek wakker te worden, ws de reden dat ik zo vroeg in slaap was gevallen)
Na een shitload aan drugs die hij op had, had hij het helemaal uitgezocht.
Volgens hem waren o.a. Brighteyes, enter, Zargon, Qwea, piovan, ladidada, Queen_Bee, BeeDee, DeeCruise (hij had er nog wat, maar die ben ik vergeten) allemaal klonen van mij.![]()
En als ik dan zei: maar als we samen zijn dan posten al die lui door...nou hij wist ook wel hoe dat kwam: ik zou als ik bij hem was er allemaal mensen tot toe aan zetten om onder die accounts te posten![]()
Op hyves ging hij bij een vriendin en vriend kijken wat ze hadden gekrabbeld over mij en trok daar gelijk zijn conclusie's uit. Ik zou al maanden op P. verliefd zijn en mee vreemd zijn gegaan al die tijd, terwijl ik heel P. nog nooit ontmoet had, ik had de beste man nieteens op mns![]()
En zo kan ik nog veeeeeeeeeeel meer noemen![]()
Ohja in al die maanden dat ik met hem had heb ik dus geeneen keer naar een andere man gekeken, ik had 1 kloon waar ik niet mee postte en waar hij gewoon van wist en P. is een hele leuke vriend geworden![]()
Ohja en inmiddels heb ik iets van 5 klonen aangemaakt nadat het uit was
Ja inderdaad. Maar wel grappig om te lezen moet ik zeggen...........quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
gisteren een artikel gelezen over de Secret...wat een onzin
Ja ja ja ja jaquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:30 schreef ColdFeet het volgende:
Maar Tezz, echt ZWART haar, dat is wel echt heel mooi, zeg, dat zou ik ook wel willen hoor!
SOL laat zich morgen vertroetelen door vriendlief. Ook gaan we nog naar een expositie van een vriend van mij, die kunstenaar is en 's avonds een verjaardag en we gaan de laatste kerstdecoratie's in huis aanbrengen...word al moe als ik eraan denkquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:09 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Jeetje, dan valt die van mij nog erg mee. Heb er ook totaal geen ruzie mee maar ik voelde gewoon dat dit niet zo leiden tot wat ik graag wou. Wil toch iets meer tegengas en iemand de zelf een leven kan opbouwen.
SOL, morgen ook mee shoppen?
Whehehe en dan heb ik nieteens alles verteldquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar wel grappig om te lezen moet ik zeggen...........
Een tjeezus SOL, wat een verhaal van je ex! Ik kende het al wel een beetje (weet ook wie het was) maar zo extreem wist ik niet! Pfffff....
Voor mij was het vooral heeeeeeeeeel vermoeiend.quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:18 schreef Perruche het volgende:
jeetje SOL! Wat een drama! maar goed dat je ervan af bent zeg, dat is toch geen leven. Opzich wels enu voor hem, ik bedole, je zal maar zo moeten leven... hele dag beetje paranoide rond lopen, word je toch niet goed van...!
beterschapquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:28 schreef SeaOfLove het volgende:
*SOL kruipt weer terug onder de wol, met een bakkie thee, een boek en pak papieren zakdoekjes
Maar dat is eigenlijk het hele eiereneten: vertrouwen en wederzijds respect.quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:11 schreef Euc- het volgende:
Lijkt me redelijk irritant om zo een vriendin te hebben, ik bedoel, je bent ook gewoon een mens..
Heb ooit een vriendin gehad die me probeerde binnen te houden, ik mocht van haar niet op stap met mn vrienden, een keer gaan skieen, karten en als ik eens ging uit eten met iemand (zij hield absoluut niet van uit eten en lekker eten, een biefstuk met pepersaus was voor haar culinair) dan had je de poppen aan het dansen.
Nou dan ben je bij mij dus echt aan het verkeerde adres, als ze ZO weinig vertrouwen in me heeft dan rot ze maar op.
Maar ga je mee? Alleen shoppen is ook zo saaiquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:13 schreef ColdFeet het volgende:
@Den_Haag: ik ga alleen even op zoek naar een truitje hoorgeen grote shoppingsessies, want stiekum ben ik zowat blut
Volgende week weer salaris.
Ik heb een nichtje die momenteel heel ongelukkig is. Heeft 0 (nul) vriendinnen, alleen haar man en haar zoontje van 1. Ik stelde aan haar voor om een weekendje bij mij te komen, vond ze heel erg leuk.quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:11 schreef Euc- het volgende:
Lijkt me redelijk irritant om zo een vriendin te hebben, ik bedoel, je bent ook gewoon een mens..
Heb ooit een vriendin gehad die me probeerde binnen te houden, ik mocht van haar niet op stap met mn vrienden, een keer gaan skieen, karten en als ik eens ging uit eten met iemand (zij hield absoluut niet van uit eten en lekker eten, een biefstuk met pepersaus was voor haar culinair) dan had je de poppen aan het dansen.
Nou dan ben je bij mij dus echt aan het verkeerde adres, als ze ZO weinig vertrouwen in me heeft dan rot ze maar op.
Ik ben ook blut, grr....Heb nog 150 euro en die heb ik toch echt nodig voor inkopen voor het kerstdiner...En mijn dochter moet ook nog nieuwe glitterpanty's voor de kerst. En ik wil eigenlijk ook nog iets nieuws voor de kerst....Hmm. Ben bang dat mijn spaarrekening er weer aangaat. Tenzij we deze maand een paar dagen eerder beuren (wat er wel inzit gezien de kerstdagen).quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:13 schreef ColdFeet het volgende:
Tezz, ja, idd, dat is ERG belangrijk!
@Den_Haag: ik ga alleen even op zoek naar een truitje hoorgeen grote shoppingsessies, want stiekum ben ik zowat blut
Volgende week weer salaris.
Stereo, dat is een beetje toegeven naar twee kanten: de een moet zich realiseren dat de ander niet die perfect romantische partner is, en de ander moet z'n best doen om misschien wat romantischer te zijn. Want dat kun je best leren
Is wel leuk!quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:17 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Maar ga je mee? Alleen shoppen is ook zo saai
Ja zo ken ik ook een stel. Echt v-r-e-s-e-l-i-j-k. Mijn man heeft ook wel een beetje dat 'bezitterige', maar niet op het irritante af en hij zal me nooit verbieden om ergens naar toe te gaan. Wel vindt hij het vreemd als ik zeg dat ik graag een keer met een vriendin ga stappen. Hij vindt er namelijk zelf niets aan zonder mij (aaahhhh). Ik heb echter wel de behoefte om af en toe eens gek te doen met een vriendin en lekker bezopen te worden en de hele avond te roddelen over mijn relatie en af en toe te knipogen naar andere mannen. Niet dat ik ooit vreemd zal gaan, maar het is gewoon een keertje leuk zonder man uit!quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een nichtje die momenteel heel ongelukkig is. Heeft 0 (nul) vriendinnen, alleen haar man en haar zoontje van 1. Ik stelde aan haar voor om een weekendje bij mij te komen, vond ze heel erg leuk.
Maar ze mag niet van d'r vent, hij is bang dat we dan gaan stappen 'zodat' ze met een andere man in bed belandtEn ze luistert braaf naar hem en komt dus niet. Bij mij was zo'n idioot aan het verkeerde adres
Hoi overigensStereo
quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:27 schreef motorbloempje het volgende:
dat nichtje hier uit de buurt waar je toen was?![]()
Een man is bij mij aan het verkeerde adres als hij mijn vrijheid probeert in te perken. Ik ben 100% te vertrouwen en je vertrouwt me dan maar domweg. En zonder man uit is gewoon heel anders en óók leukquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:28 schreef Tezz het volgende:
Ja zo ken ik ook een stel. Echt v-r-e-s-e-l-i-j-k. Mijn man heeft ook wel een beetje dat 'bezitterige', maar niet op het irritante af en hij zal me nooit verbieden om ergens naar toe te gaan. Wel vindt hij het vreemd als ik zeg dat ik graag een keer met een vriendin ga stappen. Hij vindt er namelijk zelf niets aan zonder mij (aaahhhh). Ik heb echter wel de behoefte om af en toe eens gek te doen met een vriendin en lekker bezopen te worden en de hele avond te roddelen over mijn relatie en af en toe te knipogen naar andere mannen. Niet dat ik ooit vreemd zal gaan, maar het is gewoon een keertje leuk zonder man uit!
Verder heeft hij indmiddels ook geaccepteerd dat ik een hele goede vriend heb waar ik graag naar toe ga en waar ik ook wel eens leuke dingen mee doe. Daar heeft hij in het begin ook wel moeite mee gehad. Begrijpelijk ook wel moet ik zeggen. Het scheelt wel enorm nu die betreffende vriend ook samenwoont en zelfs trouwplannen heeft, haha.
Ha die Isa, welkom terugquote:
Ik hoor het wel. PM maar morgenochtend of vanavond of je nog zin hebtquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is wel leuk!
Ik denk nog even. Want ik moet eigenlijk keihard werken morgen, daar ik vanmiddag vrij heb genomen, en nog steeds mijn presentatie voor maandag niet afheb en voor de kerstvakantie grote lappen tekst moet inleveren.... Etc.
Suf ben ik, hè.
Ja, ik ben de Navarre waar Isa al die tijd naar op zoek is geweest.quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:40 schreef ColdFeet het volgende:
Mannen met diploma's, rrrrRRRRRR
Maarre... Isa en Stereo, misschien kunnen jullie iets combineren?Allebei young, free & single!
Nou weet je, anders gaan we gewoon even ergens een bakkie doen ofzo. Want ik heb geen tijd om de halve dag te gaan winkelen. Maar een mini-meet is wel leukquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:39 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik hoor het wel. PM maar morgenochtend of vanavond of je nog zin hebt
(betaald de lunch wel)
Dat is goed. Met een stukje taartquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou weet je, anders gaan we gewoon even ergens een bakkie doen ofzo. Want ik heb geen tijd om de halve dag te gaan winkelen. Maar een mini-meet is wel leuk
No wayquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:47 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dat is goed. Met een stukje taart![]()
Ik mag na de winter weer gaan afvallen. Terug van de 107kg naar 102kg. Tenminste, dat is mijn doel dat ik heb gesteld.quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
ZakWrijf het er nog maar even lekker in, met je 4000 kcal/dag
Isaquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een man is bij mij aan het verkeerde adres als hij mijn vrijheid probeert in te perken. Ik ben 100% te vertrouwen en je vertrouwt me dan maar domweg. En zonder man uit is gewoon heel anders en óók leuk
(ik heb makkelijk praten nu, ben zo vrijgezel als het maar kan met totaal geen interesse in een relatie)
Ik wil ook afvallen, paar kilo maar en alleen van mijn buik (niet van mijn nieuw verworven tieten van de afgelopen tijd).quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:00 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik mag na de winter weer gaan afvallen. Terug van de 107kg naar 102kg. Tenminste, dat is mijn doel dat ik heb gesteld.
Voordat ik fulltime bij Bretelli ben gaan werken woog ik bijna 100 kilo (!) met 1.82m, vanaf toen is de afvalrace begonnen, voor de operatie en na mijn Librije tijd (waar het HEEL erg hard ging) woog ik nog 70 kilo. En dan ging ik onderhand 1 keer per 2 dagen na het werken 's nachts een frietje eten of de muur bij de febo leegtrekken, lette totaal niet op wat ik at.quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik wil ook afvallen, paar kilo maar en alleen van mijn buik (niet van mijn nieuw verworven tieten van de afgelopen tijd).
Wie weet lukt het wel, de afgelopen dagen heb ik amper wat gegeten
ik ben ziek...dus ben sowieso niet gezond nuquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:57 schreef Den_Haag het volgende:
Dat is ook weer niet goed SOL. Je moet gezond afvallen. (en ik kan het weten, mijn ex is dietiste)
Nou SOL, ik héb grote tieten en ik ben er echt niet altijd blij mee hoor! Tuurlijk, ze staan mooi in een decollete, maar als je lingerie moet gaan kopen dan is het niet fijn hoor! Kijk, stevige bh's in grote maten verkopen ze overal wel, maar als je dan ook nog iets moois wilt, dan trek je beurs maar open!quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:07 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohh glkkg heeft vriendlief er geen moeite mee, ondanks dat hij zelf behoorlijk strak is.
Hij had foto's gezien van toen ik een aantal jaren geleden zo'n 48-50 kilo woog, en dat ziet hij helemaal niet zitten, maar ik dus ook niet, een kilootje of 53 zou mooi wezen, met behoud van mijn cup grotere borsten natuurlijk
Weet je moblo, mannen vinden vrouwen met een beetje mollige vormen eigenlijk veel mooier. Tenminste, dat is mijn ervaring. En dan bedoel ik niet dik, maar gewoon een stevige hollandse meid is niets mis mee! Ik vind het persoonlijk ook wel mooier moet ik zeggen, een beetje model moet er wel inzitten. Botjes tellen doe ik wel bij de kippepoten en niet bij mezelfquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje weegt 85 kilobij 1,75m
envindt me mooi en geweldig
alleen ik niet
![]()
als ik op de uni zit kan ik daar goedkoop naar de sportschool, en heb de deal metgesloten dat we samen gaan sporten (squash of tennis) zodat we elkaar mee kunnen slepen op de dagen dat we 'geen zin' hebben
terug naar de 70kg hoop ik
Kheb hele grote bloemkoolluquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:30 schreef Den_Haag het volgende:
Tietuhhh
Eindelijk de goede onderwerpen hier:D:D:D
Ik vind de Dove reclames ook echt geweldig..quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
Weet je moblo, mannen vinden vrouwen met een beetje mollige vormen eigenlijk veel mooier. Tenminste, dat is mijn ervaring. En dan bedoel ik niet dik, maar gewoon een stevige hollandse meid is niets mis mee! Ik vind het persoonlijk ook wel mooier moet ik zeggen, een beetje model moet er wel inzitten. Botjes tellen doe ik wel bij de kippepoten en niet bij mezelf
(deze theorie hou ik stug vol. Dat is beter voor mijn positieve zelfbeeld, haha).
toen zat je bij mij maar heb je wel mijn goddelijke risotto gemist omdat je bij Vork ging etenquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:39 schreef Isabeau het volgende:
Oh jee, gaan we het via exen en vriendjes hebben over afvallen en buikjesIk ben door mijn ex 25 kilo afgevallen. Bedankt
Ik voel mezelf weer mooi
Enne, wanneer weer een kookmeeting doen(vorige ging mis bij mij en ik had er toen zo'n zin in
)
quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:30 schreef Tezz het volgende:
Weet je moblo, mannen vinden vrouwen met een beetje mollige vormen eigenlijk veel mooier. Tenminste, dat is mijn ervaring. En dan bedoel ik niet dik, maar gewoon een stevige hollandse meid is niets mis mee! Ik vind het persoonlijk ook wel mooier moet ik zeggen, een beetje model moet er wel inzitten. Botjes tellen doe ik wel bij de kippepoten en niet bij mezelf
Heeee, ik ben ook ooit eens op een date geweest met een meisje die lesbisch bleek te zijn!quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:43 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
![]()
Ook al val ik op beide. Heb ook wel eens een 'relatie' gehad met een meisje wat een wasbordje had. Was gewoon jaloershelaas is ze nu lesbisch
![]()
![]()
Whoo-hoooquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:41 schreef Isabeau het volgende:
Van mijn borstenomtrek is 13 cm af, maar nog steeds cup D(de omtrek eronder is ook fors afgenomen)
I know, maar er is wel een verschil tussen die mini-cup A die ik had en nu een mooie cup B. Eindelijk heb ik ook een decolleté bij sommige truitjesquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou SOL, ik héb grote tieten en ik ben er echt niet altijd blij mee hoor! Tuurlijk, ze staan mooi in een decollete, maar als je lingerie moet gaan kopen dan is het niet fijn hoor! Kijk, stevige bh's in grote maten verkopen ze overal wel, maar als je dan ook nog iets moois wilt, dan trek je beurs maar open!
ik heb ook mini A-A zo ongeveerquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
I know, maar er is wel een verschil tussen die mini-cup A die ik had en nu een mooie cup B. Eindelijk heb ik ook een decolleté bij sommige truitjes![]()
Isa: 25 kilodat moeten we vieren met taart
![]()
Ik hou wel van wasbordjes, maar niet al te overdrevenquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:27 schreef Den_Haag het volgende:
ik wil toch een beetje een wasbordje tijdens de zomermaar niet te erg hoor
Ik ben ook liever te dikquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:05 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, ik zou ook wel wat kwijt willen, maar niet op de manier die Isa had![]()
dat zou betekenen dat ik mijnaan een ander kwijt zou moeten raken
![]()
Welkomquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:30 schreef AKnynke het volgende:![]()
Gelijk maar even voorstellen dan: Nynke, (nog even) student in Maastricht. Eet graag lekker, hoewel ik het financieel niet al te ruim heb (welke student wel??). Ik hou ook nog van hobby's!
En een lange vrouwquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:30 schreef AKnynke het volgende:![]()
Gelijk maar even voorstellen dan: Nynke, (nog even) student in Maastricht. Eet graag lekker, hoewel ik het financieel niet al te ruim heb (welke student wel??). Ik hou ook nog van hobby's!
Veels te lang! Ja, m'n hele leven eigenlijk al!quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:34 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
En een lange vrouwzag dat je volleybalt
is weereens een ander onderwerp dan seksquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:34 schreef minilotje het volgende:
Wat een knusheid hier: relaties en buikjes!
Nooit te langquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:36 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Veels te lang! Ja, m'n hele leven eigenlijk al!
Den_Haag is ook langquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:36 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Veels te lang! Ja, m'n hele leven eigenlijk al!
In winkels stoot ik m'n hoofd aan die reclames die aan het plafond hangen, en komen oude vrouwtjes me vragen of ik even iets van het bovenste schap kan pakken... "ach kind, je bent ook zo lang"....quote:
Vroegah toen ik nog volleyballde hadden vrouwen altijd van die badstoffen volleybalslipjes aan. Wat een ondingen waren dat achteraf gezien, leek de blote billenparade welquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:40 schreef AKnynke het volgende:
Graatmager niet, maar gewoon dun zonder al te veel vet vind ik voor vrouwen ook erg mooi, zeker als ze lang zijn.
Helaas zit er bij mij op sommige plekken ietsjes teveel!
Wat vind je van de huidige hockeypakjes???quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vroegah toen ik nog volleyballde hadden vrouwen altijd van die badstoffen volleybalslipjes aan. Wat een ondingen waren dat achteraf gezien, leek de blote billenparade wel![]()
Nu allemaal mooie broekjes aan
Maargoed, toen ik nog volleybalde ging het spel ook maar tot 15 punten.
Maar dan weer niet te dun. Er zit een meisje bij mij in het team die ook redelijk lang is (rond de 1.80), maar van wie de bovenbenen zo dun zijn dat ik er waarschijnlijk met 1 hand omheen zou kunnen reiken...Dat is ook niet mooi!quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:41 schreef minilotje het volgende:
't Is ook niet echt een hevige voorkeur ofzo. Ik heb meisjes leuk gevonden in allerlei soorten en maten.![]()
Maar toch.. Van die dunne armpjes..
Mijn vorige ex was een hockeytrutquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:43 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Wat vind je van de huidige hockeypakjes???
Daar ben ik ook nog in begonnen, vroeger. Toen hadden we van die hele lange tshirts, die soms bij de pijpen van de slip eruit kwamen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vroegah toen ik nog volleyballde hadden vrouwen altijd van die badstoffen volleybalslipjes aan. Wat een ondingen waren dat achteraf gezien, leek de blote billenparade wel![]()
Nu allemaal mooie broekjes aan
Maargoed, toen ik nog volleybalde ging het spel ook maar tot 15 punten.
mijn huidige ex ookquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn vorige ex was een hockeytrut![]()
eigenlijk nooit gedaan, maar dit zijn wel leuke dingen natuurlijk, helemaal die kinderstoel.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:51 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, jij bent niet de enige die dingen regelmatig doorverkoopt
quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Volgens de meest recente meting 1.88...
Holy crap. Ik kom net tot aan je navel.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Volgens de meest recente meting 1.88...
quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Holy crap. Ik kom net tot aan je navel.
Idem, ik ben een dwerg van één meter achtenvijftig.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als jij die naaldhakken van jou aandoet, kom ik ook tot aan jouw navelquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
ik begin me nu ook klein te voelen terwijl ik toch 1m72 ben, dus das niet echt heul klein
Meeste mannen komen net tot aan mijn borsten...quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ooohquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:58 schreef minilotje het volgende:
[..]
Idem, ik ben een dwerg van één meter achtenvijftig.
Zolang je er elke dag wat chocolaatjes ingooit: prima.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oooh![]()
Ik vouw je op en stop je in mijn tas
ik heb normaal ook erg lange mannen als vriendje, dus ben het wel gewendquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:58 schreef Den_Haag het volgende:
Wees blij dat je nog nooit naast mij hebt gestaan SOL
Ik kan je wel makkelijk een aai over je bol gevenquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:58 schreef minilotje het volgende:
[..]
Idem, ik ben een dwerg van één meter achtenvijftig.
lekker, hoe laat worden we verwacht?quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:07 schreef minilotje het volgende:
Hee, een boom!
Ik zal er dit weekend ook eens eentje kopen, voordat alle mooie weg zijn.
Goed, alle aai-over-de-bollen en kom-je-in-mijn-tasjes ten spijt: ik moet hoog nodig een kip roosteren, met citroentjes en knoflook.
SC-ze!
-x-
en mij ookquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:09 schreef Den_Haag het volgende:
En ik mag Bluezz zeker weer oppikken
Kee totzoquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:17 schreef Den_Haag het volgende:
ik ga rijden. eerst ff trainen. daarna kom ik je wel oppikken SOL
ik wil liever wijn drinken dan proevenquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:22 schreef AKnynke het volgende:
Eindelijk klaar met studeren voor vandaag. Morgen, voor de wedstrijd maar om 8 uur opstaan om weer verder te gaan. Na de wedstrijd namelijk in het kader van team-building wijnproeven!
Maastricht is inderdaad een erg toffe stad, maar zou hier niet mijn hele leven willen wonen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:27 schreef Euc- het volgende:
Eindelijk! Een knappe lange vrouwSC is steeds gezelliger
Heb ook in Maastricht gewoond, topstad, had het er enorm naar mijn zin en wil er ooit nog wel eens terug.
Waar ga je normaal uit eten?
Oe lekker, waar ga je heen? Sauter, Thiessen, Goessens?quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:22 schreef AKnynke het volgende:
Eindelijk klaar met studeren voor vandaag. Morgen, voor de wedstrijd maar om 8 uur opstaan om weer verder te gaan. Na de wedstrijd namelijk in het kader van team-building wijnproeven!
Heej! Ik ben ook knap hoor (ahum). En minstens 1.85 mtr.....quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:27 schreef Euc- het volgende:
Eindelijk! Een knappe lange vrouwSC is steeds gezelliger
Ik heb geen idee, m'n coach kende nog wel een "mannetje"... komt in ieder geval bij hem thuis...quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:41 schreef Euc- het volgende:
[..]
Oe lekker, waar ga je heen? Sauter, Thiessen, Goessens?
Ik haalde mijn wijn altijd bij Thiessen, woonde en werkte er ook vlakbij, was dus ook lekker makkelijk. En gewoon een topzaak, ze hadden altijd wel wat goede wijn open om te "proeven"
Dat is een goede manier om een extra zakcentje te verdienen!quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:41 schreef SeaOfLove het volgende:
Woeiii al 8 euro voor de schommelstoel van het grof vuil geboden
Nee, zeker niet mn hele leven. Maar gewoon een paar jaartjes werken, misschien ooit bij Beluga, mits de werksfeer drastisch veranders. Anders weer terug bij Toine Hermsen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:40 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maastricht is inderdaad een erg toffe stad, maar zou hier niet mijn hele leven willen wonen.
Uit eten gaan is niet zo normaal voor mij, vaak zijn het eetcafétjes voor een snelle hap, lunchen in de preuverij etc. Laatst in Witloof geweest, een belgisch restaurant...
Ja maar jij kwam hier alquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:43 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heej! Ik ben ook knap hoor (ahum). En minstens 1.85 mtr.....
10 euro ben ik tevreden meequote:Op vrijdag 14 december 2007 17:45 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dat is een goede manier om een extra zakcentje te verdienen!Hoeveel wil je ervoor krijgen?
Klein is cutequote:Op vrijdag 14 december 2007 17:52 schreef motorbloempje het volgende:
en ik ben een lelijk klein propje, maar ik was er ook al
Dus als ik het goed begrijp is het alleen tof dat je lang bent als je nieuw bent?quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:52 schreef motorbloempje het volgende:
en ik ben een lelijk klein propje, maar ik was er ook al
Valt me nog mee dat ze niet om je Hyves hebben gevraagdquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp is het alleen tof dat je lang bent als je nieuw bent?
Ehhhhhhh SOLquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:48 schreef Euc- het volgende:
[..]
Heb je ook hyves? Anders hoor je er hier echt niet bij hoor![]()
.
Yoquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:09 schreef Den_Haag het volgende:
En ik mag Bluezz zeker weer oppikken
quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:13 schreef SeaOfLove het volgende:
Woeiii...kinderstoel is net opgehaald en ik ben weer 85 euro rijker
Niet?quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat ze niet om je Hyves hebben gevraagd
Joey die alleen het "V" deel van de encyclopedie had gekochtquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
ooooh ik ga ook zolder opruimen en marktplaatssale doen! Ik heb best veel te verkopen:
een shitload of babyspullen
een splinternieuwe (dure) bureaustoel
een enceclopedie (dat schrijf ik vast hartstikke fout)
En vast nog wel wat meer troep!
Er is net 30 euro voor die schommelstoel van het grof vuil gebodenquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
ooooh ik ga ook zolder opruimen en marktplaatssale doen! Ik heb best veel te verkopen:
een shitload of babyspullen
een splinternieuwe (dure) bureaustoel
een enceclopedie (dat schrijf ik vast hartstikke fout)
En vast nog wel wat meer troep!
Hahaha, nee hoor, goed kunnen koken is een veel beter ietsquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp is het alleen tof dat je lang bent als je nieuw bent?
Goed, ik ben er vandoor, vergadering van de technische commissie van m'n volleybal vereniging..geen zin, zeker omdat ik helemaal naar de andere kant van de stad moet fietsen!
quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:32 schreef Euc- het volgende:
[..]
Lang zijn is enkel een pre bij de hopeloze single mannen van CUL:+
Jij krijgt 100% Bloes over je heen, waar wil je me hebbenquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jaja, en ik krijg de kliekjes van onder de 1.70m zeker
Of de 35% korting op 1.85m ?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:43 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heej! Ik ben ook knap hoor (ahum). En minstens 1.85 mtr.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ukkiequote:Op vrijdag 14 december 2007 17:56 schreef Euc- het volgende:
[..]
Klein is cute![]()
Enige is nu dat ik een 1.90 ben, is dan best een raar gezicht
Moet ff kijken. Wil misschien ook met de motor weg. Heb dat rijbewijs niet voor nietsquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:23 schreef Euc- het volgende:
Trouwens, zijn er nog wereldreizigers hiero? Ik zoek nog iemand die zin heeft om mee te gaan backpacken door thailand (evt. Vietnam/Laos/Maleisie, als we maar eindigen in Singapore) deze zomer!
Niemand die ik ken heeft of geld of ze vinden het al eng om naar Frankrijk te gaan.
Dat beeld van golfer die onder jou ligt is pricelessquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij krijgt 100% Bloes over je heen, waar wil je me hebben
Is wel voor een 3/4 wekenquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:42 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Moet ff kijken. Wil misschien ook met de motor weg. Heb dat rijbewijs niet voor niets
Dus voor de rest ben ik screwed?quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:32 schreef Euc- het volgende:
[..]
Lang zijn is enkel een pre bij de hopeloze single mannen van CUL:+
Een babe als jij? Nee johquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:52 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dus voor de rest ben ik screwed?
Thailand sounds good, helaas moet ik hard sparen en zit reizen er nog niet in...
haha, ja, dat was ik! Ik heb trouwens foto's gezien, en het was ontzettend mooi daar! Heb je nog contact met hem opgenomen?quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:58 schreef Euc- het volgende:
Hey! Nou weet ik waarom je me bekend voorkomt, ik keek net in mn pm box, jij had die kennis die ook in NZ stage had gelopen!
Ja! Had hem toegevoegd op msn en even over zijn afgelopen stage gehad. Weer wat wijzer geworden over het bedrijf enzo, bedankt nog!quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:00 schreef AKnynke het volgende:
[..]
haha, ja, dat was ik! Ik heb trouwens foto's gezien, en het was ontzettend mooi daar! Heb je nog contact met hem opgenomen?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:53 schreef Bluezz het volgende:
Iemand hier een melige kerstgroet maken?
http://www.elfyourself.com/
Schat, ik ben niet bang voor een meetje meer of minder... Of ik tijd heb, is een tweedequote:Op vrijdag 14 december 2007 23:02 schreef Den_Haag het volgende:
en koffie-drinken met CF. Als ze durft
Lijkt mij knap vervelend onder het gips.quote:
Die is goed he! Ik had hem vorig jaar al ontdekt en mijn dochter en ik hebben krom gelegen van het lachen...quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:53 schreef Bluezz het volgende:
Iemand hier een melige kerstgroet maken?
http://www.elfyourself.com/
Succes bij je wedstrijd, heb er zelf geen deze weekquote:Op zaterdag 15 december 2007 08:25 schreef AKnynke het volgende:
Goedemorgen!
Ik ga vandaag studeren (vandaar dit vroege tijdstip op zaterdag), en daarna mijn middag in de sporthal doorbrengen. Eerst zelf volleyballen, naar de heren kijken, patatje eten en dan wijnproeven!
Ik heb gisterenochtend krom gelegen in college, wat veel mensen niet snapten en met rare blikken omkekenquote:Op zaterdag 15 december 2007 08:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
Die is goed he! Ik had hem vorig jaar al ontdekt en mijn dochter en ik hebben krom gelegen van het lachen...
Vier man is wel bijzonder slecht ja. Wij hebben twee teams samengevoegd dit seizoen, waardoor er in totaal 14 man in het team zitten. Die veertien man kunnen er met moeite voor zorgen dat er 6 mensen op het veld staan vanavond, echt geen porum.quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:19 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Succes bij je wedstrijd, heb er zelf geen deze week
Wellicht komen we elkaar nog eens tegen bij een PD-dag ofzo ergens![]()
Gisterenavond slechtste training van het jaar gehad, 4 man opkomst met bijzonder weinig afmeldingen... Met een flinke preek-mail van onze coaches tot gevolg
Vandaag huis in kerst-stemming omtoveren en hopen dat de gordijnen snel klaar zijn, die zullen zeker een bijdrage leveren aan de knusheid van ons stekkie
We hebben 9 competitiespelende mannen, waar we meestal wel een team uit weten te halen...quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Vier man is wel bijzonder slecht ja. Wij hebben twee teams samengevoegd dit seizoen, waardoor er in totaal 14 man in het team zitten. Die veertien man kunnen er met moeite voor zorgen dat er 6 mensen op het veld staan vanavond, echt geen porum.
Waar speel jij?
DAn kunnen we ons van de zomer ook nog wel eens tegenkomen op jullie toernooi! Vorig jaar meegedaan daar aan het NSK gras, erg tof!quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:29 schreef KrnKje het volgende:
[..]
We hebben 9 competitiespelende mannen, waar we meestal wel een team uit weten te halen...
Ik speel bij Hajraa, in Eindhoven, om precies te zijn in heren 7 ()
quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:35 schreef AKnynke het volgende:
[..]
DAn kunnen we ons van de zomer ook nog wel eens tegenkomen op jullie toernooi! Vorig jaar meegedaan daar aan het NSK gras, erg tof!
Donequote:Op zaterdag 15 december 2007 10:17 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge! Ik wacht tot de zon gaat schijnen, dan ga ik hardlopen....
DH, PM je me je mobiele nummer?
Mogge!quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:42 schreef Euc- het volgende:
*Gaaaap, morge samen
Wat is er dan met de smaak? Ik heb t nog nooit zelf gemaaktquote:Op zaterdag 15 december 2007 10:53 schreef Euc- het volgende:
Ik vind eigen gemaakte mayo bij de friet niet lekker, je houd altijd een aparte nasmaak
Past weer wel goed bij kreeft en krab
Ik ga maar voor een experimentje danquote:Op zaterdag 15 december 2007 10:55 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind zelfgemaakte mayo uberhaupt niet zo lekker, de enige reden om het te maken is voor mij dat het zo'n leuk klusje is
Maar het is zo verschrikkelijk vet!!
Je proeft het ei heel goed, vind ik. Maar ik ben dan ook niet zo'n eierliefhebberquote:Op zaterdag 15 december 2007 10:58 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Ik ga maar voor een experimentje danMayo/frietsaus is sowieso wel in huis...
Kun je net zo goed sabayon maken, is wel een beetje moeilijker ivm de temperatuur etc, maar het is wel veel lekkerderquote:Op zaterdag 15 december 2007 10:55 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind zelfgemaakte mayo uberhaupt niet zo lekker, de enige reden om het te maken is voor mij dat het zo'n leuk klusje is
Maar het is zo verschrikkelijk vet!!
quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:10 schreef Euc- het volgende:
[..]
Kun je net zo goed sabayon maken, is wel een beetje moeilijker ivm de temperatuur etc, maar het is wel veel lekkerder
Zelfgemaakte mayo is eigenlijk niet niet lekker, maar het is totaal anders dan de mayonaise die wij kennen, het geeft door de combinatie van ingredienten op de een of andere manier een erg metaalachtige smaak aan alle zetmeelbevattende ingredienten. Niet lekker met friet dus, wel met kreeft
Whahaha, flauw ookquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:33 schreef Den_Haag het volgende:
dat klopt. ik ga zo ff lekker douchen en denken aan dat stukje taart
Huishoudelijk aangelegde mannenquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:46 schreef Stereotomy het volgende:
Mogge jongens
Vandaag mijn kamer een sopje geven
Wat, 6x per jaar?quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Huishoudelijk aangelegde mannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |