Wat er in de 35% is om 18:55 24 decemberquote:Op donderdag 13 december 2007 20:10 schreef Tezz het volgende:
Ik hoor het belletje bij Bluezz afgaan. Moet ff spoelen.
Wat maken jullie met kerst trouwens???
ik heb alleen wat bouillon naar binnen kunnen werkenquote:Op donderdag 13 december 2007 20:15 schreef Den_Haag het volgende:
Ik moet een Italiaanse soep maken. Voor de rest weet ik het nog niet.
ff wat tv kijken zo. En straks weer verder zoeken voor de vakantie
Ik was er al 5 posts ervoor op aan het azenquote:Op donderdag 13 december 2007 20:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wie de lapo heeft opent een nieuwe...sinds wanneer is dat veranderd?
omgquote:Op donderdag 13 december 2007 20:19 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik was er al 5 posts ervoor op aan het azen
sneeuwballen. Ook leuk.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:50 schreef motorbloempje het volgende:
in de boom, bij de spinazie, op de bowlingbaan en in bed![]()
Thermokleding is lekker warmquote:Op donderdag 13 december 2007 21:28 schreef Bluezz het volgende:
Sneeuwvakantie dehaag, kouwe ballen krijg je ervan.
Je bent zo weer single hoorquote:Op donderdag 13 december 2007 21:40 schreef Perruche het volgende:
Hoooooooooi hoi hoi hoi hoi, etc.
Wie gaat er hier op singles reis? Aaaaah Den haag (edit)Dat lijkt me nou echt zo gezellig he! Helaas ben ik geen single...
Vandaag echt schandalig geshopt... jurkje voor de kerst, bloesje voor het werk (maar ja eigenlijk issie veels te.. niet netjes voor het werk...), make-up, panties, jeeeeh![]()
Net lekker uit eten geweest bij de thai op de hoek - mochten jullie nog es in amsterdam komen kan ik zeker aanraden omdaar heen te gaan 5 tafeltjes, maar Zooo lekker!
Nou jaaaaaa!!! Heulemaal niet!! Ga net a.s. de kerst met manlief vieren ja, vuurdoop, met de hele familie...!quote:Op donderdag 13 december 2007 21:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Je bent zo weer single hoor
Hoor ik daar een Amsterdam meeting?:D
bullen...?quote:Op donderdag 13 december 2007 21:52 schreef MissHobje het volgende:
Ballen, bellen, billen en bollen
Anders nog iets
En dan zeggen ze wat van mijquote:Op donderdag 13 december 2007 21:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Je bent zo weer single hoor
Hoor ik daar een Amsterdam meeting?:D
Vind je het wat? Het leek mij niet echt opwindend....quote:Op donderdag 13 december 2007 20:59 schreef Tezz het volgende:
[..]
sneeuwballen. Ook leuk.
En in bed zijn ze irritant, zeker de skippyballen![]()
Tis rustig vanavond. Ik kruip ook maar op de bank en ga eens verder lezen in mijn boek over The Secret. Ik wordt hartstikke rijk joh(ik weet niet of jullie weten wat het is, the secret).
heb nog geeneens gedronken. Doe ik straks welquote:Op donderdag 13 december 2007 21:56 schreef Perruche het volgende:
[..]
begint het nu albiertje erbij? dan hebben we de CUL Bier & Tieten SC ...!
Ben gewoon een beetje melig. Project gaat klote en dan heb ik dat.quote:Op donderdag 13 december 2007 21:56 schreef Euc- het volgende:
[..]
En dan zeggen ze wat van mij
Bloes: niet zo vroeg gelukkig, ze belden rond 12 uur. Best raar, een conference call
vooral met indiers. die versta je echt voor geen meter. Ze kunnen wel lekker koken! Ben er maar 4 dagen geweest, maar mis de curry nu al...quote:Op donderdag 13 december 2007 22:45 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ben gewoon een beetje melig. Project gaat klote en dan heb ik dat.
Conference calls zijn wel lache maar vaak is de geluidskwaliteit klote.
Nee, ik vond dat huisgenootje vanaf het begin al leuk. Met name omdat mijn vriendin haar niet echt knap vindt maar ik vind van wel.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:13 schreef ColdFeet het volgende:
Stereo, doe je dat nou alleen maar om je ex te pesten? Naar ventje
Foei toch.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:10 schreef Stereotomy het volgende:
Jaaa ik ben er weer
Eigenlijk klinkt het echt goed tussen mij en mijn ex' huisgenootje![]()
![]()
Flirten met andere vrouwen is toch wel een goede remedie, blijkt. Vooral als je ex jaloers naar je zit te loeren.![]()
Weet je, ik ben niet zo'n stappert.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:15 schreef Tezz het volgende:
[..]
Foei toch.
Het zit je ook nog erg hoog he......Dit weekend maar gewoon eens lekker flink op stap of zo! Kom naar Vwaard, kroegen zet hier! En met de ijsbaan op de markt in combinatie met (heel veel) gluhwein kan het niet meer stuk!
(en mooie meisjes hier natuurlijk om mee te flirten)
Net als dat jij Scarlett Johansson leuk vond en zij nietquote:Op donderdag 13 december 2007 23:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, ik vond dat huisgenootje vanaf het begin al leuk. Met name omdat mijn vriendin haar niet echt knap vindt maar ik vind van wel.
G***er, schrijf ik weer "vriendin" op.
Trusten Perruchequote:Op donderdag 13 december 2007 23:18 schreef Perruche het volgende:
weltrusten allen
en stereo, niet te druk maken hoor, idd gewoon lekker op stap gaan e op vakantie, komt helemaal goed.
tot morguhhh
Ik weet niet of ik dat wil, CF.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Net als dat jij Scarlett Johansson leuk vond en zij niet
Is toch niet zo heel idioot, dat je dat tikt? Komop, de mogelijkheid van een verzoening is er echt nog wel.
Maar dat heeft meneer CF ook heus. Waarom denk je dat we een tijd uit elkaar zijn geweest?quote:Op donderdag 13 december 2007 23:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat wil, CF.Ze is echt geweldig maar ze heeft ook een heleboel nare kanten waar ik gek van word.
Ik ben niet zo'n aandachtshoer in het echte levenquote:Op donderdag 13 december 2007 23:20 schreef ColdFeet het volgende:
Perruche, slaap wel!
Stereo, ja, is dat echt genieten? Nooit gedaan. Zelfs niet in mijn groep-8-musical
Omdat jij nare streken had?quote:Op donderdag 13 december 2007 23:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar dat heeft meneer CF ook heus. Waarom denk je dat we een tijd uit elkaar zijn geweest?
Ik erger me zo aan haar als zij boos wordt dat we de verkeerde kant op gaan maar uiteindelijk blijkt dat zij - zoals gewoonlijk - weer de verkeerde kant op is gegaan, maar onze vakanties zijn altijd wel heel leuk .quote:Maar in the end is hij de enige met wie ik op vakantie wil
Trusten Tezz, en btw wat ziet je haar er prachtig uitquote:Op donderdag 13 december 2007 23:22 schreef Tezz het volgende:
Ik ga ook slapen, tis weer mooi geweest!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |