quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:53 schreef Bluezz het volgende:
Iemand hier een melige kerstgroet maken?
http://www.elfyourself.com/
Schat, ik ben niet bang voor een meetje meer of minder... Of ik tijd heb, is een tweedequote:Op vrijdag 14 december 2007 23:02 schreef Den_Haag het volgende:
en koffie-drinken met CF. Als ze durft
Lijkt mij knap vervelend onder het gips.quote:
Die is goed he! Ik had hem vorig jaar al ontdekt en mijn dochter en ik hebben krom gelegen van het lachen...quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:53 schreef Bluezz het volgende:
Iemand hier een melige kerstgroet maken?
http://www.elfyourself.com/
Succes bij je wedstrijd, heb er zelf geen deze weekquote:Op zaterdag 15 december 2007 08:25 schreef AKnynke het volgende:
Goedemorgen!
Ik ga vandaag studeren (vandaar dit vroege tijdstip op zaterdag), en daarna mijn middag in de sporthal doorbrengen. Eerst zelf volleyballen, naar de heren kijken, patatje eten en dan wijnproeven!
Ik heb gisterenochtend krom gelegen in college, wat veel mensen niet snapten en met rare blikken omkekenquote:Op zaterdag 15 december 2007 08:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
Die is goed he! Ik had hem vorig jaar al ontdekt en mijn dochter en ik hebben krom gelegen van het lachen...
Vier man is wel bijzonder slecht ja. Wij hebben twee teams samengevoegd dit seizoen, waardoor er in totaal 14 man in het team zitten. Die veertien man kunnen er met moeite voor zorgen dat er 6 mensen op het veld staan vanavond, echt geen porum.quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:19 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Succes bij je wedstrijd, heb er zelf geen deze week
Wellicht komen we elkaar nog eens tegen bij een PD-dag ofzo ergens![]()
Gisterenavond slechtste training van het jaar gehad, 4 man opkomst met bijzonder weinig afmeldingen... Met een flinke preek-mail van onze coaches tot gevolg
Vandaag huis in kerst-stemming omtoveren en hopen dat de gordijnen snel klaar zijn, die zullen zeker een bijdrage leveren aan de knusheid van ons stekkie
We hebben 9 competitiespelende mannen, waar we meestal wel een team uit weten te halen...quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Vier man is wel bijzonder slecht ja. Wij hebben twee teams samengevoegd dit seizoen, waardoor er in totaal 14 man in het team zitten. Die veertien man kunnen er met moeite voor zorgen dat er 6 mensen op het veld staan vanavond, echt geen porum.
Waar speel jij?
DAn kunnen we ons van de zomer ook nog wel eens tegenkomen op jullie toernooi! Vorig jaar meegedaan daar aan het NSK gras, erg tof!quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:29 schreef KrnKje het volgende:
[..]
We hebben 9 competitiespelende mannen, waar we meestal wel een team uit weten te halen...
Ik speel bij Hajraa, in Eindhoven, om precies te zijn in heren 7 ()
quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:35 schreef AKnynke het volgende:
[..]
DAn kunnen we ons van de zomer ook nog wel eens tegenkomen op jullie toernooi! Vorig jaar meegedaan daar aan het NSK gras, erg tof!
Donequote:Op zaterdag 15 december 2007 10:17 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge! Ik wacht tot de zon gaat schijnen, dan ga ik hardlopen....
DH, PM je me je mobiele nummer?
Mogge!quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:42 schreef Euc- het volgende:
*Gaaaap, morge samen
Wat is er dan met de smaak? Ik heb t nog nooit zelf gemaaktquote:Op zaterdag 15 december 2007 10:53 schreef Euc- het volgende:
Ik vind eigen gemaakte mayo bij de friet niet lekker, je houd altijd een aparte nasmaak
Past weer wel goed bij kreeft en krab
Ik ga maar voor een experimentje danquote:Op zaterdag 15 december 2007 10:55 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind zelfgemaakte mayo uberhaupt niet zo lekker, de enige reden om het te maken is voor mij dat het zo'n leuk klusje is
Maar het is zo verschrikkelijk vet!!
Je proeft het ei heel goed, vind ik. Maar ik ben dan ook niet zo'n eierliefhebberquote:Op zaterdag 15 december 2007 10:58 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Ik ga maar voor een experimentje danMayo/frietsaus is sowieso wel in huis...
Kun je net zo goed sabayon maken, is wel een beetje moeilijker ivm de temperatuur etc, maar het is wel veel lekkerderquote:Op zaterdag 15 december 2007 10:55 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind zelfgemaakte mayo uberhaupt niet zo lekker, de enige reden om het te maken is voor mij dat het zo'n leuk klusje is
Maar het is zo verschrikkelijk vet!!
quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:10 schreef Euc- het volgende:
[..]
Kun je net zo goed sabayon maken, is wel een beetje moeilijker ivm de temperatuur etc, maar het is wel veel lekkerder
Zelfgemaakte mayo is eigenlijk niet niet lekker, maar het is totaal anders dan de mayonaise die wij kennen, het geeft door de combinatie van ingredienten op de een of andere manier een erg metaalachtige smaak aan alle zetmeelbevattende ingredienten. Niet lekker met friet dus, wel met kreeft
Whahaha, flauw ookquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:33 schreef Den_Haag het volgende:
dat klopt. ik ga zo ff lekker douchen en denken aan dat stukje taart
Huishoudelijk aangelegde mannenquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:46 schreef Stereotomy het volgende:
Mogge jongens
Vandaag mijn kamer een sopje geven
Wat, 6x per jaar?quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Huishoudelijk aangelegde mannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |