abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55268317
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 12:11 schreef Euc- het volgende:
Lijkt me redelijk irritant om zo een vriendin te hebben, ik bedoel, je bent ook gewoon een mens..

Heb ooit een vriendin gehad die me probeerde binnen te houden, ik mocht van haar niet op stap met mn vrienden, een keer gaan skieen, karten en als ik eens ging uit eten met iemand (zij hield absoluut niet van uit eten en lekker eten, een biefstuk met pepersaus was voor haar culinair) dan had je de poppen aan het dansen.

Nou dan ben je bij mij dus echt aan het verkeerde adres, als ze ZO weinig vertrouwen in me heeft dan rot ze maar op.
Ik heb een nichtje die momenteel heel ongelukkig is. Heeft 0 (nul) vriendinnen, alleen haar man en haar zoontje van 1. Ik stelde aan haar voor om een weekendje bij mij te komen, vond ze heel erg leuk.

Maar ze mag niet van d'r vent, hij is bang dat we dan gaan stappen 'zodat' ze met een andere man in bed belandt En ze luistert braaf naar hem en komt dus niet. Bij mij was zo'n idioot aan het verkeerde adres

Hoi overigens Stereo
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_55268353
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 13:13 schreef ColdFeet het volgende:
Tezz, ja, idd, dat is ERG belangrijk!

@Den_Haag: ik ga alleen even op zoek naar een truitje hoor geen grote shoppingsessies, want stiekum ben ik zowat blut Volgende week weer salaris.

Stereo, dat is een beetje toegeven naar twee kanten: de een moet zich realiseren dat de ander niet die perfect romantische partner is, en de ander moet z'n best doen om misschien wat romantischer te zijn. Want dat kun je best leren
Ik ben ook blut, grr....Heb nog 150 euro en die heb ik toch echt nodig voor inkopen voor het kerstdiner...En mijn dochter moet ook nog nieuwe glitterpanty's voor de kerst. En ik wil eigenlijk ook nog iets nieuws voor de kerst....Hmm. Ben bang dat mijn spaarrekening er weer aangaat. Tenzij we deze maand een paar dagen eerder beuren (wat er wel inzit gezien de kerstdagen).
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_55268354
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 13:17 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Maar ga je mee? Alleen shoppen is ook zo saai
Is wel leuk!
Ik denk nog even. Want ik moet eigenlijk keihard werken morgen, daar ik vanmiddag vrij heb genomen, en nog steeds mijn presentatie voor maandag niet afheb en voor de kerstvakantie grote lappen tekst moet inleveren.... Etc.

Suf ben ik, hè.
pi_55268426
dat nichtje hier uit de buurt waar je toen was?

enneh..

als het toch over relaties gaat:

mijn zusje gaat het uitmaken met haar vriend

éíndelijk! Wat een klootmongooltje is dat zeg.. Zo'n arrogant jongetje van 16 dat denkt dat hij geweldig is. Hij zegt bijvoorbeeld over mensen die het middelbare schoolprofiel Economie en Maatschappij dat ze dom zijn:

als Cultuur en maatschappijkiezer ben je creatief
als je Natuur en techniek doet ben je nerd/slim
en Natuur en gezondheid doe je als je medicijnen wilt studeren

Economie is een bijvak, geen hoofdvak, en de mensen die dat profiel kiezen kunnen niets, en doen het alleen om de korte lesdagen mijn ZUSJE doet Economie en Maatschappij Hij vindt zijn eigen vriendin dus dom en minderwaardig

Daarbij had hij niet het fatsoen zich bij het etentje van mijn oma's verjaardag zich uberhaupt voor te stellen aan mijn oma, laat staan haar te feliciteren, en remt hij mijn zusje af door op alles wat zij leuk vindt en zegt commentaar te leveren

en ze is er achter!

nadat ze een smsje had gestuurd naar een exvriendje van haar met alleen 'he, hoi, hoe is het met jou? En hoe gaat het op school?' en dat per ongeluk naar dat vriendje had gestuurd, was ze niet meer te vertrouwen

Ben nog nooit zo blij geweest dat een relatie over is
Ja doei.
pi_55268443
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 13:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb een nichtje die momenteel heel ongelukkig is. Heeft 0 (nul) vriendinnen, alleen haar man en haar zoontje van 1. Ik stelde aan haar voor om een weekendje bij mij te komen, vond ze heel erg leuk.

Maar ze mag niet van d'r vent, hij is bang dat we dan gaan stappen 'zodat' ze met een andere man in bed belandt En ze luistert braaf naar hem en komt dus niet. Bij mij was zo'n idioot aan het verkeerde adres

Hoi overigens Stereo
Ja zo ken ik ook een stel. Echt v-r-e-s-e-l-i-j-k. Mijn man heeft ook wel een beetje dat 'bezitterige', maar niet op het irritante af en hij zal me nooit verbieden om ergens naar toe te gaan. Wel vindt hij het vreemd als ik zeg dat ik graag een keer met een vriendin ga stappen. Hij vindt er namelijk zelf niets aan zonder mij (aaahhhh). Ik heb echter wel de behoefte om af en toe eens gek te doen met een vriendin en lekker bezopen te worden en de hele avond te roddelen over mijn relatie en af en toe te knipogen naar andere mannen. Niet dat ik ooit vreemd zal gaan, maar het is gewoon een keertje leuk zonder man uit!

Verder heeft hij indmiddels ook geaccepteerd dat ik een hele goede vriend heb waar ik graag naar toe ga en waar ik ook wel eens leuke dingen mee doe. Daar heeft hij in het begin ook wel moeite mee gehad. Begrijpelijk ook wel moet ik zeggen. Het scheelt wel enorm nu die betreffende vriend ook samenwoont en zelfs trouwplannen heeft, haha.
pi_55268504
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 13:27 schreef motorbloempje het volgende:
dat nichtje hier uit de buurt waar je toen was?
ja, maar ik vind haar totaal geen type voor jou, dus ik ga niet eens proberen jullie aan elkaar voor te stellen

En wat fijn dat het eindelijk uit is
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_55268578
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 13:28 schreef Tezz het volgende:

Ja zo ken ik ook een stel. Echt v-r-e-s-e-l-i-j-k. Mijn man heeft ook wel een beetje dat 'bezitterige', maar niet op het irritante af en hij zal me nooit verbieden om ergens naar toe te gaan. Wel vindt hij het vreemd als ik zeg dat ik graag een keer met een vriendin ga stappen. Hij vindt er namelijk zelf niets aan zonder mij (aaahhhh). Ik heb echter wel de behoefte om af en toe eens gek te doen met een vriendin en lekker bezopen te worden en de hele avond te roddelen over mijn relatie en af en toe te knipogen naar andere mannen. Niet dat ik ooit vreemd zal gaan, maar het is gewoon een keertje leuk zonder man uit!

Verder heeft hij indmiddels ook geaccepteerd dat ik een hele goede vriend heb waar ik graag naar toe ga en waar ik ook wel eens leuke dingen mee doe. Daar heeft hij in het begin ook wel moeite mee gehad. Begrijpelijk ook wel moet ik zeggen. Het scheelt wel enorm nu die betreffende vriend ook samenwoont en zelfs trouwplannen heeft, haha.
Een man is bij mij aan het verkeerde adres als hij mijn vrijheid probeert in te perken. Ik ben 100% te vertrouwen en je vertrouwt me dan maar domweg. En zonder man uit is gewoon heel anders en óók leuk

(ik heb makkelijk praten nu, ben zo vrijgezel als het maar kan met totaal geen interesse in een relatie )
pi_55268588
Mijn man is gelukkig niet bezitterig en hij vindt me ook niet dom

Wij hebben best wel sterk ieder een eigen leven, doe echt veel dingen apart. En ook zeer regelmatig dingen samen Zoals met kerst naar Berlijn gaan...

Hé Stereo, weet je wat ik aan het luisteren ben?

L'Orfeo

Ik moet nog steeds Il ritorno d'Ulisse in patria afkijken
pi_55268594
haha, ik was ook niet op zoek naar sociale contacten op die manier

mijn laat me eigenlijk alles doen wat ik wil, en andersom ook. Ik vertrouw hem, en hij vertrouwt mij. Ik had zelfs tijdens de groningenmeet bij mijn ex mogen blijven slapen (mits in een andere kamer) dus het vertrouwen is er wel echt

gisteren is hij wezen stappen met wat vrienden van school en ik had dan weer de groningenmeet een tijd geleden.. en nou ja... als je elkaar niet meer kan vertrouwen, dan is er ook niets leuks meer aan lijkt mij
Ja doei.
  vrijdag 14 december 2007 @ 13:36:30 #110
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_55268652
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 13:23 schreef Isabeau het volgende:

Hoi overigens Stereo
Ha die Isa, welkom terug

En ik weet het niet, ik denk dat ik volgend jaar me maar eens erg single ga gedragen. En afstuderen, ook niet onbelangrijk. Met diploma ben je toch een stuk aantrekkelijker

[quote=Coldfeet]L'Orfeo[/quote]

http://www.tue.nl/cursor/(...)ursor4/english.shtml

Heb ik aan meegedaan in 2001 met Opera Zuid. We waren de onderwereldfiguren die de bezoekers door de onderwereld moesten leiden, terwijl de Opera in verschillende ruimtes gezongen werd. Fan-fokking-tastische week was dat. Een van de beste weken tijdens mijn studentenloopbaan.
Confidence through competence
pi_55268718
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 13:24 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Is wel leuk!
Ik denk nog even. Want ik moet eigenlijk keihard werken morgen, daar ik vanmiddag vrij heb genomen, en nog steeds mijn presentatie voor maandag niet afheb en voor de kerstvakantie grote lappen tekst moet inleveren.... Etc.

Suf ben ik, hè.
Ik hoor het wel. PM maar morgenochtend of vanavond of je nog zin hebt
(betaald de lunch wel )
pi_55268738
Mannen met diploma's, rrrrRRRRRR

Maarre... Isa en Stereo, misschien kunnen jullie iets combineren? Allebei young, free & single!

Stereo, holy cow, wat een gaaf project, zeg!!!!
  vrijdag 14 december 2007 @ 13:42:10 #113
55709 Stereotomy
pi_55268795
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 13:40 schreef ColdFeet het volgende:
Mannen met diploma's, rrrrRRRRRR

Maarre... Isa en Stereo, misschien kunnen jullie iets combineren? Allebei young, free & single!
Ja, ik ben de Navarre waar Isa al die tijd naar op zoek is geweest.

Heb in mijn studie vaak ruzie met artsen, niet echt gezellig zo
pi_55268819
Misschien stel ik wel gewoon te veel eisen aan een vriendin. Maar het belangrijkste vind ik een passie hebben in het leven, iets waar je vol voor gaat en enthousiast over bent. En dat moet niet het vriendje/vriendinnetje zijn.

Wat een geR&P zeg. Iemand nog suggesties voor een Italiaanse soep, als voorgerecht
pi_55268826
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 13:39 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Ik hoor het wel. PM maar morgenochtend of vanavond of je nog zin hebt
(betaald de lunch wel )
Nou weet je, anders gaan we gewoon even ergens een bakkie doen ofzo. Want ik heb geen tijd om de halve dag te gaan winkelen. Maar een mini-meet is wel leuk
pi_55268938
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 13:43 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nou weet je, anders gaan we gewoon even ergens een bakkie doen ofzo. Want ik heb geen tijd om de halve dag te gaan winkelen. Maar een mini-meet is wel leuk
Dat is goed. Met een stukje taart
pi_55268979
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 13:47 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Dat is goed. Met een stukje taart
No way Ik doe aan de lijn
pi_55269076
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 13:48 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

No way Ik doe aan de lijn
Dan neem ik 2 stukjes
pi_55269115
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 13:53 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Dan neem ik 2 stukjes
Zak Wrijf het er nog maar even lekker in, met je 4000 kcal/dag
pi_55269259
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 13:54 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Zak Wrijf het er nog maar even lekker in, met je 4000 kcal/dag
Ik mag na de winter weer gaan afvallen. Terug van de 107kg naar 102kg. Tenminste, dat is mijn doel dat ik heb gesteld.
pi_55270471
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 13:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Een man is bij mij aan het verkeerde adres als hij mijn vrijheid probeert in te perken. Ik ben 100% te vertrouwen en je vertrouwt me dan maar domweg. En zonder man uit is gewoon heel anders en óók leuk

(ik heb makkelijk praten nu, ben zo vrijgezel als het maar kan met totaal geen interesse in een relatie )
Isa Welcome Back

Wat jij zegt, geldt ook voor mij eigenlijk.

Zolang je open en eerlijk t.o. elkaar blijft is er niets aan het handje in principe.
pi_55270597
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 14:00 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Ik mag na de winter weer gaan afvallen. Terug van de 107kg naar 102kg. Tenminste, dat is mijn doel dat ik heb gesteld.
Ik wil ook afvallen, paar kilo maar en alleen van mijn buik (niet van mijn nieuw verworven tieten van de afgelopen tijd).
Wie weet lukt het wel, de afgelopen dagen heb ik amper wat gegeten
pi_55270614
Dat is ook weer niet goed SOL. Je moet gezond afvallen. (en ik kan het weten, mijn ex is dietiste)
  vrijdag 14 december 2007 @ 15:01:18 #124
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_55270704
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 14:56 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Ik wil ook afvallen, paar kilo maar en alleen van mijn buik (niet van mijn nieuw verworven tieten van de afgelopen tijd).
Wie weet lukt het wel, de afgelopen dagen heb ik amper wat gegeten
Voordat ik fulltime bij Bretelli ben gaan werken woog ik bijna 100 kilo (!) met 1.82m, vanaf toen is de afvalrace begonnen, voor de operatie en na mijn Librije tijd (waar het HEEL erg hard ging) woog ik nog 70 kilo. En dan ging ik onderhand 1 keer per 2 dagen na het werken 's nachts een frietje eten of de muur bij de febo leegtrekken, lette totaal niet op wat ik at.

Inmiddels na de operatie en al die tijd thuiszitten en af en toe eens naar de fysio een 1.89m en zo rond de 75 kilo.

Oftewel: gewoon keihard werken, daar val je vanaf (Tenminste, mijn manier van keihard werken hahaha) Niet niet eten, een slechtere manier is er niet.
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_55270756
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 14:57 schreef Den_Haag het volgende:
Dat is ook weer niet goed SOL. Je moet gezond afvallen. (en ik kan het weten, mijn ex is dietiste)
ik ben ziek...dus ben sowieso niet gezond nu

Daarbij mocht ik nu een paar kilo afvallen, dan weet ik sowieso al dat die er zo weer bijgegeten zijn als ik weer beter ben

Maargoed ik mag verder niet klagen want ik doe verder geen ene reet om af te vallen, sporten heb ik ook al een hekel aan, dus dan houdt het op Daarbij ben ik nog best slank, op mijn buikje na
pi_55270804
Ohh glkkg heeft vriendlief er geen moeite mee, ondanks dat hij zelf behoorlijk strak is.

Hij had foto's gezien van toen ik een aantal jaren geleden zo'n 48-50 kilo woog, en dat ziet hij helemaal niet zitten, maar ik dus ook niet, een kilootje of 53 zou mooi wezen, met behoud van mijn cup grotere borsten natuurlijk
pi_55270934
* motorbloempje weegt 85 kilo bij 1,75m

en vindt me mooi en geweldig alleen ik niet

als ik op de uni zit kan ik daar goedkoop naar de sportschool, en heb de deal met gesloten dat we samen gaan sporten (squash of tennis) zodat we elkaar mee kunnen slepen op de dagen dat we 'geen zin' hebben

terug naar de 70kg hoop ik
Ja doei.
pi_55270991
Ach, ik ben wel alle extremen geweest. Tijdens mijn studententijd was ik 125kg met mijn 2.03m. En daarna, toen ik nog 1 maal wou kijken of ik de hoofdklasse kon halen met het hockey, woog ik 85kg. Veel afgetrainder dan dat zal ik nooit meer worden.
Was zelfs iets te afgetraind volgens de omgeving.

Helaas werd toen na een half jaar mijn knie in puin geslagen. pas na een jaar trainen was ik weer een beetje fit. Ben wel tevreden met hoe ik nu ben, alleen voor de zomer weer een beetje dunner op de buik.
pi_55271096
zachte buikjes

dat moet niet weggaan... mijn vriend moet dat ook wel houden
Ja doei.
pi_55271125
ik wil toch een beetje een wasbordje tijdens de zomer maar niet te erg hoor
pi_55271141
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 15:07 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohh glkkg heeft vriendlief er geen moeite mee, ondanks dat hij zelf behoorlijk strak is.

Hij had foto's gezien van toen ik een aantal jaren geleden zo'n 48-50 kilo woog, en dat ziet hij helemaal niet zitten, maar ik dus ook niet, een kilootje of 53 zou mooi wezen, met behoud van mijn cup grotere borsten natuurlijk
Nou SOL, ik héb grote tieten en ik ben er echt niet altijd blij mee hoor! Tuurlijk, ze staan mooi in een decollete, maar als je lingerie moet gaan kopen dan is het niet fijn hoor! Kijk, stevige bh's in grote maten verkopen ze overal wel, maar als je dan ook nog iets moois wilt, dan trek je beurs maar open!
pi_55271187
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje weegt 85 kilo bij 1,75m

en vindt me mooi en geweldig alleen ik niet

als ik op de uni zit kan ik daar goedkoop naar de sportschool, en heb de deal met gesloten dat we samen gaan sporten (squash of tennis) zodat we elkaar mee kunnen slepen op de dagen dat we 'geen zin' hebben

terug naar de 70kg hoop ik
Weet je moblo, mannen vinden vrouwen met een beetje mollige vormen eigenlijk veel mooier. Tenminste, dat is mijn ervaring. En dan bedoel ik niet dik, maar gewoon een stevige hollandse meid is niets mis mee! Ik vind het persoonlijk ook wel mooier moet ik zeggen, een beetje model moet er wel inzitten. Botjes tellen doe ik wel bij de kippepoten en niet bij mezelf

(deze theorie hou ik stug vol. Dat is beter voor mijn positieve zelfbeeld, haha).
pi_55271199
Tietuhhh
Eindelijk de goede onderwerpen hier :D:D:D
pi_55271347
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 15:30 schreef Den_Haag het volgende:
Tietuhhh
Eindelijk de goede onderwerpen hier :D:D:D
Kheb hele grote bloemkoollu
bloemkoollu bloemkoollu
Kheb hele grote bloemkoollu oh wat zijn ze groot
pi_55271406
Oh jee, gaan we het via exen en vriendjes hebben over afvallen en buikjes Ik ben door mijn ex 25 kilo afgevallen. Bedankt Ik voel mezelf weer mooi

Enne, wanneer weer een kookmeeting doen (vorige ging mis bij mij en ik had er toen zo'n zin in )
pi_55271413
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 15:30 schreef Tezz het volgende:

[..]

Weet je moblo, mannen vinden vrouwen met een beetje mollige vormen eigenlijk veel mooier. Tenminste, dat is mijn ervaring. En dan bedoel ik niet dik, maar gewoon een stevige hollandse meid is niets mis mee! Ik vind het persoonlijk ook wel mooier moet ik zeggen, een beetje model moet er wel inzitten. Botjes tellen doe ik wel bij de kippepoten en niet bij mezelf

(deze theorie hou ik stug vol. Dat is beter voor mijn positieve zelfbeeld, haha).
Ik vind de Dove reclames ook echt geweldig..

niet om mijn eigen gewicht te rechtvaardigen hoor, maar ondanks dat ik wat kilo's kwijt wil, zou ik echt nooit graatmager willen zijn, en ik hoop ook niet dat mijn vriend dat ooit wordt, want dat vind ik dus écht niet mooi...

ik wil wel gewoon een leuke jurk en een truitje aankunnen, dat wel, maar zachte buikjes gaan voor
Ja doei.
pi_55271443
Van mijn borstenomtrek is 13 cm af, maar nog steeds cup D (de omtrek eronder is ook fors afgenomen)
pi_55271462
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 15:39 schreef Isabeau het volgende:
Oh jee, gaan we het via exen en vriendjes hebben over afvallen en buikjes Ik ben door mijn ex 25 kilo afgevallen. Bedankt Ik voel mezelf weer mooi

Enne, wanneer weer een kookmeeting doen (vorige ging mis bij mij en ik had er toen zo'n zin in )
toen zat je bij mij maar heb je wel mijn goddelijke risotto gemist omdat je bij Vork ging eten

ofzo

Kookmeeting maar eerst zondag pannenkoeken (al wat gehoord van teigan?)
Ja doei.
pi_55271495
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 15:30 schreef Tezz het volgende:

Ook al val ik op beide. Heb ook wel eens een 'relatie' gehad met een meisje wat een wasbordje had. Was gewoon jaloers helaas is ze nu lesbisch
pi_55271635
Ik ben eerst benieuwd wat we nu zondag gaan doen, Moblo.
pi_55271675
nou ja, ik ben écht voor verplaatsen
Ja doei.
  vrijdag 14 december 2007 @ 15:56:22 #142
55709 Stereotomy
pi_55271762
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 15:43 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Ook al val ik op beide. Heb ook wel eens een 'relatie' gehad met een meisje wat een wasbordje had. Was gewoon jaloers helaas is ze nu lesbisch
Heeee, ik ben ook ooit eens op een date geweest met een meisje die lesbisch bleek te zijn!

".... en toen nam ik mijn ex vriendin dus mee naar huis, en mijn moeder die..."
-- "eh, je ex watte?"
"... mijn ex vriendin? Oh wist je niet dat ik lesbisch ben? Dat weet toch iedereen allang?"

vrijdag 14 december 2007 @ 15:58:26 #143
55709 Stereotomy
pi_55271827
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 15:41 schreef Isabeau het volgende:
Van mijn borstenomtrek is 13 cm af, maar nog steeds cup D (de omtrek eronder is ook fors afgenomen)
Whoo-hooo

Kleine handzame meisjes met grote borsten Hm, mijn ex voldoet daar ook aan.
pi_55271897
Ik ben nu net zo zwaar als toen ik 19 was

Nou ja, ik ga zo weer sporten en dan hoop ik dat ik nog ergens vandaag kan avondeten Ik heb geen tijd
  vrijdag 14 december 2007 @ 16:02:46 #145
55709 Stereotomy
pi_55271941
Da's echt knap van je Isa, goed gedaan!!

Hoop dat je wel een klein vetlaagje en -buikje houdt en dat je je ribben niet kunt tellen, want dat is niet mooi.

Zoals Tezz zegt: beetje voller is het mooist!
pi_55271988
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 15:28 schreef Tezz het volgende:

[..]

Nou SOL, ik héb grote tieten en ik ben er echt niet altijd blij mee hoor! Tuurlijk, ze staan mooi in een decollete, maar als je lingerie moet gaan kopen dan is het niet fijn hoor! Kijk, stevige bh's in grote maten verkopen ze overal wel, maar als je dan ook nog iets moois wilt, dan trek je beurs maar open!
I know, maar er is wel een verschil tussen die mini-cup A die ik had en nu een mooie cup B. Eindelijk heb ik ook een decolleté bij sommige truitjes

Isa: 25 kilo dat moeten we vieren met taart
pi_55271994
nou ja, ik zou ook wel wat kwijt willen, maar niet op de manier die Isa had

dat zou betekenen dat ik mijn aan een ander kwijt zou moeten raken
Ja doei.
pi_55272013
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 16:04 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

I know, maar er is wel een verschil tussen die mini-cup A die ik had en nu een mooie cup B. Eindelijk heb ik ook een decolleté bij sommige truitjes

Isa: 25 kilo dat moeten we vieren met taart
ik heb ook mini A-A zo ongeveer en als ik af ga vallen wordt het nóg minder
Ja doei.
pi_55272020
Ik heb nog wel een buikje, maar mijn ribben zijn wel te zien, niet erg hoor.
pi_55272041
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 15:27 schreef Den_Haag het volgende:
ik wil toch een beetje een wasbordje tijdens de zomer maar niet te erg hoor
Ik hou wel van wasbordjes, maar niet al te overdreven

Zoals vriendlief het heeft vind ik prachtig, dat is net geen wasbordje meer, maar je ziet de blokjes nog wel zitten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')