en mij ookquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:09 schreef Den_Haag het volgende:
En ik mag Bluezz zeker weer oppikken
Kee totzoquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:17 schreef Den_Haag het volgende:
ik ga rijden. eerst ff trainen. daarna kom ik je wel oppikken SOL
ik wil liever wijn drinken dan proevenquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:22 schreef AKnynke het volgende:
Eindelijk klaar met studeren voor vandaag. Morgen, voor de wedstrijd maar om 8 uur opstaan om weer verder te gaan. Na de wedstrijd namelijk in het kader van team-building wijnproeven!
Maastricht is inderdaad een erg toffe stad, maar zou hier niet mijn hele leven willen wonen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:27 schreef Euc- het volgende:
Eindelijk! Een knappe lange vrouwSC is steeds gezelliger
Heb ook in Maastricht gewoond, topstad, had het er enorm naar mijn zin en wil er ooit nog wel eens terug.
Waar ga je normaal uit eten?
Oe lekker, waar ga je heen? Sauter, Thiessen, Goessens?quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:22 schreef AKnynke het volgende:
Eindelijk klaar met studeren voor vandaag. Morgen, voor de wedstrijd maar om 8 uur opstaan om weer verder te gaan. Na de wedstrijd namelijk in het kader van team-building wijnproeven!
Heej! Ik ben ook knap hoor (ahum). En minstens 1.85 mtr.....quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:27 schreef Euc- het volgende:
Eindelijk! Een knappe lange vrouwSC is steeds gezelliger
Ik heb geen idee, m'n coach kende nog wel een "mannetje"... komt in ieder geval bij hem thuis...quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:41 schreef Euc- het volgende:
[..]
Oe lekker, waar ga je heen? Sauter, Thiessen, Goessens?
Ik haalde mijn wijn altijd bij Thiessen, woonde en werkte er ook vlakbij, was dus ook lekker makkelijk. En gewoon een topzaak, ze hadden altijd wel wat goede wijn open om te "proeven"
Dat is een goede manier om een extra zakcentje te verdienen!quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:41 schreef SeaOfLove het volgende:
Woeiii al 8 euro voor de schommelstoel van het grof vuil geboden
Nee, zeker niet mn hele leven. Maar gewoon een paar jaartjes werken, misschien ooit bij Beluga, mits de werksfeer drastisch veranders. Anders weer terug bij Toine Hermsen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:40 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maastricht is inderdaad een erg toffe stad, maar zou hier niet mijn hele leven willen wonen.
Uit eten gaan is niet zo normaal voor mij, vaak zijn het eetcafétjes voor een snelle hap, lunchen in de preuverij etc. Laatst in Witloof geweest, een belgisch restaurant...
Ja maar jij kwam hier alquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:43 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heej! Ik ben ook knap hoor (ahum). En minstens 1.85 mtr.....
10 euro ben ik tevreden meequote:Op vrijdag 14 december 2007 17:45 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dat is een goede manier om een extra zakcentje te verdienen!Hoeveel wil je ervoor krijgen?
Klein is cutequote:Op vrijdag 14 december 2007 17:52 schreef motorbloempje het volgende:
en ik ben een lelijk klein propje, maar ik was er ook al
Dus als ik het goed begrijp is het alleen tof dat je lang bent als je nieuw bent?quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:52 schreef motorbloempje het volgende:
en ik ben een lelijk klein propje, maar ik was er ook al
Valt me nog mee dat ze niet om je Hyves hebben gevraagdquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp is het alleen tof dat je lang bent als je nieuw bent?
Ehhhhhhh SOLquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:48 schreef Euc- het volgende:
[..]
Heb je ook hyves? Anders hoor je er hier echt niet bij hoor![]()
.
Yoquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:09 schreef Den_Haag het volgende:
En ik mag Bluezz zeker weer oppikken
quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:13 schreef SeaOfLove het volgende:
Woeiii...kinderstoel is net opgehaald en ik ben weer 85 euro rijker
Niet?quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat ze niet om je Hyves hebben gevraagd
Joey die alleen het "V" deel van de encyclopedie had gekochtquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
ooooh ik ga ook zolder opruimen en marktplaatssale doen! Ik heb best veel te verkopen:
een shitload of babyspullen
een splinternieuwe (dure) bureaustoel
een enceclopedie (dat schrijf ik vast hartstikke fout)
En vast nog wel wat meer troep!
Er is net 30 euro voor die schommelstoel van het grof vuil gebodenquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
ooooh ik ga ook zolder opruimen en marktplaatssale doen! Ik heb best veel te verkopen:
een shitload of babyspullen
een splinternieuwe (dure) bureaustoel
een enceclopedie (dat schrijf ik vast hartstikke fout)
En vast nog wel wat meer troep!
Hahaha, nee hoor, goed kunnen koken is een veel beter ietsquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp is het alleen tof dat je lang bent als je nieuw bent?
Goed, ik ben er vandoor, vergadering van de technische commissie van m'n volleybal vereniging..geen zin, zeker omdat ik helemaal naar de andere kant van de stad moet fietsen!
quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:32 schreef Euc- het volgende:
[..]
Lang zijn is enkel een pre bij de hopeloze single mannen van CUL:+
Jij krijgt 100% Bloes over je heen, waar wil je me hebbenquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jaja, en ik krijg de kliekjes van onder de 1.70m zeker
Of de 35% korting op 1.85m ?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:43 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heej! Ik ben ook knap hoor (ahum). En minstens 1.85 mtr.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ukkiequote:Op vrijdag 14 december 2007 17:56 schreef Euc- het volgende:
[..]
Klein is cute![]()
Enige is nu dat ik een 1.90 ben, is dan best een raar gezicht
Moet ff kijken. Wil misschien ook met de motor weg. Heb dat rijbewijs niet voor nietsquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:23 schreef Euc- het volgende:
Trouwens, zijn er nog wereldreizigers hiero? Ik zoek nog iemand die zin heeft om mee te gaan backpacken door thailand (evt. Vietnam/Laos/Maleisie, als we maar eindigen in Singapore) deze zomer!
Niemand die ik ken heeft of geld of ze vinden het al eng om naar Frankrijk te gaan.
Dat beeld van golfer die onder jou ligt is pricelessquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij krijgt 100% Bloes over je heen, waar wil je me hebben
Is wel voor een 3/4 wekenquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:42 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Moet ff kijken. Wil misschien ook met de motor weg. Heb dat rijbewijs niet voor niets
Dus voor de rest ben ik screwed?quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:32 schreef Euc- het volgende:
[..]
Lang zijn is enkel een pre bij de hopeloze single mannen van CUL:+
Een babe als jij? Nee johquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:52 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dus voor de rest ben ik screwed?
Thailand sounds good, helaas moet ik hard sparen en zit reizen er nog niet in...
haha, ja, dat was ik! Ik heb trouwens foto's gezien, en het was ontzettend mooi daar! Heb je nog contact met hem opgenomen?quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:58 schreef Euc- het volgende:
Hey! Nou weet ik waarom je me bekend voorkomt, ik keek net in mn pm box, jij had die kennis die ook in NZ stage had gelopen!
Ja! Had hem toegevoegd op msn en even over zijn afgelopen stage gehad. Weer wat wijzer geworden over het bedrijf enzo, bedankt nog!quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:00 schreef AKnynke het volgende:
[..]
haha, ja, dat was ik! Ik heb trouwens foto's gezien, en het was ontzettend mooi daar! Heb je nog contact met hem opgenomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |