Ik ben ook liever te dikquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:05 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, ik zou ook wel wat kwijt willen, maar niet op de manier die Isa had![]()
dat zou betekenen dat ik mijnaan een ander kwijt zou moeten raken
![]()
Welkomquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:30 schreef AKnynke het volgende:![]()
Gelijk maar even voorstellen dan: Nynke, (nog even) student in Maastricht. Eet graag lekker, hoewel ik het financieel niet al te ruim heb (welke student wel??). Ik hou ook nog van hobby's!
En een lange vrouwquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:30 schreef AKnynke het volgende:![]()
Gelijk maar even voorstellen dan: Nynke, (nog even) student in Maastricht. Eet graag lekker, hoewel ik het financieel niet al te ruim heb (welke student wel??). Ik hou ook nog van hobby's!
Veels te lang! Ja, m'n hele leven eigenlijk al!quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:34 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
En een lange vrouwzag dat je volleybalt
is weereens een ander onderwerp dan seksquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:34 schreef minilotje het volgende:
Wat een knusheid hier: relaties en buikjes!
Nooit te langquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:36 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Veels te lang! Ja, m'n hele leven eigenlijk al!
Den_Haag is ook langquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:36 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Veels te lang! Ja, m'n hele leven eigenlijk al!
In winkels stoot ik m'n hoofd aan die reclames die aan het plafond hangen, en komen oude vrouwtjes me vragen of ik even iets van het bovenste schap kan pakken... "ach kind, je bent ook zo lang"....quote:
Vroegah toen ik nog volleyballde hadden vrouwen altijd van die badstoffen volleybalslipjes aan. Wat een ondingen waren dat achteraf gezien, leek de blote billenparade welquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:40 schreef AKnynke het volgende:
Graatmager niet, maar gewoon dun zonder al te veel vet vind ik voor vrouwen ook erg mooi, zeker als ze lang zijn.
Helaas zit er bij mij op sommige plekken ietsjes teveel!
Wat vind je van de huidige hockeypakjes???quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vroegah toen ik nog volleyballde hadden vrouwen altijd van die badstoffen volleybalslipjes aan. Wat een ondingen waren dat achteraf gezien, leek de blote billenparade wel![]()
Nu allemaal mooie broekjes aan
Maargoed, toen ik nog volleybalde ging het spel ook maar tot 15 punten.
Maar dan weer niet te dun. Er zit een meisje bij mij in het team die ook redelijk lang is (rond de 1.80), maar van wie de bovenbenen zo dun zijn dat ik er waarschijnlijk met 1 hand omheen zou kunnen reiken...Dat is ook niet mooi!quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:41 schreef minilotje het volgende:
't Is ook niet echt een hevige voorkeur ofzo. Ik heb meisjes leuk gevonden in allerlei soorten en maten.![]()
Maar toch.. Van die dunne armpjes..
Mijn vorige ex was een hockeytrutquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:43 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Wat vind je van de huidige hockeypakjes???
Daar ben ik ook nog in begonnen, vroeger. Toen hadden we van die hele lange tshirts, die soms bij de pijpen van de slip eruit kwamen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vroegah toen ik nog volleyballde hadden vrouwen altijd van die badstoffen volleybalslipjes aan. Wat een ondingen waren dat achteraf gezien, leek de blote billenparade wel![]()
Nu allemaal mooie broekjes aan
Maargoed, toen ik nog volleybalde ging het spel ook maar tot 15 punten.
mijn huidige ex ookquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn vorige ex was een hockeytrut![]()
eigenlijk nooit gedaan, maar dit zijn wel leuke dingen natuurlijk, helemaal die kinderstoel.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:51 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, jij bent niet de enige die dingen regelmatig doorverkoopt
quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Volgens de meest recente meting 1.88...
Holy crap. Ik kom net tot aan je navel.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Volgens de meest recente meting 1.88...
quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Holy crap. Ik kom net tot aan je navel.
Idem, ik ben een dwerg van één meter achtenvijftig.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als jij die naaldhakken van jou aandoet, kom ik ook tot aan jouw navelquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
ik begin me nu ook klein te voelen terwijl ik toch 1m72 ben, dus das niet echt heul klein
Meeste mannen komen net tot aan mijn borsten...quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ooohquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:58 schreef minilotje het volgende:
[..]
Idem, ik ben een dwerg van één meter achtenvijftig.
Zolang je er elke dag wat chocolaatjes ingooit: prima.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oooh![]()
Ik vouw je op en stop je in mijn tas
ik heb normaal ook erg lange mannen als vriendje, dus ben het wel gewendquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:58 schreef Den_Haag het volgende:
Wees blij dat je nog nooit naast mij hebt gestaan SOL
Ik kan je wel makkelijk een aai over je bol gevenquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:58 schreef minilotje het volgende:
[..]
Idem, ik ben een dwerg van één meter achtenvijftig.
lekker, hoe laat worden we verwacht?quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:07 schreef minilotje het volgende:
Hee, een boom!
Ik zal er dit weekend ook eens eentje kopen, voordat alle mooie weg zijn.
Goed, alle aai-over-de-bollen en kom-je-in-mijn-tasjes ten spijt: ik moet hoog nodig een kip roosteren, met citroentjes en knoflook.
SC-ze!
-x-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |