abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55258179
quote:
Op donderdag 13 december 2007 23:25 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Omdat jij nare streken had?
[..]

Ik erger me zo aan haar als zij boos wordt dat we de verkeerde kant op gaan maar uiteindelijk blijkt dat zij - zoals gewoonlijk - weer de verkeerde kant op is gegaan, maar onze vakanties zijn altijd wel heel leuk .
Nee, ik heb t toen uitgemaakt. Hij heeft echt wel vervelende eigenschappen hoor... Vergeet bijvoorbeeld altijd dingen, maar weigert een agenda te kopen.

Ik ben met best wel wat vrienden op vakantie geweest in de loop der jaren. Ik ga me altijd vreselijk aan mensen ergeren, zelfs aan mijn beste vrienden.... Alleen met hem ging dat goed
  donderdag 13 december 2007 @ 23:32:21 #52
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_55258238
Vertel verder hoe het weer goed kwam?

Oh ja, zeker ook vergeten toen jij naar de dokter ging laatst
Confidence through competence
pi_55258299
Ach iedereen heeft nare eigenschappen.
Zelfs ik, Ja mensen, dat was even schrikken he

Mijn haar is ook zwart.. de verf heeft er iets te lang ingezeten
  donderdag 13 december 2007 @ 23:44:33 #54
55709 Stereotomy
pi_55258553
pi_55259166
*SOL moet haar haren ook weer verfen binnenkort

Word helemaal gek van het niezen en al die bergen snot
  vrijdag 14 december 2007 @ 00:30:57 #56
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_55259356
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 00:17 schreef SeaOfLove het volgende:
*SOL moet haar haren ook weer verfen binnenkort

Word helemaal gek van het niezen en al die bergen snot
En dat smeer jij allemaal in je haar?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 14 december 2007 @ 00:37:25 #57
55709 Stereotomy
pi_55259438
Iemand nog een el cheapo bestemming in het buitenland incl. vliegen voor mij? Denk dat ik vrijdag volgende week tot zondag ofzo even naar het buitenland wil. Alleen.
  vrijdag 14 december 2007 @ 00:47:33 #58
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_55259585
Ga naar thailand, heb je direct een vriendin voor loooooong time
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  vrijdag 14 december 2007 @ 00:49:39 #59
55709 Stereotomy
pi_55259606
Aziaten

Misschien keertje uit eten met Euc- bij een van zijn vriendenrestaurants jij betaalt
  vrijdag 14 december 2007 @ 00:52:24 #60
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_55259655
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 00:37 schreef Stereotomy het volgende:
Iemand nog een el cheapo bestemming in het buitenland incl. vliegen voor mij? Denk dat ik vrijdag volgende week tot zondag ofzo even naar het buitenland wil. Alleen.
Eindhoven-Zaventem vliegreisje, lijkt mij wel goed te doen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 14 december 2007 @ 00:59:52 #61
55709 Stereotomy
pi_55259767
Of voor de verandering eens een keer naar AZ

Ben nog nooit in Dirk's Palace geweest

AZ-Roda of AZ-Heracles lijkt me wel wat. Allebei zondagmiddag, dus kan nog op tijd terug naar Eindhoven.
  vrijdag 14 december 2007 @ 01:05:09 #62
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_55259854
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 00:49 schreef Stereotomy het volgende:
Aziaten

Misschien keertje uit eten met Euc- bij een van zijn vriendenrestaurants jij betaalt
Hahaha, je hebt wel humor
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  vrijdag 14 december 2007 @ 01:05:43 #63
55709 Stereotomy
pi_55259866
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 01:05 schreef Euc- het volgende:

[..]

Hahaha, je hebt wel humor
Ja, zullen we dat bespreken onder een wijntje?
  vrijdag 14 december 2007 @ 01:14:06 #64
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_55259988
Mij best, but we're going Dutch!
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_55261286
Morning allemaal

Zo eerst eens lekker ontbijten en dan vanmiddag lekker lunchen en winkelen met een vriendin... gut wat heb ik het slecht

Al dat gehaarverf, ben blij dat ik dat al jaren niet meer hoef... wel eens gedaan maar ben er geen ster in (ik ben best onhandig ) Nu al heel lang mijn natuurlijke kleur weer en das toch het best bij mij.. K heb het nog wel eens donkerder geprobeerd te verven maar en het staat niet (ben zelf te licht) en het verdwijnt heel snel (iets met pigment ofzo)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_55263047
Goedemorgen!

Straks vroeg uit het werk, mag ik weer gaan winkelen
pi_55263188
Ik ga morgen weer shoppen. Wie gaat er mee? Lunch is bij de Indo

Slechte kanten van ex'en
Die van mij was gewoon vaak lui, had geen ambitie en passies. Daardoor liep ik er qua energie gewoon op leeg.
pi_55263355
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 10:05 schreef Den_Haag het volgende:
Ik ga morgen weer shoppen. Wie gaat er mee? Lunch is bij de Indo

Slechte kanten van ex'en
Die van mij was gewoon vaak lui, had geen ambitie en passies. Daardoor liep ik er qua energie gewoon op leeg.
ja zeg, morgen! dan kan ik niet (en dan is het geld ook op)...
hm slechte kanten van exen-
- depressief
- arrogant
- ongenuanceerd
- racistisch
- etc etc etc.

Maar goed, ze zijn dan ook exen had er laatst nog met 1 afgesproken, ik dacht goh, eens kijken wat daar nou van geworden is... maar dat was geen succes
pi_55263419
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 07:49 schreef DarkElf het volgende:
Morning allemaal
Al dat gehaarverf, ben blij dat ik dat al jaren niet meer hoef... wel eens gedaan maar ben er geen ster in (ik ben best onhandig ) Nu al heel lang mijn natuurlijke kleur weer en das toch het best bij mij.. K heb het nog wel eens donkerder geprobeerd te verven maar en het staat niet (ben zelf te licht) en het verdwijnt heel snel (iets met pigment ofzo)
Ja maar mijn natuurlijke kleur is grijs. En niet een beetje grijs hier en daar, nee: GRIJS.
Fijne erfenis van mijn vader, die op zijn 20e al geheel wit was. Vroeger, jaaaaaaaaaaa vroeger was ik zwart. Dus die kleur verf ik het dan ook maar.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_55263533
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 10:17 schreef Tezz het volgende:

[..]

Ja maar mijn natuurlijke kleur is grijs. En niet een beetje grijs hier en daar, nee: GRIJS.
Fijne erfenis van mijn vader, die op zijn 20e al geheel wit was. Vroeger, jaaaaaaaaaaa vroeger was ik zwart. Dus die kleur verf ik het dan ook maar.
Ow, ik kom je even de ogen uitsteken: ik lijk, qua haarstructuur, op mijn vader en zijn moeder: fijn, middenbruin haar... En mijn oma had tot haar dood nauwelijks een grijze haar. Mijn vader heeft ze ook nog niet.
Terwijl mijn moeder stug zwart haar heeft en wel grijs is, en mijn broertje haar haar heeft geerfd
Ik heb dus goede hoop!

Hoe is The Secret? Werkt het al?

Den_Haag, ik ga denk ik morgen ook even de stad in Waar ga jij shoppen en wat wil je zoal kopen?
pi_55263626
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 10:17 schreef Tezz het volgende:

[..]

Ja natuurlijk verf je dan En als je vroeger zwart was dan staat het ook gewoon heel normaal en goed..

Ik geloof, gelukkig niet, dat wij dat in de familie hebben. Mijn vader was bruin, mijn moeder was vroeger blond en is nu ook bruin, mijn zus is ook bruin. En mijn oma heeft pas echt grijze haren gekregen na haar tachtigste Mijn opa was wel echt grijs maar bij mannen is dat eigenlijk heel anders vind ik... Van mijn vaders kant verder weet ik het niet

En ik ben blond dus waarschijnlijk, als ik ze heb, zie ik ze niet eens...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_55263663
Tezz - echt joh, op je 20e al grijs? op je foto zou je dat echt he-le-maal niet zeggen
  vrijdag 14 december 2007 @ 10:28:12 #73
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_55263679
Pfff, flinke brakheid hier...
Ik zal vanmiddag/morgen trouwens nog wel n fotootje plaatsen van m'n kerstpakket...
Kga ff verder uitbrakken in college
Koken met Frank - Culinaire uitspattingen...
pi_55263746
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 10:26 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Ja natuurlijk verf je dan En als je vroeger zwart was dan staat het ook gewoon heel normaal en goed..
Ik heb m'n haar weleens geverfd toen ik nog wat jonger was... Heel donker bruin, of mahonie, of koper, whatever. Na ettelijke experimenten kwam ik tot de conclusie dat onze lieve heer mij heeft gezegend met de kleur die me het best staat Andere kleuren maken me flets/bleek. Hoewel ik denk dat blond wel zou staan, maar dat heb ik nooit geprobeerd

Maar Tezz, echt ZWART haar, dat is wel echt heel mooi, zeg, dat zou ik ook wel willen hoor!
pi_55263800
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 10:30 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik heb m'n haar weleens geverfd toen ik nog wat jonger was... Heel donker bruin, of mahonie, of koper, whatever. Na ettelijke experimenten kwam ik tot de conclusie dat onze lieve heer mij heeft gezegend met de kleur die me het best staat Andere kleuren maken me flets/bleek. Hoewel ik denk dat blond wel zou staan, maar dat heb ik nooit geprobeerd

Maar Tezz, echt ZWART haar, dat is wel echt heel mooi, zeg, dat zou ik ook wel willen hoor!
Echt zwart is zooo mooi maar ik heb een hele lichte huid en lichtblauwe ogen dus ik zou er vrij ziek uitzien als ik dat zou hebben

IK heb ook wel geexperimenteerd hoor (rood, bruin, donkerder blond...) maar het werd ooit mooi en dus kwam ik ook tot de conclusie dat mijn eigen kleur gewoon het best bij me past
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')