Mooi SOLquote:Op maandag 10 december 2007 01:07 schreef SeaOfLove het volgende:
Verder een heel bijzondere avond gehad. Ik wilde zo graag foto's van hem zien, van zoals ik me HEM herinner in mijn pubertijd.
Onverwachts kwamen we ook foto's tegen van zijn vorige vriendin, samen met hem en de kinderen.
De fotootjes heb ik apart gehouden en bij de foto's van hun twee in de kast gelegd, waar foto's van HEM en HAAR staan, samen met een ketting van haar die we tussen de foto's vonden...
Ik was een jaar of 11 en toen was ik stilletjes vlieft op hem. Maar toen was ik nog niet met jongens bezig, ik klom nog in bomen en de ultieme sport was met slootje springen toch echt niet in de sloot terecht te komenquote:Op maandag 10 december 2007 01:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mooi SOL
Dus je kent HEM al heel lang, begrijp ik?
Wat leuk!quote:Op maandag 10 december 2007 01:26 schreef SeaOfLove het volgende:
Soms zeg ik ook wel: weet je niet hoe bijzonder het is voor mij, dat ik met jou heb....
Ik vond een paar maanden geleden een oude agenda terug (ik was 15 toen) en daar had HIJ zijn adres enzo ingeschreven en ik daarna eem hartje er doorheen
via hyves, ik zocht een vriendin en klikte haar school aan en zag de foto van zijn broertje, en ik dacht gelijk: mmm wie weet staat HIJ er ook opquote:Op maandag 10 december 2007 01:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat leuk!![]()
![]()
Hoe hebben jullie elkaar weer teruggevonden? Toeval?
Jeujquote:Op maandag 10 december 2007 01:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
via hyves, ik zocht een vriendin en klikte haar school aan en zag de foto van zijn broertje, en ik dacht gelijk: mmm wie weet staat HIJ er ook opBerichtje achtergelaten, een week msn, sms en bellen en we zijn onafscheidelijk
![]()
Ohja wij gaan samen wonen en ik krijg kippen
Wat heerlijk!quote:Op maandag 10 december 2007 02:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ben ook bestwel blij![]()
Leuker dan hem kan je het niet krjigen![]()
Ik adoreer HEM
quote:Op maandag 10 december 2007 01:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ohja wij gaan samen wonen en ik krijg kippen
De clou van de spot-reeks is dat ongelukken eigenlijk niet bestaan in werk-omgevingen. Bij dit spotje is er vloeistof gemorst in de keuken waar ze met een flinke pan kokend water/vet in uitglijdt, met in 0,5 seconde-shot de zichtbare gevolgen...quote:Op maandag 10 december 2007 12:47 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga m niet eens kijken, geloof ik.
Waar gaat het over?
Ik vond een andere spot waarbij een dame van een ladder pleurt door een glazen tafel heen en daarna opstaat met gebroken arm en rustig vertelt dat ongelukken niet bestaan toch wel iets minder fijn... Hmm understatement.quote:
Werkt wel erg motiverend dat men je op zo veel plaatsen wel kan gebruikenquote:Op maandag 10 december 2007 14:20 schreef Euc- het volgende:
Hmmm, misschien was het toch niet zo slim geweest om bij een heleboel hotels ineens te solliciteren, kreeg net een telefoontje uit Miami Beach
Hoewel ik daar waarschijnlijk toch niet heen ga ivm de idioot hoge visum kosten.
Ik heb het vast gemist, maar was het een minicruise? Die zijn namelijk erg tofquote:
ben ik zo afzichtelijk?quote:Op maandag 10 december 2007 17:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
In dat geval hoop ik maar dat ze de foto's niet publiceert
WTMI, zelfs.quote:Op maandag 10 december 2007 17:30 schreef Bluezz het volgende:
TMI ?
Oh wacht, never mind the details
Wat zijn geocaches?
euhm....quote:Op maandag 10 december 2007 17:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
WTMI, zelfs.
Altijd leuk om te zeggen, als iemand iets aan het vertellen is, kijk je 'm aan met zo'n tragische blik, en zegt: Uhhhh, WTMI
grappig zegquote:Op maandag 10 december 2007 17:47 schreef motorbloempje het volgende:
oh ff kijkenquote:Op maandag 10 december 2007 17:56 schreef Bluezz het volgende:
Klinkt leuk MoBlo
Wat een gedoe in dat dieetclubmeetingtopic zeg MY GODLeuk leesvoer, dat wel
het is echt super.quote:Op maandag 10 december 2007 17:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
grappig zegNog nooit van gehoord, soms lig ik echt onder een steen ofzo
York, das ook leuk trouwens, bovendien; even weg met je lover is altijd leuk
is weer gezellig..quote:Op maandag 10 december 2007 17:56 schreef Bluezz het volgende:
Klinkt leuk MoBlo
Haha, ja, sorry, mijn schuld...quote:Op maandag 10 december 2007 17:56 schreef Bluezz het volgende:
Klinkt leuk MoBlo
Schiet jij nou maar op met die foto'squote:
Leuk hé? een boomquote:Op maandag 10 december 2007 20:47 schreef Tezz het volgende:
Zoooooo de kerstboom staat. Zonder versiering weliswaar, want ik kwam er zojuist achter dat ik die vorig jaar inderdaad weggegooid had met het oog op: volgend jaar nieuwe kopen! Ja. En nu heb ik dus een knoepert van een kerstboom in mijn huiskamer staan zonder lampjes. Wel een hoop ballen maar ja, ik zal toch echt maar eerst de lampjes er in hangen he......
* motorbloempje steuntquote:Op maandag 10 december 2007 21:25 schreef Den_Haag het volgende:
Net terug van training. Zo ff eten.
Morgen naar mijn ex. De laatste spullen omruilen. Heb echt geen zin.
Nee, hebben al afgesproken dat ik gewoon kom blijven koken, want zij en haar huisgenootje zijn echt volkomen waardeloze koks.quote:Op maandag 10 december 2007 22:45 schreef Den_Haag het volgende:
Alleen haar weer zien is wat moeilijk. Sterkte Steer.
En welkom bij de club:D:D:D:D
quote:Op maandag 10 december 2007 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
Oh jezus, ik lees dat net pas Den HaagOok sterkte jij.
![]()
vrouwen
@ Moblo: mooie foto's1!! Ik weet niet wie ik schattiger vind, jij of je vriend.Geniet van elkaar en sorry voor de zuurheid in de tussenliggende berichten van Den Haag en mij
dank jequote:Op maandag 10 december 2007 22:28 schreef Bluezz het volgende:
Leuke foto's, jullie stralen
Wat een leuk idee dat geogedoe trouwens, je ziet dingen waar je anders mss nooit zou komen enzo!
Via de OAD hebben we een stedentrip geboekt, in hotel Newington. Kostte ons in totaal met eten (diner en ontbijt op de heenweg) en busretour Hull-York 198 euro PPquote:Op maandag 10 december 2007 22:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Leuke foto's!
Moblo, jullie hadden gewoon zelf een extra nachtje in York bijgeboekt?
En sterkte voor de verse singles![]()
Jamaar nu wil ik in haar tieten knijpen maar dat mag dan weer niet meer ofzo.quote:Op maandag 10 december 2007 22:49 schreef Bluezz het volgende:
Daar moet je doorheen Steer, en wie weet krijg je wel een leukere platonische relatie met haar ervoor terug
Jij was toch al single?quote:
Hierquote:Op maandag 10 december 2007 21:25 schreef Den_Haag het volgende:
Morgen naar mijn ex. De laatste spullen omruilen. Heb echt geen zin.
Iemand die mij sterkte wenst. Ik mag morgen weer een jankende ex zien.quote:Op maandag 10 december 2007 23:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij was toch al single?
Wat wil jij hebbe dan
graag gedaanquote:Op maandag 10 december 2007 23:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Bluezz
Ik ga even bij OAD kijken moblo, dank voor de tip!
Volgens mij sportschool je best vaak of niet?quote:Op maandag 10 december 2007 23:14 schreef Den_Haag het volgende:
Ik ga nog maar een bakkie kwark eten. Moet in me dieet.
Mjaquote:Op maandag 10 december 2007 23:11 schreef Tezz het volgende:
Ach steertje toch, lieverd............kom maar, dan krijg je een dikke knuf!
Normaal 3x sportschool, 2x hockeytraining, 1x wedstrijd. Zaterdag vrijquote:Op maandag 10 december 2007 23:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens mij sportschool je best vaak of niet?
Hoeveel kcal giet jij erin per dag? 4000?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Avant-Garde, Da Nello, De Luytervelde, Zuidquote:Op dinsdag 11 december 2007 00:19 schreef Stereotomy het volgende:
Bedankt CF.
Ik wou dat ik jullie kon uitnodigen op mijn mooie grote kamer, maar 't is hier even een puinzooi en heb denk ik deze week erg weinig zin om echt goed op te ruimen
Waar gaan jullie uit eten in Eindhoven?
Ja, dat zegt iedereen steeds, maar mijn gevoel zegt dat ik niet meer voor hoger-beter-grotere auto-meer geld moet gaan, maar gewoon op mijn 'ouwe dag' tevreden moet zijn met wat ik nu heb.quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:49 schreef MissHobje het volgende:
golfer? en gewoon voor de leuk erheen gaan? wie weet krijg ej toch een heel gaaf aanbod?
en anders gefeliciteerd hoorniet verkeerd dat aanbod van je huidige werkgever.
Ja gaat lekker!!quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:55 schreef Bluezz het volgende:
Hobbie
Bevalt je werk nog steeds? Raak je al lekker ingewerkt?
Dan idd. je gevoel volgenquote:Op dinsdag 11 december 2007 02:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat zegt iedereen steeds, maar mijn gevoel zegt dat ik niet meer voor hoger-beter-grotere auto-meer geld moet gaan, maar gewoon op mijn 'ouwe dag' tevreden moet zijn met wat ik nu heb.
"Ik heb een mooie toekomst en carrière achter mij liggen", riep ik laatst en ik den dat ik dat gevoel maar moet volgen gaan.
Goezo, het hoort het allemaal bijquote:Op dinsdag 11 december 2007 02:16 schreef MissHobje het volgende:
Ja gaat lekker!!
In het begin pffffffffffff enzo en het gaat me steeds beter af ook tijdens crisis als alles misgaat en er een collega wegvalt enzo
Heb uiteraard nog een lange weg te gaan hoor.. maar dat heeft iedereen daar
quote:Op dinsdag 11 december 2007 02:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goezo, het hoort het allemaal bij
@ culnonkul (wat een naam D.) Mogguh
quote:Op dinsdag 11 december 2007 02:25 schreef cul_non_kul het volgende:
Even een goedenacht(rust) gewenst aan Stereo, Bluezz, Golfer
Welnee, hij heeft op z'n minst de 2 belangrijkste usertjes genoemd.quote:
Ik moet hier zo om lachenquote:Op dinsdag 11 december 2007 02:34 schreef SeaOfLove het volgende:
@ Bluezz: gaat nog wel ff duren hoor dat samenwonen, maar is iets wat wel tot de nabije toekomst behoort denk ik![]()
Ik krijg iig kippen bij HEM![]()
Klinkt heel herkenbaarquote:Bij thuiskomst 2 uur met HEM bellen alsof we elkaar in geen weken hebben gesproken is
THanksquote:Op dinsdag 11 december 2007 02:45 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Sea ... in m'n dromen... dus niet vergeten ...
![]()
![]()
MissH ook mooie nacht gwenst
Thanksiequote:Op dinsdag 11 december 2007 03:09 schreef SeaOfLove het volgende:
pffft nog steeds niet in bed![]()
Hobbel: fijn dat je werk zo goed bevalt
crumble!!!!quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:11 schreef ColdFeet het volgende:
En Den_Haag, ook jij sterkte. Als je het gevoel krijgt dat crumble de enige remedie is tegen je leed, mag je langskomen
quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:14 schreef Stereotomy het volgende:
Ik moet zeggen dat het toch wel kut is dat het uit is na al die jaren.
Bedtijd
quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 03:14 schreef SeaOfLove het volgende:
Heeft er btw niemand een leuke vriendin voor Den_Haag![]()
Ik durf niet meer te koppelen, dat heb ik 2x gedaan en is allebei de keren tot een huwelijk gekomen. De 1 een bitter slecht huwelijk en het andere huwelijk heeft vooral voor mij nadelige gevolgen gehad
Van stoofpeertjesquote:
Als je je zinnen wilt verzetten: kom naar Den Haag en ga vanavond gezellig mee naar de aquarobiclesquote:
Vind je het erg als ik vanavond gewoon thuis mijn Billy Blanksquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als je je zinnen wilt verzetten: kom naar Den Haag en ga vanavond gezellig mee naar de aquarobicles\
Nee hoor. Maar ik ben er wel van overtuigd dat het je op zou vrolijkenquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik vanavond gewoon thuis mijn Billy BlanksDVD erin prop?
30-gers en 40-gers en CF die in het water rondrennen?quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar ik ben er wel van overtuigd dat het je op zou vrolijken
quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
30-gers en 40-gers en CF die in het water rondrennen?
Met plastic haltertjes, een overenthousiaste juf en kerstmuziekquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
30-gers en 40-gers en CF die in het water rondrennen?
als het er leuk uit ziet overweeg ik het zelfsquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Met plastic haltertjes, een overenthousiaste juf en kerstmuziek
Alleen dames, meestal. 20-ers en 30-ers.
Welke sportschool?quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
als het er leuk uit ziet overweeg ik het zelfs![]()
Zit normaal alleen in het krachthonk.
@Steer, idd. Weer de dingen gaan doen die je leuk vindt. Kon door mijn ex eigenlijk niet meer de stad in met vrienden, en al helemaal niet met vriendinnen van mij. Dat contact is nu een beetje verwaterd. Mag ik weer gaan ophalen.![]()
@CF, om 7u haal ik de spullen op in Breda. Neem jij de crumble mee naar Den Haag? Lekker om mij weer op te vrolijken
Oe! Ben ik ook geweest, een van de beste diners die ik ooit gegeten heb. Kwam heeeeel dicht in de buurt van Parkheuvel, ben er nog altijd niet uit welke nou beter was.quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:58 schreef DarkElf het volgende:
Mijngaat vanavond bij de Zwetheul eten...
![]()
Ik ben niet jaloers hoor...
quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:13 schreef Euc- het volgende:
[..]
Oe! Ben ik ook geweest, een van de beste diners die ik ooit gegeten heb. Kwam heeeeel dicht in de buurt van Parkheuvel, ben er nog altijd niet uit welke nou beter was.
Vooral de gepocheerde tarbot volledig bedekt met ocietra kaviaar was ge-wel-dig!
Dan vraag je of ie foto's maakt van zn bordje, bij elke gangquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]Ja maak het nog even erger
Ben benieuwd wat hij allemaal gaat eten, lijkt me iig erg lekker...
Precies!quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dan vraag je of ie foto's maakt van zn bordje, bij elke gang
euhm, nou.... persoonlijk he... vind ik dat dus stom om te doen...quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dan vraag je of ie foto's maakt van zn bordje, bij elke gang
Ik zou het ook niet snel doen, maar ik vind het wel zoooo leuk om dat van bijv de GolferBluezzen terug te zienquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
euhm, nou.... persoonlijk he... vind ik dat dus stom om te doen...
Oh ja tis leuk om te zien maar ik ga er zelf niet mee zitten, lekker hypocriet dusquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet snel doen, maar ik vind het wel zoooo leuk om dat van bijv de GolferBluezzen terug te zien
Consumeren heet dat
Oe, HIJ is popie jopiequote:Op dinsdag 11 december 2007 11:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh ja tis leuk om te zien maar ik ga er zelf niet mee zitten, lekker hypocriet dus
Ennegaat , geloof ik, met de Ceo's van Nederland en Duitsland eten dus dan ga je al helemáál niet foto's zitten maken vind ik
Weet ik niet of hij dat isquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:30 schreef Euc- het volgende:
[..]
Oe, HIJ is popie jopie![]()
Lijkt me niet erg netjes als je zakelijk gaat eten iig![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Weet ik niet of hij dat isIn dit huis wel
![]()
en nee, ik zie het al voor me dat je in zo'n gezelschap je camera tevoorschijn haalt
... Ja, de Mrs. wilde het ook graag zien...quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:35 schreef DarkElf het volgende:
Ja en dan vragen of ze even willen wachten met eten want "je wilt ook nog een foto van de tafel met alles maken"
Slagman, Theresiastraat, Bezuidenhoutquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Welke sportschool?
Eigenlijk had ik me na twee dagen crumble voorgenomen een dagje zonder te doen. Idem voor alcohol. Die SoL, altijd als zij komt, eindigt het in een drinkgelag van jewelse
Contacten ophalen? Leuk man. Oude vrienden zijn
en wat gooi ik dan voor sla bij elkaar enzo?quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:33 schreef ColdFeet het volgende:
Maaltijdsalade met warme camembert en cranberrycompote?
mm das wel een idee.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:36 schreef ColdFeet het volgende:
Misschien wat noten, zoete appel, uitgebakken bacon erbij?
Hahaha, laat me raden waar....quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:35 schreef DarkElf het volgende:
Oh ja CF, ik las iets over stoofpeertjescakejes???vertel eens hoe je dat maakt? Ik ben dol op stoofpeertjes.
Ja daar jaquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hahaha, laat me raden waar....
Gewoon lekkere stoofpeertjes maken (ik maak ze zonder suiker, met veel port en een vanillestokje en een kaneelstokje), die in grove stukken, wat pure of 70%-chocolade hakken en dat toevoegen aan cakejesbeslag... Zo simpel is dat.
camembert in een krokant jasje wat je zelf nog moet afbakken in de pan of oven kan geloof ik ook... best lekker.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:37 schreef Euc- het volgende:
af te bakken camembert? Wat is dat?
Ga ook uit eten! Wat je hubbie kan kan jij ook!
Oeh, vertel mij meer over De Lijst!quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja daar ja
Mmmm lekker, kijk van die stoofpeertjes en de cake kon ik natuurlijk zelf verzinnen maar chocolade... daar had ik niet aangedacht. Die gaat op de "moet ik eens proberen"- lijst
Aha, echt nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
camembert in een krokant jasje wat je zelf nog moet afbakken in de pan of oven kan geloof ik ook... best lekker.
enne ik ga niet alleen uit eten hoorik blijf lekker thuis, maak wat lekkers te eten, glaasje wijn, lekker heet bad, beetje lezen, cocktailtje... lekker prutsen dus
Voor een meeting ofzo? Daar had ik het gister toevallig nog over met tante bloezquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:54 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga straks als ik terug ben van het fietsen overigens even het animochecktopic omhooghalen met een datum en hopelijk een locatie..
Tezz? Weet jij al meer van de neuroloog?
Nou de lijst bestaat uit dingen diequote:Op dinsdag 11 december 2007 13:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oeh, vertel mij meer over De Lijst!
.
Euc wilde ook meeten, hè Euc?quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:54 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga straks als ik terug ben van het fietsen overigens even het animochecktopic omhooghalen met een datum en hopelijk een locatie..
Ja dat snap ikquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nou de lijst bestaat uit dingen dieen mij lekker lijken waarvan we dan roepen: dat gaan we eens proberen....
en dan vergeten we vaak weer wat we gezegd hadden tot we ineens weer ergens iets tegenkomen waarvan we denken: "was daar niet iets mee" ?
Alleen uit eten vind ik ook heel normaal hoor, alleen ben ik er zelf zo eentje die dat niet graag doet...quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:56 schreef Euc- het volgende:
[..]
Aha, echt nog nooit van gehoord
Wrom niet? gebeurt best vaak hoor.. Anders ga ik wel met je mee![]()
animocheck voor de 'zoveel gangen als er mensen komen meeting'quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:58 schreef Euc- het volgende:
[..]
Voor een meeting ofzo? Daar had ik het gister toevallig nog over met tante bloez
uh huh..quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:03 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben nog nooit in mijn eentje uit eten geweest hoor, lijkt me 3X niks.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
animocheck voor de 'zoveel gangen als er mensen komen meeting'![]()
![]()
waar ik nu opkom? stoofpeertjescake met chocolade dusquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja dat snap ikMaar wat staat er nou zoal op die lijst?
De Turk al geprobeerd? Die bij ons in de straat verkoopt geweldige loempiavellen, veel minder kwetsbaar en makkelijker krokant te bakken dan filodeeg.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:08 schreef KrnKje het volgende:
Boh
De appie had geen filodeeg, nu maar geitenkaaspakketjes maken met bladerdeeg...
Stoofpeertjes, stoofpeertjes met chocolade
![]()
, stoofpeertjescake met chocolade
![]()
![]()
Claudia is echt ge-wel-dig, een van mijn favoriete foodwriters. Niet zo'n leuterkont als Jamiequote:Op dinsdag 11 december 2007 14:14 schreef DarkElf het volgende:
Sushi maken kan Rt al prima makenBen er dól op!
Claudia Roden, ik zal eens die naam noteren. We zagen een tijdje geleden iets over de Libaneze keuken en we hadden allebei zoiets van: "Hmmm, even onthouden".
En zoals je al zegt, wij willen ook nog zoveelHouden allebei van lekker eten en lusten ook een hele hoop wat het ook een stuk makkelijker maakt natuurlijk....
Goede tip, daar ga ik eens kijken... Alleen zonder fiets is het op dit moment niet handig, voor vanavond maar bladerdeeg...quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De Turk al geprobeerd? Die bij ons in de straat verkoopt geweldige loempiavellen, veel minder kwetsbaar en makkelijker krokant te bakken dan filodeeg.
SOL was allang uit haar bedje alleen nog niet achter de compquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zou SoL al uit haar bedje zijn? Ik heb r nog niet gespot (ik tikte gspot) vandaag.
Ik heb dat 2 keer 3 maanden lang gedaan in Maastricht. Zat daar in mijn eentje voor het werk. Na een weekje wen je er wel aan.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:03 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben nog nooit in mijn eentje uit eten geweest hoor, lijkt me 3X niks.
oh das jammerquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:42 schreef KrnKje het volgende:mislukte bladerdeeg-geitenkaas hapjes een enkeltje prullenbak geeft
Toch maar de gevulde champignons maken dan...
quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:02 schreef Bluezz het volgende:
@haagje, in de zomer is het mss nog wel te doen, op een terrasje
Ik hou mij sterkquote:Steer, gaat een een beetje?
Wat voor werk doe je eigenlijk?quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:08 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
kom je dan van de zomer naar Den Haag?
U riep?quote:
Hier ben ikquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:52 schreef Euc- het volgende:
Zeg waar zijn Muck en MPG eigenlijk?
Samen op vakantie ofzo?
Al een tijdje niet meer in de SC gepost, of kijk ik zo scheel?
Mja, het lijkt me enerzijds leuk en uitdagend, en ik denk ook wel dat ik er 'slim' genoeg voor ben... Maar die ontzettende baasjesmentaliteit, dat weet ik nog niet zo.quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:49 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb er de diploma wel voor maar niet de cijfers
En of ik dat zou willen, bij BCG, McKinsey of inderdaad Booz... een vriend van mij werkt daar ook, en als ie met z'n collega's is, is ie echt het haantje.
Maar als hij met 'ons' is (vrienden van thuis) dan is 'ie die normale jongen van vroeger die zijn avondeten met een vork in zijn rechterhand naar zijn mond oplepelt.
of manager dit of datquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mja, het lijkt me enerzijds leuk en uitdagend, en ik denk ook wel dat ik er 'slim' genoeg voor ben... Maar die ontzettende baasjesmentaliteit, dat weet ik nog niet zo.
Maar ach, als afgestudeerde word je tegenwoordig ambtenaar of consultant, veel anders is er niet
Heb je een technische opleiding gehad?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:05 schreef Den_Haag het volgende:
Ben gelukkig gedeeltelijk technisch consultant.
Enne... Den_Haag: Technische Bedrijfskunde of aanverwant is niet technischquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je een technische opleiding gehad?
Chemische Technologie, proceskunde. Technisch genoeg?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je een technische opleiding gehad?
Oh en Steer, ik heb de love of my live ook pas gevonden toen ik 39 was en al een 16 jarig huwelijk achter de rug had.. er is dus nog hoopquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:21 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil later groot en gelukkig worden
Met een vriendin
Awwww.... Het is echt even ellendig nu, hè.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:21 schreef Stereotomy het volgende:
Met een vriendin
quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Chemische Technologie, proceskunde. Technisch genoeg?
Je doel moet zijn dat ook zonder vriendin te kunnen. Je moet voor je eigen geluk niet geheel af laten hangen van anderen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:21 schreef Stereotomy het volgende:
Met een vriendin
Jouw golfert zei: "Bij twijfel niet oversteken!" en dat vind ik echt goed advies.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh en Steer, ik heb de love of my live ook pas gevonden toen ik 39 was en al een 16 jarig huwelijk achter de rug had.. er is dus nog hoop![]()
Óf ik bevat het nog niet helemaal óf het kon me minder schelen dan ik gedacht had wat betekent dat het vroeg of laat toch uit zou gaan omdat we niet voor mekaar bestemd waren. Maar tot zo ver nog geen huilbuien, paniekaanvallen of depressies. Beetje neutraal eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Awwww.... Het is echt even ellendig nu, hè.
Ik weet in principe wat je bedoelt, maar het leven is ontegenzeggelijk gezelliger met z'n tweeën dan in je uppie. Ben jaren single geweest en dat waren happy jaren.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Je doel moet zijn dat ook zonder vriendin te kunnen. Je moet voor je eigen geluk niet geheel af laten hangen van anderen.
HHS? En zo ja, hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Chemische Technologie, proceskunde. Technisch genoeg?
Koningshuis is iddquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:27 schreef Bluezz het volgende:
Doet me denken aan Amalia die naar de kleuterschool ging.
Wat wil je later worden als je groot wordt?
"Prinses".
Koningshuis =maar dit was wel schattig
Het ruikt hier al naar erwtensoep![]()
Lijkt me een leuke motiverende plek als je hogerop wil, Neyenrode. Heb er een paar dagen gezeten voor een businesscourse van de Rabo, en uitstekend gedineerd in het Kasteel overigensquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Je doel moet zijn dat ook zonder vriendin te kunnen. Je moet voor je eigen geluk niet geheel af laten hangen van anderen.
Ik wil dit of volgend jaar start aan Nyenrode. Masters halen part-time. Volgende week assesment en motivatiegesprek.
HTS Enschedequote:
Ik heb er dus helemaal niets mee, met Nyenrode-en-consorten. Is allemaal zo... Voor mensen die wel heeeeel erg graag willen ofzo.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lijkt me een leuke motiverende plek als je hogerop wil, Neyenrode. Heb er een paar dagen gezeten voor een businesscourse van de Rabo, en uitstekend gedineerd in het Kasteel overigens
Dat valt echt reuze mee, mijn opleiding wordt ook door mijn werkgever vergoed (en die heeft als ik klaar ben ook wel zo'n 40 - 50 k gekost) en dat is bij die gasten ook vaak zo.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:14 schreef Euc- het volgende:
Wat ik altijd vind, als je hoort wat voor opleidingen die gasten allemaal gehad hebben:
1 van hen had zn MBA aan Columbia gehaald, de andere een PhD van Harvard, weer een andere een DBA (!)
Ik bedoel, die gasten hebben allemaal tonnen aan schulden (een MBA van Columbia krijg je niet zomaar), en jaaaaaaaaaaaaaaaaaren school achter zich, ze zijn onderhand 30 voor ze eindelijk eens van school af zijn en de arbeidsmarkt op komen, en zijn hun hele leven bezig hun schulden af te betalen naast een mega stressvolle baan.
http://www.youtube.com/watch?v=eX9L802jY7c&feature=relatedquote:
Ik doe het part-time. Zo'n 30d euro idd. betaald door de baasquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:47 schreef beunkster het volgende:
[..]
Dat valt echt reuze mee, mijn opleiding wordt ook door mijn werkgever vergoed (en die heeft als ik klaar ben ook wel zo'n 40 - 50 k gekost) en dat is bij die gasten ook vaak zo.
Tonnen valt ook reuze mee trouwens. Een Nyenrode opleiding bijvoorbeeld (duurt anderhalf jaar) kost zo'n beetje 37k euro.
Sterker nog, het is totaal zinloos om het zelf te gaan betalen. Zeker als je naar zo'n pretentieuze Amerikaanse business school gaat.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:47 schreef beunkster het volgende:
[..]
Dat valt echt reuze mee, mijn opleiding wordt ook door mijn werkgever vergoed (en die heeft als ik klaar ben ook wel zo'n 40 - 50 k gekost) en dat is bij die gasten ook vaak zo.
Tonnen valt ook reuze mee trouwens. Een Nyenrode opleiding bijvoorbeeld (duurt anderhalf jaar) kost zo'n beetje 37k euro.
Ik heb geen rijbewijs....quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:59 schreef Den_Haag het volgende:
ik moet zo gaan rijden om de spullen op te halen. Kan iemand anders niet ff dat doen?
sterkte...quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:11 schreef Den_Haag het volgende:
dank je. 'k ga nu maar. tot later.
Ik stel me nu zo'n 2 meter lange gespierde vent voor die een traantje wegpinktquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:59 schreef Den_Haag het volgende:
ik moet zo gaan rijden om de spullen op te halen. Kan iemand anders niet ff dat doen?
Freudian slip. Jij bedoelde denk ik prestigieuze.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sterker nog, het is totaal zinloos om het zelf te gaan betalen. Zeker als je naar zo'n pretentieuze Amerikaanse business school gaat.
Sex met je exquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:26 schreef Stereotomy het volgende:
En géén sex!! (alhoewel ik uit ervaring weet dat ook dat erg prettig kan zijn, maar het helpt niet, zeg maar)
Dat heb ik de vorige keer gedaan toen we het uitmaakte. Daarna nog 2 jaar geprobeerd maar het werd het toch niet dus.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik stel me nu zo'n 2 meter lange gespierde vent voor die een traantje wegpinkt
Gewoon even knop om en rijden. En géén sex!! (alhoewel ik uit ervaring weet dat ook dat erg prettig kan zijn, maar het helpt niet, zeg maar)
Nee, ik bedoelde echt pretentieus, schatzquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Freudian slip. Jij bedoelde denk ik prestigieuze.
Of juist niet.Moeilijk, moeilijk, CF
Stop talking German to mequote:Op dinsdag 11 december 2007 21:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde echt pretentieus, schatz
Coca Cola Zero, schatzquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:01 schreef Euc- het volgende:
Moet direct denken aan die reclame van pepsi max
Baby, Chocolate saus or whiped cream?
Jij ook sterkte Steer. Ik ben er nu voorlopig even vanaf. Hoop ik.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:48 schreef Stereotomy het volgende:
Den_Haag welkom terug.
Ik moet mijn spullen morgen ook maar eens terughalen. Voelde wel wat tranen opwellen toen we moesten beslissen wie onze gezamelijke teddybeer (gemaakt in Chicago ) zou krijgen.Echt heel stom
Weekendregeling voor teddyberen ofzo![]()
goed principequote:Op dinsdag 11 december 2007 22:19 schreef Tezz het volgende:
Zooooooo allemaal knuffels voor iedereen die het nodig heeft!![]()
![]()
Ik heb net mijn huis in kerstsfeer gebracht en ik ben nu net op bank geploft (laatste hand aan de kerstboom: kransjes erin volgens het principe: eentje in de boom, eentje voor Tezz).
Nu nog even snel wat FOK!-en en dan lekker naar bedje.....
Met de nadruk op vol.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:22 schreef Stereotomy het volgende:
En toch ben je volslank Tezz, hoe doe je dat toch?
Alleen reageer je niet terug op hyvesquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:19 schreef Tezz het volgende:
Zooooooo allemaal knuffels voor iedereen die het nodig heeft!![]()
![]()
Ik heb net mijn huis in kerstsfeer gebracht en ik ben nu net op bank geploft (laatste hand aan de kerstboom: kransjes erin volgens het principe: eentje in de boom, eentje voor Tezz).
Nu nog even snel wat FOK!-en en dan lekker naar bedje.....
Ja dat komt omdat ik met de kerstboom bezig was he! Maar NU krijg je een krabbel van me!quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:47 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Alleen reageer je niet terug op hyves
Andere jaren was ik graag met je mee gegaan, dit jaar helaas verhinderdquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:47 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Alleen reageer je niet terug op hyves
Nog anderen hier die gaan skien? Heb eigenlijk nu al zin om te gaan.
rrrrRRRRRRRRRRRRRquote:
Ga je naar Madrid ofzo! Haske leuk is het daar!quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:17 schreef Stereotomy het volgende:
Oe, da's wel een goeie eigenlijk. Met kerst is ze terug naar haar ouders, en ik moet eigenlijk de hele vakantie studeren, maar 1 of 2 dagen met RyanAir (vanaf Eindhoven Airport) naar buitenland is eigenlijk ook wel leuk in m'n uppie.....
Maarja, ben wel erg laat met boeken nu.Toch ff neuzen.
Vrouwen met een beetje babyvetquote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat ik met de kerstboom bezig was he! Maar NU krijg je een krabbel van me!
quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:51 schreef Euc- het volgende:
[..]
Andere jaren was ik graag met je mee gegaan, dit jaar helaas verhinderd
Afgelopen 6 jaar minimaal 1 keer pj op skivakantie geweest
Euhquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:14 schreef Stereotomy het volgende:
CF waar komt je avatar eigenlijk vandaan?
Wat dacht jij dan? Dat het een eigen werk was waarin ik de kwetsbaarheid van het menselijk wezen als existentialistisch vraagstuk uitbeeld?quote:
Jaquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan? Dat het een eigen werk was waarin ik de kwetsbaarheid van het menselijk wezen als existentialistisch vraagstuk uitbeeld?
Sorry. En mijn nick komt ook niet van het feit dat ik permanente koudwatervrees en bindingsangst heb, maar gewoon van die ont-zet-tend leuke Britse seriequote:
Ja, die serie was prachtig.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:27 schreef ColdFeet het volgende:
maar gewoon van die ont-zet-tend leuke Britse serie
Schiet niet echt op zo he Steerquote:Op woensdag 12 december 2007 00:28 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ken alleen Couplings van de BBC
Net mijn vriendin ex (okee, ik typte vriendin) van de halte naar haar huis gebracht, begint ze (eindelijk eens een keer) tegen mij te praten dat ze vandaag heel erg droevig was op het werk en dat ze eigenlijk nog steeds van me houdt en dat ze doordat het doordrong dat we niet meer bij elkaar waren weer dingen voor me voelde die ze al maanden niet had gevoeld maaaaar dat ze nog steeds met haar gevoelens worstelt en dat ze geen zin heeft voor haar zelf om elke keer maar weer te denken of er niet een andere juiste prince charming op de wereld rond loopt buiten mij, maar dat kan ook komen doordat ik haar eerste vriendje ben etc. etc.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vrouwen gezeik
En ze vond mijn nieuwe geurtje, A*Men van Therry Muglier, niet lekker
Wil natuurlijk ook dolgraag dat de afgelopen maanden niet waren voorgevallen maar we moeten nog maar eens zien hoe ze na de kerstvakantie terugkomt uit haar geboorteland. Meestal gaat ze daar enorm twijfelen aan alles en dat schiet werkelijk geen meter op.
Hebben de fles alquote:Op woensdag 12 december 2007 01:37 schreef Euc- het volgende:
Geen M&C kopen, veel te overgewaardeerd.
Koop Tattinger of Heidsieck, kwalitatief veel beter.
Leuk, maar toch blijft Hyves een oppervlakkig gedoequote:Op woensdag 12 december 2007 01:40 schreef Euc- het volgende:
Wat is de horeca trouwens toch een geweldig vak. Had vandaag een paar mensen van de librije toegevoegd als vriendjes op hyves, en zo rond dit tijdstip (als ze net klaar zijn met werken) stromen de mailtjes binnen, *** accepteert je, *** accepteert je, opeens iets van 10 mailtjes in je inbox, tof toch?
Nummertjes niet boeiend!!!quote:Op woensdag 12 december 2007 01:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk, maar toch blijft Hyves een oppervlakkig gedoe
Maar dat kan ook aan mij liggen.. wat zegt het nou of je 1236 'vrienden' hebt?
* Bluezz is er vast te oud voor, zeg het maar hoorrrrrrrrrrrrrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |