Ik heb dat 2 keer 3 maanden lang gedaan in Maastricht. Zat daar in mijn eentje voor het werk. Na een weekje wen je er wel aan.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:03 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben nog nooit in mijn eentje uit eten geweest hoor, lijkt me 3X niks.
oh das jammerquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:42 schreef KrnKje het volgende:mislukte bladerdeeg-geitenkaas hapjes een enkeltje prullenbak geeft
Toch maar de gevulde champignons maken dan...
quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:02 schreef Bluezz het volgende:
@haagje, in de zomer is het mss nog wel te doen, op een terrasje
Ik hou mij sterkquote:Steer, gaat een een beetje?
Wat voor werk doe je eigenlijk?quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:08 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
kom je dan van de zomer naar Den Haag?
U riep?quote:
Hier ben ikquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:52 schreef Euc- het volgende:
Zeg waar zijn Muck en MPG eigenlijk?
Samen op vakantie ofzo?
Al een tijdje niet meer in de SC gepost, of kijk ik zo scheel?
Mja, het lijkt me enerzijds leuk en uitdagend, en ik denk ook wel dat ik er 'slim' genoeg voor ben... Maar die ontzettende baasjesmentaliteit, dat weet ik nog niet zo.quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:49 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb er de diploma wel voor maar niet de cijfers
En of ik dat zou willen, bij BCG, McKinsey of inderdaad Booz... een vriend van mij werkt daar ook, en als ie met z'n collega's is, is ie echt het haantje.
Maar als hij met 'ons' is (vrienden van thuis) dan is 'ie die normale jongen van vroeger die zijn avondeten met een vork in zijn rechterhand naar zijn mond oplepelt.
of manager dit of datquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mja, het lijkt me enerzijds leuk en uitdagend, en ik denk ook wel dat ik er 'slim' genoeg voor ben... Maar die ontzettende baasjesmentaliteit, dat weet ik nog niet zo.
Maar ach, als afgestudeerde word je tegenwoordig ambtenaar of consultant, veel anders is er niet
Heb je een technische opleiding gehad?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:05 schreef Den_Haag het volgende:
Ben gelukkig gedeeltelijk technisch consultant.
Enne... Den_Haag: Technische Bedrijfskunde of aanverwant is niet technischquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je een technische opleiding gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |