Oe! Ben ik ook geweest, een van de beste diners die ik ooit gegeten heb. Kwam heeeeel dicht in de buurt van Parkheuvel, ben er nog altijd niet uit welke nou beter was.quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:58 schreef DarkElf het volgende:
Mijngaat vanavond bij de Zwetheul eten...
![]()
Ik ben niet jaloers hoor...
quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:13 schreef Euc- het volgende:
[..]
Oe! Ben ik ook geweest, een van de beste diners die ik ooit gegeten heb. Kwam heeeeel dicht in de buurt van Parkheuvel, ben er nog altijd niet uit welke nou beter was.
Vooral de gepocheerde tarbot volledig bedekt met ocietra kaviaar was ge-wel-dig!
Dan vraag je of ie foto's maakt van zn bordje, bij elke gangquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]Ja maak het nog even erger
Ben benieuwd wat hij allemaal gaat eten, lijkt me iig erg lekker...
Precies!quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dan vraag je of ie foto's maakt van zn bordje, bij elke gang
euhm, nou.... persoonlijk he... vind ik dat dus stom om te doen...quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dan vraag je of ie foto's maakt van zn bordje, bij elke gang
Ik zou het ook niet snel doen, maar ik vind het wel zoooo leuk om dat van bijv de GolferBluezzen terug te zienquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
euhm, nou.... persoonlijk he... vind ik dat dus stom om te doen...
Oh ja tis leuk om te zien maar ik ga er zelf niet mee zitten, lekker hypocriet dusquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet snel doen, maar ik vind het wel zoooo leuk om dat van bijv de GolferBluezzen terug te zien
Consumeren heet dat
Oe, HIJ is popie jopiequote:Op dinsdag 11 december 2007 11:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh ja tis leuk om te zien maar ik ga er zelf niet mee zitten, lekker hypocriet dus
Ennegaat , geloof ik, met de Ceo's van Nederland en Duitsland eten dus dan ga je al helemáál niet foto's zitten maken vind ik
Weet ik niet of hij dat isquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:30 schreef Euc- het volgende:
[..]
Oe, HIJ is popie jopie![]()
Lijkt me niet erg netjes als je zakelijk gaat eten iig![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Weet ik niet of hij dat isIn dit huis wel
![]()
en nee, ik zie het al voor me dat je in zo'n gezelschap je camera tevoorschijn haalt
... Ja, de Mrs. wilde het ook graag zien...quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:35 schreef DarkElf het volgende:
Ja en dan vragen of ze even willen wachten met eten want "je wilt ook nog een foto van de tafel met alles maken"
Slagman, Theresiastraat, Bezuidenhoutquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Welke sportschool?
Eigenlijk had ik me na twee dagen crumble voorgenomen een dagje zonder te doen. Idem voor alcohol. Die SoL, altijd als zij komt, eindigt het in een drinkgelag van jewelse
Contacten ophalen? Leuk man. Oude vrienden zijn
en wat gooi ik dan voor sla bij elkaar enzo?quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:33 schreef ColdFeet het volgende:
Maaltijdsalade met warme camembert en cranberrycompote?
mm das wel een idee.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:36 schreef ColdFeet het volgende:
Misschien wat noten, zoete appel, uitgebakken bacon erbij?
Hahaha, laat me raden waar....quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:35 schreef DarkElf het volgende:
Oh ja CF, ik las iets over stoofpeertjescakejes???vertel eens hoe je dat maakt? Ik ben dol op stoofpeertjes.
Ja daar jaquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hahaha, laat me raden waar....
Gewoon lekkere stoofpeertjes maken (ik maak ze zonder suiker, met veel port en een vanillestokje en een kaneelstokje), die in grove stukken, wat pure of 70%-chocolade hakken en dat toevoegen aan cakejesbeslag... Zo simpel is dat.
camembert in een krokant jasje wat je zelf nog moet afbakken in de pan of oven kan geloof ik ook... best lekker.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:37 schreef Euc- het volgende:
af te bakken camembert? Wat is dat?
Ga ook uit eten! Wat je hubbie kan kan jij ook!
Oeh, vertel mij meer over De Lijst!quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja daar ja
Mmmm lekker, kijk van die stoofpeertjes en de cake kon ik natuurlijk zelf verzinnen maar chocolade... daar had ik niet aangedacht. Die gaat op de "moet ik eens proberen"- lijst
Aha, echt nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
camembert in een krokant jasje wat je zelf nog moet afbakken in de pan of oven kan geloof ik ook... best lekker.
enne ik ga niet alleen uit eten hoorik blijf lekker thuis, maak wat lekkers te eten, glaasje wijn, lekker heet bad, beetje lezen, cocktailtje... lekker prutsen dus
Voor een meeting ofzo? Daar had ik het gister toevallig nog over met tante bloezquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:54 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga straks als ik terug ben van het fietsen overigens even het animochecktopic omhooghalen met een datum en hopelijk een locatie..
Tezz? Weet jij al meer van de neuroloog?
Nou de lijst bestaat uit dingen diequote:Op dinsdag 11 december 2007 13:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oeh, vertel mij meer over De Lijst!
.
Euc wilde ook meeten, hè Euc?quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:54 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga straks als ik terug ben van het fietsen overigens even het animochecktopic omhooghalen met een datum en hopelijk een locatie..
Ja dat snap ikquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nou de lijst bestaat uit dingen dieen mij lekker lijken waarvan we dan roepen: dat gaan we eens proberen....
en dan vergeten we vaak weer wat we gezegd hadden tot we ineens weer ergens iets tegenkomen waarvan we denken: "was daar niet iets mee" ?
Alleen uit eten vind ik ook heel normaal hoor, alleen ben ik er zelf zo eentje die dat niet graag doet...quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:56 schreef Euc- het volgende:
[..]
Aha, echt nog nooit van gehoord
Wrom niet? gebeurt best vaak hoor.. Anders ga ik wel met je mee![]()
animocheck voor de 'zoveel gangen als er mensen komen meeting'quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:58 schreef Euc- het volgende:
[..]
Voor een meeting ofzo? Daar had ik het gister toevallig nog over met tante bloez
uh huh..quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:03 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben nog nooit in mijn eentje uit eten geweest hoor, lijkt me 3X niks.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
animocheck voor de 'zoveel gangen als er mensen komen meeting'![]()
![]()
waar ik nu opkom? stoofpeertjescake met chocolade dusquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja dat snap ikMaar wat staat er nou zoal op die lijst?
De Turk al geprobeerd? Die bij ons in de straat verkoopt geweldige loempiavellen, veel minder kwetsbaar en makkelijker krokant te bakken dan filodeeg.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:08 schreef KrnKje het volgende:
Boh
De appie had geen filodeeg, nu maar geitenkaaspakketjes maken met bladerdeeg...
Stoofpeertjes, stoofpeertjes met chocolade
![]()
, stoofpeertjescake met chocolade
![]()
![]()
Claudia is echt ge-wel-dig, een van mijn favoriete foodwriters. Niet zo'n leuterkont als Jamiequote:Op dinsdag 11 december 2007 14:14 schreef DarkElf het volgende:
Sushi maken kan Rt al prima makenBen er dól op!
Claudia Roden, ik zal eens die naam noteren. We zagen een tijdje geleden iets over de Libaneze keuken en we hadden allebei zoiets van: "Hmmm, even onthouden".
En zoals je al zegt, wij willen ook nog zoveelHouden allebei van lekker eten en lusten ook een hele hoop wat het ook een stuk makkelijker maakt natuurlijk....
Goede tip, daar ga ik eens kijken... Alleen zonder fiets is het op dit moment niet handig, voor vanavond maar bladerdeeg...quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De Turk al geprobeerd? Die bij ons in de straat verkoopt geweldige loempiavellen, veel minder kwetsbaar en makkelijker krokant te bakken dan filodeeg.
SOL was allang uit haar bedje alleen nog niet achter de compquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zou SoL al uit haar bedje zijn? Ik heb r nog niet gespot (ik tikte gspot) vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |