Oe! Ben ik ook geweest, een van de beste diners die ik ooit gegeten heb. Kwam heeeeel dicht in de buurt van Parkheuvel, ben er nog altijd niet uit welke nou beter was.quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:58 schreef DarkElf het volgende:
Mijngaat vanavond bij de Zwetheul eten...
![]()
Ik ben niet jaloers hoor...
quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:13 schreef Euc- het volgende:
[..]
Oe! Ben ik ook geweest, een van de beste diners die ik ooit gegeten heb. Kwam heeeeel dicht in de buurt van Parkheuvel, ben er nog altijd niet uit welke nou beter was.
Vooral de gepocheerde tarbot volledig bedekt met ocietra kaviaar was ge-wel-dig!
Dan vraag je of ie foto's maakt van zn bordje, bij elke gangquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]Ja maak het nog even erger
Ben benieuwd wat hij allemaal gaat eten, lijkt me iig erg lekker...
Precies!quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dan vraag je of ie foto's maakt van zn bordje, bij elke gang
euhm, nou.... persoonlijk he... vind ik dat dus stom om te doen...quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dan vraag je of ie foto's maakt van zn bordje, bij elke gang
Ik zou het ook niet snel doen, maar ik vind het wel zoooo leuk om dat van bijv de GolferBluezzen terug te zienquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
euhm, nou.... persoonlijk he... vind ik dat dus stom om te doen...
Oh ja tis leuk om te zien maar ik ga er zelf niet mee zitten, lekker hypocriet dusquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet snel doen, maar ik vind het wel zoooo leuk om dat van bijv de GolferBluezzen terug te zien
Consumeren heet dat
Oe, HIJ is popie jopiequote:Op dinsdag 11 december 2007 11:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh ja tis leuk om te zien maar ik ga er zelf niet mee zitten, lekker hypocriet dus
Ennegaat , geloof ik, met de Ceo's van Nederland en Duitsland eten dus dan ga je al helemáál niet foto's zitten maken vind ik
Weet ik niet of hij dat isquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:30 schreef Euc- het volgende:
[..]
Oe, HIJ is popie jopie![]()
Lijkt me niet erg netjes als je zakelijk gaat eten iig![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Weet ik niet of hij dat isIn dit huis wel
![]()
en nee, ik zie het al voor me dat je in zo'n gezelschap je camera tevoorschijn haalt
... Ja, de Mrs. wilde het ook graag zien...quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:35 schreef DarkElf het volgende:
Ja en dan vragen of ze even willen wachten met eten want "je wilt ook nog een foto van de tafel met alles maken"
Slagman, Theresiastraat, Bezuidenhoutquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Welke sportschool?
Eigenlijk had ik me na twee dagen crumble voorgenomen een dagje zonder te doen. Idem voor alcohol. Die SoL, altijd als zij komt, eindigt het in een drinkgelag van jewelse
Contacten ophalen? Leuk man. Oude vrienden zijn
en wat gooi ik dan voor sla bij elkaar enzo?quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:33 schreef ColdFeet het volgende:
Maaltijdsalade met warme camembert en cranberrycompote?
mm das wel een idee.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:36 schreef ColdFeet het volgende:
Misschien wat noten, zoete appel, uitgebakken bacon erbij?
Hahaha, laat me raden waar....quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:35 schreef DarkElf het volgende:
Oh ja CF, ik las iets over stoofpeertjescakejes???vertel eens hoe je dat maakt? Ik ben dol op stoofpeertjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |