Ja, dat zegt iedereen steeds, maar mijn gevoel zegt dat ik niet meer voor hoger-beter-grotere auto-meer geld moet gaan, maar gewoon op mijn 'ouwe dag' tevreden moet zijn met wat ik nu heb.quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:49 schreef MissHobje het volgende:
golfer? en gewoon voor de leuk erheen gaan? wie weet krijg ej toch een heel gaaf aanbod?
en anders gefeliciteerd hoorniet verkeerd dat aanbod van je huidige werkgever.
Ja gaat lekker!!quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:55 schreef Bluezz het volgende:
Hobbie
Bevalt je werk nog steeds? Raak je al lekker ingewerkt?
Dan idd. je gevoel volgenquote:Op dinsdag 11 december 2007 02:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat zegt iedereen steeds, maar mijn gevoel zegt dat ik niet meer voor hoger-beter-grotere auto-meer geld moet gaan, maar gewoon op mijn 'ouwe dag' tevreden moet zijn met wat ik nu heb.
"Ik heb een mooie toekomst en carrière achter mij liggen", riep ik laatst en ik den dat ik dat gevoel maar moet volgen gaan.
Goezo, het hoort het allemaal bijquote:Op dinsdag 11 december 2007 02:16 schreef MissHobje het volgende:
Ja gaat lekker!!
In het begin pffffffffffff enzo en het gaat me steeds beter af ook tijdens crisis als alles misgaat en er een collega wegvalt enzo
Heb uiteraard nog een lange weg te gaan hoor.. maar dat heeft iedereen daar
quote:Op dinsdag 11 december 2007 02:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goezo, het hoort het allemaal bij
@ culnonkul (wat een naam D.) Mogguh
quote:Op dinsdag 11 december 2007 02:25 schreef cul_non_kul het volgende:
Even een goedenacht(rust) gewenst aan Stereo, Bluezz, Golfer
Welnee, hij heeft op z'n minst de 2 belangrijkste usertjes genoemd.quote:
Ik moet hier zo om lachenquote:Op dinsdag 11 december 2007 02:34 schreef SeaOfLove het volgende:
@ Bluezz: gaat nog wel ff duren hoor dat samenwonen, maar is iets wat wel tot de nabije toekomst behoort denk ik![]()
Ik krijg iig kippen bij HEM![]()
Klinkt heel herkenbaarquote:Bij thuiskomst 2 uur met HEM bellen alsof we elkaar in geen weken hebben gesproken is
THanksquote:Op dinsdag 11 december 2007 02:45 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Sea ... in m'n dromen... dus niet vergeten ...
![]()
![]()
MissH ook mooie nacht gwenst
Thanksiequote:Op dinsdag 11 december 2007 03:09 schreef SeaOfLove het volgende:
pffft nog steeds niet in bed![]()
Hobbel: fijn dat je werk zo goed bevalt
crumble!!!!quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:11 schreef ColdFeet het volgende:
En Den_Haag, ook jij sterkte. Als je het gevoel krijgt dat crumble de enige remedie is tegen je leed, mag je langskomen
quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:14 schreef Stereotomy het volgende:
Ik moet zeggen dat het toch wel kut is dat het uit is na al die jaren.
Bedtijd
quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 03:14 schreef SeaOfLove het volgende:
Heeft er btw niemand een leuke vriendin voor Den_Haag![]()
Ik durf niet meer te koppelen, dat heb ik 2x gedaan en is allebei de keren tot een huwelijk gekomen. De 1 een bitter slecht huwelijk en het andere huwelijk heeft vooral voor mij nadelige gevolgen gehad
Van stoofpeertjesquote:
Als je je zinnen wilt verzetten: kom naar Den Haag en ga vanavond gezellig mee naar de aquarobiclesquote:
Vind je het erg als ik vanavond gewoon thuis mijn Billy Blanksquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als je je zinnen wilt verzetten: kom naar Den Haag en ga vanavond gezellig mee naar de aquarobicles\
Nee hoor. Maar ik ben er wel van overtuigd dat het je op zou vrolijkenquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik vanavond gewoon thuis mijn Billy BlanksDVD erin prop?
30-gers en 40-gers en CF die in het water rondrennen?quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar ik ben er wel van overtuigd dat het je op zou vrolijken
quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
30-gers en 40-gers en CF die in het water rondrennen?
Met plastic haltertjes, een overenthousiaste juf en kerstmuziekquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
30-gers en 40-gers en CF die in het water rondrennen?
als het er leuk uit ziet overweeg ik het zelfsquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Met plastic haltertjes, een overenthousiaste juf en kerstmuziek
Alleen dames, meestal. 20-ers en 30-ers.
Welke sportschool?quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
als het er leuk uit ziet overweeg ik het zelfs![]()
Zit normaal alleen in het krachthonk.
@Steer, idd. Weer de dingen gaan doen die je leuk vindt. Kon door mijn ex eigenlijk niet meer de stad in met vrienden, en al helemaal niet met vriendinnen van mij. Dat contact is nu een beetje verwaterd. Mag ik weer gaan ophalen.![]()
@CF, om 7u haal ik de spullen op in Breda. Neem jij de crumble mee naar Den Haag? Lekker om mij weer op te vrolijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |