Leuk hé? een boomquote:Op maandag 10 december 2007 20:47 schreef Tezz het volgende:
Zoooooo de kerstboom staat. Zonder versiering weliswaar, want ik kwam er zojuist achter dat ik die vorig jaar inderdaad weggegooid had met het oog op: volgend jaar nieuwe kopen! Ja. En nu heb ik dus een knoepert van een kerstboom in mijn huiskamer staan zonder lampjes. Wel een hoop ballen maar ja, ik zal toch echt maar eerst de lampjes er in hangen he......
* motorbloempje steuntquote:Op maandag 10 december 2007 21:25 schreef Den_Haag het volgende:
Net terug van training. Zo ff eten.
Morgen naar mijn ex. De laatste spullen omruilen. Heb echt geen zin.
Nee, hebben al afgesproken dat ik gewoon kom blijven koken, want zij en haar huisgenootje zijn echt volkomen waardeloze koks.quote:Op maandag 10 december 2007 22:45 schreef Den_Haag het volgende:
Alleen haar weer zien is wat moeilijk. Sterkte Steer.
En welkom bij de club:D:D:D:D
quote:Op maandag 10 december 2007 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
Oh jezus, ik lees dat net pas Den HaagOok sterkte jij.
![]()
vrouwen
@ Moblo: mooie foto's1!! Ik weet niet wie ik schattiger vind, jij of je vriend.Geniet van elkaar en sorry voor de zuurheid in de tussenliggende berichten van Den Haag en mij
dank jequote:Op maandag 10 december 2007 22:28 schreef Bluezz het volgende:
Leuke foto's, jullie stralen
Wat een leuk idee dat geogedoe trouwens, je ziet dingen waar je anders mss nooit zou komen enzo!
Via de OAD hebben we een stedentrip geboekt, in hotel Newington. Kostte ons in totaal met eten (diner en ontbijt op de heenweg) en busretour Hull-York 198 euro PPquote:Op maandag 10 december 2007 22:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Leuke foto's!
Moblo, jullie hadden gewoon zelf een extra nachtje in York bijgeboekt?
En sterkte voor de verse singles![]()
Jamaar nu wil ik in haar tieten knijpen maar dat mag dan weer niet meer ofzo.quote:Op maandag 10 december 2007 22:49 schreef Bluezz het volgende:
Daar moet je doorheen Steer, en wie weet krijg je wel een leukere platonische relatie met haar ervoor terug
Jij was toch al single?quote:
Hierquote:Op maandag 10 december 2007 21:25 schreef Den_Haag het volgende:
Morgen naar mijn ex. De laatste spullen omruilen. Heb echt geen zin.
Iemand die mij sterkte wenst. Ik mag morgen weer een jankende ex zien.quote:Op maandag 10 december 2007 23:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij was toch al single?
Wat wil jij hebbe dan
graag gedaanquote:Op maandag 10 december 2007 23:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Bluezz
Ik ga even bij OAD kijken moblo, dank voor de tip!
Volgens mij sportschool je best vaak of niet?quote:Op maandag 10 december 2007 23:14 schreef Den_Haag het volgende:
Ik ga nog maar een bakkie kwark eten. Moet in me dieet.
Mjaquote:Op maandag 10 december 2007 23:11 schreef Tezz het volgende:
Ach steertje toch, lieverd............kom maar, dan krijg je een dikke knuf!
Normaal 3x sportschool, 2x hockeytraining, 1x wedstrijd. Zaterdag vrijquote:Op maandag 10 december 2007 23:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens mij sportschool je best vaak of niet?
Hoeveel kcal giet jij erin per dag? 4000?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Avant-Garde, Da Nello, De Luytervelde, Zuidquote:Op dinsdag 11 december 2007 00:19 schreef Stereotomy het volgende:
Bedankt CF.
Ik wou dat ik jullie kon uitnodigen op mijn mooie grote kamer, maar 't is hier even een puinzooi en heb denk ik deze week erg weinig zin om echt goed op te ruimen
Waar gaan jullie uit eten in Eindhoven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |