Chemische Technologie, proceskunde. Technisch genoeg?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je een technische opleiding gehad?
Oh en Steer, ik heb de love of my live ook pas gevonden toen ik 39 was en al een 16 jarig huwelijk achter de rug had.. er is dus nog hoopquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:21 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil later groot en gelukkig worden
Met een vriendin
Awwww.... Het is echt even ellendig nu, hè.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:21 schreef Stereotomy het volgende:
Met een vriendin
quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Chemische Technologie, proceskunde. Technisch genoeg?
Je doel moet zijn dat ook zonder vriendin te kunnen. Je moet voor je eigen geluk niet geheel af laten hangen van anderen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:21 schreef Stereotomy het volgende:
Met een vriendin
Jouw golfert zei: "Bij twijfel niet oversteken!" en dat vind ik echt goed advies.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh en Steer, ik heb de love of my live ook pas gevonden toen ik 39 was en al een 16 jarig huwelijk achter de rug had.. er is dus nog hoop![]()
Óf ik bevat het nog niet helemaal óf het kon me minder schelen dan ik gedacht had wat betekent dat het vroeg of laat toch uit zou gaan omdat we niet voor mekaar bestemd waren. Maar tot zo ver nog geen huilbuien, paniekaanvallen of depressies. Beetje neutraal eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Awwww.... Het is echt even ellendig nu, hè.
Ik weet in principe wat je bedoelt, maar het leven is ontegenzeggelijk gezelliger met z'n tweeën dan in je uppie. Ben jaren single geweest en dat waren happy jaren.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Je doel moet zijn dat ook zonder vriendin te kunnen. Je moet voor je eigen geluk niet geheel af laten hangen van anderen.
HHS? En zo ja, hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Chemische Technologie, proceskunde. Technisch genoeg?
Koningshuis is iddquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:27 schreef Bluezz het volgende:
Doet me denken aan Amalia die naar de kleuterschool ging.
Wat wil je later worden als je groot wordt?
"Prinses".
Koningshuis =maar dit was wel schattig
Het ruikt hier al naar erwtensoep![]()
Lijkt me een leuke motiverende plek als je hogerop wil, Neyenrode. Heb er een paar dagen gezeten voor een businesscourse van de Rabo, en uitstekend gedineerd in het Kasteel overigensquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Je doel moet zijn dat ook zonder vriendin te kunnen. Je moet voor je eigen geluk niet geheel af laten hangen van anderen.
Ik wil dit of volgend jaar start aan Nyenrode. Masters halen part-time. Volgende week assesment en motivatiegesprek.
HTS Enschedequote:
Ik heb er dus helemaal niets mee, met Nyenrode-en-consorten. Is allemaal zo... Voor mensen die wel heeeeel erg graag willen ofzo.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lijkt me een leuke motiverende plek als je hogerop wil, Neyenrode. Heb er een paar dagen gezeten voor een businesscourse van de Rabo, en uitstekend gedineerd in het Kasteel overigens
Dat valt echt reuze mee, mijn opleiding wordt ook door mijn werkgever vergoed (en die heeft als ik klaar ben ook wel zo'n 40 - 50 k gekost) en dat is bij die gasten ook vaak zo.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:14 schreef Euc- het volgende:
Wat ik altijd vind, als je hoort wat voor opleidingen die gasten allemaal gehad hebben:
1 van hen had zn MBA aan Columbia gehaald, de andere een PhD van Harvard, weer een andere een DBA (!)
Ik bedoel, die gasten hebben allemaal tonnen aan schulden (een MBA van Columbia krijg je niet zomaar), en jaaaaaaaaaaaaaaaaaren school achter zich, ze zijn onderhand 30 voor ze eindelijk eens van school af zijn en de arbeidsmarkt op komen, en zijn hun hele leven bezig hun schulden af te betalen naast een mega stressvolle baan.
http://www.youtube.com/watch?v=eX9L802jY7c&feature=relatedquote:
Ik doe het part-time. Zo'n 30d euro idd. betaald door de baasquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:47 schreef beunkster het volgende:
[..]
Dat valt echt reuze mee, mijn opleiding wordt ook door mijn werkgever vergoed (en die heeft als ik klaar ben ook wel zo'n 40 - 50 k gekost) en dat is bij die gasten ook vaak zo.
Tonnen valt ook reuze mee trouwens. Een Nyenrode opleiding bijvoorbeeld (duurt anderhalf jaar) kost zo'n beetje 37k euro.
Sterker nog, het is totaal zinloos om het zelf te gaan betalen. Zeker als je naar zo'n pretentieuze Amerikaanse business school gaat.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:47 schreef beunkster het volgende:
[..]
Dat valt echt reuze mee, mijn opleiding wordt ook door mijn werkgever vergoed (en die heeft als ik klaar ben ook wel zo'n 40 - 50 k gekost) en dat is bij die gasten ook vaak zo.
Tonnen valt ook reuze mee trouwens. Een Nyenrode opleiding bijvoorbeeld (duurt anderhalf jaar) kost zo'n beetje 37k euro.
Ik heb geen rijbewijs....quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:59 schreef Den_Haag het volgende:
ik moet zo gaan rijden om de spullen op te halen. Kan iemand anders niet ff dat doen?
sterkte...quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:11 schreef Den_Haag het volgende:
dank je. 'k ga nu maar. tot later.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |