Chemische Technologie, proceskunde. Technisch genoeg?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je een technische opleiding gehad?
Oh en Steer, ik heb de love of my live ook pas gevonden toen ik 39 was en al een 16 jarig huwelijk achter de rug had.. er is dus nog hoopquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:21 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil later groot en gelukkig worden
Met een vriendin
Awwww.... Het is echt even ellendig nu, hè.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:21 schreef Stereotomy het volgende:
Met een vriendin
quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Chemische Technologie, proceskunde. Technisch genoeg?
Je doel moet zijn dat ook zonder vriendin te kunnen. Je moet voor je eigen geluk niet geheel af laten hangen van anderen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:21 schreef Stereotomy het volgende:
Met een vriendin
Jouw golfert zei: "Bij twijfel niet oversteken!" en dat vind ik echt goed advies.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh en Steer, ik heb de love of my live ook pas gevonden toen ik 39 was en al een 16 jarig huwelijk achter de rug had.. er is dus nog hoop![]()
Óf ik bevat het nog niet helemaal óf het kon me minder schelen dan ik gedacht had wat betekent dat het vroeg of laat toch uit zou gaan omdat we niet voor mekaar bestemd waren. Maar tot zo ver nog geen huilbuien, paniekaanvallen of depressies. Beetje neutraal eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Awwww.... Het is echt even ellendig nu, hè.
Ik weet in principe wat je bedoelt, maar het leven is ontegenzeggelijk gezelliger met z'n tweeën dan in je uppie. Ben jaren single geweest en dat waren happy jaren.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Je doel moet zijn dat ook zonder vriendin te kunnen. Je moet voor je eigen geluk niet geheel af laten hangen van anderen.
HHS? En zo ja, hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Chemische Technologie, proceskunde. Technisch genoeg?
Koningshuis is iddquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:27 schreef Bluezz het volgende:
Doet me denken aan Amalia die naar de kleuterschool ging.
Wat wil je later worden als je groot wordt?
"Prinses".
Koningshuis =maar dit was wel schattig
Het ruikt hier al naar erwtensoep![]()
Lijkt me een leuke motiverende plek als je hogerop wil, Neyenrode. Heb er een paar dagen gezeten voor een businesscourse van de Rabo, en uitstekend gedineerd in het Kasteel overigensquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Je doel moet zijn dat ook zonder vriendin te kunnen. Je moet voor je eigen geluk niet geheel af laten hangen van anderen.
Ik wil dit of volgend jaar start aan Nyenrode. Masters halen part-time. Volgende week assesment en motivatiegesprek.
HTS Enschedequote:
Ik heb er dus helemaal niets mee, met Nyenrode-en-consorten. Is allemaal zo... Voor mensen die wel heeeeel erg graag willen ofzo.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lijkt me een leuke motiverende plek als je hogerop wil, Neyenrode. Heb er een paar dagen gezeten voor een businesscourse van de Rabo, en uitstekend gedineerd in het Kasteel overigens
Dat valt echt reuze mee, mijn opleiding wordt ook door mijn werkgever vergoed (en die heeft als ik klaar ben ook wel zo'n 40 - 50 k gekost) en dat is bij die gasten ook vaak zo.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:14 schreef Euc- het volgende:
Wat ik altijd vind, als je hoort wat voor opleidingen die gasten allemaal gehad hebben:
1 van hen had zn MBA aan Columbia gehaald, de andere een PhD van Harvard, weer een andere een DBA (!)
Ik bedoel, die gasten hebben allemaal tonnen aan schulden (een MBA van Columbia krijg je niet zomaar), en jaaaaaaaaaaaaaaaaaren school achter zich, ze zijn onderhand 30 voor ze eindelijk eens van school af zijn en de arbeidsmarkt op komen, en zijn hun hele leven bezig hun schulden af te betalen naast een mega stressvolle baan.
http://www.youtube.com/watch?v=eX9L802jY7c&feature=relatedquote:
Ik doe het part-time. Zo'n 30d euro idd. betaald door de baasquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:47 schreef beunkster het volgende:
[..]
Dat valt echt reuze mee, mijn opleiding wordt ook door mijn werkgever vergoed (en die heeft als ik klaar ben ook wel zo'n 40 - 50 k gekost) en dat is bij die gasten ook vaak zo.
Tonnen valt ook reuze mee trouwens. Een Nyenrode opleiding bijvoorbeeld (duurt anderhalf jaar) kost zo'n beetje 37k euro.
Sterker nog, het is totaal zinloos om het zelf te gaan betalen. Zeker als je naar zo'n pretentieuze Amerikaanse business school gaat.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:47 schreef beunkster het volgende:
[..]
Dat valt echt reuze mee, mijn opleiding wordt ook door mijn werkgever vergoed (en die heeft als ik klaar ben ook wel zo'n 40 - 50 k gekost) en dat is bij die gasten ook vaak zo.
Tonnen valt ook reuze mee trouwens. Een Nyenrode opleiding bijvoorbeeld (duurt anderhalf jaar) kost zo'n beetje 37k euro.
Ik heb geen rijbewijs....quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:59 schreef Den_Haag het volgende:
ik moet zo gaan rijden om de spullen op te halen. Kan iemand anders niet ff dat doen?
sterkte...quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:11 schreef Den_Haag het volgende:
dank je. 'k ga nu maar. tot later.
Ik stel me nu zo'n 2 meter lange gespierde vent voor die een traantje wegpinktquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:59 schreef Den_Haag het volgende:
ik moet zo gaan rijden om de spullen op te halen. Kan iemand anders niet ff dat doen?
Freudian slip. Jij bedoelde denk ik prestigieuze.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sterker nog, het is totaal zinloos om het zelf te gaan betalen. Zeker als je naar zo'n pretentieuze Amerikaanse business school gaat.
Sex met je exquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:26 schreef Stereotomy het volgende:
En géén sex!! (alhoewel ik uit ervaring weet dat ook dat erg prettig kan zijn, maar het helpt niet, zeg maar)
Dat heb ik de vorige keer gedaan toen we het uitmaakte. Daarna nog 2 jaar geprobeerd maar het werd het toch niet dus.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik stel me nu zo'n 2 meter lange gespierde vent voor die een traantje wegpinkt
Gewoon even knop om en rijden. En géén sex!! (alhoewel ik uit ervaring weet dat ook dat erg prettig kan zijn, maar het helpt niet, zeg maar)
Nee, ik bedoelde echt pretentieus, schatzquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Freudian slip. Jij bedoelde denk ik prestigieuze.
Of juist niet.Moeilijk, moeilijk, CF
Stop talking German to mequote:Op dinsdag 11 december 2007 21:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde echt pretentieus, schatz
Coca Cola Zero, schatzquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:01 schreef Euc- het volgende:
Moet direct denken aan die reclame van pepsi max
Baby, Chocolate saus or whiped cream?
Jij ook sterkte Steer. Ik ben er nu voorlopig even vanaf. Hoop ik.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:48 schreef Stereotomy het volgende:
Den_Haag welkom terug.
Ik moet mijn spullen morgen ook maar eens terughalen. Voelde wel wat tranen opwellen toen we moesten beslissen wie onze gezamelijke teddybeer (gemaakt in Chicago ) zou krijgen.Echt heel stom
Weekendregeling voor teddyberen ofzo![]()
goed principequote:Op dinsdag 11 december 2007 22:19 schreef Tezz het volgende:
Zooooooo allemaal knuffels voor iedereen die het nodig heeft!![]()
![]()
Ik heb net mijn huis in kerstsfeer gebracht en ik ben nu net op bank geploft (laatste hand aan de kerstboom: kransjes erin volgens het principe: eentje in de boom, eentje voor Tezz).
Nu nog even snel wat FOK!-en en dan lekker naar bedje.....
Met de nadruk op vol.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:22 schreef Stereotomy het volgende:
En toch ben je volslank Tezz, hoe doe je dat toch?
Alleen reageer je niet terug op hyvesquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:19 schreef Tezz het volgende:
Zooooooo allemaal knuffels voor iedereen die het nodig heeft!![]()
![]()
Ik heb net mijn huis in kerstsfeer gebracht en ik ben nu net op bank geploft (laatste hand aan de kerstboom: kransjes erin volgens het principe: eentje in de boom, eentje voor Tezz).
Nu nog even snel wat FOK!-en en dan lekker naar bedje.....
Ja dat komt omdat ik met de kerstboom bezig was he! Maar NU krijg je een krabbel van me!quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:47 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Alleen reageer je niet terug op hyves
Andere jaren was ik graag met je mee gegaan, dit jaar helaas verhinderdquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:47 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Alleen reageer je niet terug op hyves
Nog anderen hier die gaan skien? Heb eigenlijk nu al zin om te gaan.
rrrrRRRRRRRRRRRRRquote:
Ga je naar Madrid ofzo! Haske leuk is het daar!quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:17 schreef Stereotomy het volgende:
Oe, da's wel een goeie eigenlijk. Met kerst is ze terug naar haar ouders, en ik moet eigenlijk de hele vakantie studeren, maar 1 of 2 dagen met RyanAir (vanaf Eindhoven Airport) naar buitenland is eigenlijk ook wel leuk in m'n uppie.....
Maarja, ben wel erg laat met boeken nu.Toch ff neuzen.
Vrouwen met een beetje babyvetquote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat ik met de kerstboom bezig was he! Maar NU krijg je een krabbel van me!
quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:51 schreef Euc- het volgende:
[..]
Andere jaren was ik graag met je mee gegaan, dit jaar helaas verhinderd
Afgelopen 6 jaar minimaal 1 keer pj op skivakantie geweest
Euhquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:14 schreef Stereotomy het volgende:
CF waar komt je avatar eigenlijk vandaan?
Wat dacht jij dan? Dat het een eigen werk was waarin ik de kwetsbaarheid van het menselijk wezen als existentialistisch vraagstuk uitbeeld?quote:
Jaquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan? Dat het een eigen werk was waarin ik de kwetsbaarheid van het menselijk wezen als existentialistisch vraagstuk uitbeeld?
Sorry. En mijn nick komt ook niet van het feit dat ik permanente koudwatervrees en bindingsangst heb, maar gewoon van die ont-zet-tend leuke Britse seriequote:
Ja, die serie was prachtig.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:27 schreef ColdFeet het volgende:
maar gewoon van die ont-zet-tend leuke Britse serie
Schiet niet echt op zo he Steerquote:Op woensdag 12 december 2007 00:28 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ken alleen Couplings van de BBC
Net mijn vriendin ex (okee, ik typte vriendin) van de halte naar haar huis gebracht, begint ze (eindelijk eens een keer) tegen mij te praten dat ze vandaag heel erg droevig was op het werk en dat ze eigenlijk nog steeds van me houdt en dat ze doordat het doordrong dat we niet meer bij elkaar waren weer dingen voor me voelde die ze al maanden niet had gevoeld maaaaar dat ze nog steeds met haar gevoelens worstelt en dat ze geen zin heeft voor haar zelf om elke keer maar weer te denken of er niet een andere juiste prince charming op de wereld rond loopt buiten mij, maar dat kan ook komen doordat ik haar eerste vriendje ben etc. etc.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vrouwen gezeik
En ze vond mijn nieuwe geurtje, A*Men van Therry Muglier, niet lekker
Wil natuurlijk ook dolgraag dat de afgelopen maanden niet waren voorgevallen maar we moeten nog maar eens zien hoe ze na de kerstvakantie terugkomt uit haar geboorteland. Meestal gaat ze daar enorm twijfelen aan alles en dat schiet werkelijk geen meter op.
Hebben de fles alquote:Op woensdag 12 december 2007 01:37 schreef Euc- het volgende:
Geen M&C kopen, veel te overgewaardeerd.
Koop Tattinger of Heidsieck, kwalitatief veel beter.
Leuk, maar toch blijft Hyves een oppervlakkig gedoequote:Op woensdag 12 december 2007 01:40 schreef Euc- het volgende:
Wat is de horeca trouwens toch een geweldig vak. Had vandaag een paar mensen van de librije toegevoegd als vriendjes op hyves, en zo rond dit tijdstip (als ze net klaar zijn met werken) stromen de mailtjes binnen, *** accepteert je, *** accepteert je, opeens iets van 10 mailtjes in je inbox, tof toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |