* Dr.Droxz wacht af, en staat klaar met een bakje thee, en overheerlijke koekjes!quote:Op woensdag 28 november 2007 15:22 schreef lynda het volgende:
Ik word alleen gelatennnnnnn![]()
* lynda meldt zich dan maar lekker af en gaat naar D toe![]()
Je vergeet het belangrijkstequote:Op woensdag 28 november 2007 15:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz wacht af, en staat klaar met een bakje thee, en overheerlijke koekjes!![]()
Spreek je snel!!!!quote:Op woensdag 28 november 2007 15:28 schreef lynda het volgende:
[..]
Je vergeet het belangrijkste![]()
Ik meld me af voor vandaag! Dag zit er weer opTot morgen!
quote:
nee hoor, dat zien jullie verkeerd .. das buiten FOK! omquote:
oow dan valt t wel meequote:Op woensdag 28 november 2007 15:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
nee hoor, dat zien jullie verkeerd .. das buiten FOK! om
quote:Op woensdag 28 november 2007 15:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
sleept diertjuh mee terug, bakje thee was het he?
Ik zou willen dat ik hetzelfde kon zeggen... Moet nog téveel gaan leren voor een examen aankomende maandag, en uitgerekend deze week heb ik het weer veel te druk daarvoorquote:Op woensdag 28 november 2007 15:52 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
oow dan valt t wel mee![]()
even ontopic trouwens, t is echt te rustig hier vanmiddaggewoon geen reet te doen!!
Mên, ik wil net gaan eten!quote:Op woensdag 28 november 2007 15:53 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dan wil ik maar niet weten wat ze naar elkaar pmen
Het word hier ook besproken, dus dat is wel binnen fokquote:Op woensdag 28 november 2007 15:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
nee hoor, dat zien jullie verkeerd .. das buiten FOK! om
Ik heb zo ook wel mijn goede kanten hoor,quote:Op woensdag 28 november 2007 15:52 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Lekker!*wandelt weer weg met thee
*
Dat is te traag, msn werkt beterquote:Op woensdag 28 november 2007 15:53 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dan wil ik maar niet weten wat ze naar elkaar pmen
Niet beginnen aan de details hequote:Op woensdag 28 november 2007 15:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is te traag, msn werkt beter
Yummie..een chocokoekje graagquote:Op woensdag 28 november 2007 15:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb zo ook wel mijn goede kanten hoor,
nog een koekje erbij?
quote:Op woensdag 28 november 2007 15:58 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Niet beginnen aan de details he
ok, ik stop al ..quote:Op woensdag 28 november 2007 15:58 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Niet beginnen aan de details he
quote:
* Sm0keZ ontvreemdt WL's schoenquote:Op woensdag 28 november 2007 16:17 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning heeft zn schoen gezet
* Dylanesque heeft z'n schoenen gewoon aanquote:Op woensdag 28 november 2007 16:17 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning heeft zn schoen gezet
quote:Op woensdag 28 november 2007 16:18 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
* Dylanesque heeft z'n schoenen gewoon aan
heeeeeejjjjjjjjj niet de wortel jatten heh, ik weet dat je honger hebt enzo, mar tochquote:
* Dr.Droxz had er al vodka voor je ingestoptquote:Op woensdag 28 november 2007 16:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heeeeeejjjjjjjjj niet de wortel jatten heh, ik weet dat je honger hebt enzo, mar toch
Sevennnnteas!quote:Op woensdag 28 november 2007 16:35 schreef Seventees het volgende:
TeVeelHarryPotter
![]()
Hier ben ik, Dylan!
hee ik had mn schoenen nog gewoon aanquote:Op woensdag 28 november 2007 16:36 schreef Seventees het volgende:
* Seventees gooit in alle schoenen een wortel voor het paard
verdomme!! smokez , terug die schoen!quote:Op woensdag 28 november 2007 16:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz had er al vodka voor je ingestopt >:)
Nietwaar, ik heb net 4 broodjes pindakaas en 2 mandarijnen opquote:Op woensdag 28 november 2007 16:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heeeeeejjjjjjjjj niet de wortel jatten heh, ik weet dat je honger hebt enzo, mar toch
Ik weet van niksquote:Op woensdag 28 november 2007 16:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
verdomme!! smokez , terug die schoen!
Hij heeft z`n kado al gekregen van de sintquote:Op woensdag 28 november 2007 16:38 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
hee ik had mn schoenen nog gewoon aan
nu loop ik mn wortel mis
![]()
![]()
pindakaas...hmmm dat ga ik dus morgen even halenquote:Op woensdag 28 november 2007 16:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nietwaar, ik heb net 4 broodjes pindakaas en 2 mandarijnen op
Zijn dat Celebrations?quote:Op woensdag 28 november 2007 16:41 schreef DavyE het volgende:
[..]
Hij heeft z`n kado al gekregen van de sint
[ afbeelding ]
of is dit zijn loon ja sorry hoor dit is gewoon een open deur intrappen
whaha, hij ziet er ieder geval wel gelukkig uitquote:Op woensdag 28 november 2007 16:41 schreef DavyE het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
das waar als mensen maar gezond en gelukkig zijn tochquote:Op woensdag 28 november 2007 16:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whaha, hij ziet er ieder geval wel gelukkig uit
echt zo dat je denkt vanquote:
WL hebben ze je nou eindelijk van ontblocked van Fok ?quote:Op woensdag 28 november 2007 16:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
echt zo dat je denkt van
[ afbeelding ]
Yup!quote:Op woensdag 28 november 2007 16:46 schreef DavyE het volgende:
[..]
WL hebben ze je nou eindelijk van ontblocked van Fok ?
Lekker man, heb vandaag ook net weer een nieuwe neergezet op m'n werk, hoef ik thuis m'n brood niet meer te smerenquote:Op woensdag 28 november 2007 16:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
pindakaas...hmmm dat ga ik dus morgen even halen
Dat is toch altijd op stage?quote:
We misten je verhalen en gezelschap al. We dachten dat je niet meer zou terugkomenquote:
mja makkelijk jaquote:Op woensdag 28 november 2007 16:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Lekker man, heb vandaag ook net weer een nieuwe neergezet op m'n werk, hoef ik thuis m'n brood niet meer te smeren
[ afbeelding ]
Ja lekker, doe mij maar een bakkiequote:Op woensdag 28 november 2007 16:49 schreef peterh het volgende:
[..]
Dat is toch altijd op stage?![]()
Af en toe even koffie halen voor je collega's.. ~O>
t was ook erg vervelend geblocked te zijnquote:Op woensdag 28 november 2007 16:49 schreef DavyE het volgende:
[..]
We misten je verhalen en gezelschap al. We dachten dat je niet meer zou terugkomen![]()
maar gelukkig je bent er weer
nice one!quote:Op woensdag 28 november 2007 16:41 schreef DavyE het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben de stagair niet!quote:Op woensdag 28 november 2007 16:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja lekker, doe mij maar een bakkie
kan ook wel een bak gebruiken, ben al 9 uur aan het "werk" jaquote:Op woensdag 28 november 2007 16:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja lekker, doe mij maar een bakkie
pas op hoor anders moet ik weer blote vrouwen gaan postenquote:Op woensdag 28 november 2007 16:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
t was ook erg vervelend geblocked te zijn![]()
en nu weer een ,mooie illustratie van een paard
[ afbeelding ]
zeg de openhaard staat in de brand! hoe zit dat ?quote:
En met kerstquote:Op woensdag 28 november 2007 16:54 schreef Seventees het volgende:
Op 5 december maken we er van: geen reet gekregen op/met/van Sinterklaas
Ik lach ook niet. Ik huil..op een bijzondere manierquote:
Zekers te weten! Thuis nog wel choco eitjes liggenquote:
Ik verwacht anders heel veel pakketjes van de Sintquote:Op woensdag 28 november 2007 16:54 schreef Seventees het volgende:
Op 5 december maken we er van: geen reet gekregen op/met/van Sinterklaas
dat of de zakquote:Op woensdag 28 november 2007 16:59 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik verwacht anders heel veel pakketjes van de Sint
hey maar tis ieder geval warmer in spanje dan hier , dus waarom niet ?quote:
Das waar. Maar wat moet je verder in Spanje doen behalve genieten van de warmte.. leuk voor een weekje, maar dan ga ik de storm en regen vast wel weer missenquote:Op woensdag 28 november 2007 17:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey maar tis ieder geval warmer in spanje dan hier , dus waarom niet ?
Zeur niet, ik nog 5 uur!quote:Op woensdag 28 november 2007 17:14 schreef Dylanesque het volgende:
Dag Droxz, Diertje en Six, ik zit hier nog een kwartier
Nietwaar, ik was om 11:30 m'n bed al uitquote:Op woensdag 28 november 2007 17:23 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
jij hebt uitgeslapen, niet zeuren
ik om 6.30quote:Op woensdag 28 november 2007 17:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nietwaar, ik was om 11:30 m'n bed al uit
ik 3 uur laterquote:Op woensdag 28 november 2007 17:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nietwaar, ik was om 11:30 m'n bed al uit
Jazeker!quote:Op woensdag 28 november 2007 19:52 schreef lynda het volgende:
Ben pas net thuis
Smokez nog lekker aan het werk?
quote:Op woensdag 28 november 2007 19:52 schreef lynda het volgende:
Ben pas net thuis
Smokez nog lekker aan het werk?
Yep, ik ben nog aan het werkquote:Op woensdag 28 november 2007 19:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ej!!!!!!! Jij hebt nog eens timing!
inderdaad, Tinus, nog relaxt aan het werk? >:)
En trouwens, je moeder, díe heeft pas timing!quote:Op woensdag 28 november 2007 19:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ej!!!!!!! Jij hebt nog eens timing!
Welk klote tijden zo op je werk, of heeeuuuuuuuul vroeg, of juist laat ...quote:
Valt mee, 's avonds is meestal niet zo druk. Ik kan nu tenminste leren voor m'n volgende examen, zonder dat dat m'n eigen tijd kost enzoquote:Op woensdag 28 november 2007 20:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Welk klote tijden zo op je werk, of heeeuuuuuuuul vroeg, of juist laat ...
dan maar mijn tijden zo
ik ben zo bij je hoor!quote:Op woensdag 28 november 2007 20:02 schreef lynda het volgende:
jou tijden.. liever niet droxzWord niet elke avond zo laat hoor
![]()
Hoe lang moet je nog droxz?
hallo ik ben net weg :|quote:
gooi jij dat even open en blootquote:Op woensdag 28 november 2007 20:02 schreef lynda het volgende:
jou tijden.. liever niet droxzWord niet elke avond zo laat hoor
![]()
Hoe lang moet je nog SMOKEZ?
ik beken.. ik denk teveel aan droxz![]()
Damn, huur een kamer ofzoquote:Op woensdag 28 november 2007 20:08 schreef lynda het volgende:
[..]
Geen reet te doen op je werk, behalve de romances van Droxz en Lynda volgen, deel 68
naast de bar zijn er kamers zat hoorquote:
Of deel een PC, kun je omstebeurt PM's naar elkaar sturenquote:Op woensdag 28 november 2007 20:11 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Of overnacht bij elkaar
![]()
Kunnen ze in het bijzijn van elkaar aan elkaar denken ofzo..
Buiten deze post om dan, waar vroeg ik precies door?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:13 schreef lynda het volgende:
Maar toch is het blijkbaar wel zo boeiend aangezien iedereen maar door blijft vragen *fluit*
ik post gewoon door, dat leest toch nietmand terug morgenquote:Op woensdag 28 november 2007 20:11 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Of overnacht bij elkaar
![]()
Kunnen ze in het bijzijn van elkaar aan elkaar denken ofzo..
Whehe, da's ook weer zo natuurlijkquote:Op woensdag 28 november 2007 20:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik post gewoon door, dat leest toch nietmand terug morgen
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Of deel een PC, kun je omstebeurt PM's naar elkaar sturen
*mompelt iets over dit weekend, en dat alles wel goed komt* fluitquote:Op woensdag 28 november 2007 20:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Whehe, da's ook weer zo natuurlijk
Ah, deze ga ik morgen nog wel een paar keer quoten voor als iemand hem gemist heeftquote:Op woensdag 28 november 2007 20:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
*mompelt iets over dit weekend, en dat alles wel goed komt* fluit
gewoon doorgaan, gewoon doorgaan, er is niets aan de hand mensen, gewoon doorgaan >:)
Sommige zijn fanatiekquote:Op woensdag 28 november 2007 20:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
nee!quote:Op woensdag 28 november 2007 20:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah, deze ga ik morgen nog wel een paar keer quoten voor als iemand hem gemist heeft
Zeg, ik ben aan het leren, moet het hele netwerk in de gaten houden, en dan lopen jullie me weer af te leiden in een SC topic die alleen tijdens werktijd gebruikt hoort te worden?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:17 schreef lynda het volgende:
Post dan maar vrolijk mee..
Alleen maar om smokez wat bezigheidstherapie te geven tijdens zijn 'werk'
Daarom, als jij morgen ook een paar posts gaan quoten, leert ie het fanatiek zijn wel af denk ikquote:
en dat denk jijquote:Op woensdag 28 november 2007 20:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah, deze ga ik morgen nog wel een paar keer quoten voor als iemand hem gemist heeft
moeten jullie niet iets anders doen ofzo ?!quote:
Wel een heel netwerk!! als je nou even een deel uitschakelt, hoef je nog maar een helft in de gaten te houdenquote:Op woensdag 28 november 2007 20:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zeg, ik ben aan het leren, moet het hele netwerk in de gaten houden, en dan lopen jullie me weer af te leiden in een SC topic die alleen tijdens werktijd gebruikt hoort te worden?
Verder wel gezellig hoor, daar niet van
Als ik nu een deel van het netwerk uitschakel, ben ik bang dat de komende weken de helft van de managers MIJ in de gaten gaan houden, dat hoeft nou ook weer nietquote:Op woensdag 28 november 2007 20:22 schreef lynda het volgende:
[..]
Wel een heel netwerk!! als je nou even een deel uitschakelt, hoef je nog maar een helft in de gaten te houdenen je vind het wel gezellig dat wij jou TIJDENS werktijd (WERK!!:P) even bezig houden
Ik rook ook van alles, maar onraad... waar koop je dat?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:22 schreef WhiteLightning het volgende:
ik rook onraad
laten we het daar op houden!quote:Op woensdag 28 november 2007 20:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Uiteraard, iedereen staat in de rij om mij gezelschap te houden tijdens m'n werk
er is niets aan het handje, gewoon doorgaan WLquote:Op woensdag 28 november 2007 20:22 schreef WhiteLightning het volgende:
ik rook onraad
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
moeten jullie niet iets anders doen ofzo ?!![]()
ik vraag of Lynda er is, ik draai me om, en iedereen is er weer
Zo zijn wijquote:Op woensdag 28 november 2007 20:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Uiteraard, iedereen staat in de rij om mij gezelschap te houden tijdens m'n werk
quote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:26 schreef Dylanesque het volgende:
Ik join de club
Pff, dit is toch niet te filmen... Wie missen we ondertussen nog?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:26 schreef Dylanesque het volgende:
Ik join de club
Ik ben er toch, wat nou anderen missenquote:Op woensdag 28 november 2007 20:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Pff, dit is toch niet te filmen... Wie missen we ondertussen nog?
wiskeytje ?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:26 schreef Dylanesque het volgende:
Ik join de club
Droxzquote:Op woensdag 28 november 2007 20:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Pff, dit is toch niet te filmen... Wie missen we ondertussen nog?
Tja, zo kun je het ook zienquote:Op woensdag 28 november 2007 20:27 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik ben er toch, wat nou anderen missen
inderdaad, misschien moeten we toch wat minder postenquote:
Mwoah..we konden niet voorzien dat er een liefdes romance gaande was op het moment dat wij het topic in kwamenquote:
nee joh. Lekker blijven postenquote:Op woensdag 28 november 2007 20:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
inderdaad, misschien moeten we toch wat minder posten![]()
en meer .. iets met ondertietel
Hoe bedoel je, moeten wij de volgende keer ook met z'n allen naar dat station komen ofzoquote:Op woensdag 28 november 2007 20:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
inderdaad, misschien moeten we toch wat minder posten![]()
en meer .. iets met ondertietel
En het is hier een openbare plek he, niet onze foutquote:Op woensdag 28 november 2007 20:28 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Mwoah..we konden niet voorzien dat er een liefdes romance gaande was op het moment dat wij het topic in kwamen
iedereen zit hier gewoon vastgeplakt aan de F5 toetsquote:Op woensdag 28 november 2007 20:28 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Mwoah..we konden niet voorzien dat er een liefdes romance gaande was op het moment dat wij het topic in kwamen
Gezellig, toch?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, moeten wij de volgende keer ook met z'n allen naar dat station komen ofzo
Het ziet er ook naar uit dat ik vandaag met een toetsenbord vastgeplakt aan m'n hand naar huis gaquote:Op woensdag 28 november 2007 20:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
iedereen zit hier gewoon vastgeplakt aan de F5 toets
Waarschijnlijk welquote:
Ik dacht al waarom blijft mijn scherm refreshen..maar dat was hetquote:Op woensdag 28 november 2007 20:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
iedereen zit hier gewoon vastgeplakt aan de F5 toets
Ik denk dat ik D benquote:Op woensdag 28 november 2007 20:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel
Maar goed, eerst maar eens uit zien te vogelen waar de variabelen X en Y precies voor staan
Ach nee, begint de ellende weer?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:31 schreef Dylanesque het volgende:
Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
STOP EENS ALLEMAAL
ik kan bijna niet meer fokken
Willen we dat eigenlijk wel weten?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel
Maar goed, eerst maar eens uit zien te vogelen waar de variabelen X en Y precies voor staan
Ja hallo, net leek het je nog gezelligquote:Op woensdag 28 november 2007 20:32 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Willen we dat eigenlijk wel weten?
dit doet me nu wel denken weet je welquote:Op woensdag 28 november 2007 20:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het ziet er ook naar uit dat ik vandaag met een toetsenbord vastgeplakt aan m'n hand naar huis ga
Dit klinkt wel erg verkeerd trouwens![]()
Meeting!!!!!!!!quote:Op woensdag 28 november 2007 20:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, moeten wij de volgende keer ook met z'n allen naar dat station komen ofzo
sorry ben zo actief, geen idee hoe dat komt .. gewoon doorgaan, gewoon doorgaanquote:Op woensdag 28 november 2007 20:31 schreef Dylanesque het volgende:
Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
STOP EENS ALLEMAAL
ik kan bijna niet meer fokken
Misschien alleen voor usernames die met een D beginnen ofzo...quote:Op woensdag 28 november 2007 20:32 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nee hoor ik denk dat t tijdelijk was, of heel erg plaatselijk
Ah, daar is ie weerquote:Op woensdag 28 november 2007 20:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
sorry ben zo actief, geen idee hoe dat komt .. gewoon doorgaan, gewoon doorgaan
verder gaat het wel goed met jou?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
sorry ben zo actief, geen idee hoe dat komt .. gewoon doorgaan, gewoon doorgaan
Doet me een beetje denken aan spamwar-friday, bij de bank waar Droxz en ik ooit nog eens hebben gewerkt, dat was helemaal niet bij te houdenquote:Op woensdag 28 november 2007 20:33 schreef Dylanesque het volgende:
fuuuck 5 post in een minuut, dit hou ik niet bij
Hallo, ik moet ook mijn "contacten" op msn bijhouden jaquote:
Haha ook leukquote:Op woensdag 28 november 2007 20:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan spamwar-friday, bij de bank waar Droxz en ik ooit nog eens hebben gewerkt, dat was helemaal niet bij te houden
700 berichten in een uurtje tijd ofzo, heel extreem
Hehequote:Op woensdag 28 november 2007 20:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel
en binnen 10 minuten belde de eerste mensen al .. de mailserver is traag, is daar iets van bekend?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan spamwar-friday, bij de bank waar Droxz en ik ooit nog eens hebben gewerkt, dat was helemaal niet bij te houden
700 berichten in een uurtje tijd ofzo, heel extreem
Da's ook weer zoquote:Op woensdag 28 november 2007 20:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hallo, ik moet ook mijn "contacten" op msn bijhouden ja
Oja, toen klapte spontaan de xxxxxx018 er weer uitquote:Op woensdag 28 november 2007 20:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
en binnen 10 minuten belde de eerste mensen al .. de mailserver is traag, is daar iets van bekend?
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:34 schreef diertjuh het volgende:
[..]
verder gaat het wel goed met jou?
Nu zijn we niet aan t werkquote:Op woensdag 28 november 2007 20:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
hoe kan dit, hele dag is het redelijk stil, en nu gaat dit topic extreem snel ... echt geweldig dit hahaha
Ik sta in je ondertitelquote:Op woensdag 28 november 2007 20:36 schreef lynda het volgende:
f*ck man het is hier nu gewoon drukker dan dat het overdag is deze hele week
Ja..maar ik ben heel wisselvalligquote:Op woensdag 28 november 2007 20:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja hallo, net leek het je nog gezellig![]()
wis·sel·val·lig (bn.)quote:Op woensdag 28 november 2007 20:37 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja..maar ik ben heel wisselvallig. Goed zoek jij ff uit wat het inhoudt? Dan wacht ik af
Dat zei ik dus net ook al tegen Dylan op msnquote:Op woensdag 28 november 2007 20:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
hoe kan dit, hele dag is het redelijk stil, en nu gaat dit topic extreem snel ... echt geweldig dit hahaha
Ik zit lekker THUIS! na een gezellig dinnerquote:Op woensdag 28 november 2007 20:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En nu het mooiste van alles; IK KRIJG ERVOOR BETAALD
Kan je nagaan hoe we hier als idioten aan het typen en alt tabben zijnquote:Op woensdag 28 november 2007 20:38 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat zei ik dus net ook al tegen Dylan op msn
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
wis·sel·val·lig (bn.)
1 veranderlijk, onbestendig, onzeker => kwakkelig
Dat krijg je he, bij een goede werksfeerquote:Op woensdag 28 november 2007 20:38 schreef Sm0keZ het volgende:
Wel schappelijk dat iedereen nog even rond blijft hangen na werktijd
Je vroeg toch heel duidelijk of ik dat moest opzoeken hoor ...quote:Op woensdag 28 november 2007 20:39 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Je brengt me nog in de war zo
.
Dit geeft het woord 'thuiswerken' een heel andere dimensie!quote:Op woensdag 28 november 2007 20:39 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat krijg je he, bij een goede werksfeer
Nu nog betaald krijgen hierquote:Op woensdag 28 november 2007 20:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dit geeft het woord 'thuiswerken' een heel andere dimensie!
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:38 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik zit lekker THUIS! na een gezellig dinner
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je vroeg toch heel duidelijk of ik dat moest opzoeken hoor ...
You wish!quote:Op woensdag 28 november 2007 20:37 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik sta in je ondertitelof droxz, off diertje
O en nu heb je hem zeker uit staan he!quote:Op woensdag 28 november 2007 20:35 schreef Sm0keZ het volgende:
Mocht iemand zich vervelen op msn, voeg mij dan ook ff toe, msn staat in m'n profiel![]()
handig voor als ik aan het werk ben, en dit topic weer eens dood is![]()
alt-tab .. kan ik ook wel eens vergeten hequote:
Neehoor, staat gewoon aan!quote:Op woensdag 28 november 2007 20:43 schreef lynda het volgende:
O en nu heb je hem zeker uit staan he!
Dan kom je nog goed wegquote:Op woensdag 28 november 2007 20:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
alt-tab .. kan ik ook wel eens vergeten he
Ik ga je toevoegen dan!quote:Op woensdag 28 november 2007 20:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's ook weer zo
Mocht iemand zich vervelen op msn, voeg mij dan ook ff toe, msn staat in m'n profiel![]()
handig voor als ik aan het werk ben, en dit topic weer eens dood is![]()
hehe prutsers jullie allemaalquote:Op woensdag 28 november 2007 20:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neehoor, staat gewoon aan!
Alleen wordt MSN hier geblokkeerd, dus zit via een webmessenger die blijkbaar niet helemaal in orde is
Ik heb ook de normale msn op m'n laptop staan, alleen werkt ie hier nietquote:Op woensdag 28 november 2007 20:45 schreef lynda het volgende:
[..]
hehe prutsers jullie allemaalbij WL fok geblokkeerd, bij jou msn
kom ik met ik heb als 1e maar even normale msn op de laptop gegooid
webmessenger op werk is hipquote:Op woensdag 28 november 2007 20:45 schreef lynda het volgende:
[..]
hehe prutsers jullie allemaalbij WL fok geblokkeerd, bij jou msn
kom ik met ik heb als 1e maar even normale msn op de laptop gegooid
LOLquote:Op woensdag 28 november 2007 20:46 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
webmessenger op werk is hiplaatst toch nog een of ander iemand door ontslagen omdat ie vanaf zn werk jonge meisjes aan het lastigvallen was op msn?
ik val alleen spuitelfjes lastig op msnquote:Op woensdag 28 november 2007 20:46 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
webmessenger op werk is hiplaatst toch nog een of ander iemand door ontslagen omdat ie vanaf zn werk jonge meisjes aan het lastigvallen was op msn?
Zou ik nie pikken droks!quote:Op woensdag 28 november 2007 20:47 schreef lynda het volgende:
[..]
ik val alleen spuitelfjes lastig op msn
ze valt me niet lastig, het is gewoon heeeeeeeeeul gezelligquote:
uhu heb het ook gelezen maar wat precies het verhaal was ben ik vergetenquote:Op woensdag 28 november 2007 20:46 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat kan hoor.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ze valt me niet lastig, het is gewoon heeeeeeeeeul gezellig
Thnx!quote:Op woensdag 28 november 2007 20:49 schreef lynda het volgende:
I'm out! tot morgen
Smokez werk ze nog even! :#
Is helemaal primaquote:Op woensdag 28 november 2007 20:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hm, ik zie alleen nog niks!
Webmessengers
Naja, als ik vannacht thuis ben accept ik je wel
dit hadden jullie natuurlijk nooit verwacht, maar ik ben er ook vandoorquote:Op woensdag 28 november 2007 20:49 schreef lynda het volgende:
I'm out! tot morgen
Smokez werk ze nog even!![]()
Vind ik een mooie, ik denk dat ik me ook even terugtrek van het fokken, anders is t straks 11 u en is mn avond kwijtquote:Op woensdag 28 november 2007 20:49 schreef lynda het volgende:
I'm out! tot morgen
Smokez werk ze nog even!![]()
Simultaan afscheid, nicequote:Op woensdag 28 november 2007 20:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
dit hadden jullie natuurlijk nooit verwacht, maar ik ben er ook vandoor![]()
tot morgen!![]()
werkse Tinus!
Whehe, meneer heeft zeker geen zin meer?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
dit hadden jullie natuurlijk nooit verwacht, maar ik ben er ook vandoor![]()
tot morgen!![]()
werkse Tinus!
Ah joh, moet kunnen tochquote:Op woensdag 28 november 2007 20:51 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Vind ik een mooie, ik denk dat ik me ook even terugtrek van het fokken, anders is t straks 11 u en is mn avond kwijt![]()
Tot morgen! Of waarschijnlijker, tot straks
Laatste uur ging iedereen als een speer postenquote:Op woensdag 28 november 2007 20:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik had dit topic open ik kom 1.5 uur later terug en er zijn 6 paginas bij
quote:Op woensdag 28 november 2007 21:00 schreef diertjuh het volgende:
Nu ga ik ook eventjes foetsie. Nog wat doen enzo
tot straks
Tot zo!quote:Op woensdag 28 november 2007 21:00 schreef diertjuh het volgende:
Nu ga ik ook eventjes foetsie. Nog wat doen enzo
tot straks
oehh..wat is er op?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:56 schreef Friday12 het volgende:
ik ben er nog maar zit ook tv te kijke enz
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
alles wat ik wil mijn pc is mijn tv
Moet je die sattelietverbinding hier op m'n werk eens bekijken waar de beamer op zit, keuze genoeg, er zitten zelfs arabische pornokanalen tussenquote:Op woensdag 28 november 2007 22:03 schreef Friday12 het volgende:
want de gewone tv zuigt er is echt geen fuck aan
pilots kijke om een goede een goede serie te vindenquote:Op woensdag 28 november 2007 22:04 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Wat een telleurstelling weer..ik dacht echte tv
![]()
Maar wat ben je aan het kijken dan? Laat ik het dan maar zo vragen
hoeveel gaten heeft zo'n boerka daarquote:Op woensdag 28 november 2007 22:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Moet je die sattelietverbinding hier op m'n werk eens bekijken waar de beamer op zit, keuze genoeg, er zitten zelfs arabische pornokanalen tussen![]()
morge is 8 erquote:Op woensdag 28 november 2007 22:12 schreef diertjuh het volgende:
uhu die nieuwe serie. Volg het al een poosje
bestaan die?quote:Op woensdag 28 november 2007 22:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Moet je die sattelietverbinding hier op m'n werk eens bekijken waar de beamer op zit, keuze genoeg, er zitten zelfs arabische pornokanalen tussen![]()
uhu zeker. Wij hebben via schotel..en toen alles nog werkte stonden er ook redelijk wat porno kanalen op. Maar doet het allemaal niet meerquote:
krijg je ook amerikaanse zenders op schotel?quote:Op woensdag 28 november 2007 22:20 schreef diertjuh het volgende:
[..]
uhu zeker. Wij hebben via schotel..en toen alles nog werkte stonden er ook redelijk wat porno kanalen op. Maar doet het allemaal niet meer
css of cod4?quote:Op woensdag 28 november 2007 22:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
jahoor, kom ik na het "gamen" even terug, weer 2 pagina's vol
Uiteraardquote:Op woensdag 28 november 2007 22:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
jahoor, kom ik na het "gamen" even terug, weer 2 pagina's vol
nope..dat dan weer niet. Allemaal arabische zooi endergelijke. Maar heel veel kanalen doen het niet. Je moet zo'n kaartje in zo'n ontvanger doen..maar wij hebben gewoon een normaal pakket. Als je een duurder pakket neemt dan doen veel meer kanalen het wel. En zoveel tv kijk ik ook nog weer niequote:Op woensdag 28 november 2007 22:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
krijg je ook amerikaanse zenders op schotel?
zeg maar welkequote:Op woensdag 28 november 2007 22:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Prima, op voorwaarde dat je wel bepaalde quotes van Droxz meeneemt in de OP!
als links of quotesquote:Op woensdag 28 november 2007 22:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Deze bijvoorbeeld?
Geen reet te doen op je werk, Deel 67
hey, en hier kun je opeens wel weer praten?quote:Op woensdag 28 november 2007 22:29 schreef diertjuh het volgende:
Moet deze nog vol?
ik heb de op al klaar dus ga sneller posten luiaardsquote:Op woensdag 28 november 2007 22:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Quotes, maar ik was te lui om zelf te quoten
Ik heb net wat gezegd..Maar geen response van jou kant. Tipje: Gebruik een betere webmessengerquote:Op woensdag 28 november 2007 22:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
hey, en hier kun je opeens wel weer praten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |