En het is hier een openbare plek he, niet onze foutquote:Op woensdag 28 november 2007 20:28 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Mwoah..we konden niet voorzien dat er een liefdes romance gaande was op het moment dat wij het topic in kwamen
iedereen zit hier gewoon vastgeplakt aan de F5 toetsquote:Op woensdag 28 november 2007 20:28 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Mwoah..we konden niet voorzien dat er een liefdes romance gaande was op het moment dat wij het topic in kwamen
Gezellig, toch?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, moeten wij de volgende keer ook met z'n allen naar dat station komen ofzo
Het ziet er ook naar uit dat ik vandaag met een toetsenbord vastgeplakt aan m'n hand naar huis gaquote:Op woensdag 28 november 2007 20:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
iedereen zit hier gewoon vastgeplakt aan de F5 toets
Waarschijnlijk welquote:
Ik dacht al waarom blijft mijn scherm refreshen..maar dat was hetquote:Op woensdag 28 november 2007 20:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
iedereen zit hier gewoon vastgeplakt aan de F5 toets
Ik denk dat ik D benquote:Op woensdag 28 november 2007 20:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel
Maar goed, eerst maar eens uit zien te vogelen waar de variabelen X en Y precies voor staan
Ach nee, begint de ellende weer?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:31 schreef Dylanesque het volgende:
Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
STOP EENS ALLEMAAL
ik kan bijna niet meer fokken
Willen we dat eigenlijk wel weten?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel
Maar goed, eerst maar eens uit zien te vogelen waar de variabelen X en Y precies voor staan
Ja hallo, net leek het je nog gezelligquote:Op woensdag 28 november 2007 20:32 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Willen we dat eigenlijk wel weten?
dit doet me nu wel denken weet je welquote:Op woensdag 28 november 2007 20:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het ziet er ook naar uit dat ik vandaag met een toetsenbord vastgeplakt aan m'n hand naar huis ga
Dit klinkt wel erg verkeerd trouwens![]()
Meeting!!!!!!!!quote:Op woensdag 28 november 2007 20:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, moeten wij de volgende keer ook met z'n allen naar dat station komen ofzo
sorry ben zo actief, geen idee hoe dat komt .. gewoon doorgaan, gewoon doorgaanquote:Op woensdag 28 november 2007 20:31 schreef Dylanesque het volgende:
Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
STOP EENS ALLEMAAL
ik kan bijna niet meer fokken
Misschien alleen voor usernames die met een D beginnen ofzo...quote:Op woensdag 28 november 2007 20:32 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nee hoor ik denk dat t tijdelijk was, of heel erg plaatselijk
Ah, daar is ie weerquote:Op woensdag 28 november 2007 20:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
sorry ben zo actief, geen idee hoe dat komt .. gewoon doorgaan, gewoon doorgaan
verder gaat het wel goed met jou?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
sorry ben zo actief, geen idee hoe dat komt .. gewoon doorgaan, gewoon doorgaan
Doet me een beetje denken aan spamwar-friday, bij de bank waar Droxz en ik ooit nog eens hebben gewerkt, dat was helemaal niet bij te houdenquote:Op woensdag 28 november 2007 20:33 schreef Dylanesque het volgende:
fuuuck 5 post in een minuut, dit hou ik niet bij
Hallo, ik moet ook mijn "contacten" op msn bijhouden jaquote:
Haha ook leukquote:Op woensdag 28 november 2007 20:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan spamwar-friday, bij de bank waar Droxz en ik ooit nog eens hebben gewerkt, dat was helemaal niet bij te houden
700 berichten in een uurtje tijd ofzo, heel extreem
Hehequote:Op woensdag 28 november 2007 20:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel
en binnen 10 minuten belde de eerste mensen al .. de mailserver is traag, is daar iets van bekend?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan spamwar-friday, bij de bank waar Droxz en ik ooit nog eens hebben gewerkt, dat was helemaal niet bij te houden
700 berichten in een uurtje tijd ofzo, heel extreem
Da's ook weer zoquote:Op woensdag 28 november 2007 20:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hallo, ik moet ook mijn "contacten" op msn bijhouden ja
Oja, toen klapte spontaan de xxxxxx018 er weer uitquote:Op woensdag 28 november 2007 20:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
en binnen 10 minuten belde de eerste mensen al .. de mailserver is traag, is daar iets van bekend?
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:34 schreef diertjuh het volgende:
[..]
verder gaat het wel goed met jou?
Nu zijn we niet aan t werkquote:Op woensdag 28 november 2007 20:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
hoe kan dit, hele dag is het redelijk stil, en nu gaat dit topic extreem snel ... echt geweldig dit hahaha
Ik sta in je ondertitelquote:Op woensdag 28 november 2007 20:36 schreef lynda het volgende:
f*ck man het is hier nu gewoon drukker dan dat het overdag is deze hele week
Ja..maar ik ben heel wisselvalligquote:Op woensdag 28 november 2007 20:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja hallo, net leek het je nog gezellig![]()
wis·sel·val·lig (bn.)quote:Op woensdag 28 november 2007 20:37 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja..maar ik ben heel wisselvallig. Goed zoek jij ff uit wat het inhoudt? Dan wacht ik af
Dat zei ik dus net ook al tegen Dylan op msnquote:Op woensdag 28 november 2007 20:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
hoe kan dit, hele dag is het redelijk stil, en nu gaat dit topic extreem snel ... echt geweldig dit hahaha
Ik zit lekker THUIS! na een gezellig dinnerquote:Op woensdag 28 november 2007 20:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En nu het mooiste van alles; IK KRIJG ERVOOR BETAALD
Kan je nagaan hoe we hier als idioten aan het typen en alt tabben zijnquote:Op woensdag 28 november 2007 20:38 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat zei ik dus net ook al tegen Dylan op msn
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
wis·sel·val·lig (bn.)
1 veranderlijk, onbestendig, onzeker => kwakkelig
Dat krijg je he, bij een goede werksfeerquote:Op woensdag 28 november 2007 20:38 schreef Sm0keZ het volgende:
Wel schappelijk dat iedereen nog even rond blijft hangen na werktijd
Je vroeg toch heel duidelijk of ik dat moest opzoeken hoor ...quote:Op woensdag 28 november 2007 20:39 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Je brengt me nog in de war zo
.
Dit geeft het woord 'thuiswerken' een heel andere dimensie!quote:Op woensdag 28 november 2007 20:39 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat krijg je he, bij een goede werksfeer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |