Yay, m'n eerste GRTDOJW topicquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:42 schreef Bellerophon het volgende:
Ik denk deze dus
nou ik ben stiekem toch wat aan het doenquote:
Ja idd, toen was ik pas 3 kwartier wakkerquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:46 schreef lynda het volgende:
Vroeg? Vier uur geleden was het pas vroeg
Het is hier lekker rustig, dat scheelt weer...quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik ben stiekem toch wat aan het doen
quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:48 schreef lynda het volgende:
Nouwja mijn (nieuwe) wekker ging 4 uur geleden alweer af
Nog 2 ochtenden
:P
quote:
ben je nog steeds met je stage verslag bezig?quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:53 schreef lynda het volgende:
Kwart voor 2 klaar vandaag! Nou ik moet om half 4 op school wezen en is 2 uur reizen.. Ben alsnog pas om 6 uur thuis hehe
Dacht eerst ook dat ik er niet wakker van zou worden, maar was toch wel benieuwd, heb dus uit pure nieuwsgierigheid maar zo'n ding gehaald. Normaliter kun je een kanon afschieten als ik lig te slapen, en alsnog wordt ik dan niet wakkerquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:55 schreef lynda het volgende:
Me wekker is ook nog heel ja WLWerd wakker met zo'n irritante wekkertoon + radio
Die Wake-Up light he.. ik zou daar denk serieus niet wakker van worden :| Maakt mij niets uit of het licht of donker is buiten als ik wil slapen slaap ik
Komt denk ook wel door het horecawerk tot 4 uur.. Tegen de tijd dat je thuis komt begint het buiten weer licht te worden
Ah, Beschlamer is er ook weer?quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:59 schreef Friday12 het volgende:
droxz zie laatste post uit vorige topic![]()
maar WL en Dr Droxz een nieuwe videokaart kopen gaat mij wel wat te ver maar ja dom van me om geen nvidia kaart te nemen. Ik wilde een nvidia kaart hebben dat een 7600 of een 7800 GT die haaden ze toen nietquote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:55 schreef lynda het volgende:
Me wekker is ook nog heel ja WLWerd wakker met zo'n irritante wekkertoon + radio
Die Wake-Up light he.. ik zou daar denk serieus niet wakker van worden :| Maakt mij niets uit of het licht of donker is buiten als ik wil slapen slaap ik
Komt denk ook wel door het horecawerk tot 4 uur.. Tegen de tijd dat je thuis komt begint het buiten weer licht te worden
quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wekketoon en radio. zo nou je zat gelijk rechtovereind in bed zeker ?
ik zat toevallig gisteren naar zon wake-up te kijken. vroeg me al af wat dat was.
beetje vage dingen als ik het zo zie. mja met wakkkerworden heb ik nooit zon moeite , heb een inwendige wekker
dat is niet waar. nvidia en ati hebben allebei problemen hoor! nvidia brengt nieuwe drivers uit bij elk spelquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:02 schreef DavyE het volgende:
[..]
maar WL en Dr Droxz een nieuwe videokaart kopen gaat mij wel wat te ver maar ja dom van me om geen nvidia kaart te nemen. Ik wilde een nvidia kaart hebben dat een 7600 of een 7800 GT die haaden ze toen nietdus ja nu zit ik dus met een 1950 X pro opgescheept van nog geen jaar oud
![]()
![]()
maar voor games geldt dus koop een nvidia dan heb je dus geen last![]()
![]()
maar op dit moment geldt wel dat jullie geen last hebbenquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat is niet waar. nvidia en ati hebben allebei problemen hoor! nvidia brengt nieuwe drivers uit bij elk spel
gozer, bij cryis crasht mn computer om de zoveel tijd.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:06 schreef DavyE het volgende:
[..]
maar op dit moment geldt wel dat jullie geen last hebben![]()
![]()
Ik sta daar eigenlijk standaard in de top10,quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
jah ken jij muppets serv ook toevallig![]()
dus dat ben jij ik word altijd ingemaakt door jouquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik sta daar eigenlijk standaard in de top10,
en speel daar onder de naam [VH]Droxz![]()
jep!quote:
Beschlamerquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik sta daar eigenlijk standaard in de top10,
en speel daar onder de naam [VH]Droxz![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dus dat ben jij ik word altijd ingemaakt door jou![]()
Zoveel lopen zuipen dan?quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
jep!
gisteren vrij, dat moest ook wel na die LAN van dit weekend![]()
Droxz, beSchalmer, iedereen kent me het meeste als Droxz denk ik hahahaquote:
ah oke dus het is niet altijd dat het 100% werkt, wel raar eigenlijk als ze zo`n reeks van COD`s hebben gemaakt, zou je toch eigenlijk een trend ophoog verwachtenquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gozer, bij cryis crasht mn computer om de zoveel tijd.
Meer aardig wat groente gerookt zeg maarquote:
nogmaals dit ligt aan ATI en niet activisionquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:15 schreef DavyE het volgende:
[..]
ah oke dus het is niet altijd dat het 100% werkt, wel raar eigenlijk als ze zo`n reeks van COD`s hebben gemaakt, zou je toch eigenlijk een trend ophoog verwachten![]()
jesus hoe kan je dan 27 uur wakker blijven hahaquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Meer aardig wat groente gerookt zeg maar![]()
eer dat ik dat nog maar 1 keer per jaar doe ofzo![]()
Genoeg erbij blijven drinken, dan wordt je niet zo dufquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jesus hoe kan je dan 27 uur wakker blijven haha
nou echt neit hehquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Genoeg erbij blijven drinken, dan wordt je niet zo duf
koffie en een halve tree redbull, en natuurlijk COD4!quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jesus hoe kan je dan 27 uur wakker blijven haha
LOLquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou echt neit heh
smoken en drinken == slaapmiddel
goede mogguh!quote:
tijdje geleden op rank 13 maar nu met dat systeem niet meerquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha ok, onder welke naam speel jij daar dan?![]()
Mja, de meeste zullen wel brak zijn denk ik, wat moet je anders doenquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
goede mogguh!
Natuurlijk ben ik ook brak, en zal de rest hier net zo brak als normaal bij zitten![]()
als altijd natuurlijkquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
goede mogguh!
Natuurlijk ben ik ook brak, en zal de rest hier net zo brak als normaal bij zitten![]()
Dan klopt de wereld nogquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
goede mogguh!
Natuurlijk ben ik ook brak, en zal de rest hier net zo brak als normaal bij zitten [afbeelding]
sorry dat is mijn perverse geest weer.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
LOL
Ik doelde ook niet specifiek op alcohol
Cola / red bull / koffie etc.
Ik begrijp je gedachtengang, waarschijnlijk zou ik t zelf ook zo opvattenquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry dat is mijn pervese geest weer.
ik ga altijd uit van mijn ervaringquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik begrijp je gedachtengang, waarschijnlijk zou ik t zelf ook zo opvatten
Hou er rekening mee dat het niet een klein verslagje is hequote:Op dinsdag 13 november 2007 09:58 schreef DavyE het volgende:
[..]
ben je nog steeds met je stage verslag bezig?
Mijn inwendige wekker is afgesteld op uurtje of 12 ’s middags :pquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:03 schreef WhiteLightning het volgende:
mja met wakkkerworden heb ik nooit zon moeite , heb een inwendige wekker
had ie beter naast je kunnen liggen, dan had je nog lekkerder wakker gewordenquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:37 schreef lynda het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat het niet een klein verslagje is heMaak een compleet kwaliteitshandboek voor me stageadres.
[..]
Mijn inwendige wekker is afgesteld op uurtje of 12 ’s middags :p
En het viel mee met gelijk recht overeind zitten.. Werd na 5 minuten nog gebeld doorook dus was wel lekker wakker worden vandaag
![]()
Me dag gaat te snelnog 3 uurtjes en juist nu heb ik het druk
![]()
hey das een vrijhaven om dronken te worden!quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:46 schreef DavyE het volgende:
jongens en meisjes
Wie doet er nog mee aan carnaval?
[ afbeelding ]
![]()
* WhiteLightning schaamt zich.quote:
ik ook niet hoor, maar ben wel eens in valkenswaard geweest met dat carnavalquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning schaamt zich.
* WhiteLightning komt van boven de rivier
* WhiteLightning is er dus niet mee opgegroeid
hmm dat lijkt wel dat bier wat ik ook altijd drinkquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:50 schreef DavyE het volgende:
[ afbeelding ]
WL dat blikje moet jouw wel aanspreken![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:53 schreef DavyE het volgende:
[ afbeelding ]
In de hemel is geen bier daarom drinken wij het hier !!![]()
![]()
je naam was "rank 13" of "13" ? Dat zegt me nietsquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
tijdje geleden op rank 13 maar nu met dat systeem niet meer![]()
volgens mij is openbaar dronkenschap daar wel geoorloofdquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hmm dat lijkt wel dat bier wat ik ook altijd drink
[ afbeelding ]
me rank was 13 en me naam krijg je niet(onorigineel)quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
je naam was "rank 13" of "13" ? Dat zegt me niets![]()
(iedereen zal wel lachen omdat ik vast iets niet snap omdat ik niet wakker ben hahaha)
Beetje jammer maar weerquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
me rank was 13 en me naam krijg je niet(onorigineel)![]()
droxz sorry!!! wat is het ip van de ts server, nu mail ik hem echt naar huis. vergeet het telkensquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
me rank was 13 en me naam krijg je niet(onorigineel)![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
droxz sorry!!! wat is het ip van de ts server, nu mail ik hem echt naar huis. vergeet het telkens![]()
Ik heb zeker in dit weekend met aan mannetje of 10 a 15 COD4 zitten spelen ...quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:07 schreef WhiteLightning het volgende:
droxz is cod4 het waard om te kopen puur voor online ? of vallen dingen je tegen ?
en had jij of iemand anders hier nou xfire ?
nou dan ga ik cod4 ook kopenquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb zeker in dit weekend met aan mannetje of 10 a 15 COD4 zitten spelen ...
Ben zwaar onder de indruk over iig de graphics, en de gameplay vond ik erg cool!
Het idee dat je nieuwe wapens krijgt, en upgrades voor je wapens ..
Het is dat mijn telefoon leeg is, en mijn oplader bij een vriend van me ligt,
zodat ik geen geld kan overmaken .. anders had ik hem gelijk gekocht!
sorry, ik gebruik geen X-fire ..
Ik speel veel Counterstrike ed, dus daar gebruiken wij gewoon STEAM voor![]()
Mannen *zucht*quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
had ie beter naast je kunnen liggen, dan had je nog lekkerder wakker geworden![]()
![]()
![]()
Ik ook wel, maarja, ik zit met een hoop mensen ook op TS.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou dan ga ik cod4 ook kopen
mja ik speel meer dan alleen css dus vandaar xfire
sorry, ik liet me even gaan!quote:
Ik wil hem nu gaan kopen. echter 1 probleem, het regent en ik smelt danquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ook wel, maarja, ik zit met een hoop mensen ook op TS.
Op de teamspeak waar ik zit zullen een hoop mensen komen (denk ik)
die allemaal COD4 gaan spelen! Als er meer mensen komen is het alleen maar beter!![]()
Dat MOET je er maar voor over hebben!quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ik wil hem nu gaan kopen. echter 1 probleem, het regent en ik smelt dan
Aawh arme jij. * diertjuh geeft paraplu aan WhiteLightningquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ik wil hem nu gaan kopen. echter 1 probleem, het regent en ik smelt dan
Nope..viel me net ook al op.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik mis Seventees trouwens ... iemand haar gezien?![]()
Misschien heeft iemand het toch nog druk op het werk!quote:
Ja wie weetquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Misschien heeft iemand het toch nog druk op het werk!![]()
Die moet maar snel wat minder te doen hebben hoor hahaha![]()
dank je welquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:41 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Aawh arme jij. * diertjuh geeft paraplu aan WhiteLightning
hahaquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Misschien heeft iemand het toch nog druk op het werk!![]()
Die moet maar snel wat minder te doen hebben hoor hahaha![]()
potverdoriequote:Op dinsdag 13 november 2007 11:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ook wel, maarja, ik zit met een hoop mensen ook op TS.
Op de teamspeak waar ik zit zullen een hoop mensen komen (denk ik)
die allemaal COD4 gaan spelen! Als er meer mensen komen is het alleen maar beter!![]()
Hallo goeiemorgen Vrij omgquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:50 schreef Seventees het volgende:
*Gordijn open werpt*![]()
Mogge Lynda, diertjuh (mede-meiden), Sm0keZ, Bellerophon, WL
, DavyE, Friday12, Dr.Droxz en Lynx666
Ben vrij...
Goedemorgenquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:50 schreef Seventees het volgende:
Ben vrij...
Verschil moet er zijn, toch?quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:53 schreef DavyE het volgende:
[..]
Hallo goeiemorgen Vrij omg![]()
en wij maar werken![]()
mogguh!quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:50 schreef Seventees het volgende:
Ben vrij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |