Misschien heeft iemand het toch nog druk op het werk!quote:
Ja wie weetquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Misschien heeft iemand het toch nog druk op het werk!![]()
Die moet maar snel wat minder te doen hebben hoor hahaha![]()
dank je welquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:41 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Aawh arme jij. * diertjuh geeft paraplu aan WhiteLightning
hahaquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Misschien heeft iemand het toch nog druk op het werk!![]()
Die moet maar snel wat minder te doen hebben hoor hahaha![]()
potverdoriequote:Op dinsdag 13 november 2007 11:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ook wel, maarja, ik zit met een hoop mensen ook op TS.
Op de teamspeak waar ik zit zullen een hoop mensen komen (denk ik)
die allemaal COD4 gaan spelen! Als er meer mensen komen is het alleen maar beter!![]()
Hallo goeiemorgen Vrij omgquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:50 schreef Seventees het volgende:
*Gordijn open werpt*![]()
Mogge Lynda, diertjuh (mede-meiden), Sm0keZ, Bellerophon, WL
, DavyE, Friday12, Dr.Droxz en Lynx666
Ben vrij...
Goedemorgenquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:50 schreef Seventees het volgende:
Ben vrij...
Verschil moet er zijn, toch?quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:53 schreef DavyE het volgende:
[..]
Hallo goeiemorgen Vrij omg![]()
en wij maar werken![]()
mogguh!quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:50 schreef Seventees het volgende:
Ben vrij...
You missed me? That's so sweet!quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik mis Seventees trouwens ... iemand haar gezien?![]()
100 % spot on!quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:47 schreef diertjuh het volgende:
Ja wie weetMisschien is ze ook wel gewoon een dagje thuis gebleven en is nu slaap aan het inhalen
eens lui altijd lui ook op het werkquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:53 schreef DavyE het volgende:
[..]
en wij maar werken![]()
TTTTTTT!quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:50 schreef Seventees het volgende:
*Gordijn open werpt* [afbeelding] [afbeelding]
Mogge Lynda, diertjuh (mede-meiden [afbeelding] ), Sm0keZ, Bellerophon, WL [afbeelding] , DavyE, Friday12, Dr.Droxz en Lynx666 [afbeelding]
Ben vrij...
je heb nu een pm etje als het goed isquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Beetje jammer maar weer![]()
Stuur hem anders als PM ofzo, wil wel graag weten wie jij bent![]()
Verschil moet er zijnquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:53 schreef DavyE het volgende:
[..]
en wij maar werken![]()
You know me so welquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mogguh!
* Dr.Droxz geeft Seventees een heerlijk bakje thee![]()
Lynx666!!quote:
En ik dan!?quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
je heb nu een pm etje als het goed is
wil jij er ook een danquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:06 schreef Seventees het volgende:
[..]
En ik dan!?
*semi-beledigd kijkt*
Dat is inderdaad klote ja! Zal zo wel even teruglezen om te kijken wat precies je probleem is .. misschien kan ik ergens mee helpen ...quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:49 schreef DavyE het volgende:
[..]
potverdorieik moet cod 4 toch echt wel aan de praat krijgen. iedereen zit het al te spelen ik sta al 4 dagen te kloten om het te laten werken.
Met you-know-who?quote:
Doe eensquote:
Goeiemorgen!quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:50 schreef Seventees het volgende:
Ben vrij...
hij kan niet te veel post missen weet jequote:Op dinsdag 13 november 2007 12:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Doe rustig aan joh, het is toch geen weekend?
Ah joh, tijd zat om het na twee uur lunchen nog eens terug te lezenquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
hij kan niet te veel post missen weet je![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |