Yay, m'n eerste GRTDOJW topicquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:42 schreef Bellerophon het volgende:
Ik denk deze dus
nou ik ben stiekem toch wat aan het doenquote:
Ja idd, toen was ik pas 3 kwartier wakkerquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:46 schreef lynda het volgende:
Vroeg? Vier uur geleden was het pas vroeg
Het is hier lekker rustig, dat scheelt weer...quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik ben stiekem toch wat aan het doen
quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:48 schreef lynda het volgende:
Nouwja mijn (nieuwe) wekker ging 4 uur geleden alweer af
Nog 2 ochtenden
:P
quote:
ben je nog steeds met je stage verslag bezig?quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:53 schreef lynda het volgende:
Kwart voor 2 klaar vandaag! Nou ik moet om half 4 op school wezen en is 2 uur reizen.. Ben alsnog pas om 6 uur thuis hehe
Dacht eerst ook dat ik er niet wakker van zou worden, maar was toch wel benieuwd, heb dus uit pure nieuwsgierigheid maar zo'n ding gehaald. Normaliter kun je een kanon afschieten als ik lig te slapen, en alsnog wordt ik dan niet wakkerquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:55 schreef lynda het volgende:
Me wekker is ook nog heel ja WLWerd wakker met zo'n irritante wekkertoon + radio
Die Wake-Up light he.. ik zou daar denk serieus niet wakker van worden :| Maakt mij niets uit of het licht of donker is buiten als ik wil slapen slaap ik
Komt denk ook wel door het horecawerk tot 4 uur.. Tegen de tijd dat je thuis komt begint het buiten weer licht te worden
Ah, Beschlamer is er ook weer?quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:59 schreef Friday12 het volgende:
droxz zie laatste post uit vorige topic![]()
maar WL en Dr Droxz een nieuwe videokaart kopen gaat mij wel wat te ver maar ja dom van me om geen nvidia kaart te nemen. Ik wilde een nvidia kaart hebben dat een 7600 of een 7800 GT die haaden ze toen nietquote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:55 schreef lynda het volgende:
Me wekker is ook nog heel ja WLWerd wakker met zo'n irritante wekkertoon + radio
Die Wake-Up light he.. ik zou daar denk serieus niet wakker van worden :| Maakt mij niets uit of het licht of donker is buiten als ik wil slapen slaap ik
Komt denk ook wel door het horecawerk tot 4 uur.. Tegen de tijd dat je thuis komt begint het buiten weer licht te worden
quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wekketoon en radio. zo nou je zat gelijk rechtovereind in bed zeker ?
ik zat toevallig gisteren naar zon wake-up te kijken. vroeg me al af wat dat was.
beetje vage dingen als ik het zo zie. mja met wakkkerworden heb ik nooit zon moeite , heb een inwendige wekker
dat is niet waar. nvidia en ati hebben allebei problemen hoor! nvidia brengt nieuwe drivers uit bij elk spelquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:02 schreef DavyE het volgende:
[..]
maar WL en Dr Droxz een nieuwe videokaart kopen gaat mij wel wat te ver maar ja dom van me om geen nvidia kaart te nemen. Ik wilde een nvidia kaart hebben dat een 7600 of een 7800 GT die haaden ze toen nietdus ja nu zit ik dus met een 1950 X pro opgescheept van nog geen jaar oud
![]()
![]()
maar voor games geldt dus koop een nvidia dan heb je dus geen last![]()
![]()
maar op dit moment geldt wel dat jullie geen last hebbenquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat is niet waar. nvidia en ati hebben allebei problemen hoor! nvidia brengt nieuwe drivers uit bij elk spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |