Yay, m'n eerste GRTDOJW topicquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:42 schreef Bellerophon het volgende:
Ik denk deze dus
nou ik ben stiekem toch wat aan het doenquote:
Ja idd, toen was ik pas 3 kwartier wakkerquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:46 schreef lynda het volgende:
Vroeg? Vier uur geleden was het pas vroeg
Het is hier lekker rustig, dat scheelt weer...quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik ben stiekem toch wat aan het doen
quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:48 schreef lynda het volgende:
Nouwja mijn (nieuwe) wekker ging 4 uur geleden alweer af
Nog 2 ochtenden
:P
quote:
ben je nog steeds met je stage verslag bezig?quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:53 schreef lynda het volgende:
Kwart voor 2 klaar vandaag! Nou ik moet om half 4 op school wezen en is 2 uur reizen.. Ben alsnog pas om 6 uur thuis hehe
Dacht eerst ook dat ik er niet wakker van zou worden, maar was toch wel benieuwd, heb dus uit pure nieuwsgierigheid maar zo'n ding gehaald. Normaliter kun je een kanon afschieten als ik lig te slapen, en alsnog wordt ik dan niet wakkerquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:55 schreef lynda het volgende:
Me wekker is ook nog heel ja WLWerd wakker met zo'n irritante wekkertoon + radio
Die Wake-Up light he.. ik zou daar denk serieus niet wakker van worden :| Maakt mij niets uit of het licht of donker is buiten als ik wil slapen slaap ik
Komt denk ook wel door het horecawerk tot 4 uur.. Tegen de tijd dat je thuis komt begint het buiten weer licht te worden
Ah, Beschlamer is er ook weer?quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:59 schreef Friday12 het volgende:
droxz zie laatste post uit vorige topic![]()
maar WL en Dr Droxz een nieuwe videokaart kopen gaat mij wel wat te ver maar ja dom van me om geen nvidia kaart te nemen. Ik wilde een nvidia kaart hebben dat een 7600 of een 7800 GT die haaden ze toen nietquote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:55 schreef lynda het volgende:
Me wekker is ook nog heel ja WLWerd wakker met zo'n irritante wekkertoon + radio
Die Wake-Up light he.. ik zou daar denk serieus niet wakker van worden :| Maakt mij niets uit of het licht of donker is buiten als ik wil slapen slaap ik
Komt denk ook wel door het horecawerk tot 4 uur.. Tegen de tijd dat je thuis komt begint het buiten weer licht te worden
quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wekketoon en radio. zo nou je zat gelijk rechtovereind in bed zeker ?
ik zat toevallig gisteren naar zon wake-up te kijken. vroeg me al af wat dat was.
beetje vage dingen als ik het zo zie. mja met wakkkerworden heb ik nooit zon moeite , heb een inwendige wekker
dat is niet waar. nvidia en ati hebben allebei problemen hoor! nvidia brengt nieuwe drivers uit bij elk spelquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:02 schreef DavyE het volgende:
[..]
maar WL en Dr Droxz een nieuwe videokaart kopen gaat mij wel wat te ver maar ja dom van me om geen nvidia kaart te nemen. Ik wilde een nvidia kaart hebben dat een 7600 of een 7800 GT die haaden ze toen nietdus ja nu zit ik dus met een 1950 X pro opgescheept van nog geen jaar oud
![]()
![]()
maar voor games geldt dus koop een nvidia dan heb je dus geen last![]()
![]()
maar op dit moment geldt wel dat jullie geen last hebbenquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat is niet waar. nvidia en ati hebben allebei problemen hoor! nvidia brengt nieuwe drivers uit bij elk spel
gozer, bij cryis crasht mn computer om de zoveel tijd.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:06 schreef DavyE het volgende:
[..]
maar op dit moment geldt wel dat jullie geen last hebben![]()
![]()
Ik sta daar eigenlijk standaard in de top10,quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
jah ken jij muppets serv ook toevallig![]()
dus dat ben jij ik word altijd ingemaakt door jouquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik sta daar eigenlijk standaard in de top10,
en speel daar onder de naam [VH]Droxz![]()
jep!quote:
Beschlamerquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik sta daar eigenlijk standaard in de top10,
en speel daar onder de naam [VH]Droxz![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dus dat ben jij ik word altijd ingemaakt door jou![]()
Zoveel lopen zuipen dan?quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
jep!
gisteren vrij, dat moest ook wel na die LAN van dit weekend![]()
Droxz, beSchalmer, iedereen kent me het meeste als Droxz denk ik hahahaquote:
ah oke dus het is niet altijd dat het 100% werkt, wel raar eigenlijk als ze zo`n reeks van COD`s hebben gemaakt, zou je toch eigenlijk een trend ophoog verwachtenquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gozer, bij cryis crasht mn computer om de zoveel tijd.
Meer aardig wat groente gerookt zeg maarquote:
nogmaals dit ligt aan ATI en niet activisionquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:15 schreef DavyE het volgende:
[..]
ah oke dus het is niet altijd dat het 100% werkt, wel raar eigenlijk als ze zo`n reeks van COD`s hebben gemaakt, zou je toch eigenlijk een trend ophoog verwachten![]()
jesus hoe kan je dan 27 uur wakker blijven hahaquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Meer aardig wat groente gerookt zeg maar![]()
eer dat ik dat nog maar 1 keer per jaar doe ofzo![]()
Genoeg erbij blijven drinken, dan wordt je niet zo dufquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jesus hoe kan je dan 27 uur wakker blijven haha
nou echt neit hehquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Genoeg erbij blijven drinken, dan wordt je niet zo duf
koffie en een halve tree redbull, en natuurlijk COD4!quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jesus hoe kan je dan 27 uur wakker blijven haha
LOLquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou echt neit heh
smoken en drinken == slaapmiddel
goede mogguh!quote:
tijdje geleden op rank 13 maar nu met dat systeem niet meerquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha ok, onder welke naam speel jij daar dan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |