gozer, bij cryis crasht mn computer om de zoveel tijd.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:06 schreef DavyE het volgende:
[..]
maar op dit moment geldt wel dat jullie geen last hebben![]()
![]()
Ik sta daar eigenlijk standaard in de top10,quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
jah ken jij muppets serv ook toevallig![]()
dus dat ben jij ik word altijd ingemaakt door jouquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik sta daar eigenlijk standaard in de top10,
en speel daar onder de naam [VH]Droxz![]()
jep!quote:
Beschlamerquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik sta daar eigenlijk standaard in de top10,
en speel daar onder de naam [VH]Droxz![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dus dat ben jij ik word altijd ingemaakt door jou![]()
Zoveel lopen zuipen dan?quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
jep!
gisteren vrij, dat moest ook wel na die LAN van dit weekend![]()
Droxz, beSchalmer, iedereen kent me het meeste als Droxz denk ik hahahaquote:
ah oke dus het is niet altijd dat het 100% werkt, wel raar eigenlijk als ze zo`n reeks van COD`s hebben gemaakt, zou je toch eigenlijk een trend ophoog verwachtenquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gozer, bij cryis crasht mn computer om de zoveel tijd.
Meer aardig wat groente gerookt zeg maarquote:
nogmaals dit ligt aan ATI en niet activisionquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:15 schreef DavyE het volgende:
[..]
ah oke dus het is niet altijd dat het 100% werkt, wel raar eigenlijk als ze zo`n reeks van COD`s hebben gemaakt, zou je toch eigenlijk een trend ophoog verwachten![]()
jesus hoe kan je dan 27 uur wakker blijven hahaquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Meer aardig wat groente gerookt zeg maar![]()
eer dat ik dat nog maar 1 keer per jaar doe ofzo![]()
Genoeg erbij blijven drinken, dan wordt je niet zo dufquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jesus hoe kan je dan 27 uur wakker blijven haha
nou echt neit hehquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Genoeg erbij blijven drinken, dan wordt je niet zo duf
koffie en een halve tree redbull, en natuurlijk COD4!quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jesus hoe kan je dan 27 uur wakker blijven haha
LOLquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou echt neit heh
smoken en drinken == slaapmiddel
goede mogguh!quote:
tijdje geleden op rank 13 maar nu met dat systeem niet meerquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha ok, onder welke naam speel jij daar dan?![]()
Mja, de meeste zullen wel brak zijn denk ik, wat moet je anders doenquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
goede mogguh!
Natuurlijk ben ik ook brak, en zal de rest hier net zo brak als normaal bij zitten![]()
als altijd natuurlijkquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
goede mogguh!
Natuurlijk ben ik ook brak, en zal de rest hier net zo brak als normaal bij zitten![]()
Dan klopt de wereld nogquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
goede mogguh!
Natuurlijk ben ik ook brak, en zal de rest hier net zo brak als normaal bij zitten [afbeelding]
sorry dat is mijn perverse geest weer.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
LOL
Ik doelde ook niet specifiek op alcohol
Cola / red bull / koffie etc.
Ik begrijp je gedachtengang, waarschijnlijk zou ik t zelf ook zo opvattenquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry dat is mijn pervese geest weer.
ik ga altijd uit van mijn ervaringquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik begrijp je gedachtengang, waarschijnlijk zou ik t zelf ook zo opvatten
Hou er rekening mee dat het niet een klein verslagje is hequote:Op dinsdag 13 november 2007 09:58 schreef DavyE het volgende:
[..]
ben je nog steeds met je stage verslag bezig?
Mijn inwendige wekker is afgesteld op uurtje of 12 ’s middags :pquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:03 schreef WhiteLightning het volgende:
mja met wakkkerworden heb ik nooit zon moeite , heb een inwendige wekker
had ie beter naast je kunnen liggen, dan had je nog lekkerder wakker gewordenquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:37 schreef lynda het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat het niet een klein verslagje is heMaak een compleet kwaliteitshandboek voor me stageadres.
[..]
Mijn inwendige wekker is afgesteld op uurtje of 12 ’s middags :p
En het viel mee met gelijk recht overeind zitten.. Werd na 5 minuten nog gebeld doorook dus was wel lekker wakker worden vandaag
![]()
Me dag gaat te snelnog 3 uurtjes en juist nu heb ik het druk
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |