Mja, de meeste zullen wel brak zijn denk ik, wat moet je anders doenquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
goede mogguh!
Natuurlijk ben ik ook brak, en zal de rest hier net zo brak als normaal bij zitten![]()
als altijd natuurlijkquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
goede mogguh!
Natuurlijk ben ik ook brak, en zal de rest hier net zo brak als normaal bij zitten![]()
Dan klopt de wereld nogquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
goede mogguh!
Natuurlijk ben ik ook brak, en zal de rest hier net zo brak als normaal bij zitten [afbeelding]
sorry dat is mijn perverse geest weer.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
LOL
Ik doelde ook niet specifiek op alcohol
Cola / red bull / koffie etc.
Ik begrijp je gedachtengang, waarschijnlijk zou ik t zelf ook zo opvattenquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry dat is mijn pervese geest weer.
ik ga altijd uit van mijn ervaringquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik begrijp je gedachtengang, waarschijnlijk zou ik t zelf ook zo opvatten
Hou er rekening mee dat het niet een klein verslagje is hequote:Op dinsdag 13 november 2007 09:58 schreef DavyE het volgende:
[..]
ben je nog steeds met je stage verslag bezig?
Mijn inwendige wekker is afgesteld op uurtje of 12 ’s middags :pquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:03 schreef WhiteLightning het volgende:
mja met wakkkerworden heb ik nooit zon moeite , heb een inwendige wekker
had ie beter naast je kunnen liggen, dan had je nog lekkerder wakker gewordenquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:37 schreef lynda het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat het niet een klein verslagje is heMaak een compleet kwaliteitshandboek voor me stageadres.
[..]
Mijn inwendige wekker is afgesteld op uurtje of 12 ’s middags :p
En het viel mee met gelijk recht overeind zitten.. Werd na 5 minuten nog gebeld doorook dus was wel lekker wakker worden vandaag
![]()
Me dag gaat te snelnog 3 uurtjes en juist nu heb ik het druk
![]()
hey das een vrijhaven om dronken te worden!quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:46 schreef DavyE het volgende:
jongens en meisjes
Wie doet er nog mee aan carnaval?
[ afbeelding ]
![]()
* WhiteLightning schaamt zich.quote:
ik ook niet hoor, maar ben wel eens in valkenswaard geweest met dat carnavalquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning schaamt zich.
* WhiteLightning komt van boven de rivier
* WhiteLightning is er dus niet mee opgegroeid
hmm dat lijkt wel dat bier wat ik ook altijd drinkquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:50 schreef DavyE het volgende:
[ afbeelding ]
WL dat blikje moet jouw wel aanspreken![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:53 schreef DavyE het volgende:
[ afbeelding ]
In de hemel is geen bier daarom drinken wij het hier !!![]()
![]()
je naam was "rank 13" of "13" ? Dat zegt me nietsquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
tijdje geleden op rank 13 maar nu met dat systeem niet meer![]()
volgens mij is openbaar dronkenschap daar wel geoorloofdquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hmm dat lijkt wel dat bier wat ik ook altijd drink
[ afbeelding ]
me rank was 13 en me naam krijg je niet(onorigineel)quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
je naam was "rank 13" of "13" ? Dat zegt me niets![]()
(iedereen zal wel lachen omdat ik vast iets niet snap omdat ik niet wakker ben hahaha)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |