Heb het er eerder met mensen over gehad, over dingen die erg gaaf zijn om te hebben maar ook extreem duur, zoals een slotgracht gevuld met lava zodat je daar handig boven kan barbecuen, een kartbaan in je tuin en een zwembad met duikplank die je vanaf het balkon bij je slaapkamer kan gebruiken. Oh en een ophaalbrugquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
Jij hebt je toekomst al helemaal uitgestippeld, hè? Of gewoon aan het dagdromen?![]()
Er zit gewoon een knop 'bewerken' ergens linksboven toch?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:21 schreef wyccie het volgende:
Hoe moet ik de OP in Wikipedia bijwerken? Er missen nog twee linkjes naar voorgaande delen.
Gelukkig hoeven wij nooit zoveel in dure readers te lezen (want daarvoor hebben we dus al die dure boeken). Inderdaad onzin met auteursrechten. In de bieb kan ik ze ook lenen en kopiëren. Of onze docenten schrijven zelf een (gratis) stukje.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:21 schreef Mikkie het volgende:
Maar ook daarbuiten weten ze de kosten hoog te houden: we moesten voor twee vakken een reader hebben. Eentje à 25 euro en eentje à 50 euro, ivm auteursrechten enzo. Leg je verdomme vijftig euro neer voor een stel kopieën.
Oh, zo simpel kan het zijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:22 schreef LadyBlack het volgende:
Er zit gewoon een knop 'bewerken' ergens linksboven toch?
Ik zou dat ook moeten doen, maar ik heb vannacht te lang geslapen dus ik wil nog niet naar bedquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:25 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga plat, anders kan ik morgen niet uit bed
Grotemensengrappenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik slaap tegenwoordig nooit te lang
Vroegâh (lees: tot een half jaar geleden) ging ik vaak halverwege de nacht naar bed en sliep ik de volgende dag lekker uit. Eén dag in de week vroeg (lees: half negen) op om te werken, verder was 't eigenlijk amper voor half tien. Dat beviel me primaTegenwoordig gaat vijf dagen in de week om half acht de wekker, en twee keer om half tien. Dat zijn geen grappen meer
.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:06 schreef Whiteguy het volgende:
Lafaards. Ik blijf nog even stug bikkelen aan een werkstuk
jammer van je ontbijtjequote:Op maandag 8 oktober 2007 21:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ontbijt ging niet door. Hij zou er niet zijn 's morgens. Had z'n moeder nog even gebeld voor de zekerheid.
Daarom het hele plan omgegooid en Mexicaans gehaald.![]()
![]()
Het liedje is niet helemaal gelukt, plan was om te zingen zodra hij de deur open deed. Ik was alleen buiten adem toen ik aan kwam en hij heeft me eerst op een stoel gezet voor ik wat kon uitbrengen.Vroeg ook of hij zich een beetje jarig voelde: 'vanmiddag niet, maar nu wel!' Was dus wel geslaagd.
![]()
En voor Etcie: hij heeft sinds vorige week een vriendinnetje.![]()
ik kan me niet voorstellen dat soemp wil delenquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In sommige culturen zegt dat niets
wat zei ikquote:
waar hebben politici nou wel verstand van danquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:02 schreef LadyBlack het volgende:
300 euro????![]()
Jij had vandaag in de ub-kantine moeten zijn, daar kwam iemand van de jongeren-SP een enquete houden, hoeveel geld je aan extra studiekosten kwijt was. Ik was een goeie kandidaat voor ze met mn excursies, maar jij was ook al over de grens van 260 euro (zoveel denkt het ministerie dat studenten per jaar kwijt zijn aan boeken ed) heen gekomen!
klinkt op zich goed, maar aangezien er in Nederland nog steeds de vaste boekenprijs wordt gehanteerd, moet je echt mazzel hebbenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:08 schreef Nembrionic het volgende:
Probeer trouwens te kijken naar de prijzen van die boeken buiten de winkel van de uni zelf.
quote:Ik durf de site van 12 tot 16 uur met een gerust hart aan Rianne over te dragen (en aan Jort, als hij zich weer beter heeft gemeld). Ik vond dat ze gisterochtend toen ik haar heb laten begaan (ik op de achtergrond meekijkend) de juiste keuzes heeft gemaakt. En ze schuwt niet collega's te hulp te roepen als ze twijfelt over een reactie.
Jaaaaaaaa fantastisch nieuwsberichtquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kraker logeert achter filmdoek bioscoop
Hehehe
Whehehequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:53 schreef Etcetera het volgende:
ik ben aan het kijken naar de reacties bij DvhN.nl, daar zitten ook geen lieverdjes tussen. alleen is mijn tolerantiegrens vrij hoog geworden door FOK!ik vind iets niet snel ongepast. en de grens hier ligt eigenlijk lager
dus door FOK! ben ik een slechte moderator
Welke zijn het?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Er is nu een top 11 van Emo nummers op MTV
als iemand 'm kent wil ik graag een PMquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hehehe
ja lach maarquote:
Tokio Hotel zekerquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Er is nu een top 11 van Emo nummers op MTV
Dat wilde ik net postenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hehehe
Ik vind dat een prachtig nummer, maar waarom zingt ze zo krampachtigquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Help! Alicia Keys heeft een nieuw nummer! ARGH!
Omdat ze dat altijd doet, want ze is een vervelende hijgerquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vind dat een prachtig nummer, maar waarom zingt ze zo krampachtig
Nietes! De eerste 2 cd's zijn fijnquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Omdat ze dat altijd doet, want ze is een vervelende hijger
Alicia Keys vind ik vervelend gehijg (hou ook niet van het constante veranderen van toonhoogte), Blof maakt pseudo-poëtische bagger net als Marco Borsato en Jamie Cullum dient ook vermeden te wordenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nietes! De eerste 2 cd's zijn fijn![]()
De clip toevallig gezien? waarom doet ze zo vaag? De hele tijd op en neer met haar bovenlichaam, heel raarquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Help! Alicia Keys heeft een nieuw nummer! ARGH!
Nee.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:14 schreef Etcetera het volgende:
en dat vriendinnetje heet zeker geen Cathy![]()
Goed ingeschat.quote:ik kan me niet voorstellen dat soemp wil delen![]()
In mijn geval was het voor een groot deel niet mogelijk. En ik wil veel boeken erg graag gewoon hebben, goede naslagwerken.quote:ik raad iedereen nog steeds mijn manier van boeken gebruiken aan: leen ze uit de bieb. dat scheelt een hele hoop geldmoet het wel willen natuurlijk... soms is het gewoon niet mogelijk
quote:
goedemorgen tevensmag ik mezelf nog ff een veer geven
quote uit het mailtje van Jan (begeleider) toen hij de site overdroeg aan Bert (collega):
Blofquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Alicia Keys vind ik vervelend gehijg (hou ook niet van het constante veranderen van toonhoogte), Blof maakt pseudo-poëtische bagger net als Marco Borsato en Jamie Cullum dient ook vermeden te worden
zeker weten?quote:
quote:[..]
Goed ingeschat.![]()
[..]
dan zou ik het ook willen hebbenquote:In mijn geval was het voor een groot deel niet mogelijk. En ik wil veel boeken erg graag gewoon hebben, goede naslagwerken.Gelukkig denkt m'n ex er wat dat betreft hetzelfde over. En is hij gewoon een enorme rijke stinkerd.
![]()
quote:E
T
S
I
E
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hier komt de foute opmerking van de dag: alles kan kapot![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hier komt de foute opmerking van de dag: alles kan kapot![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:36 schreef Etcetera het volgende:
ik heb ooit eens iemand in de bus naast me gehad, die vroeg of ik een vriend had. ja. toen zei hij dat ik er ook wel een 2de bij kon hebbennot
![]()
Ik ook.quote:en ik wou dat ik een rijke stinkerd was
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:42 schreef Etcetera het volgende:
niet klikken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ooiquote:
Mooie instellingquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik bedoelde eigenlijk: ik heb geen vriendje nodig.Niet dat ik hem wil.
![]()
Wat een secreten zijn jullie.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]dat zeg ik ook wel 's tegen mensen
Met vriendje is het wel leukerquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mooie instelling
Mijn vriendinnen meldden me vorige week dat ze vonden dat ik beter functioneerde als ik een vriendje hebWas ik toch lichtelijk door beledigd
ik meen het zelden hoorquote:
Maken de Spice Girls een comeback?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik bedoelde eigenlijk: ik heb geen vriendje nodig.Niet dat ik hem wil.
![]()
Jamaar, dat wil ik niet horen.quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maken de Spice Girls een comeback?
Daar gaat het niet om. Tuurlijk is het leuk, maar ik wil niet zo'n doos zijn die een vriendje nodig heeft om een volwaardig leven te leiden. Ik ben het afgelopen jaar zonder enige problemen vrijgezel geweestquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maken de Spice Girls een comeback?
Mijn beste vriendin zei een tijdje terug dat ik beter functioneerde zonder vriend.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Tuurlijk is het leuk, maar ik wil niet zo'n doos zijn die een vriendje nodig heeft om een volwaardig leven te leiden. Ik ben het afgelopen jaar zonder enige problemen vrijgezel geweest
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin zei een tijdje terug dat ik beter functioneerde zonder vriend.![]()
Dat wil je ook niet horen.![]()
![]()
Hmmmmquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin zei een tijdje terug dat ik beter functioneerde zonder vriend.![]()
Dat wil je ook niet horen.![]()
![]()
quote:
Oh ja, jongens zijn stomquote:
OMG......quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:17 schreef Etcetera het volgende:
gaan we weer
oh ja, de vriendin van Zeegers (dooie advocaat) is aangehouden
Waar moet je uit kiezen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:17 schreef Etcetera het volgende:
ik weet niet wat ik in als topstorie moet doen
de titels die onder de topstories staanquote:
Het ging over twee 'relaties' van het afgelopen jaar. En die gingen ongeveer als volgt:quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hmmmmmisschien ook niet nee
maar misschien functioneerde je op het laatst ook niet zo goed meer omdat je relatie slecht ging? Ik functioneerde bijzonder slecht, achteraf bekeken
Of je functioneert dus gewoon sowieso goed![]()
Zo he, iemand heeft last van moodswingsquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het ging over twee 'relaties' van het afgelopen jaar. En die gingen ongeveer als volgt:
misschien wordt het iets, jaa!!,
of toch niet
hmmm, nee
, of wel?
o, hmm, nou,
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!, onee,
![]()
![]()
huh, shit, nee, misschien?, toch niet
en nee, dan functioneer ik niet naar behoren.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zou gaan voor de grote brand, of vriendin Zeegers aangehouden (eigenlijk liever dat ie dood is, maar helaas)
ik heb ff gelunched kijken of er nu nog wat anders interessants isquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zou gaan voor de grote brand, of vriendin Zeegers aangehouden (eigenlijk liever dat ie dood is, maar helaas)
welke films?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:02 schreef Soempie het volgende:
Morgen filmmarathon![]()
Vanaf half 8. Volgens mij duurt het dan tot midden in de nacht.Gelukkig kan ik donderdag uitslapen.
![]()
ik wil 'm wel overnemen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Grmpf, punten gekregen in de AKQ. Daar ben ik wel blij mee, maar ik wou eigenlijk zo weg gaan om echt wat te gaan doen
Oeh dat zou wel prettig zijn, de vraag heb ik ondertussen gesteld, dan PM ik je zo het antwoordquote:
klinkt leukquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:07 schreef Soempie het volgende:
das experiment, thank you for smoking en v for vendetta.![]()
ja is goedquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oeh dat zou wel prettig zijn, de vraag heb ik ondertussen gesteld, dan PM ik je zo het antwoord
like you carequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goed, ik ben weg. Ladies, maak het niet al te feministisch hier terwijl ik weg ben, ok?
wtfquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:26 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een mailtje naar mezelf gestuurd en die komt over 5 jaar aan.Over waar ik verwacht over 5 jaar te zijn en over hoe het nu gaat. Dat wordt echt weird.
![]()
Ik kan niet wachten.![]()
ah da's mijn stukjequote:
Ik heb dit adres al sinds m'n 16e. Ik denk dat het wel goedkomt wat dat betreft.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:46 schreef Etcetera het volgende:
moet je niet van emailadres veranderen
ziet er wel naar uitquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb dit adres al sinds m'n 16e. Ik denk dat het wel goedkomt wat dat betreft.![]()
neequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:50 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Niet helemaal hetzelfde volgens mij.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:59 schreef B.ertha het volgende:
Ik spijbel college
Om vervolgens nog nuttiger te gaan doen
Fok!ken?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:59 schreef B.ertha het volgende:
Ik spijbel college
Om vervolgens nog nuttiger te gaan doen
Dat weet ik nog nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
betekend dat nu ook dat je wel naar het concert gaat![]()
oh jaVerliefd op een fokster
Ookquote:
Succes dan maar.quote:
Die is vetquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:07 schreef Soempie het volgende:
das experiment,
Nog niet gezien.quote:thank you for smoking
Die is ook vet alhoewel de kritieken redelijk slecht waren. Maar dat kwam hoofdzakelijk van mensen die de strip hadden gelezen. Dus dat was logisch.quote:v for vendetta.![]()
Nee maar ik was wel van plan terug te komenquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee maar ik was wel van plan terug te komen![]()
ik wacht wel op NET5quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:38 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb afleveringen 1 & 2 van Grey's Anatomy seizoen 4 binnen![]()
![]()
![]()
En heel seizoen 1 van Heroes ligt ook nog op me te wachten![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens ben ik vandaag naar de kapper geweest, m'n haar is nu een flink stuk korter. Er is minstens 10 cm afgegaan en waarschijnlijk nog wel een stukje meer. De kapster vond dat wel leuk want dan had ze in elk geval wat te doen. Het waren Friese kapsters in opleiding, dus er werd een redelijk deel van de tijd Fries gesproken en af en toe moest nagevraagd worden hoe iets het beste aangepakt kon worden. Dat was wel grappig om een keer mee te maken, en een redelijk stuk goedkoper dan naar een "echte" kapsalon te gaan. Voor een tientje was ik klaar
Oh ja, voor er ingewikkelde vragen komen: ik heb geen idee of m'n kapsel een speciale naam heeft, maar volgens mij heb ik geen "laagjes"
Dan kun je nog lang wachtenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik wacht wel op NET5
Heroes lijkt me wel tof, maar ik ben een beetje afgehaakt eigenlijk
Wat?quote:
Ik heb 2 dingen die door kunnen gaan voor digitale camera. Een schitterende 0,1 megapixel in m'n telefoon (siemens MC60) en een camera die in 2002 of 2003 70 euro kostte en waarvan Trust beweert dat ie 1,3 megapixel heeft, met 8 mb intern niet-uitbreidbaar geheugen dat gewist wordt als de batterijen leeg zijn of je ze uit de camera haalt en waarvan ik mogelijk het kabeltje kwijt ben. Goede foto gaat dus niet lukkenquote:
Heroes wordt pas leuk in aflevering 11 van seizoen 1. En eigenlijk pas écht leuk in seizoen 2quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik wacht wel op NET5
Heroes lijkt me wel tof, maar ik ben een beetje afgehaakt eigenlijk
ach da's elke serie op een gegeven momentquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dan kun je nog lang wachtenIk hou dat niet uit, ik ben te verslaafd aan die serie
Alhoewel ik het allemaal wel wat vergezocht begin te vinden, en ik vind het ook stom als Addison weggaat
gewoon doenquote:
Checkquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:53 schreef Etcetera het volgende:
oh jee... ik heb iets gesloopt geloof ik. kunnen jullie ff kijken, ik durf niethttp://www.dvhn.nl/ en dan de titel: Drie jaar cel voor oplichtster kankerfonds
doettie het?
ik hoop het
Oeh, ik ben bij aflevering 10 geloof ikquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heroes wordt pas leuk in aflevering 11 van seizoen 1. En eigenlijk pas écht leuk in seizoen 2
Jeej een typische zinquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het is gewoon zo typisch, die laatste zin![]()
jijquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Jojoortje in de SC
Met mij is alles goed, zoals je hierboven kan lezen vandaag naar de kapper geweest () en ik woon nu in het hoge noorden ipv het verre oosten... al moet ik dat de gemeente nog wel vertellen
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Jojoortje in de SC
Met mij is alles goed, zoals je hierboven kan lezen vandaag naar de kapper geweest () en ik woon nu in het hoge noorden ipv het verre oosten... al moet ik dat de gemeente nog wel vertellen
Ik ben een opleiding gaan volgen die niet in Twente wordt aangeboden, vandaar. Maar het is me in Twente wel goed bevallen, dus ik acht de kans redelijk aanwezig dat ik na m'n studie weer in Twente ga wonenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]Waarom weg uit het mooie Twente?
Jaa ik!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
jijhoi
Paultjuuuhhh moet zeker niet ruiken dat je hier zit
Ooh gelukkig maar!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben een opleiding gaan volgen die niet in Twente wordt aangeboden, vandaar. Maar het is me in Twente wel goed bevallen, dus ik acht de kans redelijk aanwezig dat ik na m'n studie weer in Twente ga wonen
Ach dat valt nog best mee. De Postbank heeft ooit van die brieven rondgestuurd dat iedereen zich moest melden op het postkantoor met legitimatie, en dat heb ik ook nog steeds niet gedaan. En inschrijven bij gemeente is ook niet echt interessant, maar moet het wel gaan doen voor ik door de IB Groep beschuldigd wordt van fraudequote:
goedquote:
Paar SC delen terug stond er een heel mooi lijstje met Twentse zinnen (een deel staat ook hier, en de Twentse mentaliteit en zo bevallen me welquote:
Ooh das zeker wel tof!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
goedben nu op stage bij dagblad van het noorden
hoe issie met jou? en hoe zit dat met die paultjuuuh figuur
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ooh das zeker wel tof!![]()
Met mij is ook alles goed!En ja... Paultjuhhh is een beetje mij Fok! vriendje
Ben je al bijna juf of moet je nog een paar jaar?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij heeft geen foto in zn FoBo, maar ik weet wel hoe hij er uit zietquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]serieus
![]()
![]()
hoe ziettie er uit dan
(geen zin in fobo zoeken)
Ron Janseen collegaatje had Ron Jans net aan de lijn, die vroeg hem wat over energie zuinig wonen ofzo. een andere collega blaat er door heen dat ze moest vragen ofh ij ook mee doet aan Coach van het Jaar
en dat doettie ook nog
oh en stage is leukquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zit nu in mn 3e jaar... Dus het schiet al op!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ben je al bijna juf of moet je nog een paar jaar?
Heb nu groep 4quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh en stage is leuk![]()
vermaak me hier prima
hoe gaat het met jouw schoolkoters?
vinden ze jou ook leuk danquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb nu groep 4
Zeer leuk allemaal!!![]()
coach FC Groningenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:14 schreef RoofingBurner het volgende:
Wie de neuk is Ron Jans?
Trainer van FC Groningen!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:14 schreef RoofingBurner het volgende:
Wie de neuk is Ron Jans?
Ja ik vraag het me afquote:
da's een goed tekenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ik vraag het me af![]()
Maaaar... ik krijg altijd wel hele leuke tekeningen van de kinderen!![]()
Dus na dit jaar nog een jaartje en dan ben je klaar?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zit nu in mn 3e jaar... Dus het schiet al op!![]()
Hè jammer, dat zijn altijd van die leuke items voor De Wereld Draait Doorquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:18 schreef Etcetera het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaa Belspelletjes verleden tijd bij RTL eindelijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaa!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dus na dit jaar nog een jaartje en dan ben je klaar?
Ja kloptquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hè jammer, dat zijn altijd van die leuke items voor De Wereld Draait Door
Als alles goed gaat moet ik na dit jaar nog drie jaar en dan ben ik klaarquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:34 schreef Soempie het volgende:
Ik heb mezelf overtroffen in het schrijven van m'n meest saaie essay ooit.![]()
![]()
Vraag me af hoe snel ik de docent in slaap heb.![]()
Over mezelf.quote:
Ja krijgen we meer sexreclamesquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:18 schreef Etcetera het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaa Belspelletjes verleden tijd bij RTL eindelijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ja krijgen we meer sexreclames![]()
of tellsell![]()
JE MOET GAAN!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:49 schreef LadyBlack het volgende:
He bah, ik moet zo sporten maar ik heb helemaal geen zin.......
Ik moet er alleen wel heen want ik heb afgesproken met iemand daar en bovendien is het anders zonde van mn abonnementsgeld
Sinds wanneer heb jij een vriend!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:52 schreef Soempie het volgende:
Nou, ik heb zo'n lieve vriend. Hij belt op: wat doe je vanavond met eten?
En ik heb geen plannen en ook niks in huis. Dus ik: Oeh, is dit een eetuitnodiging?![]()
Ja, want hij had nog een blik soep en afbakbroodjes.!!!
Welke?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:52 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb vandaag vijf dvd's met de post gekregen. Allemaal aparte bestellingen dus aparte enveloppen. M'n huisgenoot stond enigszins raar te kijken toen de postbode aanbelde
Slim om af te spreken met iemand.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:49 schreef LadyBlack het volgende:
He bah, ik moet zo sporten maar ik heb helemaal geen zin.......
Ik moet er alleen wel heen want ik heb afgesproken met iemand daar en bovendien is het anders zonde van mn abonnementsgeld
Ja, het werkte eerst alleen beter, we hebben een jaar lang heel netjes 2x per week gesport, maar we zijn dat ritme nu al een tijdje een beetje kwijtquote:
Het is gewoon een vriend.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij een vriend!![]()
![]()
Wordt wel lekker eten dus vanavond!![]()
Ook niet als je vanaf de faculteitssite bij de bibliotheek inlogt?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:59 schreef B.ertha het volgende:
Allemaal nuttige literatuur vinden voor je paper, maar er vervolgens achterkomen dat de volledige versies nergens beschikbaar zijn
Jawel, juist daar heb iik het gevonden. Maar dan alleen de samenvattingen. dan is er nog een systeem om de elektronische of papieren versie te vinden, waar dan ook in Nederland. En volgens dat ding is het dus niet beschikbaar..quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ook niet als je vanaf de faculteitssite bij de bibliotheek inlogt?
Ik krijg dan namelijk toegang via de medische faculteit, krijg je net iets meer volledige artikelen te zien.
Ooooh okeequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het is gewoon een vriend.![]()
Ik heb voorgesteld om morgen samen te koken.En dan doe ik wel boodschappen.
![]()
Voor vanavond heb ik vriendelijk bedankt.![]()
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:59 schreef B.ertha het volgende:
was ik weer
Weet je wat nou leuk is? Allemaal nuttige literatuur vinden voor je paper, maar er vervolgens achterkomen dat de volledige versies nergens beschikbaar zijn
En nu kan ik dus mijn onderwerp-introductie niet schrijven en moet ik eeuwig doorzoeken
Ik moet hebben: McClelland: "Power, the inner experience' en "power is the great motivator"quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Via de site van de UBN moet je echt bij enorm veel wetenschappelijk artikelen kunnen komen... lijkt me sterk inderdaad dat alles wat je zoekt niet beschikbaar is?
Goed zo.quote:
Oh ja, je korte termijngeheugen gebruikt bij het bestellen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Twee keer Natural Born Killers ()
King Kong 2-disc
Hostage
Silence of the Lambs 2-disc SE
Veel plezier! Je zult trots op jezelf zijn als je terugkomt.quote:
Zijn dat boeken of artikelen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:06 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik moet hebben: McClelland: "Power, the inner experience' en "power is the great motivator"
Kan het niet vinden
boek en artikel, volgens mij. Het leek me zo interessant, zoals het in het boek stondquote:
hoe zie je dat?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:10 schreef wyccie het volgende:
De eerste titel is een boek.
Voor de tweede moet je faculteit een abonnement hebben, anders moet je betalen.
Wat rot, meis.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:22 schreef MaJo het volgende:Zoals ik gister al zei is het niet goed met mijn vader... Vandaag had hij drukkende pijn op zijn borst dus zijn ze meteen naar de dokter gegaan. De dokter maakt zich er zorgen om, zegt dat z´n hart weer veel te groot is en omdat hij teveel vocht vansthoudt het hart veel harder moet werken. Donderdag gaat hij voor een check naar het ziekenhuis...
Ik heb vandaag dus weer de hele dag school geskipped, mijn hoofd stond er niet echt naar...
En ik ga zo naar een concert maar ik heb helemaal geen zin
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:22 schreef MaJo het volgende:Zoals ik gister al zei is het niet goed met mijn vader... Vandaag had hij drukkende pijn op zijn borst dus zijn ze meteen naar de dokter gegaan. De dokter maakt zich er zorgen om, zegt dat z´n hart weer veel te groot is en omdat hij teveel vocht vansthoudt het hart veel harder moet werken. Donderdag gaat hij voor een check naar het ziekenhuis...
Ik heb vandaag dus weer de hele dag school geskipped, mijn hoofd stond er niet echt naar...
Ja, had het gevonden, weet alleen bij god niet welk volume ik moet hebben, en dat is nodig voor aanvragenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:17 schreef wyccie het volgende:
Oh, het is wel aanwezig bij de uni:
http://opc.ubn.ru.nl/cgi-bin/LNG=EN/CMD?ACT=SRCHA&IKT=8&TRM=0017-8012
Dat is wat ik net aan je doorstuur toch?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:25 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, had het gevonden, weet alleen bij god niet welk volume ik moet hebben, en dat is nodig voor aanvragen
* zoekt door
Misschien blijkt het ook allemaal mee ta vallen maar met de geschiedenis van mijn vader maakt het allemaal een stuk enger...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm, geen lekker nieuws dus.
Probeer vanavond toch van het concert te genieten, even je gedachten verzetten!
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:22 schreef MaJo het volgende:Zoals ik gister al zei is het niet goed met mijn vader... Vandaag had hij drukkende pijn op zijn borst dus zijn ze meteen naar de dokter gegaan. De dokter maakt zich er zorgen om, zegt dat z´n hart weer veel te groot is en omdat hij teveel vocht vansthoudt het hart veel harder moet werken. Donderdag gaat hij voor een check naar het ziekenhuis...
He bah, wat een rotnieuwsquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:22 schreef MaJo het volgende:Zoals ik gister al zei is het niet goed met mijn vader... Vandaag had hij drukkende pijn op zijn borst dus zijn ze meteen naar de dokter gegaan. De dokter maakt zich er zorgen om, zegt dat z´n hart weer veel te groot is en omdat hij teveel vocht vansthoudt het hart veel harder moet werken. Donderdag gaat hij voor een check naar het ziekenhuis...
Alle artikelen staan gewoon online.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oja, en wij maar zoeken. Nu zul je verdomme dat boek ook ophalen, kreng!![]()
Ik ook. M'n eigen blik soep halen.quote:
Biffy Clyro (ik ken het ook nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:35 schreef Nembrionic het volgende:
@MaJo: van wie is het concert?
Ik heb van veel artiesten niet gehoord maar dit slaat echt allesquote:
Mijn avondeten is nachos met dipsausquote:
De enige reden waarom ik de band ´ken´ is omdat ze Klaxons vervingen op Lowlands. Dacht dat het heel tof zou zijn maar het is een soort Greenday meets Within Temptationquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:43 schreef Nembrionic het volgende:
Even opgezocht op Youtube. Het doet met gek genoeg nogal jaren 90 aan.
Oh waren zij dat?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
De enige reden waarom ik de band ´ken´ is omdat ze Klaxons vervingen op Lowlands. Dacht dat het heel tof zou zijn maar het is een soort Greenday meets Within Temptation![]()
We hebben een kennerquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:44 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ken ik. Zitten rare nummers tussen, deels ook best oké
Blijkbaar jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh waren zij dat?
Een Greenday is tegenwoordig al niet veel meer met die Amerikaanse bubblegum eh.."punk"
Ik moet zeggen dat ik 2 nummers wel een duidelijke Nirvana-invloed bespeurde.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Blijkbaar jaOp zich bestaat deze band al sinds 1999 dus ze vallen nog wel onder de second wave of punk
Alleen noemen ze het zelf grunge, en vind ik het weer meer gothic achtig
Ik vind het veel te mainstream voor grunge. En dat punkerige valt ook wel mee, het is vooral de Greenday achtige stem. Dat gothic komt omdat ik net een nummer hoorde met violen en allemaal hoge achtergrondstemmenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik 2 nummers wel een duidelijke Nirvana-invloed bespeurde.
Gothic vind ik het echt niet.
Ik vond deze ook erg gaaf, maar die winkel heeft em niet groter dan L en dat vind ik toch wat krapjesquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:49 schreef Nembrionic het volgende:
In de categorie "Vette Shirts voor Nerds": http://www.thinkgeek.com/tshirts/generic/991e/
Ik ben geen kenner, ik zie wel eens wat langskomen op mtv2 (rock).Blijft niet vaak staan, heel af en toe.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
We hebben een kennerWelke nummers vind je leuk? Ik vind het wel lastig om een recensie te schrijven over iets wat ik niet ken. Maar goed, met Ninthe (hiphop/RnB) is het ook gelukt
Mtv2quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:55 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ben geen kenner, ik zie wel eens wat langskomen op mtv2 (rock).Blijft niet vaak staan, heel af en toe.
En ninthe
9/15ths inderdaad wel ja. Met wat Rammstein er doorheenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:58 schreef MaJo het volgende:
@nem: kijk eens of je 9/15ths en Living is a Problem Because everything Dies kunt vinden, dat doet me toch érg Within Temptation aan
Slecht is het zeker niet, maar niet echt mijn ding denk ik... Je kunt ze trouwens nog zien, kaarten zijn 11 euro en het is niet uitverkochtquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
9/15ths inderdaad wel ja. Met wat Rammstein er doorheen
Ik vind het niet heel slecht trouwens...
Lekker. Dat was m'n lunch.quote:
Zó "niet slecht" vind ik ze nou ook weer nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Slecht is het zeker niet, maar niet echt mijn ding denk ik... Je kunt ze trouwens nog zien, kaarten zijn 11 euro en het is niet uitverkocht
Er moet hoognodig eens een Photoshopje gemaakt worden voor deze situatiesquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lekker. Dat was m'n lunch.![]()
Nu zalm met pasta.![]()
Ik liet net al m'n bierglazen uit de kast vallen.Het enige glas wat stuk is stond nog in de kast.
![]()
![]()
Oeh jammiequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lekker. Dat was m'n lunch.![]()
Nu zalm met pasta.![]()
Ik liet net al m'n bierglazen uit de kast vallen.Het enige glas wat stuk is stond nog in de kast.
![]()
![]()
Oh jammer, ik had gehoopt dat je mijn recensie zou willen schrijvenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zó "niet slecht" vind ik ze nou ook weer niet
Daarbij heb ik een kaartavond
Zo... zorg je wel een beetje goed voor jezelf?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:15 schreef MaJo het volgende:
Oeh jammieIk zit nog helemaal te trippen op een maaltijd die ik 2 weken geleden had
Als je zoiets voortaan eerder laat weten ipv een uur van tevoren EN ik vind het een goede band dan is dat altijd mogelijk natuurlijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh jammer, ik had gehoopt dat je mijn recensie zou willen schrijvenWilde zelfs aanbieden dat je op mijn naam wel gratis naar binnen zou kunnen (gooi een l achter mijn voornaam en je hebt een mannennaam
)
![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh jammieIk zit nog helemaal te trippen op een maaltijd die ik 2 weken geleden had: zalm met grove pestodressing, broccoli, aardappel gratin en salade met basillicumdressing
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was niet mijn laatste maaltijd hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo... zorg je wel een beetje goed voor jezelf?
Weet je zeker dat je studeert?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat was niet mijn laatste maaltijd hoor![]()
Maar die was zo lekker dat ik er elke dag nog aan terugdenk
Gister ook lekker uitgebreid gekookt, pasta met gehakt en tomaat en daarbij een rosbief saladeEn de dag ervoor schnitzel met sperziebonen en aardappelen. Dus ik eet goed hoor
Je hebt The Straight Story zeker nóg niet gezien?quote:
Die vind ik niet zo heel tofquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vond deze ook erg gaaf, maar die winkel heeft em niet groter dan L en dat vind ik toch wat krapjes
Het was op het filmfestival dus heb er geen recept vanquote:
Die heb ik vorige week gezien, maar kan me geen recept herinneren.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:21 schreef Nembrionic het volgende:
Je hebt The Straight Story zeker nóg niet gezien?
Die zalm was dus op het filmfestival en dat van gister bij mijn oudersquote:
Waren het veel glazen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Meestal is het niet de schuld van die winkel, omdat ze niet groter dan L aangeleverd krijgen. Dat kan ook een voordeel hebben: ik heb een keer een XXL trui via eBay gekocht, en daarbij was ik de enige bieder. Dus lekker goedkoop voor mijquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die vind ik niet zo heel tof
En als een winkel niet verder gaat dan L dan is het echt een rukwinkel. In een land met lange mensen is dat gewoon een vereiste.
Wat vond je ervan? Met een recept heeft het inderdaad niets te maken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die heb ik vorige week gezien, maar kan me geen recept herinneren.
Kwam daar het recept in voor?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt The Straight Story zeker nóg niet gezien?
Ah..nou een goede basilicumdressing is zo opgezocht en gemaakt natuurlijk. Zeker met zo'n keukenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die zalm was dus op het filmfestival en dat van gister bij mijn oudersMaar voor een student eet ik wel luxe, wat wil je anders met zo´n keuken
En de tijd dat ik alleen op pringles en nachos leefde heb ik al achter de rug (mijn Londen tijd, ik had gewoon geen geld voor eten
)
5, nee dus.quote:
Het viel me op dat zelfs in Amerika het lastig was kleren te vinden van XL of groter. En dat geldt vooral voor de "merken". Die zijn bang dat hun image eraan gaatquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Meestal is het niet de schuld van die winkel, omdat ze niet groter dan L aangeleverd krijgen. Dat kan ook een voordeel hebben: ik heb een keer een XXL trui via eBay gekocht, en daarbij was ik de enige bieder. Dus lekker goedkoop voor mij
Owquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:28 schreef Nembrionic het volgende:
Wat vond je ervan? Met een recept heeft het inderdaad niets te maken.
Maar dan loopt al het bier er toch uit?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
5, nee dus.
En ik zit nu ook niet aan het bier. Ik moest m'n vergiet hebben.![]()
Dat doet me deugdquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ow
Leuke film. En toch wel een traantje aan het eind.
Ik ben weg
Wil je daarmee zeggen dat je dat gerecht binnenkort in mijn keuken komt maken?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah..nou een goede basilicumdressing is zo opgezocht en gemaakt natuurlijk. Zeker met zo'n keuken
Die kleren bestaan wel, maar je hebt betere kans bij outlet stores aan de rand van de stad dan in mallsquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het viel me op dat zelfs in Amerika het lastig was kleren te vinden van XL of groter. En dat geldt vooral voor de "merken". Die zijn bang dat hun image eraan gaat
Doe je het expres zo?quote:
Daar wil ik me best eens aan wagen. Maar de zalm kan ik niet garanderen dat dat gaat lukkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat je dat gerecht binnenkort in mijn keuken komt maken?
Ik ga even de hondjes uitlaten en dan door naar Amsterdam
Ik kan er ook niets aan doen dat Fok zo rete-fucking-traag is dat ik niet binnen 5 minuten mijn typefouten kan verbeterenquote:
Alleen als je er iets moois van maaktquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:51 schreef iamredleader het volgende:
Ben ik op tijd om hier een onverbloemde TVP te plaatsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |