Broodjes knakworstquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Eventuele aanwezigen: wat zal ik vanavond es gaan eten? Ik heb geen oven of magnetron tot m'n beschikking
ik heb ooit eens op een of ander vaag feest wodka in zo'n zakje gehadquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Van het weekend dit product gezien in een winkel op Schiphol, en ik vond het echt briljant!
Dit waren grote zakken die bedoeld waren voor een paar porties tegelijk, en het idee vond ik echt geweldigquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb ooit eens op een of ander vaag feest wodka in zo'n zakje gehadvind het niet erg bijzonder
vond de keycord eraan wel leuk
ah da's idd wat andersquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dit waren grote zakken die bedoeld waren voor een paar porties tegelijk, en het idee vond ik echt geweldig
hey vakantiegangersquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:29 schreef iamredleader het volgende:
Hallo allemaal, we zijn weer terug van vakantie!
Het lange verhaal komt een dezer dagen nog, met foto's en de hele zooi, maar voorlopig houden we het erop: met ons alles goed, zondag de eet-meet, hopelijk komen er nog wat meer mensen
Ik straal er zo wel een overquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:08 schreef Soempie het volgende:
Ik wacht al een uur op een ingeving.![]()
B. vervelend zeg![]()
Ja, denk ook dat het dat is. Andere redenen heb ik niet namelijkquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:11 schreef Etcetera het volgende:
hey B.
hey Soemp
kan het komen omdat je nog moet wennen aan je ritme B.de eerste paar weken Uni was ik echt gesloopt namelijk
wat voor ingeving moet je hebben soempen heb je lekker uitgewaaid in zandvoort?
kun je niet gortdroog neer zetten dat je verwacht dit jaar de jackpot te winnen, zodat je dat kunt opzettne wat je altijd al hebt willen opzetten (en da's uiteraard iets waar je nu voor leert) en je weet dat de kans klein is, maar je wilt goed voorbereid zijn dus ga je hard aan de slag dit jaar zodat je de basis al hebt gelegdquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:27 schreef Soempie het volgende:
Zandvoort was wel fijn. De hele middag en een deel van de avond geweest, tot de zon onder ging. De tijd vloog voorbij in elk geval.![]()
En ik moet een stuk schrijven, alleen staar ik al een eeuwigheid naar een lege pagina.![]()
Het moet gaan over m'n verwachtingen voor het komende jaar en m'n toekomstplannen. Ik moet de hele tijd denken aan het zinnetje: 'Choose to raise a family- you're not ambitious anyway'![]()
tyfusquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:37 schreef Soempie het volgende:
Ik had vandaag trouwens een 'oefen-mama-dag'
Vanmorgen gesport, daarna gestudeerd, paper geschreven, cadeautjes gekocht in de stad, toen als een idioot naar de basisschool (langs de gekantelde vrachtwagen) om m'n oppaskindje op te halen, kinderen te eten gegeven, gespeeld, afwasautomaat ondertussen geleegd en gevuld, buiten voetbal gedaan, als een idioot naar de AH om wijn te halen, toen besloten dat het te laat was om nog te koken, dus Mexicaans afgehaald
!!!, naar die jarige vriend gefietst en bij hem gegeten.
Ik ben best blij als ik over anderhalf uur in bed lig.![]()
Sjezus wat een druktequote:Op maandag 8 oktober 2007 21:37 schreef Soempie het volgende:
Ik had vandaag trouwens een 'oefen-mama-dag'
Vanmorgen gesport, daarna gestudeerd, paper geschreven, cadeautjes gekocht in de stad, toen als een idioot naar de basisschool (langs de gekantelde vrachtwagen) om m'n oppaskindje op te halen, kinderen te eten gegeven, gespeeld, afwasautomaat ondertussen geleegd en gevuld, buiten voetbal gedaan, als een idioot naar de AH om wijn te halen, toen besloten dat het te laat was om nog te koken, dus Mexicaans afgehaald
!!!, naar die jarige vriend gefietst en bij hem gegeten.
Ik ben best blij als ik over anderhalf uur in bed lig.![]()
Ontbijt ging niet door. Hij zou er niet zijn 's morgens. Had z'n moeder nog even gebeld voor de zekerheid.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:47 schreef B.ertha het volgende:
Sjezus wat een drukte
Hoe was trouwens je verjaardagsdansje/liedje/ontbijt?
Jammer, maar ook leukquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ontbijt ging niet door. Hij zou er niet zijn 's morgens. Had z'n moeder nog even gebeld voor de zekerheid.
Daarom het hele plan omgegooid en Mexicaans gehaald.![]()
![]()
quote:Het liedje is niet helemaal gelukt, plan was om te zingen zodra hij de deur open deed. Ik was alleen buiten adem toen ik aan kwam en hij heeft me eerst op een stoel gezet voor ik wat kon uitbrengen.Vroeg ook of hij zich een beetje jarig voelde: 'vanmiddag niet, maar nu wel!' Was dus wel geslaagd.
![]()
En voor Etcie: hij heeft sinds vorige week een vriendinnetje.![]()
Hij gaat morgen de dokter bellen, aangezien hij een risicopatient is zullen ze het wel serieus nemen en weer allerlei tests doen. Het is alleen niet te hopen dat hij weer in het ziekenhuis belandt, zo is het tot nu toe altijd wel gegaan...quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb ooit eens op een of ander vaag feest wodka in zo'n zakje gehadvind het niet erg bijzonder
vond de keycord eraan wel leuk
@MaJo: dat klinkt niet goed neemijn zus heeft, als ze teveel beweegt, last van astma. dan gaat ze ook erg piepen en krijgt ze geen lucht. en verder heeft m'n opa longemfyseem gehad en die ademde ook erg moeizaam op een gegeven moment.
ik wil je niet bang maken hoor, maar kaart het eens aan bij de artsen dat ze daar eens op testen? mss dat ze er overheen hebben gekeken. ik hoop in elk geval dat het goed komt
Hey Soempquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:08 schreef Soempie het volgende:
Ik wacht al een uur op een ingeving.![]()
B. vervelend zeg![]()
hopelijk vinden ze uit wat er aan de hand is.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij gaat morgen de dokter bellen, aangezien hij een risicopatient is zullen ze het wel serieus nemen en weer allerlei tests doen. Het is alleen niet te hopen dat hij weer in het ziekenhuis belandt, zo is het tot nu toe altijd wel gegaan...
Wanneer is de screentest? Spannend en superleuk!quote:En dan even iets heel anders: ik ben vandaag gevraagd om een screentest te doen voor een nieuw programma van RTL Z![]()
![]()
Je verwachting voor het komende jaar is dat je aan het eind een x aantal studiepunten hebt opgedaan en een beter inzicht hebt in de studies die je doet. Bij toekomstplannen kan je zetten dat je van plan bent om je rijbewijs te gaan halen zodat je dat hebt als je na je afstuderen aan het werk gaatquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:27 schreef Soempie het volgende:
Het moet gaan over m'n verwachtingen voor het komende jaar en m'n toekomstplannen. Ik moet de hele tijd denken aan het zinnetje: 'Choose to raise a family- you're not ambitious anyway'![]()
Succes MaJo!quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hey SoempHoe gaat het nu met je? Ik vroeg me vanmiddag nog af hoe het met je ging omdat ik je al een paar dagen niet meer gezien had
quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij gaat morgen de dokter bellen, aangezien hij een risicopatient is zullen ze het wel serieus nemen en weer allerlei tests doen. Het is alleen niet te hopen dat hij weer in het ziekenhuis belandt, zo is het tot nu toe altijd wel gegaan...
Coolquote:En dan even iets heel anders: ik ben vandaag gevraagd om een screentest te doen voor een nieuw programma van RTL Z![]()
In sommige culturen zegt dat nietsquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:58 schreef Soempie het volgende:
En voor Etcie: hij heeft sinds vorige week een vriendinnetje.![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:25 schreef Nembrionic het volgende:
@Majo: Als wat? Verslaggeefster
Sterker nog, als presentatricequote:
Ja wat is het nouquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sterker nog, als presentatriceGeen idee wat ik ervan kan verwachten en of het wel iets voor mij is... Wel vet natuurlijk
![]()
![]()
![]()
In de mijne wel.quote:
Volgens mij het laatste... Alleen weet ik er zelf ook bar weinig van af, ze waren op zoek naar een duo presentatie maar die ook interviews doenquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja wat is het nou
Is het met een camera de straat op of is het a la Loretta Schrijver in de studio zitten?
Dat is wel coolquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij het laatste... Alleen weet ik er zelf ook bar weinig van af, ze waren op zoek naar een duo presentatie maar die ook interviews doen
Dat is ietsquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je verwachting voor het komende jaar is dat je aan het eind een x aantal studiepunten hebt opgedaan en een beter inzicht hebt in de studies die je doet. Bij toekomstplannen kan je zetten dat je van plan bent om je rijbewijs te gaan halen zodat je dat hebt als je na je afstuderen aan het werk gaat
Tof.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:34 schreef MaJo het volgende:
Volgens mij het laatste... Alleen weet ik er zelf ook bar weinig van af, ze waren op zoek naar een duo presentatie maar die ook interviews doen
Tja dat zal wel denk ikquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is wel cool
Maar zal redelijk wat concurrentie zijn denk ik...
Kiezen is nooit moeilijk natuurlijk. Hoogste biederquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tja dat zal wel denk ikMaar ik ga er heel blanco in, verwacht er totaal niets van. Ik heb sowieso nog wat andere dingen lopen op het moment. Straks moet ik nog gaan kiezen
Hehequote:Op maandag 8 oktober 2007 22:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kiezen is nooit moeilijk natuurlijk. Hoogste bieder
Nu niet meer. Ik word aan de praat gehouden op msn.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vordert het al een beetje Soemp?
Wie doet dat nou, weet die onverlaat wel dat je druk bezig hoort te zijn?quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nu niet meer. Ik word aan de praat gehouden op msn.
Waar zien jullie jezelf over 5 jaar?
Nee, ik moest onverwacht werken.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:41 schreef LadyBlack het volgende:
Soempie, je bent ook niet meer naar de lezing geweest dus? Ik ook niet, mn studiegenootje haakte af en ik had een vriendin op bezoek... toen dacht ik: ik heb Marijke al 1000x over Le Corbusier gehoord, laat ook maar![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, ik moest onverwacht werken.
En eigenlijk had ik er toch ook helemaal geen zin in.![]()
Over 5 jaar een stuk of twee katten (Djengis Khan en Julius Caesar), in de Addams Family fase komen daar misschien nog een aantal schapen bij (maar dat denk ik niet)quote:
Er zijn vast plenty Fokkertjes die je daarbij willen helpenquote:
Nee, toen ik je tegenkwam bedoel je? Wat was er in het Feithhuis?quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]mooi om je dat op tijd te bedenken
Ging je gisteren ook naar het Feithhuis trouwens? Daar zag ik nog iemand van kunstgeschiedenis namelijk
Ik ga denk ik maar gewoon mijn best doen om mn huidige vriendje bij me te houden, kan die me mooi helpenquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Er zijn vast plenty Fokkertjes die je daarbij willen helpen
Wauwquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, toen ik je tegenkwam bedoel je? Wat was er in het Feithhuis?
Ik ging m'n studieboeken ophalen bij m'n ex. Hij had de helft van m'n boeken voor me gekocht. Cadeautje, omdat hij vond dat ik zo goed bezig was. Ongelooflijk lief.Dat scheelt me weer een rib.
![]()
Zeer gul ook. Ik zit net te berekenen dat het hem ongeveer 300 euro heeft gekost.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wauw![]()
Zeer lief inderdaad
Er was niks in het Feithhuis hoor, ik had daar net met 2 vriendinnen koffie zitten leuten en kwam eerst iemand tegen die ws gelijk met jou aan kg is begonnen, en vervolgens jou1 +1 = 2 dacht ik
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:01 schreef Nembrionic het volgende:
"Ik wil ook zo'n ex"
quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Over 5 jaar ben ik als het goed is afgestudeerd en werk ik bij BNN of een ander tof bedrijf, en hoop ik in het bezit te zijn van een sportwagen. Vaste relatie zou ook leuk uitkomen, maar nog geen koters
quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En na verloop van tijd wordt de auto een Jaguar en wil ik een soort Addams Family huis hebben: hal met twee grote halfronde trappen met een open haard er onder, paar harnassen in de gangen en een opgezette ijsbeer of andere kitsch
quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Over 5 jaar een stuk of twee katten (Djengis Khan en Julius Caesar), in de Addams Family fase komen daar misschien nog een aantal schapen bij (maar dat denk ik niet)
Dįt bedoelde ik nietquote:
Linda moest een boek hebben van 70 euro bij de winkel van de school. De leraren vonden dat nogal duur en hebben het boek zelf besteld en aan de leerlingen aangeboden voor 50.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:07 schreef Soempie het volgende:
Voor psychologie alleen ben ik al iets van 700 a 800 euro kwijt.![]()
Of gewoon tweedehands, van studenten die met de studie stoppen. Ik heb maar twee boeken nieuw gekocht.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:08 schreef Nembrionic het volgende:
Probeer trouwens te kijken naar de prijzen van die boeken buiten de winkel van de uni zelf.
Iemand die jij niet kent maar Soemp en ik welquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:11 schreef wyccie het volgende:
Wie is Linda nou weer?
Het eerste jaar dat ik ging studeren moest ik eerst met de bank regelen dat ik in de min kon staan. Anders had ik mijn boeken (toentertijd bijna 2000 gulden) niet kunnen betalen. Daarna is het nooit meer goed gekomen, eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:11 schreef LadyBlack het volgende:wat zijn jullie boeken allemaal duur dan
![]()
Mijn duurste jaar was volgens mij 300 euro aan boeken!
Maarja, de jaren erna waren er verplichte excursies, wel gesubsidieerd enzo, maar 100 euro ben je zo kwijt. En de gewone studiereisjes (buitengewoon relevant ivm musea uiteraard) zijn al gauw 250.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |