oeh, leuk! willikook!quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:24 schreef tonja het volgende:
Ik ga vanavond met mijn nicht in restaurant Fifteen eten. Verslag, met foto's volgt later
foto'squote:Op maandag 8 oktober 2007 18:14 schreef Bluezz het volgende:
Jaaaaa wat eten we weer allemaal lekker mensen
En foto'sEn verslagjes
Wij eten van die dunne worssies, geb. aardschijfjes en rauwkost.
ziet er smakelijk uit zegquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:10 schreef tonja het volgende:
-knip-
Enquote:
Geweldig allemaal, maar als ik honger heb, dan wil ik helemaal geen smaakavontuur meemakenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:10 schreef tonja het volgende:
Champagne Masterclass in Fifteen.
Het was allemaal bijzonder smakelijk. Een echt smaakavontuur.
Hoera! M'n nichtje gaat kip tandoori makenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:39 schreef coltje87 het volgende:
Denk dat ik voor de goulashsoep (blik) ga vanavond, heb geen zin om te koken.. Heb ook nog een bak met pastasuas in de vriezer staan, dan hoef ik alleen wat pasta op te warmen.. Hm.. Dilemma..
BEn je helemaal gestopt met SB'en?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:34 schreef Patries86 het volgende:
Lekker avond eten gehad
Nu aan de popcorn en crystal clear cherry!
klinkt goedquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:16 schreef ColdFeet het volgende:Wij eten als avondeten nachos met kaas en tomaat en lente-ui en jalapenos
Ik had er ineens zo'n zin in, alleen eten we zo laat dat ik het niet de moeite vond om dan ook nog te koken....
Wacht maar tot ik erbij vertel dat ik er een dip van sour cream, veul koriander en een pietsie knoflook en limoensap bij had gemaaktquote:
Doet me denken aan toen ik voor het eerst op kamers ging, alles ging de frituur in.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:48 schreef Gesloten het volgende:
Gefrituurde biefstuk als avondmaal.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik erbij vertel dat ik er een dip van sour cream, veul koriander en een pietsie knoflook en limoensap bij had gemaakt
Niet eens extreem ongezond eten trouwens. OK, het Mexicaanse biertje was misschien niet zo gezond
Zo een sapje maken. Ik denk bleekselderij-appel.
Hoe doe je dat eigenlijk?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:16 schreef ColdFeet het volgende:Wij eten als avondeten nachos met kaas
Ja, gewoon in zo'n leuke decoratieve roodbruine aardewerken ovenschaal. Stukjes tomaat, lente-ui en jalapeno erover, bestrooien met kaas en even in de oven.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:54 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Hoe doe je dat eigenlijk?![]()
Nachos in een schaal en dan kaas erover en in de oven ofzo?
Zie het wel vaker maar nog nooit gemaakt.
doen wij ook wel eens, behalve de lente ui (ff onthouden). Zalig he?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, gewoon in zo'n leuke decoratieve roodbruine aardewerken ovenschaal. Stukjes tomaat, lente-ui en jalapeno erover, bestrooien met kaas en even in de oven.
Zo lekker is dat!
Het ruikt hier heerlijk!quote:En DE, vanavond eet ik bij jou. Stoofpeertjes, wat lekkerEn het ruikt ook zo fijn in huis.
Ik maak altijd stampot voor ons 2. De rest eet ik dan de volgende dag tussen de middag opquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:31 schreef Mini_rulez het volgende:
Vanavond hutspot, een magnetronmaaltijd. Weinig tijd om te eten en ik ben toch maar alleen. Voor een keertje is het best lekker want ik maak zelf eigenlijk nooit stamppot. Dat is toch meer iets waar je een gezin voor moet hebben, zodat je een grote pan kunt maken...
Ik ga niet 's middags warm eten, dat wordt vast weer zo'n slechte gewoonte die ik niet meer kwijt kom. Dat ik daarna nooit meer genoegen neem met een boterham. Ben toch al te verwend voor een student.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik maak altijd stampot voor ons 2. De rest eet ik dan de volgende dag tussen de middag op
Ga jij es ff snel de keuken inquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:57 schreef golfer het volgende:
Vanavond: gebakken krielaardappeltjes, gebakken champignons, Argentijnse gerijpte biefstuk van de Appie en een Italiaanse salade.![]()
Tussen de middag warm eten is wél goed voor de lijn, dus een slechte gewoonte is het niet hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:50 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik ga niet 's middags warm eten, dat wordt vast weer zo'n slechte gewoonte die ik niet meer kwijt kom. Dat ik daarna nooit meer genoegen neem met een boterham. Ben toch al te verwend voor een student.
Rosbiefquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:52 schreef Flashwin het volgende:
Volkoren brood met rosbief
Eten wat de pot schaftquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Mijn vriendje houdt helaas ook niet zo van stamppot
Niet als je 's avonds weer warm eet.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tussen de middag warm eten is wél goed voor de lijn, dus een slechte gewoonte is het niet hoor
Nou heb ik hem eindelijk zo ver dat hij kookt, dan moet ik wel eten wat hij wil maken. Maar goed, er zijn nog genoeg lekkere dingen behalve stamppot.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |