Hoera! M'n nichtje gaat kip tandoori makenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:39 schreef coltje87 het volgende:
Denk dat ik voor de goulashsoep (blik) ga vanavond, heb geen zin om te koken.. Heb ook nog een bak met pastasuas in de vriezer staan, dan hoef ik alleen wat pasta op te warmen.. Hm.. Dilemma..
BEn je helemaal gestopt met SB'en?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:34 schreef Patries86 het volgende:
Lekker avond eten gehad
Nu aan de popcorn en crystal clear cherry!
klinkt goedquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:16 schreef ColdFeet het volgende:Wij eten als avondeten nachos met kaas en tomaat en lente-ui en jalapenos
Ik had er ineens zo'n zin in, alleen eten we zo laat dat ik het niet de moeite vond om dan ook nog te koken....
Wacht maar tot ik erbij vertel dat ik er een dip van sour cream, veul koriander en een pietsie knoflook en limoensap bij had gemaaktquote:
Doet me denken aan toen ik voor het eerst op kamers ging, alles ging de frituur in.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:48 schreef Gesloten het volgende:
Gefrituurde biefstuk als avondmaal.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik erbij vertel dat ik er een dip van sour cream, veul koriander en een pietsie knoflook en limoensap bij had gemaakt
Niet eens extreem ongezond eten trouwens. OK, het Mexicaanse biertje was misschien niet zo gezond
Zo een sapje maken. Ik denk bleekselderij-appel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |